راهنمای خرید و قیمت روز اسپیکر جی بی ال flip6

بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی‌ بی‌ ال مدل Flip6

بازار بلندگوهای بلوتوثی از دهه گذشته که اولین اسپیکر Flip جی‌ بی‌ ال عرضه شد، بسیار تغییر کرده است. از زمانی که یک بلندگو با جک 3.5 میلی‌متری و شارژر USB به‌عنوان «پک جانبی» به بازار عرضه شد، لیستی از ویژگی هایی که می‌توان در یک بلندگوی قابل حمل گنجانده شود، از دستیارهای هوشمند داخلی گرفته تا کالیبراسیون فضا، وای‌فای، قابلیت ضد آب بودن و هر چیز دیگری، به‌طور تصاعدی افزایش یافته‌اند.

در حالی که اغلب اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل، مدل هایی با درجات مختلف از موفقیت دارند، سری Flip جی‌ بی‌ ال تا حدودی همه چیز را ساده نگه داشته است.JBL Flip6  در حال حاضر به عنوان محصول نسل ششم این شرکت، تغییرات زیادی در ویژگی های جانبی خود داده اما همچنان به تولید صدای قوی پایبند است.

اسپیکر جی‌ بی‌ ال مدل Flip6 دارای طراحی بسیار خوب و عملکردی قوی و موثر است. اگرچه این اسپیکر تمامی ویژگی های یک اسپیکر خاص را ندارد، اما با توجه به قیمتش، اسپیکر خوبی است.

مزایا اسپیکر جی بی ال

معایب اسپیکر جی بی ال

  • صدای قوی نسبت به اندازه‌اش؛
  • میان‌رده‌ای تمیز با صدای شفاف؛
  • طراحی مقاوم؛
  • اکولایزر قابل تنظیم.
  • تریبل کمی زمخت در صدای بالا؛
  • عمر باتری می‌توانست بهتر باشد.

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 6

طراحی و ساخت اسپیکر جی بی ال تبدیل به یک نمونه برای شرکت های رقیب شده، طراحی منحصر به فرد، قابلیت حمل و ضد آب بودن این اسپیکر خارق العاده می‌تواند انگیزه خرید خوبی باشد. 

می توان گفت این مدل از سری ساخت جی بی ال کیفیت صدای عالی را دارا است حجم و تفکیک صدا در این اسپیکر به راحتی قابل شهود می‌باشد. از دیگر دلایل خرید این اسپیکر عالی می توان با باتری قوی و ظرفیت بالای آن اشاره کرد. 

مزایای خرید اسپیکر جی بی ال flip 6

  • نگهداری شارژ 12 ساعته
  • ضد آب و گرد و غبار
  • دارای نشانه گر باتری
  • قابلیت حمل ساده
  • دارای برنامه اختصاصی تنظیم اکولایذر و آپدیت خود اسپیکر

معایب اسپیکر جی بی ال flip6

  • نداشتن کاور حمل 
  • قیمت بالا
  • عدم وجود ورودی aux

طراحی و ویژگی های اسپیکر جی بی ال

طراحی و ویژگی ها اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 6

ابعاد:

17.8 × 6.8 × 7.2 سانتی‌متر

وزن:

55 گرم

عمر باتری:

12 ساعت

  •  Flip6 در مقایسه با نسل قبلی خود یا در واقع چهار مدل قبل‌تر تغییر چندانی نکرده است. این اسپیکر هنوز هم یک بلندگوی استوانه‌ای است که با پارچه‌ای با تنوع رنگ بالا پوشیده شده و رادیاتورهای باس غیرفعال چشمگیر و خاص در دو طرف آن قابل مشاهده است.
  • این اسپیکر هنوز با درپوش‌های لاستیکی در انتهایی محفظه‌اش، از قابلیتهای بلندگوی فضای باز خود استفاده می‌کند، اما در واقع ارتقای مقاومت در برابر گرد و غبار و همچنین مقاومت در برابر آب و رتبه‌بندی رسمی IP67 آن بیشتر جلب توجه می‌کند.
  • با وزن 550 گرمی، بدون اینکه احساس کنید وسیله‌ای کم ارزش و نامرغوب دارید، نسبتاً سبک است و وقتی در کیف یا کوله‌پشتی قرار می‌گیرد، زیاد جلب توجه نمی‌کند. چنین اندازه‌ای برای حمل عالی است طوری که ایمن و راحت در یک دست جا می‌گیرد. این اسپیکر یک بند حمایتی برای حفاظت بیشتر در هنگام حرکت هم دارد.
  • جی‌بی‌ال این بار با جایگزین کردن بسیار جسورانه لوگوی خود در مرکز اسپیکر به جای نشان کوچک قرمز رنگ JBL، برندش را پر جلوه و شکوهمند به نمایش درآورده و برای جلوگیری از غلتیدن اسپیکر، وقتی روی یک سطح صاف قرار می‌گیرد، یک پایه لاستیکی جدید تعبیه کرده است.
  • درست در بالای اسپیکر، یک صفحه کنترل لاستیکی بسیار ساده با دکمه‌های پاور، همگام‌سازی و ورودی USB-C برای شارژ وجود دارد. توجه داشته باشید که اسپیکر Flip6 قادر به شارژ کردن تلفن نیست. به علاوه اینکه حالا بند حمل قوی‌تر آن احساس بهتری به شما خواهد داد. دکمه‌های پخش همرنگ پارچه است ولی با کمی برجستگی که در قسمت بالایی قرار دارند، به خوبی با هم ترکیب شده و پیدا کردن آن‌ها تنها با لمس راحت است. این دکمه‌ها شامل دکمه پخش/مکث و دکمه حجم صدا هستند، همچنین دسترسی به قابلیت PartyBoost را نیز تنها با یک کلیک پوشش می‌دهند که به شما امکان می‌دهد Flip6 را به سایر بلندگوهای جی‌بی‌ال، هم در حالت تک/پارتی با بلندگوهای نسل قدیمی مانند Charge5 یا Flip5 و هم در حالت استریو با اسپیکر Flip6 دیگر وصل کنید.
  • عمر باتری جی بی ال، تا حدود 12 ساعت طول می‌‌کشد که برای اسپیکری با این ابعاد بد نیست، گرچه تا حدودی از 26 ساعت باورنکردنی وعده داده شده اسپیکر هوآوی مدل Sound Joy فاصله دارد. با این حال، باید به راحتی برای چند روز پخش طولانی مدت دوام بیاورد، البته تا زمانی که شارژر آن را فراموش نکنید. 
  • صدا در اسپیکر جی بی ال، همانطور که اشاره کردیم، JBL Flip6 بسیار مشتاق است که این اسپیکر را در محدوده ابزارهای شاهکارش حفظ کند. این یک اسپیکر بلوتوثی با زنگ و سوت بسیار کم است که موقع پخش موسیقی صدای نویز خیلی کمی دارد. ورژن بلوتوث این دستگاه از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند. البته، موقع زیاد کردن صدای Flip6 هیچ گامی در موسیقی موقع پخش از دست نمی روند. این مورد به درد افراد حرفه ای می خورد! این اسپیکر با داشتن بدنه‌ای محکم و منسجم که پایه و اساس عملکردی مطمئن را در سراسر آن ایجاد می‌کند، قدرت زیادی دارد. این اسپیکر هیچ مشکلی برای پر کردن فضا با صدای خود ندارد و در واقع اندازه کوچکش را نقض می‌کند.
  • علیرغم آنچه که در این اسپیکر رخ داده، Flip6 برای بهبود صدا نیز تغییراتی داشته است. درایور racetrack-shaped  که قبلاً عرضه شده بود، دوباره با همان دامنه 20 واتی بازگشته، علاوه بر آن با یک توییتر و بلندگوی پر بسامد جداگانه مجهز شده که توسط تقویت‌کننده 10 واتی‌اش برای خروجی 30واتیRMS  تغذیه می‌شود.

این محصول میان‌رده با فضای پخش موسیقی که ایجاد می‌کند، حساس‌ترین نت ها را به وضح به نمایش می‌گذارد. 

سخن آخر

یک مورد کاملاً تحسین‌برانگیز در مورد نحوه کار JBL Flip6 به عنوان یک بلندگوی کوچک قابل حمل وجود دارد. این دستگاه با داشتن مجموعه‌ایی از ویژگی‌هایی که به ندرت در چنین محصولی مورد استفاده قرار گرفته، نمی‌تواست کامل‌تر از این ساخته شود. در عوض،  اسپیکر جبی بی ال تمام تلاشش را بر دریافت صدای باکیفیت و قدرتمند در یک بلندگوی مقاوم قابل حمل متمرکز کرده و در راه رسیدن به این هدف کاملاً موفق بوده است.

اگر می‌خواهید با بهترین اسپیکر jbl آشنا شوید کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
اسپیکر (بلندگو) قیمت انواع اسپیکر (بلندگو)