جعبه بکس :خرید و قیمت بهترین مارک جعبه بکس (باس، هنس، رونیکس....)

جعبه بکس چیست؟

جعبه بکس یک محصول کاربردی است که انواع سری آچار بکس را در خود قرار می دهد. با داشتن این جعبه می توانید به راحتی به تمامی آچارها دسترسی داشته باشید و برای باز و بسته کردن پیچ های مختلف از آن ها استفاده کنید. این باکس ها توسط برندهای داخلی و خارجی مختلفی طراحی و تولید می شود که از نظر متریال به کار رفته، شکل ظاهری، کیفیت و همچنین قیمت با یکدیگر فرق می‌کنند. 

داشتن یک جعبه بکس حرفه‌ای که به صورت مطمئن بتواند از ابزارهای شما محافظت کند، اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر در هنگام خرید باید دقت کنید که یک محصول باکیفیت از یک برند خوشنام تهیه کنید. با چی بگیر همراه باشید تا در انتخاب بهترین برند جعبه بکس به شما کمک کند.

چرا باید در خرید جعبه بکس دقت کنیم؟

آچار بکس و سری‌های آن انواع مختلفی دارند تا بتوان به راحتی برای باز و بسته کردن پیچ‌های کوچک و بزرگ بدون دغدغه از آن‌ها استفاده کرد. نگهداری و جابه جایی این آچارها کار سخت و دشواری است. داشتن یک جعبه بکس باکیفیت این امکان را به شما می‌دهد تا به آسانی از آچارهای خود محافظت کنید و همچنین در مواقع مورد نیاز به راحتی آن‌ها را حمل نمایید. 

جعبه انتخابی شما باید متناسب با ست بکس باشد. چرا که هر جعبه‌ای با توجه به طراحی که دارد تنها تعداد مشخصی بکس و آچار را در خود جای می‌دهد. اگر جعبه‌ای متناسب با تعداد سری‌ها و آچارهای خود تهیه نکنید، آنطور که باید برایتان کارآمد نخواهد بود. 

معرفی بهترین برند جعبه بکس موجود در بازار  

تنوع این محصول در بازار بسیار زیاد است و اگر از قبل نیازها و خواسته‌های خود را مشخص نکنید، احتمالا کار انتخاب برایتان سخت خواهد شد. از بهترین جعبه بکس های موجود در بازار که می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد، می‌توان موارد زیر را نام برد:

جعبه بکس باس مدل LIFE_STYLE مجموعه 24 عددی

این یک جعبه باکس همه فن حریف برای افراد حرفه ای است که به صورت تک دسته طراحی شده است. سری های مختلف در سایز بندی گوناگون دارد که می تواند نیاز شما را برطرف سازد. به صورت مکعبی بوده و هم برای استفاده در منزل و هم کارگاه ها مناسب است.

مشخصات
وزن
400 گرم 
شماره آچار
½
تعداد آچار
24


جعبه بکس جی ان ترد مدلj-10050 مجموعه 37 عددی

این جعبه بکس به صورت متریک و با دستگیره استاندارد طراحی و تولید شده است. جنس آن از فولاد کروم – وانادیوم بوده و کیفیت بسیار عالی دارد. در اندازه مناسب و جمع و جوری ساخته شده است که در صورت نیاز می توانید به راحتی آن را حمل کنید. حدود 37 قطعه نیز داخل آن جا میگیرد و می توانید کلیه آچارهای خود را داخل آن قرار دهید.

مشخصات
وزن
5000گرم
نوع آچار 
یک سرتخت، یک سر رینگ، بکس
شماره آچار
½


جعبه بکس فلزی باس مدل BS_123T160_24 مجموعه 24 عددی

این باکس به صورت تک دسته بوده و می تواند سری های مختلف را در اندازه های متنوع داخل خود جا دهد. به صورت استوانه ای بوده و قابلیت چرخش آچارها را ندارد. برای استفاده در خانه، کارگاه ها و مکانیکی ها مناسب می باشد. با این جعبه بکس می توانید قطعات مختلف ماشین را هم باز و بسته کنید. آچارهای این بکس از نوع درایو 1.2 اینچ است.

مشخصات
وزن
4400 گرم
تعداد
24
نوع آچار
جغجغه ای، بکس

 

جعبه 26 عددی آچار بکس تاپ تول مدل GCAD2607

این جعبه یکی از بهترین مدل های کمپانی تاپ تول است که به صورت آرگونومیک طراحی شده و استحکام بالایی دارد. جغجغه های آن بسیار مستحکم هستند و آچار بکس های آن از جنس کروم و وانادیوم می باشند. مطابق با استاندارد ها تولید شده و برای استفاده حرفه ای نیز مناسب است. باکس آن از جنس فلزی بوده و دارای یک دستگیره است که امکان جابه جایی آن را فراهم می کند.

مشخصات
وزن
5800 گرم
تعداد
26عددی
ویژگی
درایور 1.2 اینچ


مجموعه 94 عددی جعبه بکس صنعتی باس مدل LIFE_STYLE

این یک محصول صنعتی است و برای استفاده افراد حرفه ای طراحی و تولید شده است. دسته کشویی و بزرگ دارد و جغجغه های آن در دو سایز کله گاوی بزرگ و کوچک تعبیه شده است. همچنین دارای ضامن می باشد. انواع سری با سایز بندی متنوع دارد که کاربرد بسیار زیادی دارد.

مشخصات
وزن
6000گرم
ویژگی آچار
درایور 1.2 اینچ
نوع آچار
دسته جغجغه، بکس
تعداد 
94عدد


مجموعه 94 عددی جعبه آچار بکس باس مدل BS-94

این جعبه آچار بکس محصولی دیگر از شرکت باس می باشد که برای استفاده در حوزه صنعت طراحی شده است. دارای یک دسته از جنس بدنه بوده و بسیار با کیفیت است. سری های مختلف در آن قرار دارد که برای استفاده های مختلف مناسب می باشد. جعبه آن بسیار مستحکم بوده و از کیفیت بالایی هم برخودار است.

مشخصات
وزن
4900گرم
نوع آچار
بکس، جغجغه ای، آلن
شماره آچار
3.8، 1.4، 1.2

 

مجموعه 37 عددی جعبه بکس جی ان ترد مدل 10024

این محصول یک بکس کامل از هرآنچیزی است که به آن نیاز دارید. این محصول دارای سری های شش پر با اندازه های مختلف است. همچنین دارای رابط سری نیز می باشد که استفاده از آن را سهل می کند. جنس آن از فولاد کروم – وانادیوم بوده و بسیار مستحکم است. دارای دو آچار شمع و آچارهای یکسر رینگ باز نیز می باشد و برای استفاده حرفه ای و همچنین منازل مناسب است.

مشخصات
وزن
2000 گرم
شماره آچار
1.2
نوع آچار
بکس، یک سر رینگ، یک سر تخت 

مجموعه 24 عددی جعبه بکس جی ان ترد مدل 20010

این جعبه بکس مطابق با استاندارد ها طراحی شده و جنس فلزی دارد. به رنگ قرمز بوده و دارای یک دستگیره است که می توانید به راحتی آن را حمل کنید. دارای 24 پارچه بوده و سری های مختلفی با اندازه های متفاوت دارد تا برای مصارف گوناگون بتوانید از آن استفاده کنید. این باکس 24 عددی برای استفاده در منزل و کارگاه ها توصیه می شود.

مشخصات
وزن
4000 گرم
نوع آچار
بکس
ویژگی آچار
درایور 1.2 اینچ

 

جعبه بکس ام ال جی مدل 2021 مجموعه 32 عددی

این یک محصول چینی است که کیفیت خارق العاده دارد. طراحی آن مطابق با استانداردها بوده اما بسیار جمع و جور است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. بدنه آن به صورت نشکن بوده و به صورت 32 پارچه است. این ابزار برای استفاده حرفه ای و خانگی ایده آل بوده و قیمت مناسبی هم دارد.

مشخصات
وزن
4000 گرم
نوع آچار
رابط آچار بکس، بکس، دسته جغجغه
ویژگی آچار
متریک، درایور 1.2 اینچ، دسته بلند

 

جعبه آچار بکس پاور فیکس مدل YP-1/4INCH مجموعه 37 عددی

ظاهر جذاب این محصول در کنار کیفیت شگفت انگیزی که دارد، آن را به یک انتخاب شگفت انگیز تبدیل کرده است. اندازه جمع و جوری داشته و   از ترکیب دو رنگ آبی و سرمه ای طراحی شده است. یک قفل مستحکم هم دارد که ایمنی ابزارهای داخل آن را تضمین می کند. این جعبه بکس سری های  مختلف را در دل خود جای داده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

مشخصات
وزن
1100 گرم
تعداد
37
ویژگی آچار
دسته کوتاه، درایور 1.4 اینچ
نوع آچار
بکس، آلن، ستاره ای، مبدل، رابط آچار بکس، دسته جغجغه

 

نکات مهم و راهنمای خرید جعبه بکس 

جعبه بکس را به چه منظوری نیاز دارید؟ صرفا برای مصارف خانگی به آن نیاز دارید یا برای کارگاه و محل کار تان قصد خرید این جعبه را دارید و ... قبل از خرید جعبه بکس، نیازهای خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که جعبه بکس مناسب برای نوع کاری است که می ‌خواهید انجام دهید. سپس برای آنکه یک خرید مطمئن و رضایت بخشی داشته باشید، باید به یک سری نکات توجه کنید که از مهم ترین آن‌ها، می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • اندازه و جنس جعبه بکس: قبل از خرید، اندازه جعبه بکس را با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که نمونه‌ای با اندازه و سایز مناسب را خریداری می‌کنید و می‌تواند تمامی سری‌ها و آچارهای شما را در خود جای دهد. به این منظور تنها بررسی ظاهر جعبه بکس کافی نخواهد بود و باید داخل آن را مورد بررسی قرار دهید. 
  • در صورتی که قصد استفاده طولانی مدت دارید، بهتر است یک جعبه بکس با جنس مقاوم و با کیفیت خوب را انتخاب کنید. این جعبه ها از جنس‌های مختلف فلزی، پلاستیکی و... ساخته می‌شوند. هرچه برای ساخت آن از مواد اولیه مرغوب‌تری استفاده شده باشد، کیفیت بالاتر و طول عمر بیشتری هم خواهد داشت. 
  • نوع دستگیره: توجه به ظاهر این جعبه ها شاید در نظر شما مهم نباشد اما نباید از این نکته غافل شوید. برای ساخت جعبه بکس از طراحی گوناگونی بهره برده می‌شود که بسته به آن ممکن است دارای دستگیره یا حتی بدون دستگیره باشد. نمونه‌ای را انتخاب کنید که دارای حداقل یک دستگیره است تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید.
  • وزن: به دلایل مختلفی ممکن است نیاز به حمل جعبه بکس داشته باشید، بنابراین بهتر است یک جعبه بکس قابل حمل و سبک را انتخاب کنید. هرچه وزن آن کمتر باشد، کار جابه جایی برای شما آسان‌تر خواهد بود.

قیمت جعبه بکس

هزینه جعبه بکس معمولا بسته به کیفیت و اندازه آن تغییر می‌کند؛ البته عوامل دیگری هم هستند که بر روی قیمت جعبه بکس اثر می‌گذارند و عبارتند از: 

  • برند سازنده 
  • جنس جعبه 
  • تعداد خریداری شده 
  • ایرانی و خارجی بودن
  • و...

شما نباید قیمت را فدای کیفیت کنید. به سراغ یک محصول ایمن و باکیفیت بروید که قیمت مناسبی هم داشته باشد.

نظافت

شما ممکن است از باکس بکس به مدت طولانی استفاده کنید. در چنین مواقعی باید حواستان به تمیز کردن آن هم باشد تا ابزارهای داخل جعبه دچار زنگ زدگی و... نشوند. به همین خاطر در زمان خرید جعبه بکس به این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما قابلیت تمیز کردن و حتی شستشو داشته باشد. 

گارانتی                                                                  

محصول خریداری شده باید دارای ضمانت از سمت سازنده یا فروشنده باشد تا در صورت خراب شدن یا عدم عملکرد مناسب، بتوانید آن را جهت تعویض یا تعمیر رایگان برگردانید. وجود گارانتی جعبه بکس، این اطمینان را به خریداران می دهد که محصولی اصل و باکیفیت را تهیه کرده‌اند. 

ایمنی

 محصولی که می‌خرید باید بتواند پاسخگو نیاز شما در شرایط کاری‌تان باشد. برای مثال: اگر در محیط مرطوب کار می‌کنید باید جنس بدنه آن ضدآب باشد تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.

قیمت بهترین مارک جعبه بکس چقدر است؟

هزینه جعبه بکس معمولا بسته به کیفیت و اندازه آن تغییر می‌کند؛ البته عوامل دیگری هم هستند که بر روی قیمت جعبه بکس اثر می‌گذارند و عبارتند از: 

  • برند سازنده 
  • جنس جعبه 
  • تعداد خریداری شده 
  • ایرانی و خارجی بودن
  • و...

شما نباید قیمت را فدای کیفیت کنید. به سراغ یک محصول ایمن و باکیفیت بروید که قیمت مناسبی هم داشته باشد.

درایو جعبه بکس چیست؟

درایو جعبه بکس یا Boxed Drive، یک درایو سخت است که در یک جعبه آماده قرار داشته و فروش آن به صورت خارج از کارتن( بدون بسته‌بندی) انجام می‌شود. این درایوها معمولا به همراه کابل ‌ها و نرم‌ افزارهای لازم هستند. و معمولا برای استفاده شخصی، نصب در سیستم خانگی یا به عنوان هدیه کاربرد دارند.

جعبه بکس هواگیری چیست؟

جعبه بکس هواگیری دارای سطح پولیش شده بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد. می‌توانید برای نگهداری و حمل ابزارهای دستی مختلفی از آن استفاده کنید. معمولا جنس فلزی داشته و در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود که بتوانید به راحتی متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

بهترین مارک جعبه بکس کدامند ؟  

همانطور که پیش‌تر هم گفتیم، جعبه بکس توسط برندهای سازنده مختلفی عرضه می‌شود. هر یک از این برندهای سازنده دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود هستند که بسته به نیاز و نوع کاربری که برایتان دارد می‌توانید انتخاب کنید. از بهترین مارک‌ های جعبه بکس که می‌توانند گزینه انتخابی مناسبی برای شما باشند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • جعبه بکس رونیکس    
  • جعبه بکس باس 
  • جعبه بکس هنس
  • جعبه بکس توسن 
  • جعبه بکس واستر
  • جعبه بکس تاپ تول 

جعبه بکس باس ساخت کجاست؟

جعبه بکس باس، محصولی محبوب و خوش ساخت از کشور چین می‌باشد که به دلیل کیفیت بالا و همچنین کارایی که دارد در بین مصرف کنندگان ایرانی بسیار پر فروش بوده و همچنین قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

جمع بندی 

در زمان خرید جعبه بکس آلمانی، ایرانی یا هر مدل دیگری که مد نظرتان است، تنها به پروژه و نیازتان در لحظه توجه نکنید. به آینده دور هم بیندیشید و ابزاری را بخرید که در آینده نیز برای مصارف دیگر به کارتان بیاید. ابزاری با کیفیت و ماندگار که به صورت همیشگی برای شما کارایی دارد. کیفیت را هم فدای قیمت نکنید و محصولی اصل تهیه کنید. به این منظور باید می‌تولنید از لیست بالا که سایت چی بگیر تهیه کرده استفاده کنید و یا به یک فروشگاه مطمئن بروید تا بتوانید با خاطری آسوده سفارش خود را ثبت کرده و جعبه بکس مورد نیاز خود را تهیه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.