خرید بهترین مارک جعبه ابزار خانگی و حرفه ایی ( ارزان ترین)

چگونه بهترین جعبه ابزار را انتخاب کنیم؟

یکی از مهم‌ترین لوازمی که داشتن آن در هر خانه و اتومبیلی واجب و ضروری است جعبه ابزار است. معمولا زمانی که وسیله‌ای در منزل خراب می‌شود و یا اتومبیل شما دچار ایراد و مشکلی می‌شود، اولین چیزی که به سراغش می‌روید جعبه ابزار خودرو و کیف ابزار است.

امروز در این مقاله از سایت چی‌بگیر می‌خواهیم اطلاعات کاملی را در زمینه خرید بهترین مارک جعبه ابزار و لیست لوازم موجود در جعبه‌های ابزار در اختیارتان بگذاریم. اگر قصد خریک یک جعبه ابزار با قیمت و کیفیت مناسب را دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ضرورت خرید بهترین مارک جعبه ابزار

برخی از افراد براین تصور هستند که چرا باید جعبه ابزار خریداری کنیم و در خودرو یا منزل خود در دسترس داشته باشیم؟

در جواب این سوال باید بگوییم که در برخی مواقع برای تعمیرات جزئی در منزل به لوازم موجود در جعبه ابزار نیاز خواهید داشت. با خرید بهترین مارک جعببه ابزار در شرایط ضروری به لوازم مورد نیاز دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال زمانی که شیر دستشویی دچار مشکل می‌شود به کمک ابزار موجود در جعبه ابزار آن را تعمیر کرده و در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید.

حال که به ضرورت خرید بهترین مارک جعبه ابزار پی بردید می‌خواهیم تعدادی از بهترین جعبه ابزارهایی خودرو و بهترین مارک جعبه ابزار را برایتان معرفی کنیم، همراه ما باشید.

بررسی قیمت بهترین مارک جعبه ابزار

جعبه ابزار پاترول گروپ مدل Formula RS 700

ابعاد این جعبه ابزار درجه یک 59×28×32 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 2760  گرم دارد و نسبتاً سبک وزن است. جنسه بدنه این جعبه ابزار پلاستیکی بوده و مقاومت مطلوبی دارد. تعاد محفظه این جعبه یک عدد است.

با خرید این جعبه ابزار لهستانی در صورت نیاز می‌توانید از ابزارهای موجود در این جعبه ابزار استفاده کرده و درب آن را با قفل بسته و در صورت لزوم باز کنید.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB 18S

این جعبه ابزار یکی از بهترین مارک جعبه ابزار بوده و به شدت بدنه مقاومی دارد.جنس بدنه آن پلاستیکی بوده و ابعاد آن 44×23×26 سانتی‌متر است و وزن تقریبی آن 1.835 کیلوگرم است.دارای دو طبقه بوده و طبقه‌بندی شده است. 

این جعبه ابزار باکیفیت دارای محفظه اصلی بوده و دارای سه محافظ روی درب است و مجهز به دستگیره نیز است. اگر قیمت جعبه تبزار اولویت شماست و می‌خواهید با قیمت مناسب جعبه ابزار خوبی بخرید این گزینه بهترین انتخاب ممکن برای شما است.

جعبه ابزار مهر مدل JMT-16

با خرید این جعبه ابزار خیالتان از بابت تجهیزات تعمیر آسوده خاطر خواهد بود. جعبه ابزار مهر یکی از بهترین مارک جعبه ابزار ایرانی است و از نظر قیمت نیز کاملا مقرون به صرفه است‌.این جعبه ابزار در ابعاد 41×21×21 سانتی‌متر بوده و وزن آن معادل 1.2 کیلوگرم است.

جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم بوده  و مجهز به قفسه بندی و دو طبقه است. می‌توانید این جعبه ابزار کاربردی را قفل نیز کنید. دسته جابه‌جایی آن نیز مستحکم و سبک بوده و برای مصارف خانگی و صنعتی به شدت مناسب است.

جعبه ابزار شیائومی مدل  JIUXUN

به جرئت می‌توانیم بگوییم که یکی از بهترین مارک جعبه ابزار، جعبه ابزار شیائومی است که پک کامل از تجهیزات مورد نیاز برای تعمیزات خانگی و صنعتی است. جنس بدنه این جعبه ابزار از فلز بوده و ابعاد 10×10×10 سانتی‌متر دارد. این جعبه ابزار به شدت سبک بوده و قابل حمل نیز است.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

جعبه ابزار رونیکس مدل RH-9171

اگر قصد خرید بهترین مارک جعبه ابزار ایرانی را با قیمت مناسب دارید، توصیه می‌کنیم که جعبه ابزارهای رونیکس را که به شدت خوش دست هستند، بررسی کنید و بهترین آن‌ها را برای مصارف خانگی و صنعتی خود خریداری کنید.

این جعبه ابزار ابعادی معادل30×20.5×21  سانتی‌متر و وزنی معادل 3.525 کیلوگرم دارد.تعداد محفظه آن  5عدد بوده و مجهز به قفل است. این جعبه ابزار باکیفیت دارای سه طبقه و قفسه‌بندی است و به شدت کاربردی است. لازم به ذکر است که جنس بدنه جعبه ابزار رونیکس فلزی و به شدت مقاوم است لیست لوازم جعبه ابزار اونیکس به هیچ عنوان دچار زنگ‌زدگی نشده و از مرغوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

جعبه ابزار صنایع فلزی لوکس درویشان مدل P403

ابعاد این جعبه ابزار باکیفیت معادل 40×22×20 سانتی‌متر بوده و وزن تقریبی آن 4.7 کیلوگرم است. تعداد محفظه‌های آن 5 عدد و دارای دو طبقه و قفسه بندی است. متاسفانه این جعبه ابزار قفل نداشته و درب آن به صورت اتوماتیک با فشار دست باز می‌شود‌.

برای خرید بهترین جعبه ابزار باید به نکات زیر دقت کنید:

 بهترین جعبه ابزار

ظرفیت ذخیره سازی جعبه ابزار: 

اولین نکته قابل توجه ظرفیت واقعی ذخیره سازی جعبه است. در اینجا، انتخاب باید به نحوه و آنچه می‌خواهید در جعبه ابزار نگه دارید بستگی دارد. اگر می‌خواهید ابزارهای معمولی خود را به همراه برخی از ابزارهای برقی ذخیره کنید، شما به یک جعبه ابزار بزرگ احتیاج دارید. اگر می‌خواهید برخی از تجهیزات اساسی یا ابزار اساسی را ذخیره کنید، پس  یک جعبه ابزار ذخیره سازی اساسی می‌خواهید. باید چیزی را انتخاب کنید که دارای طیف گسترده ای از محفظه‌ها باشد.

کیفیت جعبه: 

دوام و ساخت جعبه ابزار نیز از فاکتورهای بسیار مهمی هستند که باید قبل از خرید جعبه ابزار در نظر داشته باشید. قاعده کلی این است که به سراغ جعبه‌هایی بروید که از مواد ضد آب و ضد خراش IPX ساخته شده اند. همچنین اطمینان حاصل کنید که جعبه ابزار انتخابی شما باید ضد آب و هوا نیز باشد، خصوصاً اگر در شرایط سخت کار می‌کنید. این امر به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید جعبه ابزار را تقریباً در هر شرایط کاری ببرید.

جعبه ابزار قابل حمل

در آخر، قابلیت حمل جعبه ابزار را در نظر بگیرید. برای جعبه‌ ابزارهای سنگین، این یک مورد کاملا ضروری است. علاوه بر این، برخی از جعبه ابزارها دارای پیوستهایی هستند که به شما کمک می‌کنند جعبه را به تجهیزات بزرگتر، دیوارها، قلاب‌ها و غیره تغییر دهید. این نوع اتصالات احتمال حمل جعبه ابزار شما را سخت‌تر می‌کند. بنابراین قبل از خرید حتما این موضوع را بررسی کنید.

هر آنچه یک جعبه ابزار باید داشته باشد؟

در جعبه‌های ابزار مجموعه‌ای از ابزارهای متنوع وجود دارد که هر کدام برای موارد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله مهم‌ترین ابزارهایی که در جعبه ابزار خودرو و کیف ابزار منازل وجود دارد به موارد زیر می‌توانیم اشاره کنیم:

پیچ‌ گوشتی

معمولا در بهترین مارک جعبه ابزار تمامی انواع پیچ‌گوشتی‌ها عم از پیچ‌گوشتی‌های دو سو، چهار سو در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد. چنانچه مکان کافی برای نگهداری از انواع و اقسام پیچ‌گوشتی‌ها در ابعاد متفاوت نداشته باشید، می توانید از پیچ‌گوشتی‌هایی با قابلیت تعویض سری استفاده کنید.

چکش

چکش نیز از دیگر لوازم ضروری در تمامی منازل است و معمولا در جعبه‌های ابزار نیز وجود دارد. چکش موجود در جعبه ابزار باید وزن متعادلی داشته و ارگونومیک باشد.

متر نواری

متر نواری قفل‌دار از دیگر لوازم است که در تمامی کیف و جعبه‌های ابزار وجود دارد و در صورتی که نیاز به اندازه‌ گیری داشته باشید می‌توانید از این متر که قابلیت جمع شدن دارد استفاده کنید.

انبر

معمولا در تمامی بهترین جعبه ابزارها سه مدل انبر مختلف و متنوع وجود دارد که شامل انبردست، دم‌باریک و انبر کلاغی می‌شود. این انبرها در تعمیرات جزئی خودرو، لوله کشی و سایز تعمیرات لوازم منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند‌.

تیغه و کاتر

کاتر معمولی که قابلیت فرو رفتن دارد و یک کاتر جهت برش از جمله لوازم موجود در بهترین مارک جعبه ابزار بوده و معمولا چندین نوع تیغه جایگزین نیز در جعبه‌های ابزلر وجود دارد‌.

آچار فرانسه

کمتر کسی است که به اهمیت آچار فرانسه در لوازم و جعبه ابزار خودرو و کیف ابزار منازل آشنایی نداشته باشد. معمولا برای سفت کردن انواع پیچ و سرپیچ‌ها و بست‌های مختلف از آچار فرلنسه استفاده می‌کنند.

تراز

تراز از جمله لوازم پرکاربرد در جعبه ابزار است که برای چک کر ن تراز بودن لوازم منزل من جمله یخچال، ماشین لباس‌شویی، دستگاه خشک‌کن لباس و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه برخی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزار و لوازم موجود در بهترین مارک جعبه ابزار را برایتان نام می‌بریم که عبارت‌اند از:

آیا می‌توان محتویات جعبه ابزار را براساس نیاز خرید؟

خیر، برای خرید جعبه ابزار می‌توانید پک و جعبه کامل را خریداری کنید و به این صورت نیست که مثلا انبردست و پیچ‌گوشتی‌ها را به صورت جداگانه خریداری کنید.

جعبه ابزار با بدنه فلزی مناسب‌تر است یا جعبه ابزار پلاستیکی؟

برخی از افراد بر این تصور هستند که جعبه ابزارهایی که بدنه پلاستیکی دارند، کیفیت مناسبی ندارند. باید بگوییم اشتباه نکنید، جعبه ابزارهایی که بدنه پلاستیکی دارند نیز به اندازه فلزی مقاوم بوده و با پلاستیک فشرده ساخته شده‌اند.

سخن آخر:

جعبه ابزار یک واحد ذخیره سازی است که مورد استفاده برای سازماندهی، حمل و نقل و محافظت از ابزار است. جعبه ابزار به شما امکان می‌دهد تا همه ابزارهای لازم را در یک مکان مرتب کرده و یک فضای ذخیره سازی برای نگهداری از ابزار خود را داشته باشید. این راهنما سعی کردیم توضیحات مفصلی درباره انواع جعبه ابزار و کاربردهای رایج آنها را در اختیار خریداران جعبه ابزار قرار می‌دهیم. این راهنما همچنین بر مزایا و معایب انواع جعبه ابزار متمرکز است. با پیروی از این راهنما ، شما می‌توانید بهترین جعبه ابزار متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.