15 مدل تاپ و شلوارک ورزشی مردانه/ قیمت روز

معرفی 15 مدل تاپ و شلوارک مردانه برای ورزشکاران حرفه‌ ای

  • بهترین تاپ ورزشی مردانه چگونه است؟
  • ست ورزشی مردانه بخریم یا تاپ ورزشی؟
  • برای خرید تاپ و شلوارک ورزشی مردانه به چه نکاتی دقت کنیم؟

حتماً برای شما نیز اتفاق افتاده که در زمان خرید لباس ورزشی مناسب با سوالات مختلفی مواجه شوید. ما در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر دربارۀ راهنمای خرید تاپ و شلوارک ورزشی مردانه خواهیم گفت. اگر قصد دارید که به باشگاه رفته و مرتباً به ورزش بپردازید، داشتن ست ورزشی مردانه برایتان یک ضرورت است. با بررسی موارد و نکات عنوان‌شده در این مطلب قادر به انتخاب بهترین‌ها بوده و می‌توانید از میان محصولات معرفی شده بهخترین گزینه ممکن را سفارش بدهید.

چرا باید ست لباس ورزشی مردانه بخریم؟

شاید با خود بگویید که با لباس‌های راحتی که در منزل به تن می‌کنید یا گرمکن و شلوار ورزشی می‌توان به ورزش پرداخت. اگر چه این مسئله امکان‌پذیر است؛ اما ورزش با لباس مخصوص به مراتب راحت‌تر است. شما ورزشکاران عزیز با خرید تاپ و شلوارک ورزشی از مزیت‌های زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • تاپ و شلوارک ورزشی مردانه برای ورزش بدنسازی مناسب بوده و شما با پوشیدن این لباس قادر به مشاهده عضلات و ماهیچه‌های شکل گرفته در اندام خود هستید. این مسئله موجب ترغیب و تشویق شما نسبت به ادامه مسیر و لایف استایل ورزشی می‌شود.
  • تاپ و شلوارک ورزشی مردانه به گونه‌ای هستند که گردش هوا در آنها بالا است و برای فصل‌های گرمی مانند بهار و تابستان ایده‌آل هستند.
  • پوشیدن تاپ و شلوار مردانه نیاز به زحمت چندانی نداشته و در کسری از ثانیه می‌توان آن را به تن کرد.
  • وزن لباس‌های ست ورزسی مردانه بسیار سبک بوده و به راحتی می‌توانید آن را در کیف و ساک باشگاه خود حمل کنید.
  • ست رکابی و شلوارک مردانه صرفاً برای ورزش بدنسازی نبوده و در ورزش‌هایی مانند والیبال، بسکتبال، دو و... نیز کاربردی است.

با این اوصاف اگر تصمیم به خرید تاپ و شلوارک ورزشی مردانه گرفته‌اید، توصیه می‌کنیم از مدل‌های متنوع زیر بازدید کنید.

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه مدل ufc1

برای اینکه در فصل تابستان به راحتی قدر به انجام فعالیت‌های ورزشی باشید، لازم و ضروی است که تاپ و شلوارک ورزشی مردانه خریداری کنید. این ست ورزشی مردانه در سه سایز L، XL و XXL موجود بوده به رنگ مشکی است. جنس پارچه آن از پلی استر و ویسکوز است و دارای طرحی چاپی است. از آنجایی که این ست کشی است، به راحتی می‌توانید آن را به تن کنید.

 تاپ و شلوارک ورزشی مردانه    مدل  T  420

جنس این مدل از ست ورزشی مردانه از فلامنت بوده و دارای طرح چاپی است. مدل تاپ ورزشی مردانه به نحوی است که به راحتی می‌توان آن را به تن کرد و به دلیل رنگ روشنی که دارد برای ورزش در فصل تابستان مناسب است. اکثر مشتریانی که این مدل از لباس ورزشی مردانه را خریده‌اند از کیفیت و مرغوبیت محصول رضایت داشته‌اند.

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه مدل شیکاگو بولز 2022W

این مدل از تاپ و شلوارک ورزشی مردانه به رنگ قرمز و سفید بوده و از جنس فلامنت است. جنس پارچه کشی است و به راحتی می‌توان آن را پوشید و از تن خارج کرد. این لباس از الیاف مصنوعی تولید شده و برای ورزش‌هایی مانند بسکتبال، والیبال و... بسیار مناسب است. 

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه مدل VS014 رنگ مشکی

اگر به برند نایکی علاقه‌مند هستید، باید بگوییم که این مدل از ست مردانه ورزشی طرح نایکی داشته و شامل شلوارک و رکابی ورزشی می‌شود. جنس آن از پلی استر بوده و طرح ساده‌ای دارد. نحوۀ بسته شدن آن به صورت جلو بسته است. چنانچه قصد خرید لباس ست ورزشی مردانه در سایزهای بزرگ را دارید، این کالا در دو سایز XL و XXL موجود است.

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه مدل بغل چاکدار

مشخصات
جنسفلامنت
طرحچاپ
نحوه بسته شدنجلو بسته
رنگطوسی-مشکی
سایزهای موجودXL-XXL-3XL


ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه مدل JUST DO IT کد 02

مشخصات
جنسفلامنت
طرحچاپ
نحوه بسته شدنجلو بسته
رنگمشکی-سرمه‌ای
سایزهای موجوداندازه سرشانه سایز لارج: 33 سانتی‌متر
اندازه زیربغل سایز لارج: 50 سانتی‌متر
اندازه کمر سایز لارج: 58 سانتی‌متر

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه مدل JUST DO IT کد 01

رنگ این ست ورزشی مردانه فسفری و مشکی بوده و دارای طرح نایکی است. جنس پارچه آن فلامنت است و به دلیل سهولت در پوشیدن برای ورزش‌هایی مانند والیبال، بسکتبال، بدنسازی و... بسیار مناسب است. مشخصات سایز لباس به شرح زیر است:

سایز لارج 

  •  اندازه سرشانه: ۳۳ سانتی‌متر
  •  اندازه زیر بغل: ۵۰ سانتی‌متر
  • اندازه دور کمر: ۵۸ سانتی‌متر 

سایز ایکس لارج

  •  اندازه سرشانه: ۳۵ سانتی‌متر
  • اندازه زیر بغل: ۵۲ سانتی‌متر
  •  اندازه دور کمر: ۶۰ سانتی‌متر

سایز دو ایکس لارج

  • اندازه سر شانه: ۳۷ سانتی‌متر
  •  اندازه زیر بغل: ۵۴ سانتی‌متر 
  • اندازه دور کمر: ۶۲ سانتی‌متر

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه مدل لیکرز 2021 Y

مشخصات
جنسفلامنت
طرحساده
نحوه بسته شدنکشی
رنگزرد و بنفش

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه مدل Los Angles Lakers

مشخصات
جنسفلامنت
طرحطرح دار
نحوه بسته شدنساده
جزییاتکیت بسکتبال لوس آنجلس لیکرز

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه مدل میلواکی کد 20221

مشخصات
جنسفلامنت
طرحساده
نحوه بسته شدنکشی
رنگمشکی و سبز

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه مدل مدل Chicago Bulls

مشخصات
جنسفلامنت
طرحطرح دار
نحوه بسته شدنساده
رنگقرمز
جزییاتکیت بسکتبال شیکاگو بولز

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه مدل vs023

مشخصات
جنسپلی استر
طرحساده
نحوه بسته شدنجلو بسته
رنگسبز فسفری

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه پانیل مدل 4023GY

این مدل از ست ورزشی مردانه از الیاف مصنوعی فلامنت تولید شده و پارچه آن به نحوی است که به دلیل تعرق بالا بوی نامطبوعی نمی‌گیرد. شکل ظاهری آن طرح دار است و به دلیل کشی بودن راحت می‌توان آن را به تن کرده و درآورد.

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه مدل 34-1102

مشخصات
جنسفلامنت
طرحطرح دار
نحوه بسته شدنکشی
رنگمشکی و آبی

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه پانیل کد 4037W

مشخصات
جنسالیاف نخی
طرحساده
نحوه بسته شدنیکسره
نحوه نگهداریبا ماشین لباسشویی و حداکثر دمای 30 درجه شسته شود
از خشک کن استفاده نشود
از سفید کننده استفاده نشود

نکات مهم برای خرید ست لباس ورزشی مردانه

اگر تصمیم شما برای خرید تاپ و شلوارک ورزشی مردانه جدی است، توصیه می‌کنیم موارد و نکات زیر را در نظر داشته باشید. چنانچه ورزش روتین بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی شما است، پیشنهاد ما برایتان خرید دو مدل تاپ ورزشی مردانه و ست ورزشی است. این موارد و فاکتورهای مهم به شما کمک می‌کند که انتخاب درست و مناسبی داشته باشید:

نوع لباس و مدل تاپ و شلوارک مردانه

بهتر است در وهله اول به مدل تاپ و شلوارک ورزشی دقت داشته باشید. مثلاً برخی از لباس‌ها دارای یقه گرد یا یقه هفت هستند. شما عزیزان می‌توانید متناسب با سلیقه خود هر کدام از آنها را انتخاب کنید. برخی از لباس‌های ست ورزشی مردانه دارای مدل چند تکه‌ای بوده و در طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند. دقت به این مورد به شما کمک می‌کند که از زیبایی ظاهری لباس و ست ورزشی خود نیز رضایت داشته باشید.

رنگ ست ورزشی مردانه

برای انتخاب رنگ تاپ و شلوارک مردانه بهتر است به این نکته دقت کنید که در چه محیطی به ورزش می‌پردازید. اگر به ورزش بدنسازی مشغول بوده و به سالن‌های ورزشی مراجعه می‌کنید، محدودیتی برای انتخاب رنگ ست ورزشی وجود ندارد. اگر در فضای باز ورزش می‌کنید توصیه می‌کنیم تاپ ورزشی به رنگ روشن خریداری کنید؛ زیرا رنگ‌های تیره گرما را با شدت بیشتری جذب می‌کنند. برای افرادی که تعرق بالایی دارند تاپ و شلوارک ورزشی به رنگ سفید توصیه نمی‌شود.

جنس تاپ و شلوارک مردانه

به جرأت می‌توان گفت که مهم‌ترین فاکتور در انتخاب و خرید ست لباس ورزشی مردانه، جنس آن است.  برخی از لباس‌های ورزشی از الیاف طبیعی و برخی مصنوعی تولید شده و از این جهت توجه به جنس پارچه آنها حائز اهمیت است. تنوع جنس ست ورزشی مردانه بسیار بالا بوده و موارد زیر از جمله شایع‌ترین آنها هستند:

  • ست ورزشی مردانه نخی
  • ست ورزشی مردانه پلی استر
  • ست مردانه ورزشی ویکسوز
  • تاپ و شلوارک مردانه کتان
  • تاپ و شلوارک ورزشی ریون
  • ست ورزشی مردانه نایلون

حال که قصد هزینه کردن و خرید تاپ ورزشی مردانه را دارید، پیشنهاد ما استقبال از بهترین جنس و کیفیت تاپ و شلوارک ورزشی است. این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که محصولات معرفی شده در این مقاله از نظر کیفیت جنس حرف نداشته و ایده‌آل هستند. 

سایز تاپ و شلوارک ورزشی

لباسی که برای ورزش انتخاب می‌کنید نباید تنگ باشد. بهتر است به هنگام پوشیدن ست لباس ورزشی مردانه احساس راحتی داشته و به آسانی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی باشید. در نتیجه توصیه می‌کنیم متناسب با سایز و استایل خود ست رکابی و شلوارک مردانه خریداری کنید. لباس‌های ورزشی که در این مقاله معرفی کردیم، تنوع سایز داشته و شما ورزشکاران عزیز می‌توانید متناسب با سایز خود بهترین‌ها را انتخاب کرده و با قیمت مناسب سفارش بدهید.

برند ست رکابی و شلوارک مردانه

برندهای متنوعی برای ست رکابی و شلوارک ورزشی وجود دارند. پیشنهاد ما برای شما عزیزان استقبال از برندهای معروف و شناخته شده است. ناگفته نماند که برخی از این لباس‌ها صرفاً دارای مارک‌های معروفی مانند نایکی، آدیداس و... هستند و این علامت به معنای اصل بودن برند نیست. حتماً در زمان انتخاب لباس ورزشی به این نکته مهم دقت داشته باشید.

تاپ و شلوارک ورزشی مردانه را چگونه بشوییم؟

جنس برخی از ست ورزشی مردانه به گونه‌ای هستند که حتماً باید به صورت دستی شسته و خشک شوند. حتماً بعه برچسب روی لباس ورزشی نهایت دقت را داشته و با آب با دمای حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد آنها را بشویید. به هیچ عنوان از شوینده‌هایی با آنزیم قوی و مواد سفید کننده برای تمیز کردن تاپ و شلوارک ورزشی مردانه استفاده نکنید. حتماً پس از ورزش لباس خود را بشویید. اگر روزانه ورزش می‌کنید، حتماً دو دست لباس ست ورزشی مردانه بخرید.

لباس ورزشی مردانه از کجا بخریم؟

برای خرید ست ورزشی مردانه می‌توانید به فروشگاه‌های ورزشی مراجعه کنید. اگر وقت و زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارید، خرید اینترنتی ست رکابی و شلوارک ورزشی مردانه ایده مناسبی است. شما عزیزان می‌توانید متناسب با سایز خود لباس ورزشی به رنگ و مدل دلخواهتان را از وب‌سایت دیجی کالا سفارش بدهید. 

سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب از وب‌سایت چی بگیر برای شما عزیزان مفید بوده باشد. اگر به نکات عنوان شده دقت داشته باشید بدون شک قادر به خرید تاپ و شلوارک ورزشی مردانه باکیفیت و درجه یک خواهید بود. کلیه محصولاتی که در این مقاله معرفی شدند، جزء بهترین‌ها بوده و بیشترسن درصد رضایت از مشتری را دارند. چنانچه شما عزیزان نیز تجربه خاصی در زمینه خرید تاپ و شلوارک ورزشی مردانه دارید، برای ما و سایر ورزشکاران همراه چی بگیر دربارۀ تجربه و نظرات خود بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.