راهنمای خرید سوسک کش و از بین بردن سوسک‌ ها در کمتر از چند دقیقه

بهترین سوسک کش موجود در بازار

سوسک، یک کابوس شبانه است برای همه‌ی افراد خانه که گاه و بیگاه در حمام، آشپزخانه و دیگر نقاط خانه دیده می‌شود. سوسک‌ها انواع مختلفی دارند. سوسری سورینام، سوسک سیگار، سوسک‌شرقی، سوسک آلمانی....که علاوه بر حس ترسی که بخصوص در خانم‌ها ایجاد می‌‌کنند عامل بسیاری از بیماری‌ها نیز هستند. آنها همه چیز خوار هستند. هرچیزی که در دسترسشان باشد را می‌خورند و همین عامل انتقال ویروس و بروز مشکلات جدی برای انسان می‌باشد. همچنین موادی که از سطح پوست آنها ترشح می‌شود باعث بروز حساسیت‌های پوستی می‌باشد.

امروز در این مقاله از سایت چی بگیر به این مبحث مهم می‌پردازیم و بهترین و قوی ترین سوسک کش خانگی را به شما معرفی می‌کنیم. 

یکی از انواع سوسک‌ها که به سوسک کابینت نیز معروف است دارای نرخ زاد ‌ولد خیلی بالایی می‌باشد. چنان چه یک سوسک کوچک به رنگ قهوه‌ایی کمرنگ با یک نوار افقی سیاه در آشپزخانه دیدید باید سریعا دست به کار شوید برای مبارزه با آنها. هر سوسک بالغ آلمانی می‌تواند در هر سری تخم‌ریزی خود بین 16 تا 48 سوسک دیگر تولید کند. بنابراین با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که بهترین کار مبارزه‌ی خیلی سریع با این نوع سوسک می‌باشد. شما باید سریعا قوی ترین سم سوسک کش و بهترین پودر سوسک کش را تهیه کنید تا بتوانید با این نرخ زاد و ولد مبازره کنید. 

معرفی بهترین سوسک کش خانگی

این مایع حشره کش بسیار قوی است و نابود کننده‌ی همه‌ی حشرات سوسک،مگس،پشه،مورچه بخصوص سوسک‌های داخل راه‌آب می‌باشد. 

قوی و موثر، شما می‌توانید از این سم قبل از خروج از خانه استفاده کنید. هنگام خروج در راه‌آب ریخته بدون باز کردن آب و قدرت بالای آن را مشاهده کنید.

اسپری سوسک‌کش تار و مار

این اسپری نابود کننده فوری با تاثیر سریع و قدرت نابودکنندگی بالا است. ماندگاری بسیار بالایی برای از بین بردن همه‌ی حشرات بخصوص سوسک‌ها دارد. 

دستگاه دفع موجوداتTM-315

یک دستگاه بسیار مناسب برای کارگاه‌ها و مراکز صنعتی. این دستگاه بوسیله امواج صوتی کار می‌کند. باعث دفع موجودات مزاحم می‌شود. این دستگاه باعث از بین رفتن سیستم عصبی حشرات می‌شود.

از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به عدم تداخل با وسایل الکترونیکی اشاره کرد. این دستگاه هیچ‌گونه آلودگی تولید نمی‌کند و دارای قابلیت استفاده در فضای بسته و باز می‌باشد.

قرص حشره‌کش تار و مار

این قرص برای استفاده در دستگاه پشه‌کش برقی می‌باشد. با دریافت گرما شروع به عمل کردن می‌کندو بوی خوب و ملایمی در فضا پخش می‌شود.

بعد از پخش بو اثر دفع حشرات همزمان شروع می‌شود. دارای اثر 12ساعته می‌باشد. شما می‌توانید یک خواب راحت را با این قرص حشره‌کش تجربه کنید.

دستگاه حشره کش کوپکس

این دستگاه حشره کش برقی است و با توجه به ابعادی که دارد کاملا قابل حمل می‌باشد و در مسافرت‌ نیز می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. در صورت خرید یک بسته قرص 30 عددی حشره کش کوپکس نیز به عنوان هدیه دریافت می‌کنید.

چسب موش‌کش گرین لیو

یکی دیگر از راه‌های از بین بردن حشرات موذی استفاده از چسب‌ می‌باشد. این نوع تله از کاغذهای کوچکی تشکیل شده که آغشته به یک نوع چسب بسیار قوی می‌باشد، شما می‌توانید از این چسب در مسیرهای مختلف عبور حشرات و بخصوص موش‌ها استفاده کنید. به واسطه‌ی چسبندگی قوی این تله موش و دیگر حشرات در این تله گرفتار می‌شوند. از نکات مثبت این تله می توان به این موضوع اشاره کرد که فاقد هرگونه مواد شیمیایی می‌باشد. و از آن می‌توان در جذب موش، سوسک، مارمولک... استفاده کرد. 

اسپری مایع حشره‌کش کامن

اسپری حشره‌کش کامن یک سم عالی برای از بین بردن انواع حشرات موذی و بخصوص سوسک‌ها می‌باشد. این سم بسیار قوی، بی‌ضرر برای انسان و داراری ماندگاری دو ماهه است.

استفاده از این حشره‌کش بسیار آسان و راحت است. در همه‌ی نقاط خانه می‌شود از این حشره‌کش استفاده کرد. ساخت شرکت معتبر نرمین شیمی و با مجوز اداره‌ی بهداشت در دسترس عموم قرار گرفته است. طبق نظر استفاده کنندگان این محصول دارای ماندگاری بالا، بوی کم و اثر قوی در از بین بردن انواع حشرات می‌باشد.

از این حشره‌کش در جهت از بین بردن سوسک، مارمولک، مورچه، ساس، هزارپا و سایر حشرات می‌توانید استفاده کنید.


در ادامه بخوانید : حشره کش برقی: بهترین مارک پشه کش برقی، قیمت روز (بهترین کیفیت)


در ادامه بخوانید : انواع تله موش و معرفی بهترین تله موش (برقی و دستی)

سوسک‌ ها جذب چه جایی‌هایی می‌شوند؟

خانه شما به دلایل مختلف می‌تواند سوسک‌ ها را به خود جلب کند. برخی از سوسک‌ها بدنبال غذاهای ذخیره شده مانند غلات و برنج هستند. برخی دیگر از چوب‌های اطراف خانه شما تغذیه می‌کنند. آنها برای فرار از هوای سرد زمستان به داخل خانه می‌آیند و در داخل مبلمان‌، فرش‌، هیزم و شکاف‌های مختلف پنهان می‌شوند. و به سرعت تولید مثل می‌کنند. رطوبت نیز یکی از عواملی است که بیشتر حشرات را به خود جذب می‌کند.

چگونه از شر سوسک‌ ها خلاص شوم؟

  • با استفاده از محصولات ضد حشره‌ی مناسب می‌توانید کنترل سوسک‌ها را به تنهایی انجام دهید. همچنین شناسایی صحیح آفات قبل ازاستفاده از سموم دفع آفات بسیار مهم است. شناسایی سوسک به شما کمک می کند تا بدانید چه سمی را باید تهیه کنید.
  • قبل از ورود مواد غذایی، پارچه‌ها و وسایل چوبی، به خانه یا محل کار آنها را به خوبی بازرسی کنید تا از بروز برخی مشکلات جلوگیری کند. همچنین، کنترل رطوبت برای جلوگیری از هجوم سوسک‌ها کمک می‌کند
  • نقاط مخفی مورد علاقه آنها را بازرسی کنید.
  • بعد از هر وعده غذایی سینک را تمیز کنید.
  • وسایل انبار را در ظروف درب‌دار قرار دهید.
  • کمد ها را تمیز نگه دارید تا از هجوم سوسک جلوگیری شود.
  • از محصولات کنترل سوسک مانند سم‌ها و اسپری‌ها استفاده کنید.

چگونه به طور طبیعی از شر سوسک خلاص شویم؟

روغن نعناع: روغن نعناع و گیاهانی که حاوی آن هستند، برای دفع آفات طبیعی، بسیارعالی هستند. 10-15 قطره روغن نعناع خالص را در مقداری آب مخلوط کنید. مخلوط را تکان دهید و آن را در اطراف درها، دریچه ها و پنجره های خود اسپری کنید.

  • مزایا: مقرون به صرفه، موثر، آسان برای DIY، ایمن برای بچه ها و حیوانات خانگی
  • معایب: نیاز به استفاده مجدد منظم دارد، ممکن است افرادی را که از رایحه قوی نعناع لذت نمی برند آزار دهد.

تله حشرات: برای حشرات خزنده، تله های چسبنده می توانند موثر باشند. برای نتیجه بهتر، تعدادی از این تله ها را خریداری کنید و آنها را در هر مکانی که احتمال فعالیت سوسک ها را در آنجا می‌دهید بگذارید. 

این تله ها با انتشار بوی خاصی که دارند، سوسک ها را جذب می کند. وقتی حشره روی تله پا می گذارد، چسب آنها را محکم نگه می دارد و از فرار آنها جلوگیری می کند.

  • مزایا: مقرون به صرفه، موثر، آسان برای قرار دادن
  • معایب: ناخوشایند است، شما باید به طور منظم تله را تعویض کنید، بچه ها و حیوانات خانگی ممکن است با تله ها تداخل داشته باشند.

اسطوخودوس: روغن اسطوخودوس برای انسان بوی خوبی دارد اما سوسک ها را دفع می کند. برای اینکه حشرات را از خانه خود دور نگه دارید، بسته‌هایی از اسطوخودوس خشک را در کشوها و کمدهای خود قرار دهید یا از حدود 10 قطره روغن اسطوخودوس مخلوط شده در مقداری آب اسپری کنید.

  • مزایا: موثر، ایمن و غیر سمی، ایده آل برای خانه هایی با بچه ها و حیوانات خانگی، بوی مطبوع
  • معایب: نیاز به استفاده مجدد منظم دارد

سخن آخر:

 اگر بعد از دیدن اولین نشانه‌های وجود سوسک‌ها بلافاصله وارد عمل نشوید و با آنها مبارزه نکنید به سرعت در داخل خانه تولید مثل می‌کنند و به آلودگی در خانه شما ادامه می‌دهند. ما در این مقاله از سایت چی بگیر سعی کردیم بهترین سوسک کش و سوسک کش قوی خانگی را به شما معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - زهرا

سلام دوستان مهمترین چیز در از بین بردن سوسک ها اینکه اول یه بتونه بگیرید و تمام درز ها وسوراخ های خونه رو به وسیله بتونه بپوشانید اطراف شیرهای آب روشویی ظرف شویی توالت حمام سوراخ های درهای چوبی به وسیله یک چسب پهن هم دریچه کولر رو در زمستانببپوشانید بعد سم پاشی کنید به این دلیل که وقتی شما سم پاشی میکنید سوسک ها به خانه های دیگر رفته وبعد از رفتن اثرات سم دوباره به خانه شما می آیند اما اگر راه آنها مسدود شود دیگر اثری ازسوسک نخواهید دید

14 آبان 1401 - 12:23

پاسخ
نظرات چی بگیر - فریدونی

سلام ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که آیا با وحود داشتن حیوان خانگی آیا میتونم از اسپری کامن بعنوان سوسک کش استفاده کنم ؟ با تشکر فریدونی

9 شهریور 1401 - 00:48

پاسخ
نظرات چی بگیر - حمید محمدی

دوستان سلام. مراقب باشید، خیلی از سموم ماندگاری بالایی دارند و کانسروژنس هستند، باعث سرطان های سینه ، ریه پوست و ..‌. میشوند . لذا شاید سمی تاثیر خوبی داشته باشه ولی ماندگاری چند ساله داشته باشه و در طی این چند سال باعث عوارض غیر قابل جبران خصوصا بدخیمی هایی که با کموتراپی نیز درمان نمی‌شود ایجاد کند، پس از سموم کوتاه اثر در حدود چند روز استفاده شود .اگر اطلاعات کافی ندارید حتما از اینترنت و کارشناسان کمک بگیرید . صرفا جهت اطلاع بوده و هیچ ادعایی ندارم . سلامتی هموطنان ، سلامتی جامعه عزیزم . خدا نگهدار

21 مرداد 1401 - 18:25

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناشناس

سلام من سوسک ریزه توی باغچه دارم ازچه سمی میتونم استفاده کنم که به درختان میوه آسیب نزنه ممنون میشم پاسخ بدید،🙏🙏🙏

17 مرداد 1401 - 20:04

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناشناس

من مدت ۵ماه که باسوکهای ریز درگیرم ازتارمارهم استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم

21 اسفند 1400 - 11:41

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناشناس

به نظرم بهترین داروی سوسک کش برای سوسک ریز کامن است. من بعد از دوبار استفاده دیگه سوسکی ندیدم

22 اسفند 1400 - 09:53

نظرات چی بگیر - ناشناس

من قهرمان استفاده کردم و عالی بود فقط باید محل تجمعشون رو پیدا کنی

25 اردیبهشت 1401 - 01:34

نظرات چی بگیر - ناشناس

اره اگه محل تجمعشونو پیدا کنی قهرمان خیلی خوبه

26 اردیبهشت 1401 - 10:08

نظرات چی بگیر - ناشناس

الان نزدیک یک ساله با سوسک درگیرم همه جای خونه هست هم روز هم شب مایع کامن هم زدم اثری ندارد لطفا راهنمایی کنید

1 اسفند 1400 - 09:51

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناشناس

از سم قهرمان استفاده کنید و داخل راه آب بریزید.

3 اسفند 1400 - 10:24

نظرات چی بگیر - ماشاالله رستمی

سلام من یک نفر برای سهم پاشی چلوکباب میخاستم میشه به من معرفی کنید

19 بهمن 1400 - 19:17

پاسخ
نظرات چی بگیر - ماشاالله رستمی

شما می تونید از شرکت های خدماتی نیرو برای سم پاشی استخدام کنید. اما برای خرید هر کدام از سم های بالا روی لینک مربوطه کلیک کنید و به راحتی سفارش خرید بدهید.

20 بهمن 1400 - 14:00

نظرات چی بگیر - بهار

سلام وقت بخیرمن چهرسال ازحشره کش کامن استفاده میکنم واقعاعالی بودالان یک ماه سوسک کابینت دارم کامن بی اثربراشون برام شده سوال چرادیگه نمی کششون چهارسال تصلاسوسک نداشتم اینقورکامن عالی بوداماالان بی اثر..‌

16 شهریور 1400 - 00:54

پاسخ
نظرات چی بگیر - بهار

هرموجودی بعد از وارد شدن سم شروع به تولید پادزهر میکنه و اگر انقدر زنده بمونه که به بچه هاش پادزهر بده و حتی بمیره،نسل بعدی با وجود پادزهر ،به سم قبلی مقاوم میشن.بعد از سم های فروشگاهی،باید برید سراغ سم های اصلی مثل سایپرمترین و ...

21 مهر 1400 - 00:27

نظرات چی بگیر - فرخ

یه خمیر سوسک کش هست به اسم امحا میتونید از داروخانه یا سم فروشیها تهیه کنید،اصلا هم سمی نیست و (سوسکها بخصوص از نوع آلمانی و آمریکایی که از بین بردنشون خیلی سخته و هر چه سم استفاده میکنید باز هم ریشه کن نمیشن!) علاقه زیادی بخوردن این خمیر امحا دارن وقتی از اون خمیر میخورن تشنگی زیادی بهشون دست میده و به سمت راه آب میرن و بقدری آب میخورن که تلف میشن و اکثرا هم همون توی راه آب از بین میرن و اثری ازشون نمیمونه و در کنارش همین اسپری کامن هم استفاده کنید و همه گوشه کنار آشپزخانه یا انبار و جایی که سوسک دارید اسپری کنید.یکی دیگه از محاسن خمیر امحا هم این هست که وقتی هم بچه هاشون از همون تخم ریزی که کردن خارج میشن چون این خمیر رو از قبل گوشه کنار کابینتها و زیر کابینت و پشت یخچال و ... قرار دادیم از اون تغذیه میکنن و تلف میشن...

30 مرداد 1400 - 06:26

پاسخ
نظرات چی بگیر - فرخ

سلام ممنون بابت اطلاعات کاملی که دادید .

1 شهریور 1400 - 00:13

نظرات چی بگیر - ممد

سلام چندین ساله درگیر سوسک هستیم همه نوع و مدل رو استفاده کردیم سم کارمن خوبه اما دو ماه بیشتر ماندگاری نداره از یک شرکت سمپاشی به اداره ما اومدن یک نوع سم سفید رنگ شبیه شیر یا دوغ استفاده شد که بسیار کیفیت عالی و بی نظیری است اگه میدونید اسم و نوع این سم و قیمتش چی هست لطفا راهنمایی کنید ممنونم

26 مرداد 1400 - 20:12

پاسخ
نظرات چی بگیر - ممد

سایپرمترین

5 آذر 1400 - 23:07

نظرات چی بگیر - ممد

سلام دوستان اگر واقعاً خسته شدین و میتوانید به مدت یک روز در محل مورد نظر رفت و آمد نکنید! بهترین و قویترین سم dimitvat است دوستان دیمیت وات. واقعاً جواب میدهد اما باید بعد از سمپاشی محل رو به مدت یک روز ترک کنید. البته اگر بتونید خارجیش رو بگیرید عالی هست

22 بهمن 1400 - 16:05

نظرات چی بگیر - ممد

سم آیکون

2 مرداد 1401 - 14:32

نظرات چی بگیر - ممد

سم اسراییلی بهش میگن عالیه

16 خرداد 1402 - 07:35

نظرات چی بگیر - Hasan

سوسک کش قوی در بازار نیست همه یه جوری مقطعی هستند دوباره شروع میشه به تخم ریزی یه خمیر سوسکش بود ۸ساله پیش ولی اون هم درصد کشندگی شو پایین آوردن چرا نمیدونم

19 مرداد 1400 - 16:13

پاسخ
نظرات چی بگیر - Hasan

سلام، تجربه کاربران ما نشون داده که "اسپری مایع حشره‌کش کامن" خیلی خوبه و کشندگی بالایی داره، اولین محصول در همین مقاله رو ببینید.

20 مرداد 1400 - 08:21

نظرات چی بگیر - کورس

چگونه و با چه سمی از شر سوسک سیگار در سرمان راحت شویم ؟ با تشکر....از شیراز

27 تیر 1400 - 01:37

پاسخ
نظرات چی بگیر - سحر

سوسک کش کامن واقعا عالی عمل می کنه. من پارسال استفاده کردم خیلی خوب بود. همه حاهایی رو که احتمال میدی سوسک باشه اسپری کن. مخصوصا زیر و داخل کابینتا و زیر سینک همه رو از بین میبره

17 تیر 1400 - 09:07

پاسخ
نظرات چی بگیر - سحر

سلام سوسک کش کامن باید از کجا تهبه کرد؟

4 شهریور 1400 - 00:37

نظرات چی بگیر - رضا

سلام خونه مون از این سوسک های کوچک داره و حرکت کردنشون از سوسک های بزرگ کند تر هست و از یه نوع سم سفید رنگ و خمیر سوسک استفاده کردم بازم گم نشدن الان خیلی شلوغ کردن و ریز زیاد داره یه نوع سوسکش قوی ادرس بدین ..موندم چیکار کنم ؟!!

17 تیر 1400 - 00:24

پاسخ
نظرات چی بگیر - رضا

من بهتون سوسک کش کامن رو پیشنهاد میکنم. توی همین مقاله اولین محصول هست .

3 مرداد 1400 - 14:13

نظرات چی بگیر - رضا

سلام برید جایی که لوازم کشاورزی می فروشن مثل سم و کود این جور چیزها میفروشن اسپره حشره کش دارن ولی سمی هستش مواظب باشید

16 مهر 1400 - 05:49

نظرات چی بگیر - رضا

سم اسراییلی عالیع

16 خرداد 1402 - 07:38

نظرات چی بگیر - رضا

سم اسراییلی عالیع

16 خرداد 1402 - 07:38

نظرات چی بگیر - مدیر سایت

سوسک کش کامل بهترین سوک کشی هست که بازدید کننده های ما استفاده کردن و راضی بودنند

10 خرداد 1400 - 09:09

پاسخ
نظرات چی بگیر - مدیر سایت

من ۳تااستفاده کردم هیچ تاثیری نداره

29 اردیبهشت 1401 - 14:05

نظرات چی بگیر - فاطی

من تازه یه خونه رو اجاره کردم. همه جا سوسک هاس کوچیک و بزرگ وجود داره. نمیدونم چیکار کنم راه حلی ندارین؟؟

10 خرداد 1400 - 02:03

پاسخ
نظرات چی بگیر - مدیر سایت

حتما در مقاله های بعدی کاملا به این موضوع میپردازیم .

7 اردیبهشت 1400 - 01:31

پاسخ
نظرات چی بگیر - مدیر سایت

دیمیت وات رو دو بار استفاده کنید با همه حشره کش ها خدا حافظی میکنید. محلول مایع هست با آب مخلوط میشود. اما اگر واقعاً واستون مهم هست حتما بگیرید. قیمت شاید بالا باشه اما واقعا ارزش داره

22 بهمن 1400 - 16:10

نظرات چی بگیر - مدیر سایت

سلام یک نوع سوسک کش به اسم من دقت کنید من نه کامن حدود ۸ سال پیش استفاده کردم فوقالعاده عالی بود ولی الان چند سال دیگ اثری از این محصول نیست به نظر من هر محصولی که عالی باشه از رده خارج میکنن تا به چرخه اقتصادی شون ضرری وارد نشه من چند سال دنبال این محصول میگردم ولی متاسفانه نیست

30 خرداد 1401 - 01:34

نظرات چی بگیر - یاسمینا

لطفا سوسک کش های برقی را نمایش بدید با توضیحات کامل. این اسپری ها را مغازه هم داره. اکثرا دنبال نوع برقی سوسک کش می‌گردن نه مایع.

5 اردیبهشت 1400 - 19:39

پاسخ
نظرات چی بگیر - یاسمینا

سلام سوسک کش های برقی اصلا خوب نیست من خودم مارک DH که معتبر بود و تلویزیون هم اقای چمنی تبلیغشو میکرد خریدم گفتن سیستم عصبی سوسکهارو از بین میبره و سوسکها دفع میشن ولی اصلا این اتفاق نیفتاد الکی پولمو دور ریختم.هیییییچ تاثیری نداشت زنگم که بهشون میزدم میگفتن باید تعداد دستگاههارو زیاد کنی این کارم کردم بی فایده بود الکی پولو وقتتونو برای این چیزا نزارید فقط سم خوب استفاده کنید.

3 شهریور 1400 - 10:09

نظرات چی بگیر - یاسمینا

سلام سوسک کش های برقی اصلا خوب نیست من خودم مارک DH که معتبر بود و تلویزیون هم اقای چمنی تبلیغشو میکرد خریدم گفتن سیستم عصبی سوسکهارو از بین میبره و سوسکها دفع میشن ولی اصلا این اتفاق نیفتاد الکی پولمو دور ریختم.هیییییچ تاثیری نداشت زنگم که بهشون میزدم میگفتن باید تعداد دستگاههارو زیاد کنی این کارم کردم بی فایده بود الکی پولو وقتتونو برای این چیزا نزارید فقط سم خوب استفاده کنید.

3 شهریور 1400 - 10:09

نظرات چی بگیر - یاسمینا

دوست عزیز https://www.chibegir.com/article/24220 با مراجعه به این آدرس می توانید از راهنمای خرید حشره کش برقی استفاده کنید و مدل های پیشنهادی دستگاه حشره کش برقی را بررسی کنید.

30 اردیبهشت 1401 - 01:57

حشره کش و سوسک کش قیمت انواع حشره کش و سوسک کش