چگونه خوشتیپ و جذاب باشیم؟ 10 نکته‌ی اصلی برای خوشتیپ بودن در پاییز و زمستان

کات مهمی برای خوش تیپ و جذاب بودن

خواه بخواهیم بپذیریم یا نه، پاییز فرا رسیده است. صبح‌های تاریک و شب‌های سرد به زودی از راه میرسند ، بنابراین باید کمد لباس‌های خود را متناسب با آن تنظیم کنیم. بنابراین اگر هنوز  خرید لوازم ضروری کمد لباس زمستانی خود را شروع نکرده اید، ما با ده نکته برای کمک به شما در شروع کار به شما کمک می‌کنیم.

انتخاب رنگ مناسب برای لباس‌های پاییزی

پاییز فصل رنگ‌هاس، فصل بازی با رنگ‌ها...و یکی از پرطرفدار‌ترین رنگ‌های پاییزی رنگ خردلی است. برای داشتن یک ست مناسب می‌توانید این رنگ را با سبز یشمی ست کنید و به یک ترکیب عالی و زیبا برسید. البته رنگ بنفش و زرشکی هم یکی دیگر از رنگ‌های مکمل خردلی است که با زیبایی با آن ست می‌شوند. همینطور از ترکیب رنگ طوسی که یک رنگ خنثی است با خردلی نیز می‌توان یک ست جذاب ارائه داد. 


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت جدیدترین کاپشن زنانه (اسپرت/چرم...)

یک کت کوتاه با رنگ کرم،قهوه‌ایی یا شتری را به شما برای داشتن یک استایل پاییزی پیشنهاد می‌دهیم. برای جلوه ی بیشتر این کت شما می‌توانید از یک شلوار مشکی یا جین فاق بلند استفاده کنید.

انتخاب پیراهن یا بافت کوتاه

استفاده از یک پیراهن کوتاه بافت با یقه اسکی بعنوان یک مانتوی کوتاه که با یک لگ چرم یا ساپورت مخمل  پوشیده می‌شود در روزهای سرد زمستان یک ترکیب عالی را ارائه میدهد.

انتخاب پیراهن یا بافت کوتاه برای پاییز

استفاده از مانتوهای کتی در پاییز

در این روزها که هوا روبه سرد شدن می‌ر‌ود استفاده از یک مانتوی کتی از جنس‌های پاییزی بسیار رایج است. یکی از طرح‌های ارائه شده‌ی امسال مانتوهای کتی با مدل راه‌راه است که یک استایل شیک و منحصربه‌فرد را ابرای شما به وجود می‌آورد. دقت کنید که راه‌های عمودی شما را لاغرتر نشان می‌دهد. برای ست کردن این استایل یک شلوار جین بهترین انتخاب است. 

استفاده از مانتوهای کتی در پاییز

استفاده از کمربندهای چرم در استایل پاییزی

انتخاب یک کمربند از جنس چرم می‌تواند استایل شیک و متفاوتی را برای شما بوجود بیاورد و شما را قد بلندتر جلوه بدهد. برای هیجان‌انگیز کردن این استایل شما می‌توانید از یک کیف و کفش همرنگ کمربند استفاده کنید. 

استفاده از کمربندهای چرم در استایل پاییزی

جلیقه‌های زنانه‌ی پاییزی

یکی از پرطرفدارترین لباس‌های پاییزی جلیقه‌ها هستند. شما می‌توانید برای خارج شدن از سادگی لباس از یک جلیقه چهارخانه استفاده کنید. پارچه‌های چهارخانه از تنوع بالایی برخوردار هستند و کافی است به بازار پارچه فروش‌ها سر بزنید تا با حجم بالا و زیبایی از این نوع پارچه‌ها روبه‌رو شوید. شما می‌توانید از یک پارچه‌ی چهارخانه با رنگ‌های گرم برای فصل پاییز و زمستان استفاده کنید. 

استفاده از کت‌های جین در استایل پاییزی

یک کت کوتاه لی همیشه طرفداران خاص خود را دارد. و شما می‌توانید با داشتن یک کت لی استایل‌های زیبا و شیکی را برای خود به ارمغان بیاورید. نکته‌ی مثبت این کت‌ها ست شدن آنها با همه‌ی رنگ‌ها است. شما می‌توانید یک کت کوتاه جین را حتی با یک دامن زیبا ست کنید.

استفاده از کت‌های جین در استایل پاییزی

استفاه از دامن‌ دامن برای داشتن استایل پاییزی

یکی دیگر از ترند‌های دوست‌داشتنی و همه پسند امسال استفاده از دامن در استایل پاییزی است. یک دامن چهارخانه‌ی پشمی یک استایل یونیک را ارائه می‌دهد. 

استفاه از دامن‌ دامن برای داشتن استایل پاییزی

انتخاب بوت و چکمه‌های پاییزی

نکته‌ی مهم دیگر انتخاب بوت در استایل پاییزی است. در خرید بوت دقت کنید که بوت‌هایی با پاشنه‌ی پهن و نوک تیز باعث می‌شوندکه قد شما بلندتر به نظر برسد. هم‌چنین بوت‌های لژدار این خاصیت را دارند که شما را لاغرتر و بلندتر نشان بدهند. خرید بوت‌های چین‌خورده را به افراد دوست دار آیتم‌های نامتعارف و فشن‌های خاص پیشنهاد می‌دهیم.

انتخاب بوت و چکمه‌های پاییزی

انتخاب کیف مناسب برای استایل پاییزی

انتخاب کیف مناسب برای استایل پاییزی

استفاده از کیف‌های مینی در استایل روزانه طرفداران خاص خود را دارد و بعنوان یکی از ترند‌های امسال شناخته شده است. شما می‌توانید از یک کیف کوچک همرنگ بوت یا کمربند خود استفاده کنید و تاثیر آن را در زیبایی استایل خود ببینید.

در پایان یادآور می‌شویم که:

وقتی جهت کلی سبک خود را برای فصل مشخص کردید ، وقت آن است که به خرید بروید!برای صرفه جویی در وقت و هزینه در ابتدا سبک خود را انتخاب کنید و با توجه به مواردی که نیاز دارید خرید خود را انجام دهید. شما باید عاشق همه چیزهایی باشید که خریداری می کنید و هر قطعه باید متناسب با بقیه کمد لباس شما باشد. لباس های زمستانی می توانند گران تر باشند، بنابراین در انتخاب جنس و مدل موردعلاقه‌ی خود دقت کنید.

معرفی بهترین ترندهای لباس پاییزی امسال

کت جین مدل 03

کت جین مدل 03

اطلاعات بیشتر و خرید


این کت مورد استفاده برای یک استایل روزانه است. نسبتا جذب است و تهیه شده از یک پارچه‌ی مرغوب است که جذابیت خاصی به شما می‌دهد. این کت تک رنگ است و برای داشتن یک استایل شیک می‌توانید آن را با اکثر رنگ‌ها ست کنید.

بارانی زنانه

بارانی زنانه


اطلاعات بیشتر و خرید


بارانی زنانه از جنس سوییت می‌باشد. دارای آستر است که امکان استفاده برای روزهای سرد فصل زمستان را به شما میدهد. بسیار خوش‌رنگ و خوش‌دوخت می‌باشد.

بارانی زنانه 

بارانی زنانه

اطلاعات بیشتر و خرید


این بارانی زنانه تهیه شده از یک پارچه‌ی بسیار مرغوب و بسیار خوش‌رنگ دارای آستر می‌باشد و یک همراه خوب و مناسب برای روزهای سرد زمستان می‌باشد. 

کاپشن زنانه

کاپشن زنانه

اطلاعات بیشتر و خرید


یک کاپشن زیبا مخصوص افراد مشکل پسند، این کاپشن با رنگ زیبایی که دارد در عین سادگی می‎‌تواند نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. هم‌چنین جنس این کاپشن از نوع مرغوبی می‎باشد و شما می‌تواند برای روزهای سرد سال کاملا با اطمینان از آن استفاده کنید.

کاپشن زنانه

کاپشن زنانه


اطلاعات بیشتر و خرید


این کاپشن با از جنس کتان است و مناسب فصل می‌باشد. با تن‌خور بسیار شیک و جذاب و رنگ بسیار خاصی که دارد می تواند یک استایل شیک و خاص را به شما هدیه بدهد.

هودی زنانه طرح BTC

هودی زنانه طرح BTC

اطلاعات بیشتر و خرید


یک هودی شیک و مناسب برای طرفداران استایل‌های اسپورت. با طرح BTS روی لباس، دوخته شده از بهترین و مرغوب‌ترین پارچه‌ها مناسب فصل سرما می‌باشد و قابلیت ست کردن با انواع شلوار را دارد.

سویشرت زنانه طرح EXO

سویشرت زنانه طرح EXO

اطلاعات بیشتر و خرید


طرفداران رنگ‌های تیره می‌توانند با داشتن این سویشرت یک حس متفاوت را در زمستان امسال تجربه کنند. جنس این سویشرت نخ-پلی‌استر می‌باشد.با یک طرح شیک مناسب دانشجویان و افراد اسپورت‌پوش می‌باشد.

پلیور یقه‌گرد زنانه

پلیور یقه‌گرد زنانه

اطلاعات بیشتر و خرید

پلیور ساده یقه گرد، دور یقه و پایین لباس کشبافت است که زیبایی خاصی را به لباس می‌دهد. جنس این پلیور 50%نخ-50% اکریلیک می‌باشد. بسیار گرم و مناسب فصل می‌باشد. 


دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.