عطر مورد علاقه افراد مشهور

سلبریتی‌ ها چه عطری می‌زنند؟

همه ما، به یک هنرمند، خواننده، هنرپیشه، فوتبالیست و ... علاقه  و یا توجه خاصی داریم. یا مثلا اونها را الگوی خودمون قرار دادیم. یا بیشتر پیگیر کارهایی که انجام می‌دن هستیم، و برای ما جذاب اینه که بدونیم از چه عطری، چه رنگی چه مارکهایی برای لباسهاشون و ... استفاده می‌کنند. حتی وقتی خودمون از یک برند خاصی برای عطر و یا لوازم آرایش استفاده می‌کنیم و متوجه می‌شیم که آدمهای معروف و خاص هم از همون مارک و برند استفاده می کنند ذوق زده می‌شیم. حداقل برای من که اینطور.

اگر بخواهیم خودمون را به ایده‌آلهای دنیای مد و فشن که هر روز و هر لحظه و دائم در حال تغییر است، نزدیک‌تر کنیم، یه راه کار راحت‌ و سهل، حداقل با امکانات موجودمون توی این شرایط سخت کشور، آشنا شدن با عطرهایی است که آدم معروفا استفاده می‌کنند. 

مطالعه ادامه این مقاله هم برای سرگرمی شما خوبه و هم اینکه شاید شما دنبال یکی از همین عطرها می‌گشتین، ما اینها را برای شما یک جا جمع کردیم، تا شما زمان کمتری را برای پیدا کردن اونها صرف کنین و هم اینکه با چندتا کلیک عطر مورد علاقتونو درب منزل دریافت کنید.

معرفی عطر مورد علاقه سلبریتی ها

عطر مورد علاقه جورج کلونی

ادو پرفیوم ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Green Irish Tweed حجم 100 میلی لیتر 

جورج كلونی جزو جذاب‌ترین هنرپیشه‌های هالیوود است نت آغازین این عطر با گل زنبق، شکوفه لیمو است و در نت پایان آن هم چوب صندل و عنبر به مشام شما خواهد رسید. اما در نت میانی برگ گل بنفشه را خواهید داشت. این عطر مخصوص مردان با اعتماد به نفس و پر قدرت است. رایحه کلی که از این عطر به مشام شما خواهد رسید. تلخ  و خنک است.

عطر مورد علاقه پرنس هری

ادو تویلت مردانه داویدف مدل Cool Water Wave حجم 125 میلی لیتر 

به نظر می‌رسد پرنس هری را همه بشناسند. بله او یک عضور خانواده سلطنتی انگلیس است که همسر مگان مارکل از هنرپیشه‌های نامدار هالیوود نیز هست. این عطر، عطر مورد نظر پریس هری است. 

این عطر در آغاز با نت دریا، لیمو و فلفل همراه است. رایحه‌ای تلخ و خنک دارد که مورد پسند بسیاری از افراد است. نت پایانی این عطر عالی، چوب صندل و گیاه پاتچولی است. 

عطر مورد علاقه مَدونا

ادو تویلت زنانه دیور مدل Hypnotic Poison حجم 100 میلی لیتر 

مدونا خواننده، کارآفرین، نویسنده و فردی بسیار معروف در دنیا است. نت آغازین این عطر زردآلو، آلوی سیاه و نارگیل است در نت میانی گل رز، یاسمین، زنبق دره، گل رز، چوب رزوود برزیلی و زیره‌ی سیاه را استشمام خواهید کرد و در نت پایانی چوب صندل، بادام، وانیل و مشک. رایحه این عطر زنانه، شیرین و گرم است.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

عطر مورد علاقه اسکارلت جوهانسون ادو پرفیوم زنانه دولچه اند گابانا The One Essence حجم 65 میلی لیتر است.

اسکارلت اینگرید جوهانسون هنرپیشه 35 ساله امریکایی عطر مورد علاقه‌اش دولچه اند گابانا است. این عطر با گروه بویایی گرم برای فصل پاییز و زمستان عالی است. این عطر خوشبو لوکس تولید کشور ایتالیا است.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

ادو پرفیوم زنانه تروساردی مدل Donna levriero تروساردی عطر و امضای ریاناست.

 رایحه این عطر گرم و با ترکیباتی از گل و مرکبات است. نت آغازین این عطر محبوب میوه ولیمو است و نت پایانی آن بوی شکوفه پرتقال آفریقایی و گل یاسمن را به مشمام میاورد.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

ادو پرفیوم زنانه امانویل اونگارو مدل La Diva

عطر و بوی اغوا کننده سوفیا لورن. ساخت کشور فرانسه. با رایحه گرم و شیرین می‌تواند به هر زنی حس اعتماد به نفس بالایی بدهد.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

عطر مورد علاقه تیلور سوئیفت

ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رالف مدل Flower Bomb حجم 100 میلی لیتر تیلور سوئیفت خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی از این عطر استفاده می کند.فلاور بامب بوی شرقی، گلی و گرمی دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال به غیر از تابستان مناسب است.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید


در ادامه بخوانید : لیست بهترین عطر و ادکلن مردانه (ماندگارترین) با پخش بوی بالا


در ادامه بخوانید : معرفی و خرید بهترین عطر زنانه و مردانه (خوشبوترین)

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
عطر و ادکلن مردانه قیمت انواع عطر و ادکلن مردانه