راهنمای خرید بهترین زیورآلات نقره

راهنمای خرید بهترین مارک نقره 

یکی از گرانبهاترین فلزات در دنیا نقره است. در دنیای کنونی، استفاده از نقره مصارف گوناگون و زیادی را به خود اختصاص داده است. مکزیک بزرگترین تولید ناخالص نقره در جهان است. این فلز زیبا و سفید رنگ و جذاب، حتی در بورس معامله می شود و گه‌گاه دچار نوسانات نیز بوده است.

جالب است بدانید زمانی که نقره روی بدن قرار می‌گیرد، انرژی بیشتری در بدن انباشته می شود و شاید شما احساس کنید، نیرومندتر و شاداب‌تر هستید. نقره یک فلز رسانا است و در مجاورت با گرما و الکتریسته قادر است تا یونهای مثبت از خود تولید نماید و به بدن کمک کند تا وظایف خود را بهتر انجام دهد.

جالب تر اینکه نقره در پزشکی هم استفاده می‌شود، بدلیل خاصیت ضدعفونی بالا، توانایی از بین بردن میکروب‌ها را دارد.

از حساسیت به این فلز نیز غافل نباشیم. بعضی‌ها دچار برخی حساسیت‌ها به نقره هستند. که بهتر است از جواهرآلاتی استفاده کنند که روکش ضدحساسیت دارند. 

نقره به دلیل آسان‌تر بودن آن در شکل‌گیری محبوب طراحان نیز هست. اگر دنبال کننده دنیای مد باشید خواهید دید که بسیاری از طراحان در مجموعه‌هایی که از خود در معرض نمایش می‌گذارند از زیورآلات نقره همراه با جواهرات در کنار پوشاک استفاده می‌کنند. 

لازم به یادآوری است، زمانی که تصمیم به خرید قطعه ای نقره دارید در هر شکل و اندازه و هر کاربردی، قیمت بالای نقره، نشان دهنده خلوص آن است.

برای خرید جواهر آلات نقره بهتر است از فروشگاههایی خرید کنیم که مارک شناخته شده‌تری نسبت به بقیه دارند.

همچنین جواهر آلات نقره می‌تواند بهترین گزینه برای کادو به خانم ها یا اقایان باشد هم هزینه کمتری دارد هم بسیار زیبا و شیک است

دستبند نقره شهر جواهر مدل SJ-BC023

دستبند نقره شهر جواهر مدل SJ-BC023با طول تقریبی ۱۹ سانتی‌متر را در تصویر می‌بینید. این دستبند زیبای نقره از طریق قفل و به راحتی باز و بسته می‌شود. این دستبند نقره دارای آبکاری با فلز رودیم است. 

نیم ست نقره زنانه اقلیمه کد NN397

نیم ست نقره زنانه اقلیمه کد NN397شامل یک پلاک لوزی و یک جفت گوشواره لوزی شکل است. نگهدارنده پشت گوشواره از جنس نقره است. این نیم ست به دلیل ظرافت فوق العاده و نگین‌های درخشان، بسیار چشم‌‌گیر است. 

انگشتر نقره زنانه کوبیک مدل QR-3305

انگشتر نقره زنانه کوبیک مدل QR-3305ایتالیایی است. این انگشتر با آب رودیوم روکش شده است. نگین این انگشتر از نگین سواروسکی است. جعبه محصول، از نوع جعبه بسیار زیبا است و به صورت کشویی است.

پابند نقره زنانه ریسه گالری مدل Ri3-H2022

پابند نقره زنانه ریسه گالری مدل Ri3-H2022 دست ساز است. در ساخت این پابند زیبا از سنگ حدید و فلز نقره استفاده شده است. قلب این پابند زیبا از سنگ حدید با ابعاد 1 در 1 سانتی‌متر است. این پابند از نظر ترکیب رنگی هارمونی بسیار زیبایی دارد. این پابند یک انتخاب منحصر به فرد برای هدیه دادن به شمار می‌رود.

انگشتر نقره زنانه اقلیمه کد AN104

انگشتر نقره زنانه اقلیمه کد AN104دارای عیار 925 است. این انگشتر نقره شامل حلقه‌ای با پهنای 8/0 سانتیمتر است. سایز انگشتر با باز و بسته کردن قسمت زیرین حلقه قابلیت تغییر دارد و می‌تواند برای تمامی سایزها مورد استفاده قرار گیرد. 

نیم ست نقره ترمه مدل سنگ رنگی Termeh h 37

نیم ست نقره ترمه مدل سنگ رنگی Termeh h 37، شامل زنجیر ، گوشواره و پلاک است. عیار این ست ۹۲۵  است. طول زنجیر ۴۰ تا ۴۵ سانتی‌متر است. شکل زنجیر به صورت بافت است. نحوه بسته شدن این گردنبند سوزنی است.

دستبند نقره زنانه ریسه گالری طرح قلب مدل Ri3-H1136-Silver

دستبند نقره زنانه ریسه گالری طرح قلب مدل Ri3-H1136-Silverترکیبی جذاب از فلز نقره و سنگ زیبای حدید است. که و به واسطه یک نخ کنفی مقاوم به یکدیگر متصل شده اند. طول تقریبی این دستبند حدود 17 سانتی‌متر است. 

گوشواره نقره زنانه اقلیمه مدل EN534

گوشواره نقره زنانه اقلیمه مدل EN534یک گوشواره حلقه‌ای است. با قطر داخلی 8/0 و پهنای 3/0 سانتی‌متر.  این گوشواره دارای قفل سگکی است که در عین محکم بودن به راحتی باز و بسته می‌شود. این گوشواره بخاطر سه عدد نگین باگتی درخشان و ظرافت ساخت بسیار مناسب استفاده به صورت روزانه است. 

پابند نقره زنانه ریسه گالری مدل 2057

پابند نقره زنانه ریسه گالری مدل 2057 دارای پنج عدد پولکی دایره‌ای شکل از جنس سنگ کوارتز است. این پابند که مناسب برای خانم‌هاست اندازه‌ای به طول 25 سانتی متر دارد که از این مقدار 5.5 سانتی متر آن مختص زنجیر سایز آن می‌باشد. این پابند زیبا مقاوم در برابر آب است . 

نیم ست نقره زنانه مدل GTA_200021

نیم ست نقره زنانه مدل GTA_200021دارای نگین‌های نوع زیرکونیا بوده و به همین دلیل دارای درخشنگی و براقیت و زیبایی بسیاری است. جنس نگین های این محصول از. این محصول دارای 5 لایه ابکاری رودیوم بوده و به همین دلیل دارای ثبات رنگ بالا است.

دستبند نقره زنانه کوبیک مدل QB-3505

دستبند نقره زنانه کوبیک مدل QB-3505با طول تقریبی 20 سانتی‌متر را در تصویر ملاحظه می‌نمایید. این دستبند با آب رودیوم روکش شده است. این دستبند زیبای نقره برای هدیه دادن یک، شی فوق العاده است. 

سخن آخر

به دلیل افزایش بهای طلا در دنیا، (چنانچه می‌دانیم، نرخ طلا بر اساس اونس جهانی هر روز قیمت‌گذاری می‌شود) و علاقه‌مندی بانوان و آقایان به این فلز زیبا، نقره می‌تواند جایگزینی مناسب برای آن باشد. در این روزها حتی از طلا پیشی گرفته است و چنانچه در اخبار آمده است، در سال 2019 زیورآلات نقره کاملا توانسته‌ است رقابت سختی را با طلا داشته باشد. بهتر است بدانیم نقره نیز همانند طلا، ماندگار، زیبا و کاملا قابل فرم دهی است. چنانچه قصد خرید زیورآلات نقره را دارید پیشنهاد می‌کنیم 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.