بررسی مشخصات و قیمت اسپرسوساز نوا مدل (140 NOVA)

راهنمای خرید اسپرسوساز نوا

اسپرسوساز نوا 140 NOVA محصولی از کشور چین دستگاهی پرقدرت و کاربردی برای مصارف خانگی و کافه‌های کوچک است. جنس بدنه این اسپرسوساز از استیل براق ضد زنگ است. همین طراحی براق باعث جذابیت این دستگاه شده است.

اسپرسوساز نوا 140 دارای 1000 وات توان و 15 بار قدرت بخار برای کار کردن دارد. وزن این دستگاه حدود 7 کیلو گرم است و 1/2 لیتر گنجایش مخزن آب آن است. 

یکی از مهم ترین ویژگیهایی که این دستگاه را خاص‌تر جلوه می‌دهد، این است که این دستگاه علاوه بر اسپرسو قادر به ساخت کاپوچینو نیز هست. یک کاپوچینو با یک کرم غلیظ و لذیذ بر روی آن. این ویژگیها سبب شده است که دستگاهی بسیار مناسب برای کافی شاپ ها باشد.

نوشیدنی‌های دیگری که می‌توان با این دستگاه تهیه نمود، آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا و شیرگرم است. به همین منظور حتی در سوپرها هم می توان از این دستگاه برای ساخت شیرگرم و کافه لاته و موکا نیز استفاده کرد. 

همانطور که گفته شد توان بخار اسپرسوساز نوا 140، 15 بار است. همین امر سبب می‌شود که غلظت قهوه تولیدی آن زیاد شود. گفتنی است این دستگاه دارای نازل تولید بخار آب است. همین امر این امکان را به اسپرسوساز می‌دهد که برای شیر، انواع لاته و کاپوچینو کف تولید شود.

با توجه به بویلر و پمپ قوی‌تری که بر روی نوا 140 نسبت به 139 وجود دارد بر روی درجه حرارت قهوه خروجی و همچنین بخار آب آن تاثیر مطلوب بسیار دارد. 

لوله‌های بخار اسپرسوساز نوا 140 از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند و همانطور که گفته شد قدرت آن 1000 وات است این اعداد نشان دهنده یک قهوه ساز و یک اسپرسوساز قوی است و اسپرسو خارج شده از این دستگاه با کرمای عالی نشان دهنده قدرت خوب نوا 140 است. همچنین نازل بخار این دستگاه قابل چرخش طراحی شده است که باعث شد استفاده از آن آسانتر شود.

نوا 140 دارای صفحه گرم نگهداره فنجان نیز هست که کمک می‌کند فنجان قهوه را از پیش گرم کرده و از خوردن قهوه‌ای گرم لذت ببرید.

اسپرسوساز نوا مدل 140 همانند مدل قبلی آن یعنی 139 دارای دو فیلتر قهوه تک و دوبل است. باید بگوییم کار کردن با اسپرسوساز نوا مدل 140 بسیار راحت و ساده است. دکمه پاور را فشار می‌دهید چراغ قرمزی روشن می شود و علاوه بر آن یک چراغ زرد نیز روشن می‌شود که به معنی حالت آماده به کار و جوش آمدن آب آن است. چراغ زرد نشان دهنده این است که آب در حال جوش آمدن است و به محض اینکه آب جوش بیاید چراغ زرد خود به خود به صورت اتوماتیک خاموش می شود. حالا آب جوش شما آماده است. 

توصیه ما این است که قبل از گرفتن اسپرسو شما چند ثانیه از دستگاه آب خالی خارج کنید تا لوله‌ها گرم شوند و در انتها نیز همین کار را انجام دهید تا لوله های آن تمیز شوند.

اقلامی که به همراه این اسپرسوساز برای شما ارسال می شود عبارتند از: فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ، تمپر، پرتافیلتر، سوزن تمیز کننده و دفترچه راهنما .


در ادامه بخوانید : اسپرسوساز: معرفی و قیمت 5 مدل دستگاه اسپرسو (برویل/دلونگی/نسپرسو)

نقاط مثبت اسپرسوساز نوا

  • فشار عالی
  • نازل بخار خوب
  • پمپ قوی
  • بدنه استیل
  • استحکام بالا
  • کیفیت قهوه عالی
  • کارکرد راحت و آسان 

نقاط منفی اسپرسوساز نوا

  • عدم برنامه اتوماتیک
  • نداشتن گیج فشار و دما


در ادامه بخوانید : مینی پرسو چیست؟ معرفی 10 مدل باکیفیت اسپرسوساز دستی

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.