ابزار باغبانی: مزایای باغبانی، خرید و قیمت تجهیزات باغبانی

برای باغبانی به چه ابزاری احتیاج داریم؟

فصل بهار بهترین زمان برای باغبانی در یک باغچه‌ی کوچک یا یک باغ سرسبز است. شما می‌توانید در بالکن خود یک باغچه‌ی زیبا و دوست‌داشتنی داشته باشید. همین‌طور باغبانی مزایای زیادی نیز دارد، که ما در اینجا شما را با آنها آشنا می‌کنیم و امیدواریم که بعد از خواندن این مقاله شروع به‌ کار کنید و باغچه‌ی زیبای خود را سرو سامان بدهید.

معرفی بهترین تجهیزات باغبانی خانگی

قیچی شمشاد زن رونیکس مدل RH-3110

تبر رونیکس مدل RH-4700 وزن 600 گرم

شلنگ باغبانی مدل 001

موتور برق کنزاکس مدل KPG-1950

علف زن بنزینی مدل 52CC

علف کش باغبانی به کشت مدل AF-103

قیچی شاخه زن رونیکس مدل RH-3120

سمپاش کنزاکس مدل KPS-102 حجم 2 لیتر

سم پاش کنزاکس از دید کاربران دارای رتبه بالایی است و به قولی می‌توان گفت امتحان خود را پس داده است. ابعاد این سم پاش 12 × 24 × 33.5 سانتی‌متر است و دارای نازل می‌باشد. ظرفیت مخزن این سم پاش  سی سی است و جنس بدنه آن از پلاستیک است. 

اره زنجیری بنزینی ادون مدل gcs-20.2800

این مدل اره بنزینی مناسب برای کارهای سبک باغبانی است. قدرت آن 2800 وات می‌باشد. این اره در ابعاد 50*30*26 تولید شده و بسیار خوش دست و مناسب برای انجام فعالیت‌های باغبانی می‌باشد.

چاقو پیوند زنی واستر مدل VGO11

جنس دسته این چاقوی پیوند زنی از فولاد است و بسیار باکیفیت و بادوام می‌باشد. از این مدل چاقو سرکج می‌توانید برای تمامی مصارف پیوندزنی استفاده کنید. ابعاد این چاقو پیوند زن 1*20*2 می‌باشد. 

داس تیز نشان مدل D 001

اگر به فعالیت‌های باغداری و باغبانی علاقه‌مند هستید داس یکی از ابزار ضروری و مورد نیاز شماست. تیغه این داس از جنس فولاد گرما دیده و بسیار باکیفیت است. ابعاد این داس 4*25*45 سانتی متر است. 

مجموعه 6 عددی ابزار باغبانی هاردکس مدل GS02

یک مجموعه کامل از ابزار باغبانی که شامل بیلچه، قیچی، شن کش، کیف ابزار و یک عدد صندلی است. جنس تیغه‌ها از فولاد است و برای افراد علاقه‌مند به کارهای باغبانی یک مجموعه کامل و باکیفیت است. 

آب پاش 3 حالته بهکو مدل BTN-9301

آبپاش سه حالته بهکو جزو جدا نشنی از پروژهای باغبانی است. جنس این آبپاش از برنج و روکش ساتن است و در برابر زنگ زدگی مقاوم می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی این آبپاش را به شلنگ متصل کنید و نوع پاشش را در سه حالت مختلف تنظیم کنید. 


در ادامه بخوانید : سمپاش:خرید و قیمت انواع سم پاش (شارژی، دستی، موتوری)


در ادامه بخوانید : قیچی پیوند: معرفی ده مدل از بهترین مارک قیچی زنی (پیوند زنی درخت)

مزایای اصلی باغبانی

خرید بهترین ابزار باغبانی

باغبانی راهیست برای حفظ سلامتی

باغبانی فعالیتی است که احتیاج به تلاش جسمی دارد. بنابراین برای سلامتی شما بسیار مفید است. همچنین تاثیرات آن بر روح و ذهن شما نیز آشکار است، در واقع تحقیقات علمی توانسته‌اند ثابت کنند که ترکیب پوشش گیاهی و در یک محیط زندگی موچ مثبتی را برای ساکنین ایجاد می‌کند. سلامتی جسمی و روحی ما در گرو دوستی با گل و گیاهان است. خلاصه اینکه مراقبت از گیاهان و طبیعت مراقبت از خود است. 

باغبانی بهترین فعالیت برای گذراندن اوقات فراغت است.

باغبانی فعالیتی است که به ما احساس نزدیکی به طبیعت را می‌دهد. حتی اگر یک باغچه‌ی کوچک می‌تواند این حس را در شما به وجود بیاورد و شما را هرچه بیشتر با طبیعت دوست کند. لمس کردن زمین، آبیاری سبزیجات و از همه‌ی این‌ها زیباتر گل دادن و به بار نشستن محصولات لذتی غیرقابل توصیف است.

باغبانی راهی برای تحریک خلاقیت است.

باغبانی راهی برای تحریک خلاقیت ما است. ما کاملا آزادیم که سلیقه‌ی شخصی خود را و خلاقیت خود را به کار ببریم و از استعدادهای کشف نشده‌ی خود بهره بگیریم. چیدمان، سازمان‌دهی و انتخاب گیاهان همه و همه می‌توانند حس خلاقیت در ما را شکوفا کنند.

کشف اطلاعات بیشتر در مورد طبیعت

همه‌ی مردم باید مراحل کشت و تولید یک ماده‌ی غذایی را بدانند تا فرهنگ استفاده از منابع خدادادی در بین همه رواج پیدا کند. این مساله خصوصا برای کودکان توصیه می‌شود اینکه آنها بتوانند با مراحل رشد یک گیاه آشنا شود باعث می‌شود در آینده با احترام بیشتری با طبیعت رفتار کنند. 

تهیه‌ی سبزیجات و میوه ‌های مورد احتیاج خود

باغبانی فقط برای کاشت گیاهان گلدار برای زیبا سازی محیط شما نیست. بوسیله مقداری بذر سبزیجات ما می‌توانیم باغ و باغچه‌ی خود میوه و سبزیجات برداشت کنیم با این کار هم از دست رنج خود بهره برده‌ایم و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده‌ایم. 

در پایان: 

به یاد داشته باشید پروش گیاهان و داشتن یک باغچه مزایای زیادی دارد، تولید میوه و سبزیجات سالم بدون مواد شیمیایی از بذر تا بشقاب. فواید شخصی آن نیز بیشمار است زیرا نه تنها یک فعالیت بدنی ملایم است به شما امکان دوستی با طبیعت را می‌دهد و روح شما را تازه می‌کند. همچنین لذت صبر و شکیبایی را وحود خود احساس می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.