طرز استفاده از کیک پز برقی و بهترین مارک کیک پز برقی (ارزان ترین)

چطور بهترین کیک پز برقی را انتخاب کنم؟

اگر به فکر تهیه کیک در منزل هستید و به اصلاح بخواهید دست پخت کیکی خود را بخورید اولین قدمی که بر می‌دارید چیست؟ فرض کنیم که فر هم ندارید. بله به نظر من اولین چیزی که به ذهن می رسید خرید یک کیک پز خوب و همه کاره برای تهیه یک کیک خانگی است. شما با تهیه یک کیک پز خواهید توانست انواع و اقسام کیک ها را در طعم‌های مختلف در منزل بدون هیچ گونه دلواپسی از نحوه و روند پخت کیک، تهیه نمایید. 

گفتنی است کیک پزهایی که اخیرا در بازار موجود هستند تنها یک کار، یعنی فقط کیک پختن را انجام نمی‌دهند بلکه شما را قادر می سازد، یک سرخ کن، یک پیتزا پز و یا یک بخار پز را نیز همراه داشته باشید. به همین دلیل بهتر است نکاتی که در ادامه ذکر می شود برای خرید یک کیک پز، مد نظر داشته باشید.

معرفی بهترین مارک کیک پز برقی موجود در بازار

کیک پز برقی لاوان ابعاد با ابعاد 35 در 19 در 35 سانتیمتر طراحی و روانه بازار شده است. وزن این کیک پز حدود 300/1کیلوگرم است. 

به دلیل نچسب بودن این کیک پز برقی به راحتی کیک پخته شده از بدنه ظرف جدا می شود. شما علاوه بر کیک قادر خواهید بود مرغ، گوشت و ماهی را درون آن سرخ نموده و یا سبزیجات را بخار پز نمایید. در شستشوی این کیک پز دقت نمایید و از اسکاچ های نرم استفاده کنید.

کیک پز و پیتزاپز برقی لاوان مدل  shelh ساخت ایران است و جنس درونی ظرف کیک پز از تفلون نچسب است و حالت زنبوری دارد. جنس قابلمه این کیک پز نیز از آلومنیوم است. ابعاد این کیک پز 31 در 15 در 28 سانتیمتر است. وزن کیک پز برقی لاوان حدود 1900 کیلوگرم است و طول سیم آن حدود 1 متر است.

برای شستشوی ظرف کیک از اسفنج و آب گرم و مایع ظرفشویی استفاده نمایید. این مدل یکی از بهترین کیک پز های موجود در بازار است که شما می‌تواند در آن هم کیک و هم پیتزا درست کنید.

کیک پز ملینا خزر با ابعاد 15 در 19 ذر 29 و 29 سانتی متر با وزن حدود یک کیلو گرم است. این کیک پز برقی با روکش نچسب و یکی از بهترین کیک پزهای برقی وباکیفیت است. در زمان پخت کیک همواره باید بر روی سه پایه (عایق کف) گذاشته شود. یادتان باشد قبل از استفاده از این کیک پز حتما قابلمه‌ی آن را با آب گرم بشورید. 

می‌توان گفت این دستگاه چندکاره است و در آن به غیر از پختن کیک می توانید انواع شیرینی، سرخ کردن مرغ و جوحه، گوشت و ماهی و بخار پز کردن سبزیجات را نیز انجام دهید. و یا به طور جداگانه بر روی گاز از آن استفاده نمایید.

طول سیم این کیک پز برقی حدود یک متر است و روکش آن نچسب گرانیتی است همچنین دارای استوانه آلومینیومی جهت استفاده وسط کیک هست.  

کیک پز برقی رویال طرح گل با ابعاد 14 در 28 در 5/30 سانتیمتر  و وزنی حدود 25/1 کیلوگرم است. جنس بدنه این کیک پز از فلز است و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز داراست.

طول سیم کیک پز رویال حدود 1 متر و قطر دهانه آن حدود 28 سانتیمتر است. شما در این کیک پز که به شکل گل نیز هست به راحتی قادر خواهید بود علاوه بر پختن کیک، مرغ و گوشت و ماهی را درون آن سرخ کنید. و یا سبزیجات را درون آن بخار پز نمایید. و برای پختن کیک نیز به راحتی می توانید به این کیک پز برقی اعتماد نمایید. این مارک یکی از بهترین مارک کیک پز برقی می‌باشد.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

کیک و پیتزاپز برقی کد 10026با ابعاد 10 در 30 در 30 و وزنی معادل 5/1 کیلوگرم آماده خدمت به شما جهت پختن کیک است. شما علاوه بر پختن کیک درون این کیک پز قادر خواهید بود پیتزا و یا انواع نانهای خانگی را نیز درون آن تهیه نمایید. 

چون این کیک پز پوشش نچسب گرانیتی دارد کیک درون آن نمی سوزد و به راحتی جدا می شود. یک استوانه آلومینیومی نیز جهت استفاده در وسط کیک نیز از اقلامی است که با کیک پز ارسال خواهد شد. همچنین در این کیک پز شیشه ای است و شما روند پخت را مشاهده می نمایید. همچنین شما قادر خواهید بود قابلمه را به صورت جداگانه بر روی گاز استفاده نمایید.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید


در ادامه بخوانید : همزن برقی: بهترین مارک همزن برقی(خانگی و حرفه ایی)

برای خرید بهترین کیک پز برقی به چه نکاتی دقت کنیم؟

راهنمای خرید کیک پز برقی

خرید کیک پز برقی مثل خرید مواد غذایی نیست:

شما نمی توانید بدون در نظر گرفتن چندین عامل مختلف به فروشگاه بروید و با یک کیک پز به خانه برگردید. شما باید جنس، نیاز آشپزی قابلیت شستشو، امکانات جانبی و قیمت کیک پز را در نظر بگیرید.

اگر زمان زیادی را صرف پختن دسرها و غذاهای مختلف می‌کنید، به یک فر برقی با کیفیت بالا نیاز دارید. اما اگر فقط می‌خواهید کیک بپزید یک کیک پز ساده نیز کار شما را راه می‌اندازد.

خبر خوب اینکه کیک پز ها معمولا از قیمت مناسبی برخوردار هستند. و شما با حداقل بودجه می‌توانید یک کیک پز خوب و حرفه ایی بخرید. 

برخی از مدل‌های کیک پز مجهز به تایمر هستند. و باعث راحتی کار شما می‌شود. دقت کنید که قیمت کیک پز با تایمر بالاتر از مدل‌های ساده است.

  • جنس لایه داخلی کیک پز
  • جنس لایه خارجی کیک پز
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
  • تک کاره یا چند کاره بودن کیک پز برقی
  • امکانات جانبی
  • قیمت کیک پز
  • و میزان محبوبیت در بازار ایران.

 مواردی که در بالا ذکر شده را از نظر بگذرانید و با محصولاتی که معرفی شد مقایسه نمایید تا بتوانید بهترین کیک پز و پیتزاپز بازار را در منزل خود داشته باشید.

طرز استفاده از کیک پز برقی چطور است؟

طریقه استفاده از کیک پز برقی بسیار آسان و راحت است. البته بهتر است قبل از شروع کار با دستگاه کیک پز دفترچه‌ی راهنمای آن را مطالعه کنید. ما به شما در اینجا چند نکته‌ی اساسی را برای استفاده از دستگاه کیک پز یادآور می‌شویم:

  1. دقت کنید  زمانی که دستگاه کیک پز را روشن می‌کنید آن را روی  یک سه پایه عایق قرار دهید. 
  2. مواد کیک را آماده کنید و در داخل تابه‌ی کیک پز که به وسیله‌ی مقدار کمی روغن چرب شده است، بریزید.
  3. دقت کنید که چند دقیقه قبل از اینکه مواد را روی کیک پز بگذارید آن را روشن کنید.
  4.  برای شستشوی ظرف کیک پز از ابر نرم و مایع ظرفشویی استفاده کنید.
  5. بهتر است از باز کردن درب کیک پز خودداری کنید. در غیر این صورت، گرما خارج می شود و دمای داخلی کاهش می یابد. به همین دلیل است که اکثر کیک پزها دارای در شیشه ایی هستند. شما می توانید بدون باز کردن در کیک خود را ببینید. 
  6.  هیچگاه درب کیک پز را مستقیم زیر آب قرار ندهید. برای تمیز کردن آن می‌توانید از یک پارچه نمدار استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.