قیمت روز و بررسی ویژگی های تبلت گلکسی سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab S5e

بررسی تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab S5e

تبلت ها به عنوان جایگزینی برای کامپیوترها و لپتاپ­‌ ها ساخته شده‌­ا‌ند، و به ما این امکان را می‌دهند تا با استفاده از آن­ها وب‌گردی کنیم، کتاب بخوانیم و یا حتی به ویرایش اسناد و عکس­‌ها بپردازیم.

 با گذشت زمان، ما به­ جای تلفن­‌های دارای صفحه‌های نمایش کوچک­تر، شروع به استفاده از تلفن هوشمند با صفحات نمایش بزرگتر کردیم. سامسونگ با توجه به بررسی نیاز کاربران، اخیراً Galaxy Tab S5e را به بازار معرفی کرده است. این تبلت دارای یک صفحه­‌ی نمایش بزرگ و ارائه­‌ی عملکرد عالی و بی­نظیر با قیمت مناسب است. اگر به دنبال یک تبلت با طراحی عالی، بدنه­‌ی فلزی، همراه با قیمت مناسب هستید، می‌­توانید با همراهی ما در این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد Galaxy Tab S5e کسب کنید.

طراحی و ساخت تبلت گلکسی سامسونگ مدل S5e

Samsung Tab S5e از طراحی تازه و جذابی برخوردار است. این تبلت دارای بدنه­‌ی فلزی یکپارچه و بسیار زیبایی است که باعث استحکام و دوام عالی آن می­‌شود. 

وزن تبلت S5e با نمایشگر 10.5 اینچی بزرگش فقط 400 گرم است و از یک فرم کاملاً جمع و جور برخوردار است و بخاطر این طراحی ظریف و بسیار سبک و کم وزنش می­‌توانید به راحتی در تمامی جلسات کاری و یا کلاس­هایتان آن­را همراه خود همه جا ببرید.

 صفحه نمایش Galaxy Tab S5e با یک حاشیه­‌ی نازک احاطه شده است، که کاملاً شبیه به Galaxy Tab S4 قدیمی­‌تر است.

درست است که سامسونگ حاشیه‌ها را کم کرده، اما در عین حال اطمینان حاصل کرده است که در هنگام نگه داشتن تبلت، فضای کافی برای نگه داشتن و یا برداشتنش داشته باشید و ناخواسته با لمس صفحه مشکلی برایتان پیش نیاید. 

Samsung Galaxy Tab S5e در طیفی از سه رنگ کلاسیک طلایی ، نقره ­ای و مشکی در بازار موجود است.

طراحی و ساخت تبلت گلکسی سامسونگ مدل tab se5

این تبلت دارای سخت­‌افزار میان­‌رده است. یک پردازنده­‌ی Qualcomm Snapdragon 670 و رم 4 گیگا بایتی دارد. این به اندازه کافی قدرتمند است که تبلت را برای انجام هر کاری مانند مرور وب­ ها، گپ زدن و گفتگو، تماشای فیلم و مطالعه مناسب کند. حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است، که برای ذخیره­‌ی تعداد معقولی از برنامه­‌ها و رسانه‌­ها کافی است. و حافظه قابل افزایش تا 128 گیگابایت با استفاده از کارت میکرو اس دی می­‌باشد.

تبلت سامسونگ گلکسی مدل tab s5e

سیستم عامل اندروید آن 9 و باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر/ساعتی غیرقابل  تعویض دارد که به شما این امکان را می­‌دهد تا حدود 15 ساعت به راحتی به تماشای ویدیو بپردازید که این یعنی می­‌توانید بدون نگرانی برای تمام شدن باتری، با خیال راحت 8 فیلم را تماشا کنید!

 Galaxy Tab S5e و Tab S4 به جز پشتیبانی S-Pen و LTE تفاوت­‌های زیادی با یکدیگر دارند. Tab S5e دارای نمایشگر یکسان، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و پشتیبانی از سامسونگ DeX است. سامسونگ Dex یک محیط شبیه به کامپیوتر را ارائه می­‌دهد، به این معنی که می­توانید Tab S5e خود را به یک لپتاپ تبدیل کنید. 

از لحاظ امنیتی، Tab S5e هم دارای اسکنر اثر انگشت است و هم قابلیت تشخیص چهره را دارد که این روزها از هر دستگاه جدیدی انتظار می­‌رود.

کارایی تبلت سامسونگ گلکسی مدل TAB S5e

 سامسونگ برای ساخت صفحه­‌های با کیفیت شناخته شده، معروف است و Tab S5e نمونه­‌ی خوبی است تا این مسئله را باور کنیم. صفحه نمایش بزرگ 10.5 اینچی AMOLED روشن و قابل لرزش است و دارای محتوای رنگی خوب، کنتراست بالا و روشنایی مناسب می­‌باشد. 

Tab S5e محدود به مشاهده­‌ی محتوا نیست، بلکه بخاطر ظرافت و وزن سبکش  تبدیل به یک وسیله­‌ی عالی برای مطالعه گردیده است. می­‌توانید به راحتی ساعت­‌ها زمان خود را صرف خواندن کنید.

 ما چند بازی معروف مسابقات اتومبیلرانی، مانند آسفالت 8 را با S5e بازی کردیم. این سرگرمی در صفحه‌ای گسترده عالی به نظر می­‌رسید. اما از همه مهمتر وضوح تصاویر بود که جذابش کرده بود.

 خب پس Tab S5e صفحه نمایش خوبی دارد اما کیفیت صدای آن چگونه است؟

کیفیت صدای تبلت سامسونگ Galaxy Tab S5e

 S5e از Dolby Atmos پشتیبانی می­کند و چهار بلندگو از طریق AKG تنظیم می­شود که یک بخش صدا متعلق به سامسونگ است. این­ها باعث می­شود تبلت، صدای بلند و عالی­­ ای تولید کند. نکته­‌ی جالب، فناوری استریوی دارای چرخش خودکار است که بسته به نحوه­‌ی نگه داشتن تبلت، صدا را از نو و دوباره تنظیم می­‌کند. ما چندین تریلر فیلم و ویدئوهای YouTube را با S5e تماشا کردیم. صدای پخش کاملا بلند و تاثیر­گذار همراه با صدای باس عمیق بود.

سایر محصولات رقیب فقط یک بلندگوی منفرد دارند، که وقتی شما بلندگو را می­‌پوشانید صدا به راحتی بهم می­‌ریزد و کم می­‌شود و این دقیقا همان جایی اس که چهار بلندگوی S5e جادویی به نظر می‌­رسد.

کیفیت صدای تبلت سامسونگ گلکسی TAB S5e

ما یکسری معیارهای محدود را برای آزمایش سازگاری سخت افزاری و عملکرد S5e امتحان کردیم. معیار AnTuTu که تست­‌های CPU ، GPU و حافظه را اجرا می­‌کند امتیاز 1،86،908 به دست آورد. این یک نمره ­ی واقعا خوب برای یک تبلت با این قیمت است.

 معیار بازی 3DMark Sling Shot Extreme موفق شد نمره OpenGL  1.588 را بدست آورد، در حالی که امتیاز Vulkan  1.544 بود. نمرات به دست آمده چالش برانگیز نیست، اما بد هم نیست. امتیازات Geekbench تک هسته‌­ا‌ی و چند هسته­‌ای به ترتیب 341 و 1418 بود.

 وقتی درباره‌­ی ابزار بهره­‌وری صحبت می­‌کنیم، سامسونگ DeX محیطی شبیه رایانه را به شما می­‌دهد. می­‌توانید کیبورد صفحه کلید را به S5e وصل کنید و به کار خود ادامه دهید. برنامه‌­های معدودی وجود دارد که بطور خودکار با محیط PC DeX سازگار است. 

شما همچنین می­‌توانید سایر برنامه‌ها را وادار کنید که با محیط DeX سازگار شوند، بنابراین می­‌توانید همانطور که کارهایتان را در رایانه شخصی یا لپ تاپ انجام می­‌دهید با تبلت نیز انجام دهید. وقتی سعی کردیم برنامه­‌ها را با حالت DeX تطبیق دهیم، متوجه کندی و تعدیل ناچیزی شدیم. 

ما قادر به انجام چندین کار بر روی باتری 74040 میلی آمپر ساعتی در داخل S5e بودیم. این باتری برای عملکرد طولانی مدت بهینه شده است و می‌تواند شما را برای یک روز یا بیشتر در یک استفاده­‌ی مداوم سرگرم کند.

نتیجه گیری :

اگر نمی‌­خواهید هزینه­‌ی زیادی را برای خرید تبلت صرف کنید، Galaxy Tab S5e یکی از بهترین­‌های موجود در بازار است. همچنین در صورت جفت شدن با کیبورد، سامسونگ DeX یک گزینه­‌ی جایگزین عالی برای لپتاپ می‌­باشد. به طور کلی Galaxy Tab S5eیک انتخاب ایده­‌آل برای تماشای فیلم، وب­گردی و بازی­ کردن است.

 S5e از یک نمایشگر AMOLED بی­­‌نظیر، کیفیت ساخت عالی و بلندگوهای خوب برخوردار است.

هرچیزی که برای سرگرمی لازم است در ویژگی­‌هایش تعبیه شده و ظرافت، وزن بسیار کم و دوام طولانی مدت باتری Tab S5e باعث می­شود که این تبلت به بهترین همراه شما در مسافرت تبدیل شود. تا زمانی که از Tab S5e برای بازی­‌های زیادی استفاده نکنید، از عملکرد آن راضی خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.