مایو زنانه: معرفی و قیمت بهترین برند مایو زنانه و دخترانه

هر آنچه که باید در مورد خرید آنلاین مایو بدانید

یکی از تفریحات سرگرم کننده هر فصلی و به خصوص تابستان شنا است. هنگام رفتن به شنا، عواملی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، مایو یا همان لباس شنا، ضدآفتاب مناسب و لوسیون برای آفتاب گرفتن. هنگام خرید مایو باید بهترین را انتخاب کنید. برای خرید لباس شنا دقت کنید و موارد گفته شده در این نوشتار کاملا به خاطر بسپارید. برای راحتی کار شما ما چند مدل از باکفیت ترین و جدیدترین مدل های مایو زنانه را در این مقاله از چی بگیر معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

مایو لباس شنا است و معمولا از جنس الیاف مصنوعی و استرچ تهیه و تولید می‌شود. مایو زنانه در سایزهای مختلفی دوخته می‌شوند. مایو زنانه در اقسام یک تکه، دوتکه، سرهمی و اسلامی تقسیم‌بندی شده‌اند.

مایو استفاده‌های متفاوتی دارد. برای غواصی کردن، اسکی روی آب، آفتاب گرفتن، در باشگاه‌های ورزشی و ... نیز از مایوها استفاده می‌شود و مرسوم است.

انتخاب جنس مایو زنانه

همانطور که گفته شد مایو زنانه از اجناس مختلفی تهیه و دوخته می‌شوند. مهمترین‌ آن‌ها عبارتند از:

  • مایوهایی از جنسPBT  که مخفف پلی اتیلن ترفتالات است.
  • مایوهایی از جنس نایلون که بسیار متداول هستند.
  • مایوهایی از جنس پلی استر که مناسب برای مسابقات و ورزشهای حرفه‌ای
  • مایوهایی از جنس اسپندکس یا همان لیکرا که اینها هم مناسب برای مسابقات ورزشی هستند
  • مایوهایی از جنس کتان که راحت و سبک هستند و بیشتر برای مد استفاده می‌شوند. 

مایو زنانه مدل BL 1 ، مایویی شیک و دو تکه است. این مایو دارای سایز است. این مایو طرحی ساده دارد. و در قسمت سینه پد دار است.

مایو زنانه مدل P0052 از جنس نایلون و طرح‌دار است. این مایو قابلیت فرم‌دهی به بدن را دارد. دوخت بسیار محکمی دارد و جزو مایوهای پادار است.

جنس مایواسترچ
طرحساده 
ویژگیضدباکتری،فرم دهی به بدن،پد دار
کلاه دارد

جنسپلی استر اسپاندکس
پد محافظ کلردارد
ویژگیآنتی باکتریال /امکان خشک شدن سریع /فرم دهی به بدن /انعطاف پذیر

جنسالاستین پلی استر
طرحساده
ویژگیامکان خشک شدن سریع/ انعطاف پذیر

جنسنایلون
طرحطرح دار
ویژگیفرم دهی به بدن

جنسالاستین /پلی استر
طرح طرح دار
ویژگی
امکان خشک شدن سریع/ انعطاف پذیر /فرم دهی به بدن

تولید آلمان

جنس الاستین /پلی استر
طرحطرح دار
ویژگی آنتی باکتریال
تولید کشورترکیه

جنسپلی استر 
طرح ساده 
ویژگیفرم دهی به بدن /امکان خشک شدن سریع

جنسالاستین پلی استر
طرحطرح دار
ویژگیضد باکتری/ امکان خشک شدن سریع /فرم دهی به بدن /پد دار/ قابلیت گردش هوا انعطاف پذیر

جنس
جنس پلی استر - ضد کلر - تمام آستر - پد دار - محصول کشور تایلند
طرحطرح دار
ویژگیامکان خشک شدن سریع/ فرم دهی به بدن /پد دار انعطاف پذیر

جنسپلی استر
طرحطرح دار
ویژگی - جنس پلی استر بادوام - مقاوم در برابر کلر - دارای دو بند قابل تنظیم بر روی شانه - دارای دو پد در قسمت کاسه سینه ها - انعطاف پذیر و متناسب با فرم اندام خانم ها - طرح دامن دار با سه دورچین در قسمت جلو

جنس
جنس پلی استر - ضد کلر - تمام آستر - پد دار - محصول کشور تایلند
طرحطرح دار
ویژگیامکان خشک شدن سریع /فرم دهی به بدن/ پد دار انعطاف پذیر


در ادامه بخوانید : مایو مردانه: خرید و قیمت 15 مدل مایو شنا مردانه باکیفیت

هنگام خرید مایو زنانه به چه نکاتی توجه کنم؟

برای انتخاب و خرید مایو نیز نکاتی را باید مد نظر داشت.

جنس مایو زنانه:

اگر برای روزانه شنا می‌خواهید از مایو استفاده کنید بهتر است جنسهای مقاوم‌تر را انتخاب کنید تا کلر با سرعت آنها را از بین نبرد و تار و پود آن را نابود ننماید. و زمان بیشتری بتوان از آن استفاده نمود. بهتر است مایوهایی که جهت مسابقه و یا شنا در استخرهای سرپوشیده که با کلر ضد عفونی می‌شوند انتخاب می‌کنید دارای آستر باشند و بعد از هر بار استفاده به دلیل ضدودن میکروبها خوب شستشو شود. 

یادتان باشد پس از شستشو مایو را نچلانید، و آن را زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید. برای اینکه مایوی شما زود از بین نرود و بتوانید مدتها از آن استفاده کنید آن را درون ماشین لباسشویی و یا خشک کن قرار ندهید. اجازه بدهید خودبه خود خشک شود.

مدل مایو زنانه:

انتخاب مایو مناسب برای تیپ بدنی خاص شما ضروری است. نوع لباس شنا که باید بخرید بستگی به فعالیت های شنای شما دارد. از انواع بیکینی برای برنزه کردن خوب است، اما ممکن است به یک مایو کامل با بند‌های ضخیم و آستین‌های بلند برای محافظت در برابر آفتاب هنگام موج‌سواری  و در ساحل ماندن نیاز داشته باشید. فعالیت های مختلف لباس های متفاوتی را می طلبد. بنابراین، انتخاب نوع مناسب ضروری است.

دقت کنید اگر از قصد تهیه مایو برای ساحل را دارید مایوهایی را تهیه نمایید که کمی پاچه‌دارتر باشند مایوهای اسلیپ خیلی برای ساحل مناسب نیستند. به جنس مایو توجه داشته باشید. اگر پوست حساسی دارید مطمئن شوید که به جنس مایوی جدید حساسیت نداشته باشید.

کیفیت جنس مایو:

کیفیت پارچه‌ها و رنگ‌ها نیز در انتخاب مایو زنانه مهم هستند. در یک نظرسنجی، 53 درصد از مردم کیفیت را مهم‌ترین عامل در خرید لباس شنا می‌دانند. رنگ های تیره تر شما را لاغر تر نشان می دهد. از خرید مایو با پارچه نازک خودداری کنید، زیرا در صورت خیس شدن شفاف می شود. کشش و فشرده‌سازی را برای ارزیابی کیفیت لباس‌های شنا امتحان کنید تا مطمئن شوید که سال‌ها دوام دارند.

انتخاب سایز مایو

سعی کنید مایویی که تهیه می‌کنید کاملا اندازه‌تان باشد و در تنتان چین‌دار نباشد تا در هنگام خیس شدن به سمت پایین تمایل پیدا نکند و تن‌خور خوبی داشته باشد.

پاچه مایویی که می‌خرید را در نظر داشته باشید. پاچه‌های مایو در 4 سایز هستند. به ترتیب عبارتند از:

  • High leg
  • Medium leg
  • Low leg
  • Boy leg

شما با توجه به فرم بدنتان می‌توانید مایوی مناسبتان را انتخاب و خریداری نمایید.

بهترین روش نگهداری و شستشوی مایو؟

مهم است که کلر، نمک دریا و کرم های ضد آفتاب را بعد از هر بار استفاده از آن بشویید تا طول عمر را به حداکثر برسانید. اما هیچ وقت مایو را با آب داغ نشورید. اگر برای شستشو از ماشین لباسشویی استفاده می کنید به دمای آب و نوع شوینده دقت کنید. دمای بالا می‌تواند الیاف و الاستیک‌ها را از بین ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
لباس شنا زنانه قیمت انواع لباس شنا زنانه