راهنمای انتخاب و خرید بهترین گوشواره های مروارید زنانه

راهنمای خرید گوشواره مروارید

آنچه که در نوشتارها آمده است استفاده از جواهر آلات به خصوص گوشواره قدمت دیرینه دارد. در پیکره‌های باقی‌مانده در تخت جمشید و تمدن ایلامی آثار استفاده از گوشواره در مردان دیده شده است. اما در تمدن‌های غربی استفاده از گوشواره در زنان افریقایی رایج بوده و اخیراً نیز در امریکا و اروپا بین مردان و زنان محبوبیت یافته است.

گوشواره‌ همانطور که از اسمش پیداست، به نرمه گوش آویزان می‌شود و انواع مختلفی دارد. آنها عبارتند از:

انواع گوشواره مروارید

  • گوشواره‌ی میخی
  • گوشواره‌ی آویز
  • گوشواره‌ی چنبری(حلقه‌ایی)
  • گوشواره‌ی کلیپسی
  • گوشواره‌ی پیچی
  • گوشواره‌ی بخیه‌ایی

انواع گوشواره به این چند مدل که گفتیم خلاصه نمی‌شود. بلکه مد همواره رو به جلو است و کار خودش را می‌کند. خلاقیت و طراحان مد را در این مورد دست کم نگیرید. همین امر موجب شده است تا گوشواره‌های عجیب و غریب و جذابی خلق شوند که طرفداران خود را دارد. 

همانطور که به انواع گوشواره اشاره شد جالب است بدانید که قفل گوشواره‌ها نیز انواع مختلفی دارند. مانند قفل اهرمی، قفل قلاب ماهی، قفل قفلی و ....

بنابر فرم صورت افراد گوشواره‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود. مدل گوشواره‌ها همانند لباس بر ظاهر افراد تاثیر دارند. مثلا برای صورتهای گرد، گوشواره‌های لوستری با آویزهای بلند مناسب‌تر هستند، زیرا باعث می‌شوند گردی صورت کمتر دیده شوند. 

مروارید نماد وفاداری، کمال و پاکدامنی است و برای صاحبش سلامتی و ثروت به ارمغان می‌آورد. مروارید از نظر فیزیکی هورمون‌ها را متعادل کرده و اختلال‌های گوارشی را بهبود می‌بخشد.

این گوشواره نقره از برند اقلیمه با ابعاد تقریبی 4/1 سانتی‌متر به شما عرضه خواهد شد. پلاک این گوشواره مروارید به صورت درخت زندگانی طراحی شده است که موجب شده است که بسیار خاص‌تر به نظر بیاید. 

بر روی هر درخت 12 عدد نگین درخشان اتمی کار شده است. لازم به ذکر است که مرواریدهای آن اصل به قطر 6/0 سانتیمتر است و ارتفاع این گوشواره نیز 4/1 سانتیمتر است و پشتی نگهدارنده این گوشواره از جنس پلاستیک است. این گوشواره بخاطر طراحی بسیار زیبا و مرواریدهای براق مناسب استفاده در مجالس و مهمانی‌ها می‌باشد.

گوشواره نقره از برند اقلیمه است. این گوشواره زیبا شامل مرواریدی به قطر 6/0 سانتیمتر است که 20 عدد سنگ اتمی براق اطراف آن را احاطه کرده است. همچنان گوشواره‌های نقره دیگر این برند، عیار نقره این گوشواره نیز 925 است. پشتی نگهدارنده گوشواره از جنس لاستیک است و مدل قفل آن میخی است شما حتی می‌توانید برای استفاده‌های روزمره از این گوشواره زیبا استفاده نمایید.

گوشواره نقره از برند اقلیمه دارای دو آویز با مروارید اشکی شکل است. قفل این گوشواره اشکی شکل از نوع میخی است. در بالای این گوشواره زیبا و نقره یک تک نگین درشت قرار گرفته است که برق این تک نگین در کنار مروارید اشکی چنان جلوه زیبایی به این گوشواره بخشید است که به سرعت نظر همه را به خود جلب خواهد نمود. عیار این گوشواره 925 است و جنس محافظ پشت گوشواره از جنس نقره است.

 گوشواره نقره کد از برند اقلیمه است. پلاک این گوشواره دوست‌داشتنی به صورت مثلت و حاوی 36 عدد نگین درخشان است. هر لنگه از گوشواره‌ها دارای یک عدد مروارید به قطر 8/0 سانتیمتر است.پشتی نگهدارنده گوشواره از جنس پلاستیک است و عیار این گوشواره زیبا 925 است. این گوشواره مثلثی شکل بسیار شیک و زیباست و دل هر بیننده را خواهد برد.

 گوشواره نقره کد en17 از برند اقلیمه است. طرح شارپ پلاک این گوشواره نقره که عیار 925 دارد بسیار خاص و منحصر به فرد بوده است. هر لنگه از این گوشواره دارای 24 عدد نگین سفید اتمی براق بوده است و یک مروارید اصل پرورشی در پایین این طرح شارپ وصل شده است. طول این گوشواره زیبا و جذاب حدود 17 میلی‌متر بوده و از نوع میخی است و نگهدارنده پشت آن هم از جنس پلاستیک است.  

گوشواره نقره کد EN290 از برند اقلیمه است. این گوشواره اشکی شکل دارای یک عدد مروارید طبیعی پرورشی است. که شکل آن را بسیار شیک و مجلسی کرده است. عیار این گوشواره زیبا 925 است و آویزی شکل است. اطراف هر نگین را تعداد زیادی نگین اتمی سفید رنگ احاطه کرده است که همین مساله بر جذابیت آن افزوده است. محافظ پشت گوشواره به صورت عصایی طراحی شده است و نیازی به قفل یا گیره ندارد و همین مساله استفاده از آن را آسان‌تر نموده است.

گوشواره نقره كد EN456 از برند اقليمه است. پلاک آن نقره با یک طرح فانتزی شیک و جذاب و آبکاری طلایی شده است. بر روی هر لنگه از این گوشواره با شیک، سه عدد مروارید طبیعی پرورشی کار شده است. ابعاد کلی گوشواره 2 در 2 سانتیمتر است. این گوشواره قابلیت استفاده به دو صورت را دارد. یا تک آن را استفاده کنید و یا اینکه با پلاک آبکاری آن می‌توانید آ ن را استفاده کنید. این گوشواره فانتزی دارای قفل سوزنی است و نگهدارنده پشت گوشواره از جنس نقره است.

در ضمن بر روی هر لنگه از این گوشواره 6 عدد نگین اتمی سفید رنگ نیز کار شده است.


در ادامه بخوانید : جدیدترین مدل زنجیر طلا زنانه (زنجیر طلا مدل کارتیه، باکس...)

سخن آخر:

در این مقاله از سایت چی بگیر ما انواع گوشواره‌هایی را که با مروارید ترکیب شده‌اند برای شما انتخاب کرده‌ایم. جواهر آلات مروارید دار سبک شما را کلاسیک می‌کند. ترکیب مروارید با نقره و طلا و جواهرات دیگر، ترکیبی بی‌نظیر به شمار می‌رود. همواره زیباست، همواره طرفدار دارد و همواره ارزش خرید کردن دارد. شکل مدرن و جذاب جواهرا آلات مرواریدی باعث شده است طرفداران زیادی را سمت خود جذب کند.

همچنین برای شناخت برندهای معروف نقره در ایران کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - ناهید

سلام. ممنون از مطالبتون. داشتم دنبال گوشواره مرواریدیهایی که این سلبریتی خارجیا میندازن میگشتم دیدم سایت شیکوجات خیلیاشنو داره http://shikojat.com/

11 دی 1401 - 11:58

پاسخ