بهترین سرویس خواب نوزاد (ست لحاف و تشک نوزادی)

سرویس خواب نوزاد مارک های معروف

برای کودکان و فرزندان دلبندتان قصد تهیه سرویس خواب را دارید و نمی‌دانید که باید از کجا شروع کرده و چه چیزی را تهیه کنید؟ ما در این مقاله از سایت چی بگیر کوچک به شما کمک خواهیم نمود بهترین سرویس خواب را برای کودک دلبند خود انتخاب کنید.

نکات مهم برای خرید سرویس لحاف تشک نوزاد

  • سرویس خواب کودک، وسیله‌ای است برای تامین خواب راحت کودکان و نوزادان است. از آنجایی که کودکان و نوزادان در سالهای اولیه زندگی بیشتر اوقاتشان به خواب می‌گذرد خرید و تهیه سرویس خواب از اهمیت فراوانی برخوردار خواهد شد.
  • در این حین در نظر گرفتن فضا و جای شما برای استفاده از سرویس‌های خواب کودک مهم است. مساله بعدی در نظر گرفتن سن نوزاد و یا کودک دلبند شماست. و از همه مهمتر هزینه‌ای که شما در نظر گرفته‌اید تا برای خرید این بپردازید.
  • انتخاب‌های شما برای تهیه یک سرویس خواب بی پایان است. دنیایی پر از تصویر و رنگ و طرح از ملحفه‌ها و تشک و متکا و پتوهای آماده وجود دارد. ملحفه و رختخواب‌های نخی از بهترین انتخاب‌هاست. بر اساس طبقه‌بندی استاندارد نخ ۲۰۰ مناسب، نخ ۳۰۰ بسیار‌خوب و نخ ۴۰۰ عالی است. سرویسی را انتخاب کنید که به راحتی شستشو شوند و همگی سرویس خواب نوزاد در یک بار شستشوی ماشین‌ لباس‌شویی قرار گیرد. بهتر است جنس آن طوری باشد که عاری از مواد پلاستیکی و شیمیایی تهیه شده باشد. البته خود کارخانجاتی که در تهیه البسه خواب کودک و نوزاد در فعالیت هستند بهترین‌ها را برای این امر انتخاب می‌کنند. 
  • بعد ازتوجه به جنس کالای انتخابیتان نوبت می‌رسد به سن نوزاد یا کودک. رختخواب را متناسب با سن نوزادتان انتخاب کنید. به طوری که نه بزرگ‌تر باشد نه کوچک‌تر.
  • رنگها را از یاد نبرید. رنگها باعث می‌شود تا علاوه بر زیبایی زیادی که به اتاق می‌بخشد از نظر بصری نیز، چشم‌نواز باشد. اغلب سرویسهایی که برای این منظور در بازار موجود است دارای کاور تشک که اکثرا کش‌دار هم هستند است. سپس ملحفه برای روی تشک قسمت دیگری از سرویس‌های چند تکه است. بعد از آن نوبت می‌رسد به روبالشی و لحاف‌.

در ادامه به تعدادی از سرویس خواب کودک و نوزادی که ما برایتان فراهم آورده‌اید توجه کنید. شاید محصولات انتخابی در این مقاله همانی باشد که شما خواهان آن هستید.

معرفی بهترین مارک سرویس خواب نوزاد

کاور کوسن طرح میکی موز مدل co442

سرویس خواب 4 تکه کودک مدل 2040231

 سرویس خواب 4 تکه کودک مشتمل بر تشک، بالش، روبالشی و لحاف است. ابعاد تشک سرویس الا حدود 70 در 90 سانتیمتر و ابعاد لحاف آن حدود 100 در 80 سانتیمتر است.

این تشک از پارچه های کتان نخ خالص ترک و توسط الیاف ضد حساسیت تولید شده است. این نوع دم دستی مناسب تا 2 سالگی است.همچنین می توانید بصورت 2 رو نیز استفاده نمایید. به راحتی در لباسشویی قابل شستشو است.

سرویس خواب 3 تکه کودک 980016

سرویس لحاف 8 تکه خواب نوزاد ازدیلک سری رنفورس گلدوزی و تکه دوزی طرح Sleep bear

سرویس 5 تکه خواب نوزادی کودک بان مدل Star کد 1

سرویس خواب 8 تکه کودک مدل Smart Rabbit

سرویس خواب 8 تکه کودک شامل؛ ملحفه؛ روبالشی، دورتختی و لحاف است. ابعاد لحاف آن حدود 220 در 120 سانتیمتر است. و ابعاد دورتختی ن 40 در 40 در 10 سانتیمتر است. این ست از پارچه کتان نخ ترک تهیه و دوخته شده است. رنگ آن ثابت و از کیفیت دوخت بالایی برخوردار است. بسیار لطیف و نرم است. این ست شامل 4 عدد کوسن عروسکی نیز هست که از این کوسن‌ها جهت گارد دور تخت استفاده می‌شود. به دلیل اینکه دیواره‌های تخت سفت و سخت است شما ازاین طریق می‌توانید کودکتان را در هنگام غلط زدن محافظت نمایید. همچنین زیبایی خاصی نیز به تخت کودکتان خواهد داد. در کنار این 4 عدد کوسن عروسکی، 2 عدد کوسن رگه‌دوزی شده کلاسیک نیز وجود دارد و روتختی آن هم با طرح زیبا تکه‌دوزی شده است. جهت شستشو نیز شما به راحتی با ماشین لباسشویی با دمای آب زیر 30 درجه شستشوی خود را انجام دهید.

سرویس خواب 5 تکه کودک طرح قلب

 سرویس خواب 5 تکه کودک طرح قلب، مشتمل بر 5 تکه است. این 5 تکه شامل؛ تشک، کاور تشک، بالش، دورتختی و لحاف است. ابعاد تشک آن 7 در 65 در 40 سانتیمتر و ابعاد لحاف آن 3 در 100 در 80 سانتیمتر است. این محصول طوری طراحی شده است که دیواره آن ضخیم و محافظ کودک شماست همانند یک دیواره. تشکی ک درون آن قرار می‌گیرد بسیار نرم و لطیف و مناسب برای یک خواب راحت برای کودک دلبندتان است. 

این محصول قابل حمل و جابجایی است و شما می‌توانید از آن به عنوان تخت نوزاد و کودک خود استفاده نمایید. برای شستشوی آن هم، به صورت دستی و ماشینی می‌توانید اقدام نمایید.

سرویس خواب 3 تکه کودک کد 98005

سرویس خواب 3 تکه کودک نخی مشتمل بر تشک، بالش و دورتختی است. این سرویس خواب یک طرح فانتزی زیبا است که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. کوسن آن با شکل ابر، بسیار با مزه و جذاب به نظر می‌رسد و تمامی تکه‌های این مجموعه دو رو هستند و قابلیت استفاده از هر دو طرف تکه‌های آن ممکن است همچنین تکه‌ها روکشی از جنس پارچه‌ی نخی دارند و داخل آن‌ها با الیاف ویسکوز و لایکوی ضد حساسیت پر شده است.

همچنین تشک آن دارای لبه محافظ است که این امر موجب حفظ کودک دلبند شما در هنگام غلط زدن خواهد نمود. و از دیگر مزایای این طرح، نوع شکل ظاهر آن است که این مدل شما را قادر خواهد نمود با شل یا سفت نمودن پایی کار این محصول را پهن‌تر یا جمع‌‌تر نمایید.

سرویس خواب کودک 3 تکه کودک طرح فیل کد t77285493 -2110987544

سرویس خواب کودک 3 تکه کودک طرح فیل، مشتمل برتشک، بالش و لحاف است. این سرویس خواب طرح فیل، کاملا ضد حساسیت است. کاملا لطیف و نرم دوخته شده است. جنس تشکیل دهنده آن نخ است. دوخت این سرویس خوابه سه تکه بسیار عالی و با کیفیت است. این مجموعه شامل یک عدد تشک گارددار، یک عدد لحاف و یک عدد بالش است و ابعاد آنها عبارتند از تشک: 25 در 80 در 50 سانتیمتر،   بالش عبارتند از: 10 در 35 در 18 سانتیمتر و ابعاد لحاظ نیز 10 در 75 در 85 سانتیمتر است. این محصول قابلیت استفاده از دو طرف لحاظ و تشکر را داراست. 

شما می‌توانید این محصول را در دمای 30 درجه سانتیگراد بدون نگرانی از تغییر رنگ، شستشو کنید.

به یاد داشته باشید:

پس از استفاده از  سرویس خواب کودک و در هنگام شستشو حتما به راهنمای شستشوی آن دقت کنید. معمولا ست لحاف و تشک خواب نخی و کتانی نسبت به آنزیم‌های مواد شوینده واکنش نشان داده و از بین می‌روند. میزان استفاده از مواد شوینده نوع آن و میزان زمان شستشوی آن را به خاطر بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.