خرید و قیمت 15 مدل شیک ترین جامدادی (دخترانه و پسرانه)

جدیدترین مدل جامدادی دخترانه و پسرانه

انتخاب و خرید جامدادی یکی از آن خریدهایی است که دانش آموزان با شوق و ذوق فراوان آن را انجام می‌دهند. البته که جامدادی یکی از وسایل بسیار کاربردی برای دانش آموزان و جتی دانشجویان است. چرا که خودکارها و مدادها و تمام نوشت‌افزار شما را به خوبی نظم میدهد و شما دائم نگران گم شدن آنها نیستید. اگر نگاهی به مدل‌های جدید جامدادی کرده باشید متوجه می‌شوید تنوع محصولات آنقدر بالا رفته است که انتخاب یک جامدادی مناسب را سختتر کرده. دقت کنید که قبل از اینکه هر محصولی را بپسندید ابتدا نیاز خود و کاربرد کاربرد آن وسیله برحسب نیاز خود را بررسی کنید.

مثلا انتخاب جامدادی برای افرادی که کارهایی نظیر طراحی و نقاشی انجام می‌دهند، باید یک جامدادی جادار، قابل شستشو با جداکننده‌های داخلی باشد. برای کودکان دبستانی انتخاب جامدادی‌هایی که وزن سبکتری دارند و قابلیت شستشو دارند( البته با رنگبندی‌های شاد و جذاب) توصیه می‌شود. 

در این مقاله از سایت چی‌بگیر برای شما بهترین و باکیفت‌ترین مدل‌های جامدادی دخترانه فانتزی و پسرانه و همچنین جامدادی کتابی، جامدادی بزرگ، جامدادی رومیزی را گردآوری کرده‌ایم با ما همراه باشید. 

جامدادی از برند گوبل بسیار باکیفیت و زیبا است. این جامدادی دارای سه محفظه زیپ دار است و ابعاد آن 220 × 70 × 70 میلی‌متر است. 

جامدادی پنتر مورد بعدی در لیست پیشنهادی ما است. این جامدادی دارای دو زیپ است و وزن آن 75 گرم می‌باشد. 

اگر از طرفداران رنگ‌های تیره هستید این جامدادی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. ابعاد جامدادی 205x117x35 میلی‌متر است و وزن آن 100 گرم می‌باشد. 

این مدل از جامدادی در واقع جا ماژیکی است و برای نگهداری از ماژیک‌های شما ساخته شده  است. شما می‌توانید 24 ماژیک را در 8 قسمت این جاماژیکی نگهداری کنید


اگر به دنبال یک جامدادی کتابی برای دختر بچه ها هستید توصیه می‌کنم این مدل را در لیست خرید خود قرار دهید. این جامدادی از طراحی زیبایی برخودار است و بسیار نوستالژی می‌باشد. 

این مدل از جامدادی رومیزی بسیار زیبا و کاربردی است. جنس این جامدادی رومیزی فلز است و دارای رنگ بندی متنوع و زیبایی می‌باشد. ابعاد این جامدادی 80x80x95 میلی‌متر می‌باشد. 

جامدادی رومیزی مدل ونوس یکی از خاص ترین جامدادی های رومیزی است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می‌باشد. ابعاد این جامدادی رومیزی 115x75x65 میلی‌متر و جنس آن از خمیر دست ساز است. از این جامدادی بعنوان دکوری و جای وسایل آرایشی هم می‌توانید استفاده کنید. 



ابعاد۲۱۰×۹۰×۸۰ میلی‌متر
وزن100 گرم
ویژگیدارای ماکت تفنگ فلزی اسباب بازی

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید



ابعاد۲۲x۸x۶ میلی‌متر
وزن70 گرم



ابعاد۲۲۰x۱۰x۱۰۰ میلی‌متر
وزن80 گرم

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید



ابعاد۲۱۰x۵۰x۱۰۰ میلی‌متر
وزن80 گرم



جنسپی وی سی
وزن140 گرم

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید



ابعاد ۱۱۰ × ۵۵ × ۲۱۰ میلی‌متر
وزن135 گرم


در ادامه بخوانید : معرفی و انتخاب بهترین مداد رنگی و پاستل


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت بهترین کیف و کوله پشتی مدرسه (دخترانه و پسرانه)

انواع جامدادی:

جامدادی چرمی:

 یکی از شیک‌ترین انواع جامدای، جامدادی‌های چرم هستند. که طرفداران خاص خود را دارد. قیمت آنها بالاتر است، البته به همان اندازه دوام بالاتری دارند.

جامدادی پارچه‌ایی: 

پرفروش‌های جامدادی از نوع پارچه‌ایی هستند. چرا که هم طرح و رنگ‌های بسیار متفاوت دارند و هم قابلیت شستشو دارند. و انعطاف‌پذیری آنها برای حمل در هر کیفی مناسب است.

جامدادی پلاستیکی: 

جامدادی‌های پلاستیکی اگر از داخل قسمت جدا کننده داشته باشند، کاربردی‌تر هستند. و برای دانش‌آموزان دبستانی بسیار مناسب‌اند. این نوع قیمت پایین‌تری نسبت به انواع دیگر جامدادی دارند.

جامدادی فلزی:

 جامدادی فلزی نسبت به بقیه‌ی انواع جامدادی مقاوم‌تر هستند. این مدل معمولا تقسیم‌بندی داخلی ندارند. البته نوع دو طبقه‌ی آن برای مدادرنگی‌های کودکان دبستانی مناسب است.

جامدادی چوبی:

 این نوع جامدادی به علت وزن بالاتری که نسبت به انواع دیگر جامدادی دارد، اغلب بعنوان جاقلمی رومیزی استفاده می‌شود.

جامدادی مقوایی: 

از یک مقوای ضخیم به حالت استوانه مانند ساخته می‌شوند. از این نوع جامدادی بیشتر برای نگه‌داری مدادرنگی‌ها جدا از بقیه‌ی نوشت‌افزار استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.