شکلات خوری: قیمت و خرید جدیدترین مدل شکلات خوری

جدیدترین مدل جا شکلاتی:

 امروزه وسایل سرو در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند که به نوعی سبب می‌شود انتخاب برای افراد و کسانی که به دنبال وسایل دکوراسیون هستند به دلیل تنوع بسیار زیاد آن روزبه‌روز سخت‌تر شود. تقریباً در تمام خانه‌ها این وسایل زیبا و دکوری وجود دارند. همانطور که خواندید از کلمه دکوری برای این نوع وسیله استفاده کردیم. درست است. خیلی وقتها در بسیاری از منازل شکلات‌خوری‌ و شیرینی خوری به‌عنوان دکوری و دکوراسیون بسته به چیدمان منازل نقش مهمی را ایفا می‌کنند به همین دلیل خیلی از افراد شدیداً به دنبال اینگونه وسایل هستند.

همانگونه که ذکر شد شکلات خوری‌ یکی از وسایل سرو و پذیرایی در مهمانی‌ها و مراسم‌های شما هستند. شکلات‌خوری‌ طراحی خاصی که دارد جلوه خاصی در پذیرایی ایجاد می‌کند. بعضی از این شکلات‌خوری‌ ها حالت تلفیقی بین برنج و کریستال و چینی هستند و به دلیل وجود فلز در ترکیب این اشیاء وزن آنها زیاد می‌شود. اما آنچنان زیبا می‌شوند که هر کسی دوست دارد یکی از آنها را در منزل داشته باشد. در ادامه به بهترین و زیباترین شکلات‌خوری‌ های موجود در بازار نگاه می‌اندازیم.

معرفی بهترین و شیک ترین مدل شکلات خوری

شکلات خوری مدل NGL513

این شکلات خوری برای سرو شکلات و آجیل است. وزن این شکلات خوری حدود 400 گرم بوده و جنس بدنه آن هم از فلز است.

از مزایای این شکلات خوری ثابت بودن رنگ آن و داشتن در است. به دلیل اینکه شکلات‌خوری دردار مانع از نفوذ گردوغبار و ذرات خارجی داخل آن می‌شود.

استفاده از یک شکلات‌خوری زیبا و خاص در کنار یک ست فنجان یا لیوان پذیرایی چای می‌تواند میز پذیرایی را در هر مهمانی به‌خوبی بیاراید. امروزه به علت تنوع این ظرف، انتخاب اندکی سخت‌تر شده است.

شکلات خوری گلدکیش مدل NOBLE کد GK696177

شکلات خوری چینی گلدکیش مدل NOBLEاز چینی ساخته شده است. سطح آن گود بوده و دستگیره نیز ندارد. این شکلات خوری زیبا وزنی حدود 750 گرم دارد. همچنین ابعاد آن 18x12x17 سانتی‌متر می‌باشد. شما می‌توانید این شکلات خوری زیبا را در ماکروفر قرار دهید و یا بوسیله ماشین ظرفشویی بشوید.

شکلات خوری کد 04

این شکلات خوری برنجی دارای دو دستگیره و گود است. ابعاد این شکلات‌خوری به ترتیب ارتفاع، طول و عرض عبارتند از 35 در 5/24 در 5/15 سانتی‌متر. البته ارتفاع این شکلات‌خوری با احتساب در آن است.

به دلیل استفاده برنج در این محصول وزن آن حدود 2465 گرم است. درون این محصول گود است و مقدار خوراکی که می‌توان در آن جا داد بیشتر می‌شود. 

لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید مدت زمان طولانی‌تری از این محصول استفاده کنید باید در شست‌وشو آن دقت کنید و به هیچ عنوان آن را داخل ماشین طرف‌شویی قرار ندهید و همین‌طور با مواد شوینده ملایم و اسفناج نرم آن را بشویید.

شکلات خوری کد HK-85

شکلات خوری سه طبقه از سه ظرف شیشه‌ای با ابعاد و اندازه یکسان و یک درب شیشه‌ای تشکیل شده است. شما می‌توانید با ریختن آجیل، شکلات، اسمارتیس و بقیه تنقلات در هر یک از ظرف‌های برج و گذاشتن آن‌ها بر روی یک دیگر از این محصول کاربردی و زیبا استفاده نمایید.

جنس این محصول از شیشه است و وزنی معاد ل387 گرم دارد. اگر به دنبال خرید یک شکلات خوری فانتزی هستید این گزینه بسیار مناسب است. 

شکلات خوری کد 23536

شکلات خوری برنجی محصولی از کشور ترکیه است. این شکلات خوری برنجی وزنی معادل 800 گرم دارد و همانطور که از تصویرش هم پیداست دسته و درب ندارد. 

درون این شکلات خوری نقوشی وجود دارد که باعث شده است این شکلات خوری زیباتر به نظر بیاید.

شکلات خوری بوهمیا مدل 2020 کد 467

شکلات خوری کریستال بوهمیا مدل 2020 با طراحی پیچ سه بعدی و روکش طلای سفید ساخته کشور جمهوری چک است.

ابعاد این شکلات خوری 25 در 25 در 25 سانتیمتر و وزنی معادل 1700 گرم با جنسی از کریستال است. همانطور که گفته شد شکلات خوری کریستال پلاتینیوم (طلای سفید خالص) بوهمیا مدل پیچ سه بعدی نمونه بارز تلفیق هنر و مهارت وتجربه و تکنولوژی یکی از زیباترین محصولات جدید این برند مشهور است.

شکلات خوری چشمه نور کد C2174.A

شکلات خوری پایه دار چشمه نور با آبکاری آنتیک و طرحی بسیار زیبا است. این شکلات خوری ابعادی 20 در 20 دارد. این محصول ترکیبی از برنج و کریستال است. به دلیل استفاده از برنج در این شکلات خوری وزن آن حدود 1700 گرم است. این شکلات خوری بسیار باکیفیت و زیباست.

شیرینی خوری گلدکیش مدل GK829500

یک شکلات خوری بسیار شیک و خاص. جنس این شکلات خوری چوبی است و وزن آن 896 گرم می‌باشد. ابعاد آن نیز 33*33 *12 می‌باشد. 

شکلات خوری طرح درشکه کد 003

شکلات خوری طرح درشکه با وزن 4400 گرم و ابعاد 50 در 18 در 22 سانتی‌متر است. جنس این شکلات‌خوری برنج و شیشه است. اسب‌ها و گاری آن از برنج و جنس ظرف شکلات خوری آن از شیشه است. به گونه‌ای طراحی شده است که دارای قابلیت جداشدن اسب‌ها و گاری است. این محصول علاوه بر این که به‌عنوان شکلات‌خوری مورد استفاده قرار می‌گیرد، به عنوان دکوری نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

اسب‌های این شکلات خوری توسط یک زنجیر ظریف به هم متصل شده‌اند و زنجیرها هم توسط یک قلاب محکم به درشکه وصل شده‌اند، استحکام این قلاب سبب شده است که این مجموعه کاملا یکپارچه به‌نظر بیاید.

شکلات خوری مدل گنجشکی کد 592339

شکلات خوری مدل گنجشکی دارای ابعاد 16 در 20 در 15 سانتی‌متر است. جنس این شکلات‌خوری چینی است. دارای یک دسته بسیار زیبا همانند شاخه است. دارای دو عدد گنجشک بسیار بامزه و زیبا در کنار دسته است. 

وزن این محصول حدود 659 گرم است. مناسب برای هدیه دادن و استفاده به عنوان دکوری است.

شکلات خوری پاشاباغچه مدل Miqua

شکلات خوری پاشا باغچه تولید کشور ترکیه است. این شکلات خوری بلور است و وزن آن 200 گرم است. 

شکلات خوری کد 20-19

 شکلات‌خوری دست نگار با ابعاد 16 در 22 در 22 سانتی‌متر است. وزن آن هم حدود 1200 گرم است. جنس این شکلات‌خوری زیبا از پلی‌استر است. در حین استفاده از این شکلات خوری زیبا، یادتان باشد از ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن آن استفاده نکنید. این ظرف بیشتر مصرف تزیینی با شستشوی سبک دارد.

شکلات خوری طرح انار مدل GZ98730

شکلات خوری طرح انار با ابعاد 10 در 15 در 15 سانتیمتر و وزنی معادل 542 گرم یکی از جذاب‌ترین و زیبانترین شکلات خوری‌ها است. طرح سنتی این شکلات خوری بسیار طرفدار دارد. جنس آن هم از چینی است اما قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارد. لازم به گفتن است که این شکلات خوری دارای لاستر طلا است و به جای شکلات از این ظرف ‌شما می‌توانید برای نگهداری شیرینی و آجیل هم استفاده نمایید.

شکلات خوری کد 6p-1

شکلات خوری برنجی بسیار زیبا ساخت کشور هندوستان است. استحکام و وزن مناسب کار جز ویژگی‌های مثبت محصول است.

ابعاد این محصول 10 در 20 در 19 سانتی‌متر است و حدود 700 گرم وزن دارد. علاوه بر جلا و درخشندگی فلز برنج، میناکاری بر روی این شکلات خوری نیز جلوه خیره کننده‌ای به آن داده است. این محصول زیبا می‌تواند به عنوان وسائل تزئینی در دکوراسیون شما بدرخشد و زیبایی محیط را دو چندان کند. این ظرف قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را ندارد.

شکلات خوری بوهمیا طرح کاپ

شکلات خوری بوهمیا طرح کاپ با ابعاد 50 * 30 * 30 سانتی‌متر است. این شکلات خوری محصولی از جمهوری چک بوده و بسیار با کیفیت و اعلاست. این شکلات‌خوری شیک وزنی معادل 2000 گرم دارد و برای دکوراسیون منزل بسیار مناسب و لوکس است.

شکلات خوری مسی میراث مدل پرداز کد MP052

این شکلات خوری شیک و زیبا از جنس مس است و 353 گرم وزن دارد. بر روی بدنه این شکلات خوری مسی نقاشی ختایی دیده می شود که باعث زیبایی چند برابری آن می‌شود. 

شکلات خوری سرامیکی مدل مهتاب کد 3741599

اخرین گزینه پیشنهادی در این لیست شکلات خوری سرامیکی بسیار زیبا و جدید می‌باشد. همانطور که گفته شد جنس این شکلات خوری از سرامیک است و ساخته دست هنرمندان شیرازی است. 


در ادامه بخوانید : سینی پذیرایی: خرید و قیمت 10 مدل سینی شیک (چوبی، استیل...)


در ادامه بخوانید : سرویس چای خوری: خرید و قیمت 7 مدل سرویس چای خوری شیک

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.