10 مدل ظرف سوپ خوری جدید و فانتزی (سرامیکی، چینی، استیل)

راهنمای خرید جدیدترین مدل ظرف سوپ خوری

معمولا برای سرو سوپ از ظروف گوناگون استفاده می‌کنند. این ظرف معمولا برای سرویس‌های چینی به شکل کاسه‌های گود در دار یا بدون در ساخته می‌شود. اما اگر می‌خواهید سوپ خوری شیک و خاص تهیه کنید، در سایت چی بگیر همراه ما باشید تا اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

سوفله خوری چیست؟

سوفله نام یک شیرینی پف‌دار است که معمولا به صورت گرم سرو می‌شود. از این رو سوفله خوری طوری طراحی شده که دارای پایه و وارمر است تا محتویات داخل ظرف گرم بماند. در حال حاضر سوفله خوری در طرح و اشکال مختلف تولید می‌شود تا برای غذا‌های مختلف قابل استفاده باشد. 

انواع سوفله سوپ خوری

سوفله سوپ خوری در سه جنس استیل، سرامیکی و پیرکس در بازار موجود است. 

  • سوپ خوری سرامیکی بر پایه و جاشمعی فلزی قرار می‌گیرد و مقاومت بالایی در برابر گرما دارد.
  •  سوپ خوری پیرکس از شیشه مقاوم و با کیفیتی ساخته می‌شود. این ظرف را می‌توانید بی هیچ نگرانی در فر و مایکروویو قرار دهید. علت محبوبیت این سوفله سوپ خوری به خاطر قابل مشاهده بودن محتویات داخل ظرف است. 
  • سوپ خوری سیلور در بین دیگر رقبای خود ظاهر زیبایی دارد. برای برگزاری مهمانی و جشن ها از این نوع ظرف سوپ خوری بیشتر استفاده می‌شود. و به دلیل پایه‌های نگین دار مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است.

برای این که بتوانید با انواع سوپ خوری آشنا شوید، ما 10 نمونه شیک و با کیفیت از این ظروف را لیست کرده‌ایم که در ادامه را معرفی می‌کنیم.

سوپ خوری چینی زرین مدل نئوکلاسیک

این سوپ خوری چینی سطحی گود دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت تحمل بالا در برابر حرارت اشاره کرد. به همین دلیل قابلیت استفاده در مایکروویو را دارد.

مشخصات
ابعاد30*22*18 سانتی‌متر
وزن1580 گرم
رنگسفید

سوپ خوری لوریان مدل سناتور خط

این مدل سوپ خوری چینی لوریان قابلیت شستشو به صورت دستی و توسط ماشین لباسشویی را دارد.

مشخصات
ابعاد23*23*11 سانتی‌متر
وزن2100 گرم
رنگطلایی

سوفله خوری راکلند مدل soup-4L

این سوفله خوری از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده، دارای جای وارمر بوده و به همراه یک عدد ملاقه است. ظرف سوپ خوری گود از جنس پیرکس است.

مشخصات
ابعاد32*32**23 سانتی‌متر
وزن3400 گرم
رنگاستیل

سوفله خوری سافینوکس کد KW811

این سوفله خوری پیرکس ساخت کشور ترکیه است. به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، قابلیت استفاده در فر و مایکروویو را دارد. از دیگر ویژگی‌های این ظرف می‌توان به قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی اشاره کرد.

مشخصات
ابعاد28*29*22 سانتی‌متر
وزن1850 گرم
جنسچوب
رنگقهوه‌ای

سوفله خوری مدل 9358

این سوفله خوری استیل به صورت گود طراحی شده است و امکان قرار دادن آن در مایکروویو وجود دارد. این ظرف قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. جای وارمر و ملاقه از دیگر مشخصات این مدل محسوب می‌شود.

مشخصات
ابعاد29*25*29 سانتی‌متر
وزن2900 گرم
رنگاستیل

سوفله خوری کد 7052

این سوفله خوری پایه دار از استیل ضد زنگ بوده و دارای در و دستگیره است. قابلیت شستشو به صورت دستی و ماشین ظرفشویی را دارد. به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت قابل استفاده در مایکروویو است.

مشخصات
ابعاد25*18*53 سانتی‌متر
وزن2700 گرم
سطحگود
رنگطلایی - استیل

سوفله خوری سافینوکس کد 710

این سوفله از جنس استیل ضد زنگ است. این ظرف به صورت دستی قابلیت شستشو دارد.

مشخصات
ابعاد31*31*22 سانتی‌متر
وزن3500 گرم
رنگطلایی

سوپ خوری بی.وی.کی مدل VK125615

این سوپ خوری سرامیکی بدنه‌ای دایره شکل دارد. دسته‌های این ظرف نیز از جنس سرامیک است. قابلیت استفاده در مایکروویو را دارد. این ظرف سرامیکی توسط ماشین ظرفشویی قابل شستشو است.

مشخصات
ابعاد6.5*13*15.5 سانتی‌متر
وزن383 گرم
رنگسفید

سوپ خوري چيني زرين ايران مدل سمن كيفيت سه

این ظرف سوپ خوری جنس چینی دارد. جنس دسته‌ها و سر آن نیز چینی است.

مشخصات
ابعاد30*23*20 سانتی‌متر
وزن1400 گرم
رنگنقره‌ای

سوپ خوری مدل 4578

این سوپ خوری سرامیکی بدنه سفید و طراحی زیبایی دارد.

مشخصات
ابعاد27*26*11 سانتی‌متر
وزن1550 گرم
نحوه شست و شوبه صورت دستی و توسط ماشین ظرفشویی
رنگچند رنگ


در ادامه بخوانید : شیرینی خوری: خرید و قیمت 15 مدل ظرف شیرینی خوری جدید

یادآوری نکات مهم قبل از خرید سوپ خوری

خرید و قیمت جدیدترین ظرف سوپ خوری

خرید سوپ خوری زیبا و مقاوم شما را تا سال‌ها از تهیه چنین لوازمی بی‌نیاز می‌کند. پس بهتر است قبل از خرید سوفله سوپ خوری موارد اشاره شده زیر را مطالعه کنید.

جنس سوپ خوری را در نظر بگیرید

اهمیت جنس ظرف سوپ خوری به دلیل مقاومت آن در برابر ضربه و حرارت است. از این لحاظ سوپ خوری استیل و سرامیکی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این ظروف به دلیل مقاومت بالا قابلیت گرم کردن و حتی طبخ غذا روی اجاغ گاز، فر و مایکروویو را دارند.

ابعاد و وزن ظرف سوپ خوری

اندازه سوفله خوری با توجه به تعداد مهمان‌ها و حجم غذای شما انتخاب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید ظروف گود برای غذا‌های آبکی و ظروف تخت و بیضی شکل اغلب برای سرو ماهی، مرغ و غذا‌های نسبتا خشک کارایی دارد. وزن سوپ خوری نیز از جهت حمل و شستشوی آن اهمیت دارد. به همین دلیل ظروف سبک‌تر طرفداران بیشتری دارند.

توجه به ظاهر و ظرافت سوپ خوری

استفاده از طرح‌های شیک و منحصر به فرد زیبایی سفره شما را دو چندان می‌کند. پس سوپ خوری را از هر جنس و برندی که تهیه می‌کنید، به جزئیات توجه کرده و برای جلوه بیشتر، مدلی متناسب با سایر لوازمتان انتخاب کنید.

قیمت سوپ خوری

عوامل ذکر شده بالا در قیمت سوپ خوری تاثیر زیادی دارند. بازه قیمتی این محصول از 300 هزار تا 3 میلیون تومان متغیر است. اما طرح و مدل سوپ خوری و سنخیت آن با سایر ظروف، نسبت به قیمت سوپ خوری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بهترین برند سوپ خوری کدام است؟

در بین ظروف چینی، برند زرین از کیفیت و شهرت بالایی برخوردار است. سوپ خوری سیلور نیز به عنوان ظروف استیل در زمره بهترین‌ها قرار دارد. در حال حاضر برند‌های جدید چون گلد کیش، انگلیش هوم، پاشا باغچه و لمونژ اقدام به تولید سوپ خوری کرده‌اند که با مارک‌های قدیمی برابری می‌کنند. برای شناخت این برند‌ها کافی است نمونه‌های معرفی شده این صفحه و نظر کاربران را مورد بررسی قرار دهید.

سوفله خوری چه کاربردی دارد؟

سوفله خوری برای غذا‌های مختلف آبکی مثل سوپ، خوراک و خورشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که سوفله خوری وارمر دار برای سرو غذا به کار می‌رود. اما سوفله خوری بدون جاشمعی برای سرو انواع سالاد و غذا‌های سرد قابل استفاده است.

روش نگهداری و شستشوی سوپ خوری به چه صورت است؟

معمولا ظروف فلزی پس از شستشو در ماشین ظرفشویی کدر شده و تغییر رنگ می‌دهند. پس بهتر است شستشوی سوپ خوری فلزی به صورت دستی انجام شود. اما برای اطمینان بیشتر از نحوه شستشوی سوفله سوپ خوری و ثبات رنگ آن به راهنمای خرید و توضیحات محصول توجه کنید.

سخن آخر

ما در سایت چی بگیر آن‌چه را که در رابطه با خرید ظرف سوپ خوری مهم و کاربری بود، خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. برای این که بتوانید خرید مطمئنی داشته و از برند‌های معتبر لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید، چند نمونه با کیفیت معرفی کردیم. خواهشنمدیم با اشتراک این مطالب برای دوستانتان ما را حمایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.