سینی پذیرایی: خرید و قیمت 10 مدل سینی شیک (چوبی، استیل...)

معرفی جدیدترین سینی چای شیک و مجلسی

  • به نظر شما یک سینی لوکس و زیبا چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • برای پذیرایی از مهمان‌ها چه نوع سینی خریداری کنیم؟
  • برای خرید بهترین سینی چای خوری باید به چه فاکتورهایی توجه داشته باشیم؟

ما در این مقاله از وب سایت چی بگیر برای شما عزیزان درباره انواع سینی چای خوری و سینی‌ های مختلف خواهیم گفت. اگر شما نیز قصد خرید یک سینی با کیفیت و لوکس را داشته و در انتخاب خود مردد هستید،  توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اهمیت خرید سینی چای خوری مجلسی

سینی یکی از اکسسوری‌های مهم در پذیرایی است و برای اینکه بتوانید از تعداد مهمان‌هایی با تعداد بالایی به راحتی پذیرایی کنید حتماً به سینی بزرگ و زیبایی نیاز خواهید داشت. سینی‌های چای خوری این امکان را برای شما فراهم می‌کنند، که به صورت کاملاً راحت و تنها با صرف یک زمان کوتاه مدت از مهمان‌های خود پذیرایی کنید و نیاز نباشد که برای آوردن چای‌ها به صورت مکرر به آشپزخانه مراجعه کرده و به صورت مجزا برای مهمان‌ها چای بیاورید.

سینی مدل چوبی مجموعه 2 عددی

سینی مدل چوبی مجموعه ۲ عددی

ابعاد این سینی پذیرایی معادل با 36×25×6 سانتی‌متر بوده و وزن آن ۱۰۰۰ گرم است. این سینی شکلی مستطیلی داشته و جنس آن چوبی است.

سینی ویکتوریا مدل ANB.V مجموعه 2 عددی

سینی ویکتوریا مدل ANB.V مجموعه دو عددی

ابعاد سینی استیل ویکتوریا معادل 28×45×0.3 بودا و وزنی معادل ۶۰۰ گرم دارد‌. این سینی مستطیل شک بوده و سایز کوچک آن نیز ابعادی معادل 38×0.3×24 سانتی‌متر داشته و وزن آن ۴۰۰ گرم است. از این سینی برای چای خوری و سایر موارد دیگر می‌توانید استفاده کنید.

سینی چوبی آرونی مدل آتوسا سایز بزرگ

سینی چوبی آرونی مدل آتوسا سایز بزرگ

این سینی چوبی دارای وزن ۶۰۰ گرم و ابعاد ۲×۲۳×۳۹ سانتی‌متر است. جنس سینی جدید معرفی شده از چوب و مستطیل شکل است. حمل آن برای پذیرایی به سبب وزن مناسب راحت بوده و به راحتی به واسطه دستمال مرطوب تمیز می‌شود.

سینی مدل NGL549

سینی مدل NGL549

ابعاد این سینی جدید و زیبا 38×28×4 سانتی‌متر است و وزنی معادل ۱۸۰۰ گرم دارد. از این سینی لوکس برای پذیرایی در مهمانی‌ها و مجالس استفاده می‌شود و حاشیه آن از جنس فلز است. لازم به ذکر است که سینی پایه دار بوده و جنس دور سینی از فلز و جنس کف آن از آینه مستطیل شکل است.

سینی مدل پرنده و آینه کد 003-MD

سینی مدل پرنده و آینه کد MD-003

جنس سینی معرفی شده از پلی رزین بوده و شکل آن بیضی و دارای دو پرنده فلزی شکل است. ابعاد سینی 46×28×5 سانتی‌متر و وزن آن ۱۶۰۰ گرم است.

سینی مسی مدل سه پایه کد Sp01

سینی مسی مدل سه پایه کد Sp01

ابعاد این سینی مسی پایه دار، معادل با 23×23×6 سانتی‌متر و وزن آن ۵۲۴ گرم است. این سینی مسی تولید شهر اصفهان بوده و دارای دو دسته است. طرح داخل سینی و شکل ظاهری آن به شدت خاص و منحصر به‌ فرد است.

سینی مسی زنجان کد 1901 قطر 22 سانتی متر

سینی مسی زنجان کد ۱۹۰۱ قطر ۲۲ سانتی‌متر

ابعاد سینی چای خوری زنجان 22×22×1.5 بوده و وزن آن ۳۱۴ گرم است. نوع پرداخت سینی حکاکی بوده و رنگ داخلی آن نیز مسی است.

سینی مدل Deniz کد 5002

سینی مدل Deniz کد ۵۰۰۲

این سینی دایره شکل وزنی معادل ۳۰۰ گرم داشته و ابعاد آن 30×30×5 سانتی‌متر است. جنس سینی از ملامین بوده و به دلیل طرح و رنگ خاصی ‌که دارد، با استقبال مشتریان روبه‌رو شده است.

سینی کد 13012

سینی کد ۱۳۰۱۲

جنس این سینی لوکس و زیبا از شیشه بوده و مجهز بع پایه است. ابعاد سینی دایره‌ای 36×36×6 سانتی‌متر است و وزن آن معادل ۱۰۵۰ گرم است.

سینی چوبی شیجا مدل Shija Art

ابعاد این سینی چوبی شیک  معادل ۲۶×۴۵ سانتی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱۵۰۰ گرم است. از این سینی در مجالس و مهمانی‌ها می‌توانید استفاده کنید و شکلی مستطیلی دارد. برای شستشوی این سینی چاب خوری نیز هیچگونه مشکلی نخواهید داشت.

سینی مدل پایه دار استیل کد 9236


در ادامه بخوانید : کتری و قوری:خرید و قیمت بهترین مارک کتری و قوری(لعابی، فلز، پیرکس)

برای خرید سینی چای شیک و جدید به چه نکاتی دقت کنیم؟

قیمت سینی پذیرایی جدید

یکی از مهم ترین ابزارهای لازم برای پذیرایی و برای ست شدن با یک سرویس چای خوری شیک در هر خانه و آشپزخانه‌ای انواع سینی و سینی چای خوری است. خرید سینی با کیفیت نیز مانند سایر لوازم مورد نیاز آشپزخانه مهم بوده و برای این منظور لازم و ضروری است که به نکات و فاکتورهای مهمی توجه داشته باشید. این نکات مهم عبارت‌اند از:

جنس سینی/سینی چای چوبی

سینی‌ چای خوری با توجه به موادی که از آن‌ها ساخته شده‌اند و با توجه به جنسی که دارند به انواع و اقسام مختلف تقسیم بندی می‌شوند. به عنوان مثال از جمله مهم‌ترین و رایج‌ترین سینی‌های چای خوری می‌توانیم به سینی استیل، سینی مسی، سینی چوبی، سینی ملامین، سینی کریستال و سایر موارد دیگر اشاره داشته باشیم.

ابعاد و شکل سینی چای خوری:

از دیگر فاکتورهای مهمی که برای خرید سینی باید به آن توجه داشته باشید، ابعاد و اندازه سینی چای خوری است. به عنوان مثال اگر برای روزمره و زندگی شخصی خود نیاز به سینی دارید، می توانید از سینی‌هایی با ابعاد و اندازه‌های کوچک خریداری کنید. اما اگر قصد شما پذیرایی از مهمان‌هایی با تعداد بالا است، حتماً باید سینی با ابعاد و اندازه بزرگتر خریداری کنید.

در ضمن لازم به یادآوری است که سینی‌های چای خوری شکل خاص و منحصر به فردی دارند. برخی از آن.ها به شکل مستطیل، دایره،  بیضی و سایر اشکال هندسی هستند. به هنگام خرید بهتر است که به شکل سینی نیز نهایت دقت را داشته باشید.

سینی سبک بخریم یا سنگین؟

سینی‌های متنوعی که در بازار به فروش می‌رسند، دارای وزن متفاوت بوده و برخی نسبت به برخی دیگر سبک‌تر و سنگین‌تر هستند. شما می‌توانید متناسب با سلیقه‌ای که دارید یکی از بهترین سینی‌ها را با وزن متعادل انتخاب کرده و خریداری نمایید. توجه داشته باشید که پذیرایی با سینی‌هایی که وزن نسبتا سنگینی دارند دشوارتر است. به عنوان مثال سینی‌ ملامین سبک‌تر از سینی‌های مسی و چوبی هستند.

دستگیره‌های سینی:

برخی از سینی‌های جدید برای پذیرایی دارای دسته بوده و نحوه پذیرایی با آن‌ها به شدت راحت است. اگر شما نیز به فکر سهولت در استفاده از سینی چای هستید، توصیه می‌کنیم که یک سینی استیل و یا سینی با سایر جنس‌های دیگر که دارای دسته هستند، خریداری کنید.

توجه به ظرافت و زیبای سینی؛

باید بگوییم که یک سینی ظریف و زیبا دارای طرح‌های خاص و منحصر به فرد است. به عنوان مثال سینی‌ چوبی و مسی معمولاً به صورت حکاکی شده و کار شده هستند. این قبیل از سینی‌های سلطنتی به مهمانی‌های شما جلوه ویژه‌ای بخشیده و زیبایی آن‌ها برای همیشه ماندگار است.

هماهنگی با سایر لوازم پذیرایی‌:

بهتر است سینی چای خوری و سینی پذیرایی که خریداری می‌کنید با سایر لوازم پذیرایی شما هماهنگی داشته و زیبایی خاصی به اکسسوری پذیرایی شما ببخشند. 

توجه به مقاومت و طول عمر سینی:

اگر علاقه‌مند به خرید سینی هستید که به هیچ عنوان دچار خرابی نشود و همواره قابلیت استفاده داشته باشد، سینی‌های استیل و مسی بهترین گزینه ممکن برایتان است. این مدل از سینی‌ها به شدت مقاوم بوده و طول عمر نسبتا طولانی دارند.

جدیدترین مدل سینی چای

بهترین روش شستشوی انواع سینی‌ چطور است؟

لازم به ذکر است که برخی از سینی‌های فلزی و استیل را به هیچ عنوان نباید شست و می‌توان آن‌ها را به واسطه دستمال مرطوب تمیز کرد. حتماً به هنگام شستشو توجه داشته باشید که آیا سینی قابلیت شستشو دارد یا نه؟ برخی از سینی‌ها قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را نداشته و صرفاً به صورت دستی می‌توان آن‌ها را شست.

قیمت جدیدترین مدل سینی چای به چه صورت است؟

درباره قیمت انواع سینی چای خوری نمی‌توان نظر دقیقی داد. البته لازم به ذکر است که عوامل متعددی به روی قیمت سینی چای خوری تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال سینی‌هایی که از ظرافت و زیبایی ویژه‌ای برخوردار هستند،  نسبت به سینی‌هایی که جلوه ساده‌ای دارند گران قیمت‌تر هستند. 

سخن آخر:

در این مقاله از وب سایت چی بگیر به معرفی بهترین و زیباترین سینی چای خوری، سینی چوبی،   سینی استیل،  سینی مسی و سایر مدل‌های دیگر پرداختیم و برایتان گفتیم که به هنگام خرید بهترین سینی پذیرایی باید به چه فاکتورهای مهمی دقت داشته باشید. حال می‌توانید با آگاهی کامل و آشنایی با قیمت سینی یکی از بهترین سینی‌های معرفی شده را انتخاب کرده و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.