خرید انواع قاب عکس زیبا و شیک به همراه قیمت روز

عکس‌ها دنیای خاطرات تلخ و شیرین و یادگاری از گذشته هستند. فقط عکس‌ها هستند که ثانیه‌ها را همانطور زیبا و زنده نگه می‌دارند.

وقتی عکس‌های به یاد ماندنی از باهم بودن‌ها را قاب می‌کنید و به دیوارهای خانه می‌زنید، علاوه بر جلوه و زیبایی که به خانه‌ی شما می‌بخشد، عشق و صمیمیت بین شما را نشان می‌دهد و هرکس که وارد خانه شما شود قطعا نظرش به آن عکس‌ها و حس خوبی که دارند، جلب می‌شود.

نکته‌ی مثبت دیگری که قاب کردن عکس‌ها و هر روز دیدن آن‌ها دارد این است که، حتی اگر روزی ناراحت و دلگیر نیز باشید، با دیدن حال و هوای خوبتان در عکس‌ها هرگز فراموش نمی‌کنید که چه روزهای خوبی داشته‌اید و تمام خاطرات خوب برایتان زنده می‌شود.

توصیه می‌کنم چند عکس کوچک را روی در یخچال که هر روز می‌بینید، بزنید. انرژِی مثبتی که از آن می‌گیرید، فوق‌العاده است.

انتخاب قاب عکس برای هدیه:

اگر قصد دارید یک هدیه به یاد ماندنی به یکی از عزیزانتان دهید، می‌توانید یک عکس زیبا و دو نفره‌تان که در آن می‌خندید را چاپ کنید و در یک قاب زیبا قرار داده و آن را هدیه دهید. با این کار یاد آور روزهای خوبتان نیز می‌شوید.

انتخاب قاب عکس مناسب:

انواع قاب عکس‌ها در جنس‌های مختلف مانند: چوبی، فلزی، pvc ، رزین و ... موجود هستند که هر کدام زیبایی و ویژگی‌های خاص خود دارند. به طور مثال:

قاب‌ عکس چوبی

 به راحتی با هر سبک دکوراسیون هماهنگ می‌شوند و در رنگ‌های طبیعی و متفاوت وجود دارد. قاب عکس چوبی چون از چوب طبیعی ساخته می‌شود کمی گرانتر است و همچنین قابل شستشو نیست.

قاب‌ عکس pvc

 قاب عکس پی وی سی نیز که امروزه طرفداران زیادی پیدا کردند، قاب‌های شیکی و امروزی هستند که قیمت مناسبی نیز دارند، طرح و رنگ‌های متفاوتی دارند اما بیشتر در دو رنگ سیاه و سفید موجود می‌باشند. اکثر این قاب‌ها قابلیت شستشو نیز دارند. نکته‌ی خوب قاب pvc این است که چون در ساخت آن از چوب استفاده نشده، دوستدار طبیعت است.

قاب عکس فلزی

مناسب دکوراسیون‌های لوکس و مدرن هستند. بیشتر برای عکس‌های رسمی خانوادگی و عکس‌های آتلیه‌ای مناسب می‌باشند. این قاب‌ها نیز نسب به قاب pvc قیمت کمی بالاتری دارند.

قاب عکس پازلی:

قاب عکس‌های پازلی که جدیدا بسیار رایج شده‌اند، یک مجموعه‌ی زیبا و طبقه بندی شده در ابعاد مختلف یا هم اندازه از عکس‌های شما را فراهم می‌کنند. قاب عکس‌های پازلی نقش به سزایی در زیبایی دکوراسیون اتاق یا دیوار نشیمن شما ایفا می‌کنند و حس گرم و پویایی به فضای خانه می‌بخشند.

بهترین قاب عکس‌های موجود در بازار

قاب عکس AVZ مجموعه 12 عددی

قاب عکس پازلی با قاب‌های متنوع و زیبا که می‌توانید به مدل‌های مختلف آن را هم به صورت رومیزی و هم به صورت دیواری قرار دهید. جنس آن از PVC با کیفیت ساخت بالا است. این مدل قاب عکس زیبا شامل 4 قاب مشکی و 8 قاب سفید است.

قاب عکس کد 215 مجموعه 10 عددی

مجموعه 12 عددی قاب عکس با سازهای مختلف و استاندارد است که دارای رنگبندی متنوع و زیبایی نیز هست. این مجموعه قاب عکس پازلی دارای سلفون محافظ و هر کدام از قاب‌ها دارای شیشه با کیفیت و آویز جهت نصب است.

قاب عکس مگنتی سلمک بسته 4 عددی

قاب عکس‌های مگنتی برای عکس‌های کوچک و خاطره انگیزی که مایلید آن‌ها را روی یخچال بزنید و هر روز ببینید. قاب‌ها فلزی هستند و چهار رنگ متفاوت سفید، زرد، قرمز و مشکی دارند.

قاب عکس مدل 3040 215 سایز 30×40 سانتی متر

قاب عکس ساده مناسب عکس‌های 30*40، مستطیلی شکل و از جنس PVC و بسیار با کیفیت است.

قاب عکس مدل 215 مجموعه 5 عددی

قاب عکس پازلی که از جنس PVC است و با رنگبندی مشکی، سفید و بژ موجود است. قاب‌ عکس‌های پازلی را می‌توانید بنابر سلیقه تکی یا به صورت‌های مختلف نصب کنید.

قاب عکس کد sowag-fr-012 مجموعه 3 عددی

قاب عکس سه عددی در سه سایز متفاوت که سایز عکس قاب اول 30*20، قاب دوم 18*13 و قاب سوم 15*10 می‌باشد. این قاب‌ عکس‌های زیبا و شیک که از جنس pvc هستند، دارای سه رنگبندی متنوع نیز می‌باشند.

قاب عکس طرح چرخ و فلک کد 076 سایز 10×15 سانتی متر

قاب عکس مدل چرخ و فلک یک قاب زیبا که برای هدیه نیز مناسب و دوست داشتنی است. این قاب عکس مناسب عکس‌هایی به ابعاد 10*15 می‌باشد. ظرفیت شش عکس را دارا است.

قاب عکس مدل گلدن سایز 16×21 سانتی متر

قاب عکس مدل گلدن مناسب برای عکس با ابعاد21*16 است. این قاب عکس زیبا از جنس پلاستیک است.

قاب عکس ترنج طرح خانواده کد 05

این مجموعه قاب‌های بهم پیوسته دارای ظرفیت 5 عکس با ابعاد 5*7 - 6*9 - 7*10 - 10*15 - 13*18 است. جنس از pvc است و برای عکس‌های خانوادگی بسیار زیبا و مناسب است.

پایه نگهدارنده عکس طرح بوم کد 1151

پایه نگهدارنده عکس که به شکل مستطیل و از جنس چوب است. مناسب عکس به ابعاد 13*15 و 10*18 می‌باشد.

قاب عکس مدل 304-313 مجموعه دوازده عددی

قاب عکس بالا شامل دوازده عدد قاب عکس از جنس pvc که بسیار سبک است، می‌باشند. این مجموعه مناسب عکس‌های 30*20 و همگی هم‌اندازه هستند. قرار گرفتن این قاب‌ها در کنار هم جلوه زیبایی به دیوار اتاق و نشیمن شما می‌بخشند. 

در انتخاب و خرید بهترین قاب عکس به چند مورد توجه فرمایید:

قیمت قاب عکس:

 معمولا قاب عکس‌ها در اندازه‌های کوچک و معمولی قیمت بالایی ندارند مگر اینکه اندازه مورد نظر شما بزرگ باشد و البته قیمت قاب عکس با جنس‌های مختلف متفاوت می‌باشد.

انتخاب قاب عکس با توجه به نوع عکس: 

قاب عکس‌ها زیبایی عکس‌ها را دو چندان می‌کنند، قطعا قاب عکسی که برای عکس کودک انتخاب می‌شود با قاب عکس برای عکس‌های عروسی و خانوادگی و غیره متفاوت است، پس قبل از خرید قاب عکس به عکسی که می‌خواهید در آن قرار بدهید، توجه کنید. 

انتخاب بهترین قاب عکس با توجه به سبک چیدمان خانه:

همانطور که اشاره شد قاب عکس‌ها را در جنس‌های مختلف می‌سازند که جنس و رنگ متفاوت هر یک از آن‌ها با یک مدل سبک چیدمان خانه و فضای نصب هم خوانی دارد.

سخن آخر:

عکس‌ها تنها یادآور لحظات غم و شادی نیستند بلکه گاهی یادآور تجربه‌های زندگیمان هستند وقتی در شلوغی روزهایمان آن‌ها را فراموش کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.