12 مدل از شیک ترین و بهترین خودنویس + قیمت روز

چطور بهترین و زیباترین خودنویس را انتخاب کنیم؟

برای کسانی که به نوشتن و خطاطی علاقمند هستند، یک خودنویس با کیفیت و خوب میتواند یار همیشگی نوشتن آن‌ها شود. خودنویس‌ها برای نوشتن تیکه ای زیبا از یک شعر یا دلنوشته‌های زیبا بسیار مناسب هستند. خودنویس‌ها تا حد زیادی  خط ما را زیباتر می‌کنند. مثلا جالب است اگر کتابی به یک دوست هدیه می‌دهید، با یک خودنویس، ابتدای کتاب قطعه‌ای از یک شعر و همچنین تاریخ و امضای خود را اول آن بزنید.

برای دانشجوها و مدیران و اساتید بد نیست که همیشه یک خودنویس خوب همراه خود داشته باشند، اگر خودنویس با کیفیت انتخاب کنید تا مدت‌ها همراه همیشگی شما می‌شود و هر از چندگاهی فقط نیاز به تعویض جوهر آن دارید.

خودنویس می‌تواند یک هدیه شیک و کاربردی نیز باشد. هدیه‌ای که علاوه بر زیبایی و شکیل بودن، یک یادگاری باارزش نیز هست. اگر خودنویس را برای هدیه انتخاب می‌کنید، بهتر است یک جعبه زیبا و شیک نیز داشته باشد.

در این قسمت چند مدل از خودنویس، روان نویس و خودکار که از کیفیت خوبی برخوردارند و مهم‌تر از آن برای مصرف کنندگان محبوب بوده، برای شما آورده‌ایم. سعی کردیم  تنوع محصولات با قیمت‌ها و کاربردهای مختلف زیاد باشد، تا شما را در انتخاب آسان‌تر یاری کند.


در ادامه بخوانید : اتود: خرید بهترین و باکیفیت ترین مداد نوکی (اتود طراحی)


در ادامه بخوانید : معرفی ده مدل بهترین مارک آبرنگ و گواش (حرفه ایی و مبتدی)

معرفی بهترین خودنویس‌ موجود در بازار

خودنویس ملودی مدل M37

مشخصات
قطر نوشتار1.5 میلیمتر
جنس بدنهفلز 
سطح مقطعدایره
قابلیت شارژدارد
نحوه شارژ جوهردستی

خودنویس ملودی با عملکرد خوبی که دارد، بسیار محبوب مصرف کنندگان بوده است. گیره و قطعات با آبکاری طلایی شده است. همچنین ظاهر شیک خودنویس و جعبه زیبا، آن را مناسب هدیه به عزیزانتان می‌کند.

ست خودکار و دفتر یادداشت پرتوک کد 164

خودنویس کد 550

خودنویس یوروپن مدل Euro 1

مشخصات
قطر نوشتارمتوسط
جنس بدنهپلاستیک
قابلیت شارژدارد
نحوه شارژ جوهرتیوپی

خودنویس یوروپن با رسم خط‌هایی با قطر متوسط و همچنین طراحی ارگونومیک مثلثی شکل محل قرار گرفتن انگشتان، قیمت مناسب، کیفیت بالا و ظاهر ساده، نیاز شما از یک خودنویس خوب را برآورده می‌کند. این خودنویس دارای فرورفتگی در محل قرار گرفتن انگشتان است که موجب می‌شود، هنگام نوشتن به انگشتان فشار نیاید.

ست خودکار و خودنویس ایپلمات مدل Marlo

مشخصات
قطر نوشتارمتوسط
جنس بدنهفلز و پلاستیک
قابلیت شارژ مجدددارد
نحوه شارژدستی

اگر به دنبال هدیه‌ای شیک و خاص هستید، این ست خودنویس زیبا و کاربردی می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه به عزیزانتان باشد، مخصوصا اینکه دارای جعبه کادویی با در چرمی است. ترکیب رنگ نقره‌ای و چرم مشکی زیبایی محصول را بیشتر کرده. از طرفی تمام وسایل این ست کاملا کاربردی هستند و برای استفاده شخصی نیز مناسبند.

ست روان نویس و خودنویس کینگ پن مدل Elentra2

مشخصات
قطر نوشتار0/5میلی متر
جنس بدنهاستیل ضدزنگ
قابلیت شارژدارد 
نحوه شارژدستی

ست خودنویس و روان نویس با ظاهر زیبا که یادآور کندوی زنبور است، می‌تواند یک هدیه زیبا و به یادماندنی باشد. جنس بدنه این محصول از استیل ضد زنگ است، که می‌توانید سال‌ها از این خودنویس و روان نویس با کیفیت استفاده کنید و در صورت اتمام جوهر آن را شارژ کنید.

ست خوش نویسی یوروپن - به همراه 4 عدد نوک

مشخصات
قطر نوشتار1.1 میلیمتر- 1.5 میلیمتر- 0.9 میلیمتر - 0.6 میلیمتر
جنس بدنهپلاستیک
قطر نوشتارسه گوش
قابلیت شارژدارد

ست خوش نویس که چهار عددی سری با 4 ضخامت متفاوت دارد امکان خطاطی زیبا را برای شما فراهم می‌کند. همراه این محصول بسته شش عددی جوهر در شش رنگ زیبا و یک عدد پمپ جوهر برای شما فرستاده می‌شود. این خوش نویس خوش دست دارای شکل ارگونومیک در محل قرار گرفتن انگشتان برای نگارش آسان می‌باشد.

ست خودکار، روان نویس و خودنویس یوروپن مدل Cool

مشخصات
قطر نوشتارمتوسط
جنس بدنهفلز
قابلیت شارژدارد
نوع نوک خودکارساچمه ایی

هر سه محصول در این ست به سادگی قابل شارژ مجدد هستند. خطوطی با ضخامت متوسط ترسیم می‌کنند که برای خطاطی بسیار مناسب است. هر سه محصول در یک جعبه کادویی زیبا قرار می‌گیرد، که برای هدیه دادن آن2ها را زیباتر نشان می‌دهد.

خودنویس پلاتیونیوم مدل پرپی کد 03

مشخصات
قطر نوشتارF
جنس بدنهپلاستیک
سطح مقطعدایره
قابلیت شارژدارد
نحوه شارژتیوپی

خود نویس پلاتیونیوم، دارای یک عدد تیوپ به همراه جوهر اولیه است. جنس بدنه و همچنین نوک این خودنویس بسیار با کیفیت است. وزن خودنویس 12 گرم است.

خودنویس یوروپن مدل حافظ - قطر نوشتار M

مشخصات
قطر نوشتارM
جنس بدنهفلز 
سطح مقطعدایره
قابلیت شارژدارد
نحوه شارژدستی

خودنویس مدل حافظ، یک خودنویس شیک با شماره سریال منحصر به فرد و الهام گرفته از آرامگاه حافظ شیرازی است. دارای جعبه کادویی نفیس با روکش صیقلی طرح پیانو با نقش آرامگاه حافظ و پوشش داخلی مخملی و بست آهن ربایی می‌باشد.

خودنویس پیر کاردین مشکی گیره زرد مدل Jupiter-Gl

مشخصات
جنس بدنهرزین
سطح مقطعدایره
قابلیت شارژدارد
کشور تولید کنندهفرانسه


دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.