میکرودرم خانگی: خرید و قیمت بهترین(دستگاه پاکسازی صورت)

دستگاه میکرودرم چیست؟

دستگاه میکرودرم وسیله‌ای است که با اسپری کریستال‌هایی روی پوست منجر به ایجاد خراش‌های سطحی و از بین بردن لایه‌ی سلول‌های مرده پوست می‌شود و در مرحله بعد با ایجاد مکش کریستال‌ها و سلول‌های مرده پوست را جمع آوری می‌کند، این مکش همچنین موجب افزایش گردش خون و به دنبال آن خون رسانی بهتر به سلول‌های پوست می‌شود. کریستال‌ها نه تنها آسیبی به پوست نمیزنند بلکه موجب افزایش سلول‌های فیبروبلاست و ترمیم و لایه برداری پوست می‌شوند.

 نوع دیگر با سری الماس است که در این روش نیز سلول‌های مرده پوست جدا و منافذ پوست خالی می‌شود و بعد با مکش این آلودگی‌ها را جمع می‌کند. دستگاه پاکسازی میکرودرم با سری الماسی بیشتر مناسب قسمت‌های حساس پوست می‌باشد.

امروزه قیمت دستگاه میکرودرم خانگی به نحوی است که بسیار از افراد ترجیح می‌دهند به جای رفتن به سالن زیبایی خودشان در خانه این کار را انجام دهند که البته راهی هوشمندانه است. با چی بگیر همراه باشید تا شما را در خرید بهترین و ارزان‌ترین میکرودرم خانگی راهنمایی کنیم.

در این مقاله از سایت چی‌بگیر قصد داریم به معرفی بهترین دستگاه پاکسازی صورت بپردازیم:

بهترین مارک دستگاه (پاکسازی پوست) میکرودرم خانگی

پوست بیرونی ترین پوشش بدن انسان است که در واقع مانند یک لباس برای ما عمل می‌کند و زیبایی و سلامت آن، نقش بسزایی در زیبایی چهره و بدن دارد. برخی گمان می‌کنند، همین که پوست خود را زیر لایه‌های آرایش پنهان کنند، زیبا می‌شوند. اما پوست قبل از آرایش نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد تا پوستی سالم شود. در این صورت است که حتی آرایش بهتر روی آن می‌نشیند و زیباییش دو چندان می‌شود.

پوست چون بیرونی ترین پوشش بدن است همواره در معرض انواع آلودگی ها قرار می‌گیرد، چربی اضافی، عرق پوست، انواع کرم‌های آرایشی و... همه از عواملی هستند که باعث می‌شوند پوست بعد از مدتی کدر و خسته به نظر بیاد و به دنبال آن انواع لکه‌ها، منافذ باز، جوش‌های سرسیاه و چین و چروک در پوست ظاهر شود و شادابی آن را از بین ببرد.

قدم اول در تمیز کردن اصولی پوست است. که در مقاله بهترین میسلار واتر به آن پرداختیم. اما در قدم بعدی هر چند وقت یکبار نیاز داریم تا سلول‌های مرده پوست را از بین ببریم. راه حل در خرید کرم‌های گرانقیمت نیست چون پوستی که لایه‌ای از سلول‌های مرده روی آن است، جذب کرم آن بسیار کم است. پس بهتر است، پوست خود را از تمام ناخالصی‌ها پاکسازی کنید و بعد کرم‌های ترمیمی و مرطوب کننده استفاده کنید تا جذب آن‌ها نیز دو برابر شود.

معرفی بهترین دستگاه پاکسازی صورت خانگی

میکرودرم خانگی بیبی باسنونو مدل BY-3700

ضدآب:خیر
استفاده به صورت خشک و مرطوب:بله
قابلیت شستشو:خیر
منبع انرژی:باتری قابل شارژ
تنظیم سرعت:دارد. دارای 3 سرعت مختلف می‌باشد.
تعداد سری:4 سری
سری قابل شستشو:بله

دستگاه میکرودرم خانگی بیبی باسنونو محصول پیشنهادی ما به شما عزیزان است. این دستگاه با دارا بودن 3 محصول بخور صورت، میکروآبریژن و از بین برنده جوش‌های سرسیاه یک دستگاه کامل و کاربردی مناسب افرادی است که مایلند در خانه پوست خود را پاکسازی و لایه برداری کنند. سری میکروکریستال دستگاه از بین برنده سلول‌های مرده و مواد آرایشی باقی مانده در پوست و سری‌های دیگر دستگاه برای انواع جوش‌ها مناسب است. از نظر قیمت با توجه به قابلیت‌ها در دسته قیمت‌های متوسط قرار می‌گیرد.

نقطه ضعف دستگاه که سازنده به آن اشاره نکرده بحث ضد آب نبودن است که در هنگام استفاده باید بدان توجه بنمایید تا دستگاه آسیب نبیند.

میکرودرم خانگی اینفیس مدل MS7000

ضد آب:خیر
استفاده به صورت خشک و مرطوب:بله
قابلیت شستشو:خیر
منبع انرژی:باتری قابل شارژ
تعداد سری:4 سری
سری قابل شستشو:دارد

دستگاه میکرودرم بعدی که بررسی می‌کنیم، میکرودرم خانگی اینفیس می‌باشد. دستگاهی که کاملا نیاز شما برای پاکسازی و جداسازی چربی‌های اضافی و سلول‌های مرده پوست را برطرف می‌کند. طراحی ارگونومیک محصول، استفاده از آن را راحت و لذت‌بخش کرده است. 

میکرودرم خانگی مدل XN-8030

ضدآب:خیر
استفاده به صورت خشک و مرطوب:بله
قابلیت شستشو:خیر
منبع انرژی:باتری قابل شارژ
تنظیم سرعت:دارای 5 سرعت مختلف می‌باشد.
تعداد سری:4 سری مختلف دارد.
سری قابل شستشو: بله

دستگاه میکرودرم خانگی مدل XN-8030 با ایجاد وکیوم روی پوست موجب لایه برداری و زدودن چربی‌های اضافی سطح پوست می‌شود. در نتیجه انواع جوش‌ها از بین می‌روند و پوستی شاداب برای شما به ارمغان می‌آورد. دستگاه میکرودرم خانگی که مشاهده می‌کنید دستگاهی سبک و قابل حمل، دارای پنج سرعت و چهار سری برای کاربردهای مختلف می‌باشد. قیمت محصول پایین است و برای کاربرد خانگی بسیار مناسب است. 

میکرودرم خانگی رودان فیلدز مدل Redefine Macro Exfoliator

ضدآب:خیر
قابلبیت شستشو:خیر
منبع انرژی:باتری قابل شارژ
تنظیم سرعت:دارای 8 سرعت مختلف
تعداد سری:یک سری
سری قابل شستشو:بله

میکرودرم خانگی رودان فیلدز محصولی از شرکت رودان+فیلدز را بررسی می‌کنیم. این محصول دارای استاندارهای FCC و UL می‌باشد. دستگاه میکرودرم دارای یک سری الماسی با قابلیت بالا برای پاکسازی و لایه برداری پوست می‌باشد.

میکرودرم خانگی کارینا مدل HB-079

ضدآب:بله
 استفاده به صورت خشک و مرطوب:بله
قابلیت شستشو:دارد
منبع انرژی:باتری قابل شارژ
تنظیم سرعت:دارد
تعداد سری:3 عدد
سری قابل شستشو:بله

میکرودرم خانگی کارینا از قابلیت‌های بالایی برخوردار است از جمله این محصول ضدآب است و دوام بالایی دارد. بدنه دستگاه میکرودرم از استیل ضد زنگ و ABS است که مقاومت آن را افزایش داده. سه حالت انرژی برای ساکشن پوست دارد که تمام انتظار شما از یک پاکسازی ایده‌آل از جمله کاهش چربی‌های اضافی، پاکسازی منافذ، سفت کردن پوست و از بین بردن انواع آکنه را به خوبی انجام می‌دهد.

میکرودرم خانگی بلک هید اینسترومنت مدل yk-628

ضدآب:خیر
استفاده به صورت خشک و مرطوب:بله
قابلیت شستشو:خیر
منبع انرژی:باتری قابل شارژ-قابلیت کار با برق و باتری
تنظیم سرعت:3 سرعت مختلف دارد
تعداد سری:4 سری
سری قابل شستشو:دارد

میکرودرم خانگی بلک هید اینسترومنت را برای از بین رفتن انواع جای زخم و جوش، درمان ترک چاقی و حاملگی، لکه‌های ناشی از سوختگی، جای اخم و چین و چروک صورت به دلیل داشتن قدرت مکش قوی می‌توانید به کار بگیرید. میکرودم خانگی بلک هید اینسترومنت دارای باتری پلیمری است که موجب می‌شود به طور مداوم یک ساعت با دستگاه کار کنید. قیمت میکرودرم خانگی با توجه به قابلیت‌ و کارایی دستگاه خوب و به صرفه اقتصادی می‌باشد.

میکرودرم خانگی اکسیژن مدل OX-8005

ضدآب:خیر
 قابلیت شستشو:خیر
منبع انرژی:باتری قابل شارژ
تنظیم سرعت:3 سرعت مختلف دارد.
تعداد سری: 4 سری
سری قابل شستشو:دارد

میکرودرم خانگی اکسیژن از دیگر محصولات خوب در این زمینه است. که با دارا بودن 4 سری مختلف برای قسمت‌های مختلف و حساس صورت می‌توانید از آن استفاده کنید، تنظیم سرعت در 3 حالت کارایی آن را افزایش داده است. قیمت دستگاه نسبت به سایر محصولات معرفی شده بالاتر می‌باشد.

میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca

ضد آب:خیر
قابلیت شستشو:خیر
منبع انرژی:باتری قابل شارژ
تنظیم سرعت:دارای 5 سرعت مختلف
تعداد سری:5 سری 

یکی دیگر از دستگاه‌های باکیفیت برای پاکسازی پوست، دستگاه میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا می‌باشد. قابلیت‌های دستگاه از جمله مکش قوی در پنج حالت مختلف و فناوری نوردرمانی به جوانسازی، افزایش گردن خون و پاکسازی پوست کمک می‌کند. میکرودرم میوتو سبک و خوش دست است و استفاده از آن با نمایشگر LCD بسیار راحتتر شده است. 

چطور بهترین مارک دستگاه میکرودرم ابریژن را بخریم؟

قیمت دستگاه پاکسازی صورت خانگی

برای خرید بهترین دستگاه پاکسازی پوست خانگی چند ویژگی را مدنظر قرار دهید:

مکش دستگاه پاکسازی صورت: 

مکش دستگاه پاکسازی صورت و یا میکرودرم ابریژن باید قوی و متعادل باشد، به حدی که بتواند لایه‌ی ایجاد شده را به خوبی به درون بکشد تا نتیجه موثر و مطلوب داشته باشد.

قیمت دستگاه پاکسازی صورت خانگی: 

معمولا دستگاه‌های میکرودرم خانگی قیمت بالایی ندارند. ولی به هر حال قیمت دستگاه میکرودرم صورت از فاکتورهایی است که باید مدنظر قرار داد. دستگاه میکرودرم صورت یا با برق کار می‌کند یا نوع باتری‌دار قابل شارژ، که نوع باتری دار قیمت بالاتری دارند. اگر قیمت بیشتری برای یک دستگاه  پاکسازی صورتمی‌پردازید باید مزیت‌های بیشتری نیز داشته باشد. قیمت میکرودرم خانگی نسبت به انواع میکرودرم پزشکی که مکش و اندازه بزرگتری دارند، کمتر است.

قابلیت تنظیم سرعت در دستگاه میکرودرم:

قابلیت تنظیم سرعت نیز یکی دیگر از مزیت‌های دستگاه میکرودرم است. در این صورت می‌توانید برای هر قسمت صورت یا بدن از سرعت‌های مختلف استفاده کنید و قسمت‌های حساس‌تر را با سرعت کمتر لایه برداری کنید.

داشتن سری‌های قابل تعویض:

داشتن سری‌های متعدد نیز یکی دیگر از قابلیت‌های دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم است. در این صورت با توجه به نیاز خود و اینکه پوست نازک نیاز به سری‌هایی دارد که خیلی تحریک نشود.

قابل تعویض بودن فیلتر دستگاه پاکسازی صورت:

مکش دستگاه پاکسازی صورت، لایه‌ی اضافی و محتویات را وارد فیلتر دستگاه می‌کند، پس نیاز است این فیلتر هر چندوقت یکبار عوض شود. بنابراین بهتر است دستگاه میکرودرم صورت را تهیه کنید که دارای فیلتر قابل تعویض باشد. 

پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم چه مزایایی دارد؟

  • کوچک شدن و از بین رفتن منافذ پوست
  • رفع چروک‌های سطحی و کم عمق
  • تخلیه منافذ باز پوست
  • جذب بهتر کرم‌های آبرسان و درمانی
  • لایه برداری و روشن شدن پوست
  • از بین رفتن جوش‌های سرسیاه 
  • در نهایت منجر به شادابی و جوان سازی پوست می‌شود.

برخی دستگاه‌های تخصصی‌تر در جهت بهبود جای زخم، ترک‌های چاقی و حاملگی، زخم جراحی، جای سوختگی، خط اخم و لکه‌های آفتاب سوختگی و غیره نیز مفید هستند. لازم است اطلاعات دستگاه را مطالعه فرمایید سپس خریداری کنید.

اگر مایل هستید بیشتر درباره مزایا و معایب دستگاه میکرودرم بدانید اینجا کلیک کنید.

معایب دستگاه میکرودم خانگی چیست؟

پاکسازی صورت بوسیله دستگاه میکرودرم، عارضه‌ای جدی برای پوست ندارد. مخصوصا اگر انجام صحیح پاکسازی پوست را بوسیله  دستگاه میکرودرم بلد باشید. و یا به کمک تکنیسین‌های این کار را انجام دهید. روش میکرودرم ابریژن با بیرونی‌ترین لایه پوست یعنی اپیدرم سروکار دارد و به همین دلیل عارضه‌ جدی به دنبال ندارد اما به طور کلی بد نیست بدانید:

  • زمانی می‌توانیم بگوییم دستگاه میکرودرم پاکسازی خطرناک است و مضرات میکرودرم را بررسی کنیم که، محیط انجام میکرودرم و وسایل آن که در ارتباط با پوست قرار می‌گیرند، ضدعفونی شده و استریل نباشند. و یا اگر برای انجام این کار به تکنسینی مراجعه کنید که تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد، عوارضی به دنبال خواهد داشت.
  • بعد از پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم پوست شما در برابر آفتاب حساس‌تر شده و بهتر است در معرض آفتاب مستقیم قرار نگیرد. حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. 
  • همانطور که اشاره شد پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم موجب خروج چربی‌های اضافی سطح پوست می‌شود، و با مکش آن را خارج می‌کند. بنابراین احساس خشکی بعد از پاکسازی صورت، طبیعی است و بهتر است از آبرسان یا مرطوب کننده مناسب پوست خود کمک بگیرید.
  • دستگاه میکرودرم خانگی را هرگز روی زخم‌های باز، سوختگی‌هایی که هنور کاملا بهبود نیافته‌اند و تبخال قرار ندهید. 
  • قرمزی و کبودی بعد از پاکسازی صورت با دستگاه، به خصوص در افرادی که پوست حساس دارند، ممکن است رخ دهد که نهایتا تا چند روز برطرف می‌شود و جای نگرانی ندارد. 
  • مراقب چشم‌ها باشید. دستگاه میکرودرم خانگی را در فاصله خیلی نزدیک با چشم به کار نبرید تا تراشه‌های کریستال وارد چشم نشوند و موجب التهاب چشم‌ها نشوند.
  • البته پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم نگرانی ندارد و اگر درست انجام شود قطعا از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد. 

آیا دستگاه میکرودرم ابریژن می‌تواند جای همه زخم‌ها را از بین ببرد؟

خیر، میکرودرم ابریژن صورت فقط اسکارها و لک‌های سطحی پوست را از بین می‌برد. برای اسکارهای عمیق‌تر باید درم ابریژن یا لایه‌برداری شیمیایی انجام دهید.

آیا دستگاه پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم فقط برای خانم‌ها قابل استفاده است؟

خیر، میکرودرم ابریژن صورت هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل انجام است.

آیا از دستگاه میکرودرم فقط روی پوست صورت می‌توان استفاده کرد؟

خیر، برای کمر، گردن و دست نیز مؤثر است.

آیا دستگاه میکرودرم خانگی به از بین بردن ملاسما کمک می‌کند؟

بله، در ملاسما بسیار مفید است. هنگامی‌که سایر اقدامات احتیاطی را همراه با میکرودرم ابریژن صورت مانند استفاده از کرم‌های دارای SPF انجام دهید، مزایای آن حتی افزایش می‌یابد. بااین‌حال، راه‌حل دائمی نیست.

سخن آخر: همانطور که لباس‌های آلوده را می‌شوییم، پوست که اولین پوشش و لباس ما است نیز، نیاز به پاکسازی و تمیز شدن دارد. شستشو پوست با ژل‌ها و مواد مخصوص ضروری هست اما کافی نیست و پوست برای تنفس بیشتر نیاز به لایه برداری و از دست دادن سلول‌های مرده دارد. پس سعی نکنیم پوستی که کدر شده را فقط با لایه‌های آرایشی بیشتر بپوشانیم بلکه به دنبال درمان آن باشیم.

سخن آخر

اگر تجربه استفاده از دستگاه پاکسازی صورت و میکرودرم را دارید با ما در میان بگذارید. همچنین خواندن مقاله فیس براش را نیز به شما توصیه می کنم.  

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - فاطمه

ممنون از راهنمای خرید خوب و کامل دستگاه پاکسازی خانگی.البته بهتر بود قیمت ها هم می نوشتید.

8 فروردین 1401 - 13:07

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناشناس

ممنونم خیلی کاربردی و عالی بود

7 اسفند 1400 - 16:28

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناشناس

ممنونم خیلی کاربردی و عالی بود

7 اسفند 1400 - 16:28

پاسخ
نظرات چی بگیر - M

ممنون بسیار عالی و کاربردی بود. من برای از بین بردن جوش های سر سیاه دستگاه میکرودرم میخوام کدوم مدل رو پیشنهاد می کنید؟

M

6 اسفند 1400 - 13:39

پاسخ
نظرات چی بگیر - M

برای از بین بردن جوش های سر سیاه همه ی دستگاه های میکرودرم خانگی بالا کاربرد دارند و بسیار تاثیر گذار می‌باشند. با توجه به بودجه خود می توانید بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن را خریداری کرده و برای همیشه از شر جوش های صورت راحت شوید.

7 اسفند 1400 - 16:19

نظرات چی بگیر - M

دوست عزیز با کلیک بر روی لینک زیر هر محصول می توانید قیمت محصول را مشاده کنید.

8 فروردین 1401 - 18:42