راهنمای انتخاب بهترین کرم صورت خانم ها(یک پوست آبرسانی شده می‌درخشد)

چرا باید از مرطوب کننده استفاده کنیم؟

پوست تمام بدن شما را پوشش می‌دهدو دارای عملکردهای مختلفی است از جمله تهاجمات خارجی، در واقع پوست یک سپر در برابر آسیب های خارجی است و برای انعطاف پذیری و با طراوت ماندن احتیاج دارد که به طور مداوم آبرسانی شود، باید سعی کنیم از بی‌آب شدن پوست جلوگیری کنیم. پوست خشک و کم‌‌آب به سرعت چروک می‌شود و زیبایی خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل انتخاب یک کرم مرطوب کننده مناسب بسیار مهم است. انتخاب بین کرم‌های روز، کرم های شب، ضدجوش‌ها، ضد قرمزی‌ها نسبتا سخت است.

خرید و قیمت بهترین کرم مرطوب کننده صورت

نگران نباشید در این مقاله از سایت چی بگیر به شما در این انتخاب بهترین مارک مرطوب کننده و آبرسان پوست کمک می‌کنیم. برای داشتن یک انتخاب درست ما احتیاج به دانستن موارد زیر داریم:

انواع پوست:

می‌توانیم در یک دسته‌بندی کلی پوست را به سه دسته‌ی زیر تقسیم کنیم:

  • پوست‌ معمولی
  • پوست‌ چرب
  • پوست‌ خشک و حساس

شناسایی ماهیت و نوع پوست شما بسیار مهم است و انتخاب کرم در درجه ی اول بستگی به نوع پوست شما دارد. دانستن نوع پوست به شما این آگاهی را می‌دهد که چطور با مشکلاتی مانند جوش‌صورت، آکنه، خشکی‌پوست برخورد کنید. 

بهترین مرطوب کننده برای پوست معمولی و نرمال:

پوست معمولی به ندرت برق می افتد و دارای منافذ کوچکی است که به راحتی دیده نمی‌شوند  ولی در بعضی مواقع در اطراف بینی و چانه جوش‌هایی دیده می‌شود که به راحتی و با استفاده از یک روتین روزانه‌ی مناسب قابل درمان است. انتخاب یک کرم سبک بسیار مناسب است که به شما احساس راحتی بدهد، شما  نباید از کرم‌هایی که پوست شما را چرب یا به شدت خشک  می‌کند استفاده کنید.

بهترین مرطوب کننده برای پوست‌های چرب

پوست چرب با عوامل مختلفی مرتبط است، وراثت، تغییرات‌هورمونی، استرس، آلودگی‌هوا، دخانیات و.. تغییرات آب و هوایی. این نوع پوست به طور خودکار چربی بیشتری تولید می‌کند و به شدت براق است به خصوص در ناحیه T صورت (پیشانی، بینی و چانه). این نواحی مناسب برای بروز جوش و جوش های سرسیاه می باشد. انتخاب یک کرم مرطوب کننده که پوست شما را مات نگه دارد و فاقد چربی باشد بسیار موثر است. بهترین مرطوب کننده برای پوست‌های چرب، مرطوب کننده‌ایی است که بتواند چربی‌ها را جذب کند و پوستی لطیف و بدون چربی به شما بدهد و هم‌چنین از بروز جوش جلوگیری می‌کند. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی پوست‌های چرب کلیک کنید.

بهترین مرطوب کننده برای پوست‌های خشک:

در این نوع پوست احساس کشیدگی زیادی وجود دارد. در برخی موارد لکه‌های سفیدی روی سطح پوست دیده می‌شود و هم‌چنین مناطقی از این نوع پوست به علت التهاب ناشی از کم‌آبی قرمز می‌شود. مرطوب کننده‌های مخصوص پوست چرب باید توانایی آبرسانی بالایی داشته باشند و میزان رطوبت پوست را بالا ببرند و هم‌چنین باعث ایجاد لطافت بدون احساس سنگینی و چربی بر روی پوست شوند. برای اطلاعات بیشتر درباره پوست خشک کلیک کنید. 

معرفی بهترین مارک کرم‌ مرطوب کننده:

مشخصات اصلی کرم مرطوب کننده سینره:

  • مناسب برای پوست چرب
  • کوچک کننده منافذ پوست

یکی از پرفروش ترین کرم مرطوب کننده پوست چرب کرم سینره است. این کرم بسیار سبک و غیر حساسیت زا است. با توجه به بافت سبکی که دارد به سرعت جذب پوست می‌شود و باعث آبرسانی به پوست شما می‌شود. همچنین این کرم مرطوب کننده از ایجاد جوش بر روی پوست شما جلوگیری می‌کند و بعد از استفاده سریعا به پوست شما ظاهری مات می‌دهد.

ویژگی خاص این کرم فاقد پارابن بودن آن است. کرم مرطوب کننده الارو مناسب پوست چرب است و بوسیله ویتامین ای و روغن ماکادمیا غنی شده است. به هیچ عنوان پوست شما را چرب نمی‌کند و به سرعت جذب می‌شود. 

مشخصات اصلی محصول:

  • مناسب برای پوست چرب
  • جمع کننده منافذ پوست
  • حاوی ویتامین C‍و  E

کرم مرطوب کننده لافار یکی از بهترین مرطوب کنندهای موجود در بازار است. این کرم مناسب برای پوست چرب است و بعد از استفاده سریعا جذب می‌شود. و توانایی آبرسانی عمقی به لایه‌های زیرین پوست را دارد. کرم مرطوب کننده لافار بی نهایت سبک است و ظاهری مات را به شما می‌دهد. این کرم بواسطه عصاره گیاهان آلوئه ورا، بابونه، اولئانولیک اسید، زینک پی سی ای، سدیم هیالوورونات، آلانتوئین و اوره ترشح غدد چربی پوست شما را تنظیم می‌کند و براقی پوست شما را از بین می‌برد. 


مشخصات اصلی کرم مرطوب کننده درمالیفت:

  • مناسب برای پوست چرب
  • کم کردن میزان ترشح چربی پوست
  • کمک به کنترل چربی پوست

کرم مرطوب کننده درمالیفت بسیار سبک  و مناسب برای پوست چرب است. این کرم توانایی کنترل چربی پوست را دارد و از ترشح بیش از حد غدد چربی پوست جلوگیری می‌کند. در واقع یکی از بهترین کرم مرطوب کننده پوست است و سریعا جذب پوست می‌شود. با خیال راحت و بدون نگرانی از تشدید چربی روی پوست این محصول را با تخفیف خوبی خریداری کنید. 

مشخصات اصلی کرم مرطوب کننده نیوا

  • مناسب برای پوست خشک
  • مرطوب کنندگی 24 ساعته

برند معروف و نام آشنای نیوا یکی از بهترین برندهای تولید کننده مرطوب کننده است. این مدل از کرم مرطوب کننده مناسب برای پوست خشک است و قادر است به راحتی پوست شما را تا 24 ساعت مرطوب نگه دارد. عصاره‌های بکار رفته در این کرم مرطوب کننده روغن بادام، شب باتر و مگنولیا قادر هستند پوست شما را تا مدتها شاداب و سرزنده نگه دارند. همچنین این کرم مرطوب کننده دارای SPF 30 می‌باشد.

ویژگی اصلی کرم مرطوب کننده کلینیک

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامین سی

اگر به دنبال یک کرم آبرسان تخصصی هستید کرم آبرسان کلینیک یک پیشنهاد ویژه است. این کرم بصورت کامل و در کمترین زمان قادر است پوست شما را به صورت عمقی آبرسانی کنند . همچنین به علت وجود ویتامین سی موجود در این کرم خاصیت شفاف کنندگی و روشن کنندگی پوست شما را نیز بر عهده دارد. این کرم مرطوب کننده فاقد چربی است و به هیچ عنوان بعد از استفاده از آن اجساس سنگینی و چرب بودن پوست به شما دست نمی‌دهد. تنها موردی که می‌تواند جزوه معایب این کرم محسوب شود قیمت بالای آن است. 

مشخصات اصلی کرم مرطوب کننده ژاندارسل

  • احیا کننده پوست
  • مناسب برای انواع پوست

دومین گزینه کرم مرطوب کننده با قیمت نسبتا بالا را در لیست پیشنهادی ما کرم مرطوب کننده ژاندارسل که یک مرطوب کننده تخصصی است به خود اختصاص داده است. این کرم قادر است پوست شما را تا مدتها نرم و مرطوب نگه دارد. فقط کافی است بعد از شستشو صورت از این کرم روی پوست تمیز خود بزنید تا معجزه آن را ببینید. لازم به ذکر است که این کرم ساخت کشور آلمان است. 

ویژگی اصلی کرم مرطوب کننده نیتروژنا

مناسب برای انواع پوست

برند نیتروژنا یک برند بسیار معتبر در زمینه محصولات پوستی است. اکثر افرادی که یک بار از محصولات این برند استفاده می‌کنند به مشترهای دائمی محصولات نیتروژنا تبدیل می‌شوند. این کرم مرطوب کننده هم مانند تولیدات دیگر این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.همچنین این کرم حاوی spf است و از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کند. 


مشخصات اصلی کرم مرطوب کننده کیو وی

  • مناسب برای پوست خشک
  • بسیار قوی برای درمان خشکی پوست

اگر از خشکی بسیار زیاد پوست خود رنج می‌برید و در پوست خود احساس سوزش، ترک خوردگی و التهاب می‌کنید بدون شک این کرم مرطوب کننده کیووی مناسب شما است. از جمله ویژگی‌های این کرم می‌توان به فاقد عطر و مواد نگه دارنده اشاره کرد که از التهاب پوست جلوگیری کند. 

ویژگی اصلی کرم مرطوب کننده باله آ:

  • مناسب برای پوست مختلط
  • حاوی ویتامین سی

کرم مرطوب کننده باله آ ساخت کشور آلمان است و بواسطه ویتامین سی موجود در آن خاصیت کلاژن سازی را نیز دارد. این کرم مرطوب کننده جوان کننده و ضد پیری است. شما می‌توانید بعد از استفاده از این کرم در برابر نور خورشید قرار بگیر زیرا این کرم حاوی spf است. 


در ادامه بخوانید : ده مدل از بهترین لوسیون بدن مناسب برای (پوست خشک)


در ادامه بخوانید : معرفی بهترین شوینده پوست خشک (ژل و فوم شستشوی پوست خشک)

آیا با بالا رفتن سن احتیاج به مراقبت ویژه‌ایی از پوست است؟

با توجه به سن شما نیازه‌های پوستی شما یکسان نخواهد بود. در 20سالگی آبرسانی پوست شما با یک مرطوب کننده ساده میسر می‌شود ولی در 40،50 سالگی شما به مراقبت‌های ویژه‌ای برای جلوگیری از خشکی و حفظ تراوت پوست دارید. 

در فصل‌های مختلف چطور باید از پوست خود مراقبت کنیم؟

نکته‌ی بسیار مهم توجه به قانون فصل‌هاست، با توجه به فصل و دما پوست شما احتیاجات متفاوتی به مرطوب کننده دارد.

مراقبت از پوست در تابستان :

انتخاب یک مرطوب کننده با بافتی سبک بسیار کاربردی است. یک مرطوب کننده انتخاب کنید که که از فرار رطوبت جلوگیری کند و کم‌آبی پوست و قرمزی ناشی از خشکی پوست را برطرف کند. هم‌چنین به یاد داشته باشید نوشیدن آب به میزان لازم در طول روز بسیار مهم است و کمک می‌کند سموم بدن از بین برود و در شادابی پوست نقش مهمی دارد.

مراقبت از پوست در زمستان:

بواسطه‌ی سرما و خشکی هوا در این فصل پوست به یک مرطوب کننده‌ی قوی‌تر احتیاج دارد که بتواند پوست را به طور کامل آبرسانی کند و احتیاجات پوست را برطرف کند . برای محافظت از اثرات سرما و بی‌آبی پوست معمولا در فصل سرما از مرطوب کننده‌های قوی‌تری استفاده می‌کنیم. توجه داشته باشید یک پوست کم آب در زمستان دچار التهاب و قرمزی می‌شود. یک مرطوب کننده نسبتا قوی می‌تواند کمک خوبی برای حفظ رطوبت و خشکی پوست شما در زمستان باشد.

طرز صحیح استفاده از کرم مرطوب کننده؟

برای داشتن یک پوست زیبا باید مراقبت‌های پوستی خود را بطور صحیح و منظم انجام دهید، این روتین باعث می شود که اثرات کرم مرطوب کننده بر روی پوست شما نمایان‌تر شود.

  • شما می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
  • در اولین گام پوست صورت خود را تمیز کنید، صبح‌ها بعد از بیدار شدن و شب‌ها قبل از خواب باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. برای تمیزی بیشتر پوست خود می‌توانید از شیرپاکن‌ها و میسلارواترها استفاده کنیدو همچنین استفاده از تونر( درباره‌ی تونر بیشتر بدانیم) بعد از شوینده کمک شایانی به از بین بردن آلودگی‌های سطح پوست شما می‌کند. 
  • کرم را بوسیله انگشتان خود روی صورت پخش کنید، در ابتدا از گونه‌ها شروع و به سمت بیرونی صورت پخش کنید و مطمئن شوید که همه‎‌ی قسمت‌های پوستتان آبرسانی شده باشد.
  • می‌توانید برای تحریک گردش خون به آرامی پوست را بوسیله‌ی سر انگشتان خود ماساژ دهید، به این نکته توجه کنید که کرم در اطراف چشم زده نشود برای مرطوب کردن پوست اطراف چشم از کرم دور چشم مناسب خود استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - سمانه

محصولات باله آ خیلی خوب هستند. لطفا در مورد کرم دور چشم باله آ هم مطلب بزارید.

12 آبان 1400 - 00:27

پاسخ
نظرات چی بگیر - سمانه

بله حتما، در لیست کار همکاران تولید محتوی قرار گرفت .

13 آبان 1400 - 18:31

کرم مرطوب کننده و نرم کننده قیمت انواع کرم مرطوب کننده و نرم کننده