خرید و قیمت 10 مدل از بهترین ست کالسکه و کریر بچه (ایرانی و خارجی)

راهنمای خرید بهترین کالسکه و کریر بچه 

امن‌ترین جا بعد از آغوش پدر و مادر برای نوزادان، نوپایان و کودکان دلبند حمل آنها در کالاسکه و کریر است. این مساله بسیار مهم است و والدین باید در انتخاب و خرید آنها، نهایت دقت را به خرج دهند. کودکان همیشه نمی‌توانند برای جابجایی از آغوش پدر و مادر استفاده کنند. زمان‌هایی مانند رفتن به مهمانی‌ها، خرید، پیاده روی‌های طولانی، سفر دقیقا همان موقعی  است که والدین برای حمل فرزندان کوچک خود نیاز به یک یاری‌رسان دارند و آن چیزی نیست جز کالاسکه و کریر. در این مقاله از سایت چی بگیر بهترین ست کالسکه وکریر نوزاد را به همراه قیمت کالسکه کودک به شما معرفی می‌کنیم.

چرا باید کالسکه بچه بخریم؟

  • قدم زدن با کالسکه آسان است. بسیاری مادران از آغوشی برای  حمل نوزاد خود استفاده می کنند.اما راحتی حمل نوزاد و کودک با کالسکه غیرقابل انکار است. 
  • تسکین دهنده برای کودک، قدم زدن آرام، مانند رانندگی در ماشین، یک تکنیک آزمایش شده و واقعی برای آرام کردن کودک است که به نوبه خود می تواند به معنای استراحت بیشتر برای شما باشد.
  • ‌می‌توانید همه‌ی وسایل خود را همراه داشته باشید، فضای ذخیره‌سازی کافی به شما این امکان می‌دهد به راحتی همه چیزهایی را که ممکن است خود و کودک در حین پیاده‌روی به آن نیاز داشته باشید، مانند کیف پوشک، لباس‌های اضافی، بطری(ها)، تنقلات، اسباب‌بازی‌ها و وسایل شخصی ببرید.
  • خریدهای سبک را به راحتی انجام دهید، برای خرید، داشتن هر دو دست آزاد ضروری است. در حالی که می توانید خرید را با کالسکه کودک به راحتی انجام دهید.
  • انتخاب کالاسکه و کریر بچه مناسب سبب می‌شود سلامت فرزندتان حفظ شده و به خطر نیفتد.

معرفی بهترین برند کالسکه

ست کالسکه و کریر اسپرینگ مدل B047

ست کالسکه و کریر اسپرینگ مدل ۰۴۷برنز 4 تکه است. این تکه‌ها شامل کالسکه، کریر، کیف لوازم نوزاد و تشک روروئک می‌شود.

اطلاعات کالاسکه: این کالاسکه 11 کیلو وزن دارد، جنس بدنه از فلز به رنگ برنز و تشک پارچه‌ای مرغوب است. این کالاسکه بچه مناسب از بدو تولد تا سن 4 سالگی با تحمل وزن 20 کیلو است. این کالاسکه قابلیت جمع شدن دارد. و همچنین قابلیت تغییر نشستن کودک به سمت مادر را نیز داراست. دارای ترمز و 6 چرخه است. در بالای سر کودک سایبانی قابل تنظیم در سه حالت وجود دارد که دارای پنجره‌ای از جنس توری است.

اطلاعات کریر: وزن کریر این ست حدود 2 کیلوگرم است و تا 13 کیلوگرم ظرفیت تحمل وزن دارد. این کریر مناسب تا 12 ماهگی است. این کریر دارای بند ایمنی و سایبان است. جنس بدنه آن از پلاستیک و دسته آن از فلز است. نشیمنگاه این کریر با پارچه نرم و ضدتعریق پوشانده شده است همچنین این محصول دارای قابلیت تغییر جهت دسته است که به جابه جایی راحت آن کمک می‌کند.

ست کالسکه و کریر دلیجان طرح sky plus1

یکی از بهترین برندهای تولید کننده ست کالسکه و کریر دلیجان است. شامل کالاسکه و کریر. این کالاسکه از بدو تولد تا 4 سالگی کودک با قابلیت تحمل 40 کیلوگرم وزن قابل استفاده است. این ست کالسکه و کریر از قیمت مناسبی برخوردار است و می‌تواند در لیست خرید سیسمونی شما جا داشته باشد.

اطلاعات کالاسکه دلیجان: کمربند ایمنی، قابلیت چرخش بدنه به سمت مادر و 6 چرخ بودن، وجود سایبان و ترمز از ویژگیهای این کالاسکه است. تشک این محصول کاملا طبی و ضدحساسیت است و مانع تعریق نوزاد می‌شود.

اطلاعات کریر دلیجان: این محصول قابلیت استفاده از بدو تولد تا 12 ماهگی نوزاد را داراست. تشک آن طبی است و پارچه‌ای نرم و ضد تعریق، دارد. همچنین پارچه این تشک کاملا هوازی و قابل شست‌وشو است و مناسب با پوست نوزاد طراحی شده است. جنس بدنه و دسته این کریر از فلز و مقاوم است

ست کالسکه و کریر اینفنتس مدل 137691

ست کالسکه و کریر اینفنتس مدل 137691 شامل کالسکه و کریر است. 

اطلاعات کالاسکه: وزنی حدود2 کیلوگرم دارد جنس بدنه آن از فلز است. گروه سنی که قادرند از این کالاسکه استفاده کنند از بدو تولد تا 18 ماه  را شامل می‌شود. این کالاسکه قابلیت جمع شدن دارد و همچنین مادر می‌تواند تغییر جهت سیت کالاسکه را به سمت خود کند. این محصول دارای کمربند ایمنی است و ترمز نیز دارد. پارچه این کالاسکه قابل شستشو است.

مشخصات کریر: ابعاد این وسیله 25 در 50 در 70 سانتی‌متر است. کمربند ایمنی دارد و به سایبان مجهز است. جنس بدنه و دسته این کریر از فلز است.

ست کالسکه و کریر ورسا ورسا کد 1068

ست کالسکه و کریر ورسا ورسا کد 1068 شامل 3 تکه است. یک کالاسکه، یک ساک لوازم کودک و یک کریر.

اطلاعات کالاسکه کودک: جنس بدنه این محصول از فلز است. گروه سنی که می‌توانند از این کالاسکه استفاده کننده از بدو تولد تا 3 سالگی است. وزن قابل تحمل برای این کالاسکه 30 کیلوگرم بوده و قابلیت جمع شدن را نیز دارد. این محصول قابلیت تغییر جهت سیت رو به مادر را نیز داراست. این محصول دارای کمربند ایمنی و ترمز است.

مشخصات کریر: کریر این ست دارای کمربند ایمنی بوده و سایبان هم دارد. جنس بدنه و دسته این محصول از پلاستیک است. این سبد حمل کودک قابلیت تحمل تا 15 کیلوگرم را داراست.

ست کالسکه و کریر اینفنتس مدل unique

ست کالسکه و کریر اینفنتس مدل  uniqueدارای 3 تکه است شامل؛ کالسکه، کریر و ساک لوازم کودک.

اطلاعات کالاسکه: کالاسکه این ست قابل تبدیل به کریکات است. جن بدنه این کالاسکه از فلز است و از از بدو تولد نیز قابل استفاده است. وزن قابل تحمل برای این کالاسکه 32 کیلوگرم است. این محصول قابلیت جمع شدن داشته و کالاسکه قابلیت تغییر جهت سیت رو به مادر را دارد. پارچه این کالاسکه قابلیت شستشو دارد.

اطلاعات کریر: کریر این مجموعه قابلیت تحمل ظرفیت وزنی تا 15 کیلوگرم را دارد و مناسب برای سن از بدو تولد است. جنس بدنه این کریر از پلاستیک و دسته آن فلزی است. 

این کریر قابلیت نصب بر روی کالسکه و داخل ماشین را دارد.

ست کالسکه همراه ست وان ارابه مدل 311

ست کالسکه ارابه مدل 311، 11 تکه است. یک ست اعجاب انگیز است. این ست علاوه بر تکه های معمول روروئک، چوب لباس، گیره لباس، وان حمام کودک، توالت فرنگی کودک، سطل زباله، سبد رخت کودک، جای صابون، و لگن کودک است.

اطلاعات کالاسکه: بدنه این کالاسکه از جنس فلز است و برای از بدو تولد تا 4 سالگی مناسب. وزنی که این کالاسکه می‌تواند تحمل کند تا 30 کیلوگرم است. قابلیت جمع شدن دارد و همچنین اگر مادر بخواهد قابلیت تغییر جهت سیت رو به مادر را همراه با کمربند ایمنی دارد. این محصول دارای دسته مبله با قابلیت تنظیم پشتی نشیمن‌گاه و دارای زیرپایی با قابلیت تنظیم زاویه ‌خواب است.

اطلاعات کریر: ابعاد این محصول 43 در 56 در 68 سانتی‌متر با وزنی حدود 2 کیلوگرم و تحمل ظرفیت وزنی 9 کیلوگرم است. این کریر قابل استفاده از بدو تولد تا قد 66 سانتی‌متر نوزاد است و  جنس روکش آن محصول از الیاف پلی‌استر، با سایبان و دسته فلزی متحرک و دارای نشیمن‌گاه راحت است.

ست کالسکه ایون فلو مدل pivot کد112

ست کالسکه بچه ایون فلو مدل  pivotمدلی است که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید تشکیل شده از جنسی کاملاً مرغوب به شرح زیر است:

اطلاعات کالاسکه: جنس بدنه این محصول از فلز و مناسب برای استفاده از بدو تولد تا 4 سالگی با قابلیت تحمل وزن 22 کیلوگرم است. سیت این کالاسکه قابلیت تبدیل به کریکات را دارد. همچنین این کالاسکه قابلیت تنظیم زاویه سیت در سه حالت خواب کامل، نصب کریر بر روی کالسکه و دارای کاور سرما است.

اطلاعات کریر: ابعاد این کریر 57 در 44 در 64 سانتی‌متر با وزن حدود 4 کیلوگرم است. این کریر وزنی حدود 15 کیلوگرم را می‌تواند تحمل نماید. جنس بدنه و دسته آن از پلاستیک است. این محصول دارای بیس کریر برای نصب آسان در خودرو و بیس کریر دارای ایزوفیکس و بیس کریر safemax با بیشترین امنیت و دارای گارد فلزی است.

ست کالسکه و کریر مدل gnostic کد 001

ست کالسکه و کریر مدل  gnostic3 تکه است. این اقلام شامل کالسکه، کریر و ساک لوازم کودک است. 

اطلاعات کالاسکه: این کالاسکه قابلیت تنظیم پشتی نشیمن‌گاه در سه حالت را داراست. این کالاسکه دارای سایبان، کمربند ایمنی و گارد محافظ با قابلیت جداسازی، زیرپایی قابل تنظیم و سبد توری در قسمت زیر نشیمن‌گاه است. چرخ‌های این کالاسکه قابلیت چرخش 360 درجه چرخ‌ها است. جنس بدنه این کالاسکه از فلز است و از بدو تولد تا 4 سالگی با تحمل وزن 35 کیلوگرم نیز قابل استفاده است. این کالاسکه قابلیت تغییر جهت سیت رو به مادر همراه با کمربند ایمنی، سایبان، سبد و ترمز را نیز دارد.

ساک لوازم کودک این ست دارای یک بند دوشی و دو بند دستی کوتاه برای حمل آسان و راحت است.

اطلاعات کریر: این کریر تحمل ظرفیت وزنی معادل 20 کیلوگرم را دارد و مناسب برای از بدو تولد تا 24 ماهگی است. دارای کمربند ایمنی و سایبان است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک بوده و جنس دسته آن از فلز است.

ست کالسکه و کریر ايوانت کد EG360 به همراه ساک لوازم کودک

ست کالسکه و کریر ايوانت کد EG360 به همراه ساک لوازم کودک از جدیدترین محصولات تولید شده توسط کمپانی EVANT  است. این ست 5 تکه است.

اطلاعات کالاسکه: وزن این کالاسکه چرمی 20 کیلوگرم و تهیه شده از بدنه‌ای با جنس فلز است. گروه سنی که می‌توانند از آن استفاده نمایند از بدو تولد تا 4 سالگی است. این کالاسکه قابلیت تحمل وزن تا 60 کیلوگرم را داشته و قابلیت جمع شدن هم هست. این کالاسکه تغییر جهت سیت رو به مادر همراه با کمربند ایمنی را نیز دارد. از دیگر خصوصیات این کالاسکه داشتن ترمز است. ترمز روي دسته به نحوی تعبیه شده است كه دسته هر طرف ترمز همان طرف را می‌گیرد.  قابليت تنظيم جلو پای كالسكه وجود دارد همچنین سبد خريدی که بر روی کالاسکه وجود دارد پوشيده است و اجناسی که درون آن گذاشته شوند مشخص نخواهد بود و از ديد پنهان است. این کالاسکه قابليت جدا شدن تمامی چرخها جهت مسافرت را دارد.

اطلاعات کریر: کریر این ست چرم قابل استفاده تا سن 24 ماهگی کودک است با ظرفیت وزنی 25 کیلوگرم. بدنه کریر از پلاستیک و دسته آن از فلز است.

ساك لوازم این ست بزرگ و جادار بوده که بصورت كوله پشتی هم قابل استفاده است.

ست کالسکه و کریر لورنزو مدل primavera

ست کالسکه و کریر لورنزو مدل primavera پکی است که در تصویر می‌بینید بسیار شیک و شکیل است. اطلاعات کالاسکه: این کالاسکه حدود 11 کیلوگرم بوده و جنس بدنه آن هم از فلز است. گروه سنی که می‌توانند از آن استفاده کنند از بدو تولد تا 4 سالگی است. همچنین تا وزن 36 کیلوگرم برای این کالاسکه قابل تحمل و دوام است. این کالاسکه قابلیت جمع شدن داشته و جهت سیت کودک رو به مادر هم در این کالاسکه امکان‌پذیر است. همچنین از دیگر مشخصات این کالاسکه داشتن کاور سرما، قابلیت تنظیم در 3 حالت: نشسته، نیمه لمیده و حالت خواب کامل است، قابلیت جداشدن چرخ‌ها را نیز داراست به علاوه قابلیت تنظیم دسته کالسکه و نیز دارای کاور زمستانی به علاوه قابلیت تبدیل به کری کات. تمام این مشخصات باعث شده این کالاسکه به یک ماشین کوچک تبدیل شود.

اطلاعات کریر: کریر این ست از جنس پلاستیک بوده و قابلیت تحمل وزن تا 13 کیلوگرم را دارد. از مهمترین ویژگیهای این کریر وجود سایبان، قابلیت نصب روی کالسکه در 2 جهت رو به مادر و بالعکس و قابلیت نصب در داخل خودرو به عنوان صندلی ماشین کودک است.

در این ست ساک لوازم همراه مادر را نادیده نگیرید.

روروئک دلیجان مدل Stripe UFO

روروئک دلیجان مدل  Stripe UFOمناسب برای پسران و دختران با قابلیت تحمل وزن 12 کیلوگرم است. این محصول به هشت چرخ با قابلیت چرخش 360 درجه مجهز شده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت تنظیم ارتفاع در سه حالت، کنسول بازی موزیکال همراه با چرخ، قابلیت جمع‌شدن و نشیمن‌گاه نرم و راحت اشاره کرد.

این محصول تاشو بوده و موزیکال نیز هست. دارای کنسول بازی موزیکال همراه با چراغ و دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت است.

گهواره کودک مدل 034

گهواره کودکی که در تصویر می‌بینید وزنی معادل 3 کیلوگرم دارد. استفاده از این محصول مناسب برای کودکان از بدو تولد تا 12 ماهگی است. دلبندتان را می‌توانید در این گهواره بخوابانید و از وجودش لذت ببرید.

راکر کودک هانی ناز مدل T001

راکر کودک هانی ناز مناسب برای سیسمونی است. بدنه این محصول از جنس چوب است و مناسب برای گروه سنی 12 تا 36 ماهگی است. وزن آن 8 کیلوگرم است و ظرفیت قابل تحمل وزن تا 25 کیلوگرم را دارد.

اسکلت داخلی این محصول فلزی و محکم است و پارچه آن هم از نانو ضد حساسیت است. موزیکال است و پایه‌های چوبی مقاومی دارد. این محصول دارای رنگ‌بندی متنوع و کمربند ایمنی است همچنین پشتی صندلی آن هم نرم است.

جغجغه کودک مدل T-225

جغجغه کودک یکی از اسباب بازی سیسمونی نوزادی و سرگم کننده است. این وسیله بامزه بسیار سبک است و مناسب برای گروه سنی از بدو تولد است. 

این جغجغه رنگ غیر شیمیایی دارد و هیچ‌گونه مواد مضر در این محصول وجود ندارد. این وسیله بازی لبه تیزی ندارد و دارای چندین رنگ شاد است.بهتر است از این وسیله برای کودکان سه ماه به بالا استفاده کنید.


در ادامه بخوانید : بهترین صندلی ماشین کودک به همراه قیمت روز( باکیفیت ترین)


در ادامه بخوانید : ساک لوازم کودک چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ قیمت روز

در هنگام خرید کالسکه بچه به این نکات دقت کنید:

  • کالسکه نوزاد قابلیت تغییر به سمت مادر را نیز داشته باشد. این امکان به مادر کمک می‌کند تا در هنگام نوزاد چشمش به فرزندش باشد تا از او بتواند به خوبی مراقبت نماید.
  • داشتن ترمز را در کالسکه دست کم نگیرید، این وسیله کمک می‌کند مادر همواره اختیار سرعت کالاسکه را داشته باشد و جایی که لازم بداند آن را کاملا نگه دارد.
  • روان بودن چرخها به شما کمک می‌کند که در جابه‌جایی راحت‌تر و با اعتماد به‌نفس بیشتری در حرکت باشید. چرخهایی که به آسانی قفل می‌شوند و از دست اندازها به راحتی عبور می‌کنند.
  • وجود سایبان،کاور سرما و باران، سبد حمل وسیله در زیر کالاسکه، مستحکم بودن دسته کریر، داشتن تشک قابل شستشو و طبی برای کالاسکه و کریر هر کدام به تنهایی می‌توانند به شما کمک کنند تا از خرید یک وسیله نقلیه خوب مطمئن باشید.

کدام نوع کالسکه ایمن تر است؟

در اصل نباید تفاوت ایمنی بین کالسکه سه چرخ و چهار چرخ وجود داشته باشد. اما طبق نظرات والدین و مصرف کننده ها کالسکه چهارچرخ برتر هستند. بیشتر صاحبان سه چرخ مشکلاتی را در کالسکه خود گزارش کردند، مانند واژگونی خطرناک یا واژگون شدن با کودکی در داخل، یا غلتیدن غیرمنتظره....

سخن آخر:

انتخاب کالسکه یکی از مهمترین تصمیماتی است که والدین آینده باید بگیرند. زیرا یکی از آن وسایل کودک است که اغلب و برای مدت طولانی از آن استفاده خواهید کرد، بنابراین باید بادوام و مجهز باشد تا سال ها به شما خدمت کند. همچنین یکی از گران ترین محصولات کودک است.

به همین دلیل است که باید به دقت در نظر بگیرید که دقیقاً به چه چیزی نیاز دارید و در تصمیم گیری عجله نکنید. کالسکه نه تنها باید به درستی برای کودک انتخاب شود، بلکه باید برای والدین نیز مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.