بهترین صندلی ماشین کودک به همراه قیمت روز( باکیفیت ترین)

معرفی بهترین صندلی ماشین کودک

برای برقراری امنیت کودک در خودرو، نیاز به وسیله‌ای تخصصی برای این کار است. نشانیدن  کودک بر روی زانو در خودرویی که در حال حرکت است، کاری پر خطر می‌نماید. زیرا احتمال آسیب دیدن کودکان در تصادفات وجود دارد. اما صندلی‌ ماشین کودک یکی از عواملی است که در هنگام تصادفات تا 70 درصد امنیت کودکان را تامین می‌کند.

با پیشرفت تکنولوژی وسایل ایمنی زیادی تولید شده‌اند. صندلی ماشین کودک نیز جزو این وسایل ایمنی است. زمانی که کودکی در اتومبیل است، اگر راننده ترمزی شدید بگیرد ممکن است کودک به جلو پرت شود و آسیب‌های جدی ببیند اما صندلی‌ ماشین کودک می‌تواند به راحتی امنیت جانی کودکان را تامین کنند.

ضروری است برای خرید بهترین صندلی ماشین کودک شما نیاز دارید که اطلاع دقیقی نسبت به سن و وزن کودک داشته باشید. زیرا سن و وزن کودک شما را کمک می کند تا به راحتی بتوانید نسبت به شرایطتان بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

استانداردها را فراموش نکنید. اگر بتوان صندلی را به بدنه سخت و فلزی ماشین متصل کرد امنیت کودک بیشتر تامین خواهد شد. همچنین کمربندی که کودک را در روی صندلی محافظت می کند باید از جنسی باشد که علاوه بر محکم بودن به بدن کودک آسیب نرساند. 

مجدد یادآور می شویم که وزن، اندازه و سن کودک از عوامل مهم انتخاب یک صندلی خودرو برای کودکان است. و قاعدتاً این صندلی نیز باید با خودرو شما تناسب کامل داشته باشد. لزوما گران‌ترین صندلی ماشین کودک بهترین انتخاب نخواهد بود. البته شما بهتر است برندهایی را انتخاب کنید که شناخته شده باشند و قبلا امتحان خود را پس داده باشند. 

معرفی بهترین مارک صندلی ماشین کودک

صندلی ماشین کودک بیبی فور لایف مدل رویال برای احساس راحتی کودک درون صندلی از پشتی نرم استفاده کرده که قابل ‌شست‌وشو هم هست.

وزن این صندلی ماشین کودک 11 کیلوگرم بوده و از بدو تولد تا 8 سالگی قابلیت استفاده برای فرزندان را دارد. در خاطرتان باشد این صندلی کودک ایزوفیکس ندارد. اما این محصول دارای کمربند ایمنی Y شکلی است که ضمن داشتن اتصال چندگانه، به پدهای شانه برای راحتی کودک مجهز است. این صندلی خودرو کودک ظرفیت وزنی 25 کیلوگرم را دارد.

صندلی ماشین کودک دلیجان مدل پارما اتصال امن به صندلی خودرو ندارد. وزنی حدود 5 و نیم کیلوگرم دارد و قابل استفاده برای کودکان 1 تا 12 ساله را دارد.

این محصول دارای پارچه مرغوب و پدهای اضافی برای نشیمن است. این امر باعث نرمی و راحتی بیش‌تر صندلی برای نشستن کودک می‌شود. همچنین نشیمن این صندلی مناسب برای کودکان بزرگ‌تر با قابلیت بستن کمربند است. روکش صندلی این محصول جدا می‌شود و به آسانی شستشو می‌گردد.

همچنین این محصول دارای کمربند ایمنی 3 نقطه‌ای است و کمربند صندلی هم دارای پدهای شانه‌ای است. بست‌های پلاستیکی محکم نیز جهت قفل کردن و فیکس صندلی به کمربند ایمنی خودرو وجود دارد.

صندلی ماشین کودک نووا مجهز به کمربد ایمنی با اتصال به 5 نقطه و پد برای شانه است. این محصول دارای روکش از جنس پلی‌استر با فریم پلاستیکی و پشتی و نشیمن گاه نرم و راحت با قابلیت تنظیم خواب و هچنین دارای بالشتک‌های کناری جهت محافظت سر و گردن است.

مهم‌ترین ویژگی این صندلی ماشین کودک قرار گرفتن به صورت خوابید (حالت کریر) با روکش نرم و راحت است. روکش پارچه‌ای این محصول ضد حساسیت بوده و قابلیت شست و شوی چندباره را دارد. صندلی ماشین کودک نووا یک حالت نشسته و دو حالت خوابیده دارد. برای ساخت این محصول از بالاترین استانداردهای ایمنی طراحی و تولید استفاده شده است.

صندلی ماشین جیکل مناسب برای استفاده از نوزادی تا دوازده‌سالگی است. این صندلی براساس ستانداردهای اروپا ساخته شده. گفتنی است زاویه پشتی این صندلی در 4 وضعیت متفاوت از حالت کاملا نشسته تا حالت کاملا خوابیده تنظیم می‌شود. همچنین در حالت رو به جلو و با رشد کودک می‌توانید با تنظیم محافظ سر در 9 حالت از ارتفاع ایده‌ال استفاده کنید.

این صندلی دارای پد اضافی است برای نشیمن کودک که قابلیت استفاده از نوزادی است. این پد جهت پوشش‌دهی گودی کمر با قابلیت جداسازی برای کودک است. همچنین وجود بالشتک قابل جداشدن گردن برای نوزادان از آنها محافظت خواهد نمود. این صندلی مجهز به کمربند 5 نقطه‌ای است.

صندلی ماشین دلیجان مدل  Elite Plusبا ابعاد 8x8x8  سانتی متر و وزنی حدود 5 کیلو و نیم، مناسب برای گروه سنی از بدو تولد و نوزدان و نوپایان و تا تحمل وزن 18 کیلوگرم را داراست. 

این صندلی ماشین کودک قابلیت تنظیم پشتی را به 3 حالت دارد. 

به دلیل اینکه ممکن است شما برای جابجایی نوزدان در خودرو از این وسیله استفاده کنید این صندلی ماشین محل قرار گیری سر کودک را نیز دارد. و خود صندلی نیز با اتصال به صندلی خورو ثابت می شود.

خوشبختانه صندلی ماشین کودک دلیجان با قابلیت جدا شدن روکش و قابلیت شستشوی آن به شما کمک می‌کند زمانی که نیاز به شستشو داشته باشد به راحتی بتوانید روکش را جدا کرده و شستشو دهید. 

همچنین برای ثابت شدن کودک در این صندلی از کمربند ایمنی 5 نقطه ای می توانید استفاده کنید هرچند که گارد محافظ جلو نیز جهت ایمنی بیشتر را نیز دارد. خوشبختانه صندلی کودک دلیجان با قابلیت جدا شدن روکش و قابلیت شستشوی آن به شما کمک می‌کند زمانی که نیاز به شستشو داشته باشد به راحتی بتوانید روکش را جدا کرده و شستشو دهید. 

همچنین برای ثابت شدن کودک در این صندلی از کمربند ایمنی 5 نقطه ای می توانید استفاده کنید هرچند که گارد محافظ جلو نیز جهت ایمنی بیشتر را نیز دارد.

صندلی ماشین بیبی لند کد002 صندلی با ابعاد 44 در 551 در 63 سانتی متر و وزن آن حدود 8 کیلوگرم است. 

این صندلی برای کودکان از  1 تا 12 سال کاملا مناسب است. همچنین کودکانی با دارا بودن وزن بین 9تا 36 کیلوگرم به راحتی می توانند از این صندلی استفاده کنند. پشت این صندلی قابلیت تنظیم در سه حالت را هم دارد.

روکش صندلی ماشین بیبی لند کد002 با روکش راحت که قابلیت نفوذپذیری هوا را دارد به صورت مشبک طراحی شده است تا تهویه مناسب روی آن صورت گیرد.

این محصول کمربند مخصوص صندلی ماشین کودک را نیز دارد. کمربند خودرو که از شیارهای مخصوص رد شده و کمربند از سینه کودک رد شده کاملا از کودک نگهداری می کند.

مشخصات
ابعاد ۵۹.۶x۵۲.۶x۷۸.۲ سانتی‌متر
وزن 6024
رده سنی 6 ماه به بالا
قابلیت شستشودارد
ضربه گیردارد
جنس صندلیفوم سرد
تشک و بالش دارد

مشخصات
ابعاد۷۰x۵۵x۵۵ سانتی‌متر
وزن 7000 گرم
رده سنی9 ماهگی
قابلیت شستشودارد
بالشتک محافظدارد


در ادامه بخوانید : کریر نوزاد: خرید و قیمت باکیفیت ترین کریر نوزاد

صندلی ماشین کودک ایزوفیکس دار چیست؟

ایزوفیکس برای نصب سریع و آسان صندلی ماشین شما طراحی شده است. تمام وسایل نقلیه جدید از این سیستم برخوردار هستند. شما به سادگی روی اتصالات Isofix در پایه صندلی خود در نقاط لنگر Isofix در ماشین کلیک کنید. این نقاط لنگر اتصالات میله‌ای فلزی است که در شاسی ماشین شما تعبیه شده است. آنها اغلب در پشت بالشتک صندلی ماشین پنهان می‌شوند. هنگامی که اتصالات Isofix روی هم بسته شدند، صندلی اتومبیل توسط یک نقطه سوم محکم می‌شود.

آیا خوابیدن روی صندلی ماشین برای نوزاد ایمن است؟

صندلی‌های ماشین کودک  با ایمنی مناسب طوری طراحی شده‌اند که برای قرار دادن کودک در یک سفر کوتاه کاملاً ایمن هستند. اما هرگز نباید به صندلی ماشین کودک خود به عنوان محلی برای چرت زدن اعتماد کنید. بهترین حالت برای خواب کودکان خوابیدن به پشت است و اگر شما از آنها غفلت کنید ممکن است خطرات جبران ناپذیری برای کودکان به بار بیاید. خوابیدن در صندلی ماشین کودک و به حالت نشسته برای کودکان خطرناک است. 

آیا می‌توانم از صندلی ماشین کودک خود در هواپیما استفاده کنم؟

شما می‌توانید تا 4 سالگی از صندلی ماشین کودک هنگام پرواز (با کمربند ایمنی هواپیما محکم شده باشد) استفاده کنید. بیشتر صندلی‌های کودک، برای استفاده در هواپیما مجاز هستند.

پوشش کودک در هنگام استفاده از صندلی ماشین چگونه باید باشد؟

هرگز نباید کودک را با کاپشن یا لباس گرم در صندلی ماشین قرار دهید. لباس‌های زمستانی حجیم می‌تواند بندهای صندلی را خیلی محکم کند. شما می‌توانید از یک پتو برای گرم نگه داشتن کودک استفاده کنید. 

فراموش نکنید:

  • از دیگر نکات مهم برای خرید و نصب صندلی ماشین کودک این است که پس از نصب صندلی، نباید بیشتر از 2 یا 3 سانت به اطراف تکان بخورد.
  • گفتنی است هر کشوری قوانین خود را نصبت به امنیت کودکان در خودرو دارد. در امریکا فقط صندلی ماشین کودک در حالت روبه‌ عقب قابل استفاده است.
  • به نظر می رسد صندلی‌های رو به جلو برای کودکان نوپا مناسب‌تر باشد. و این صندلی‌ها نیز باید دارای مهار باشند و به خوبی کودکان را در صندلی خود ثابت نگهدارند.
  • صندلی ماشین کودکی را تهیه نمایید که پوشش آن قابلیت شستشو داشته باشد.
  • صندلی ماشین کودکی را خریداری نمایید که پشتی آن قابل تنظیم باشد.
  • به دلیل استفاده از این صندلی در تمام فصول، برای رعایت بهداشت و حفظ سلامتی فرزندتان صندلی را تهیه نمایید که تشک ضد تعریق داشته باشد.
  • صندلی را تهیه نمایید که به ایزوفیکس مجهز باشد.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.