کریر نوزاد: خرید و قیمت باکیفیت ترین کریر نوزاد

چطور بهترین کریر نوزاد را بخریم؟

خرید سیسمونی یکی از مهم‌ترین مسائل در خانواده‌های ایرانی است و همواره افراد سعی براین دارند که بهترین لوازم مورد نیاز سیسمونی را خریداری نمایند. کریر نوزاد نیز یکی از مهم‌ترین لوازم ضروری سیمونی کودک محسوب می‌شود. ما در این مقاله از وب سایت چی بگیر برایتان به معرفی بهترین کریر کودک خواهیم پرداخت و خواهیم گفت که برای خرید کریر نوزاد پسر و دختر باید به چه فاکتورهایی دقت داشته باشید. همراه ما باشید.

کریر نوزاد چیست؟

کریر کودک محل قرار گرفتن نوزاد برای حمل آسان و یا به منطور استفاده است. این قبیل از کریر نوزادان معمولا بدنه‌ای از جنس پلاستیک فشرده داشته و دسته آن‌ها فلزی بوده و از طرفی به شدت نرم و راحت بوده و کودک می‌تواند به آسانی در آن استراحت کند. جالب است بدانید که قیمت کریر بچه ارتباط مستقیمی با مدل و شکل آن دارد. ما در ادامه ضمن معرفی تعدادی از کریرهای مناسب نوزادان به بررسی فاکتورهای مهم برای خرید کریر نوزادان نیز می‌پردازیم، همراه ما باشید.

کریر مدل ۰۰۲۵

این کریر نوزاد وزنی معادل ۲.۳ کیلوگرم داشته و ظرفیت تحمل وزن آن تا ۱۳ کیلوگرم است. این کریر برای رده‌های سنی بدو تولد تا ۱۲ ماهگی مناسب است. ابعاد آن معادل 70×42×28 سانتی‌متر بوده و جنس آن فلزی است. دسته آن آلومینیومی بوده و قابلیت تغییر نیز دارد. 

کریر ورسا کد ۱۰۸۸

وزن این کریر زیبا و ارگونومیک معادل با ۴.۲ کیلوگرم است و ابعاد آن حدود 70×44×28 سانتی متر بوده و جنسی پلاستیکی دارد. نوزاد شما در این کریر به راحتی می‌تواند استراحت کند و هیچ مشکلی براب جابه‌جایی آن نخواهید داشت.

کریر اسپرینگ مدل 025

جنس بدنه کریر نوزاد اسپرینگ از پلاستیک بوده و وزن آن معادل ۲.۱ کیلوگرم است. این کریر قابلیت تحمل وزن تا ۱۳ کیلوگرم را داشته و برای نوزادان از بدو تولد تا ۱۲ ماهگی مناسب است. ابعاد آن 29×44×70 سانتی‌متر بوده و دارای سایبان و کمربند ایمنی است.

کریز کد ۴۰۰

اگر قصد خرید یک کریر نوزاد دخترانه دارید این کریر با وزن ۱.۵ کیلوگرم و تا ظرفیت وزن ۵ کیلوگرم برای نوزادان از بدو تولد تا ۶ ماهگی مناسب است. ابعاد این کریر 70×39×62  سانتی‌متر بوده و به صورت تک تکه ای است.

کریر جیکل مدل I-FIT

از این کریر برای نوزادان تا وزن ۱۳ کیلوگرم می‌توان استفاده کرد و قابلیت نصب به روی خودرو را دارد. وزن این کریر ۴ کیلوگرم بوده و برای نوزادان از بدو تولد تا یک سالگی مناسب است. ابعاد آن  ۶۵×۳۳×۴۲ کیلوگرم است که بدنه پلاستیکی دارد.

مشخصات
تعداددو تکه شامل ساک و کریر
جنس دسته پلاستیک
ابعاد کریر۷۰x۴۴x۲۸
مشخصات ساکدارای آستر

مشخصات
ابعاد۶۶x۴۰x۲۳
جنس دستهفلز

مشخصات
ابعاد۲۰ × ۳۰ × ۷۵
قفل کودکدارد
جنس بدنهفلز
رده سنی0 تا 12 ماه

مشخصات
ابعاد۴۴.۵x۶۴x۵۸
رده سنی0 تا 18 ماهگی
ویژگی های شستشودارای پارچه قابل شستشو

مشخصات
ابعاد۵۴x۳۸x۵۸
رده سنی0 تا 12 ماهگی
ویژگی هادارای پارچه قابل شستشو
دسته قابل حمل
آستر قابل جدا شدن و قابل شستشو
جنس بدنهپلاستیک


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت 10 مدل از بهترین ست کالسکه و کریر بچه (ایرانی و خارجی)

فاکتورهای مهم برای خرید بهترین کریر نوزاد

کریر نوزاد چیست؟ قیمت و خرید آنلاین

اگر فرزند شما نیز در آینده‌ نزدیک متولد خواهد شد و یا قصد خرید کریر باکیفیت برای فرزند خود را داشته باشید، توصیه می‌کنیم به موارد و فاکتورهای زیر را در نظر گرفته و به آن‌ها نهایت دقت را داشته باشید.

کریر ست بخریم یا مجزا

برخی از افراد تمایل دارند که برای فرزندان خود سیسمونی  ست خریداری کنند و معمولا کریر نوزاد و کالسکه، کیف و سایر لوازم را باهم به صورت ست خریداری می‌کنند. توجه داشته باشید که کریر نوزاد پسر و دختر به صورت تکی نیز در انواع و اقسام و مدل‌های مختلف به فروش می‌رسد.

ابعاد و اندازه کریر کودک

کرید نوزادی که خریداری می‌کنید باید از نطر ابعاد و تندازه مناسب کودک شما باشد  به عنوان مثال پاهای نوزاد از آن بیرون نزده و به صورت آویزان قرار نگیرید. کودک باید در کریر نهایت ارامش را داشته  و به راحتی استراحت کند.

 توجه به وزن کریر کودک

کریر نوزاد باید وزنی متناسب داشته باشد. به عنوان مثال اگر کریر  سنگین وزن باشد در جابه‌جایی گودک مشکل خواهید داشت. برای خرید کریر باید به  وزن فرزند خود و سنی که دارد  نیز توجه داشته باشید. معمولا برای نوزادان  از بدو تولد تا ۱۲ ماهگی از کریر استفاده می‌کنند.

متریال مورد استفاده در ساخت کریر بچه

مسئله بسیار مهمی که وجود دارد، کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت کریر نوزادان است. این متریال باید به گونه‌ای باشند که دوام داشته و به هیچ عنوان دچار شکستگی و سایر مشکلات دیگر نشوند.

رنگ و طرح

برای خرید کریر نوزاد پسر و کریر نوزاد دختر لازم و ضروری است که به مسئله طرح و رنگ دقت داشته باشید. به عنوان مثال برای نوزادان دختر از رنگ‌های زرد، صورتی، نارنجی و... می‌توانید استفاده کنید و کریر نوزادان پسر نیز می‌توانند به رنگ آبی، سفید، مشکی  و... باشند.

قابلیت نصب کریر در ماشین

برخی از کریر نوزادان قابلبت نصب به روی اتومبیل را داشته و لازم نیست که به صورت مداوم حواس خود را به کودک معطوف کنید. این کریر نوزاد دارای کمربند بوده و کاملا ارگونومیک است‌. به واسطه این کریر به راحتی می‌توانید ضمن حفظ سلامت نوزاد خود به رانندگی نیز مشغول باشید.

چند تکه بودن کریر نوزاد

برخی از کریر نوزادان چندین تکه بوده و قابلیت جداشدن دارند. بدون شک قیمت کریر نوزاد با قابلیت‌ها و امکانات ویژه بیشتر بوده و بهتر است که به این مسئله دقت کنید.

ضدحساسیت بودن کریر نوزاد

پارچه و پنبه‌ای که برای ساخت کریر نوزاد مورد استفاده قرار گرفته‌اند، باید کاملاً طبیعی و ضد حساسیت بوده و هیچگونه آلرژی و حساسیتی را برای نوزادان ایجاد نکند. به منظور توصیه می‌کنیم که به هنگام خرید توجه داشته باشید که پارچه و الیاف مورد استفاده در ساخت کریر نوزادان کاملاً طبیعی و ضد حساسیت وضعیت باکتری باشد.

استفاده از کریر بچه چه فایده‌هایی دارد؟

به واسطه خرید کریر نوزاد دیگر به هیچ عنوان از بغل کردن فرزند خود خسته نخواهید شد و از طرفی چون کریر مجهز به سایه‌بان است چشم فرزند شما در مقابل نور خورشید و یا نور چراغ به هیچ عنوان اذیت  نمی‌شود.

تا چه سنی می‌توان از کریر نوزاد استفاده کرد؟

برای نوزادان می توان از بدو تولد تا یک سالگی از کریر استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که برای خرید کریر مناسب و به وزن کودک و ظرفیت تحمل کریر توجه ویژه داشته باشید.

 سخن پایانی: 

در این مقاله از وب سایت چی بگیر برای خانواده‌هایی که به تازگی صاحب فرزند خواهند شد، درباره کریر نوزادان گفته و تعدادی از کریر نوزاد پسر و دختر را که قیمت مناسبی دارند برایتان معرفی کردیم. همچنین به فاکتورهای مهمی که برای خرید کریر نوزاد باید به آن‌ها دقت داشته باشید، اشاره کردیم حال می‌توانید با خیال آسوده و با آگاهی کامل برای فرزندان خود بهترین کریر نوزاد را خریده و آرامش و امنیت فرزندان خود را فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.