بهترین کرم ترمیم کننده جای جوش و زخم (لافار، درمالیفت...)

آیا کرم ترمیم کننده برای جای جوش خوبه

پوست سالم از اولین نشانه‌های زیبایی هر شخص است. اما برای همه پیش می‌آید که سلامت و زیبایی پوست با عوامل مختلفی به خطر می‌افتد. عوامل محیطی که هیچکس از آن‌ها در امان نیست. از جزئی‌ترین آن‌ها که می‌تواند آفتاب سوختگی و التهاب ناشی از آن باشد تا جوش‌های صورت، بریدگی، سوختگی، بخیه عمل‌های جراحی، لکه‌های پوستی و ... اما خبر خوش این است که دیگر امروزه با تولید محصولات مراقبتی و درمانی پوست می‌توانید به راحتی از دست این لکه‌های مزاحم راحت شوید. در این مقاله از سایت چی بگیر قصد داریم شما  را با خرید کرم ترمیم کننده جای جوش راهنمایی کنیم. و بهترین کرم برای جای جوش صورت را به شما معرفی کنیم. 

کاربرد کرم ترمیم کننده جای جوش چیست؟

وقتی قسمتی از پوست آسیب می‌بیند، بدن شروع به ترمیم بافت آسیب دیده می‌کند. در این مواقع استفاده از کرم و ژل ترمیمی نه تنها این عملکرد را سرعت می‌بخشد، بلکه مانع از عفونت‌های قارچی نیز می‌شود. علاوه بر این محل آسیب دیده خشک می‌شود و همانطور که می‌دانید پوست خشک دیرتر ترمیم می‌شود، این کرم‌ها با افزایش رطوبت مانع خشکی پوست می‌شوند.

فواید کرم و پماد ترمیم کننده جای جوش چیست؟

عملکرد کرم‌های ترمیم کننده پوست مختلف و هر کدام بسته به مواد تشکیل دهنده مکانیزم اثرهای مختلفی دارند مثلا برخی التیام بخش سبک برای استفاده بعد از اصلاح یا حمام آفتاب هستند و برخی دیگر قوی‌تر هستند و بعد از عمل‌های جراحی یا لیزر درمالنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. که در این مورد بهتر است کرم یا ژل ترمیم کننده را با مشورت پزشک تهیه کنید. اما به طور کلی کرم‌های ترمیم کننده پوست آسیب دیده فواید زیر را دارند:

  • کمک به افزایش ترمیم بافت آسیب دیده
  • کم کردن یا از بین بردن لکه‌های ناشی از جراحت و سوختگی
  • رطوبت رسانی و جلوگیری از خشک شدن محل آسب دیده
  • جلوگیری از عفونتهای قارچی با عملکرد ضد ویروسی و قارچی
  • التیام بخشی و از بین بردن جوش‌ و آکنه
  • برخی حاوی ویتامین هستند که موجب کلاژن سازی و جوان سازی پوست می‌شود.

انواع کرم های ترمیم کننده جای جوش:

کرم ترمیم کننده جوش ملایم: التیام بخش و خنک کننده پوست بعد از اصلاح یا آفتاب سوختگی هستند.

کرم ترمیم کننده جوش متوسط: برای جای جوش‌های عمیق، اسکار یا زخم و بریدگی‌های سطحی، سوختگی‌های سطحی.

کرم ترمیم کننده جوش قوی: برای جای زخم‌های عمقی و قدیمی‌تر و زخم جراحی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

بهترین کرم ترمیم کننده جای جوش

در ادامه با سایت چی بگیر همراه باشید تا چند کرم ترمیم کننده قوی جای جوش که کیفیت بالا و رضایتمندی مصرف کنندگان ایرانی را به دنبال داشته‌اند، با هم بررسی کنیم.

کرم ترمیم کننده درمالیفت مدل سیکالیفت حجم 30 میلی لیتر

خاصیت کرم:ترمیم کننده
حجم:30 میلی لیتر
نوع پوست:انواع پوست
ویتامین:ندارد

کرم ترمیم کننده درمالینت مناسب انواع پوست. از این کرم ترمیم کننده در رفع جای جوش، جراحت و زخم می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر این پوست بعد از لیزر درمانی حساس و نیاز به ترمیم دارد،  از جمله کرم‌های موثر برای استفاده بعد از لیزر درمانی، ابریژن، پیلینگ و فتوگرافی می‌باشد. 

نقاط منفی: 

  • فاقد ویتامین

کرم ترمیم کننده پوست لافارر مدل سوکرانیکا حجم 30 میلی لیتر

خاصیت کرم:ضد التهاب، ضد باکتری، ترمیم کننده
حجم:30 میلی لیتر
نوع پوست:مناسب انواع پوست
ویتامین:حاوی ویتامین E

کرم ترمیم کننده پوست لافار، یک کرم ترمیم کننده و ضد التهاب از برند خوش نام ایرانی که اثردهی سریع و خوبی روی پوست دارد. کرم ترمیم کننده لافارر علاوه بر ترمیم کنندگی، ضد التهاب نیز هست و می‌توانید بعد از لایه برداری از آن استفاده کنید.

این کرم ترمیم کننده حاوی ویتامین E که غذای پوست است، می‌باشد. علاوه بر این روغن دانه انگور، روغن بادام شیرین و میوه گل ساعتی به لطافت و رفع لک، جای جوش و سوختگی پوست کمک می‌کند.

نقاط مثبت:

  • موثر در از بین بردن جای جوش و لک 
  • قیمت مناسب

کرم ترمیم کننده سی گل مدل Mimosa 10٪ حجم 30 میلی لیتر

خاصیت کرم:ترمیم کننده، ضد التهاب، ضد قارچ
حجم:30 میلی لیتر
نوع پوست:انواع پوست به ویژه پوست حساس و آسیب دیده
ویتامین:حاوی ویتامین E

کرم باسازی کننده سی گل یک محصول ایرانی فوق العاده که با خواص زیاد و بی نظیرش مصرف کنندگان را شگفت زده کرده است. اگر قصد دارید بعد از لیزر، اپلاسیون، میکرودرم، ابریژن، الکترولیز و لایه برداری پوست از یک ترمیم کننده مناسب استفاده کنید، کرم ترمیمی سی گل به شما پیشنهاد می‌شود. در ساخت این محصول از ریشه میموزا، ویتامین E و پنبه دانه استفاده شده که تاثیر آن را بیشتر کرده تا جایی که کرم ترمیم کننده سی گل برای انواع زخم و جلوگیری یا از بین بردن اسکار روی پوست و همچنین سوختگی‌های سطحی نیز قابل استفاده و قطعا اثر بخش می‌باشد.

نقاط مثبت:

  • فاقد عصاره و مناسب پوست حساس
  • جلوگیری از تکثیر قارچ در پوست سوخته یا نیازمند ترمیم

مجموعه مراقبت از پوست ژوان مدل رویال ژلی

خاصیت کرم:درخشان کننده، نرم کننده، مرطوب کننده، ضد چروک، ترمیم کننده
حجم:200 میلی لیتر
نوع پوست:انواع پوست
ویتامین:E و B5

یک مجموعه مراقبتی پوست شامل کرم رویال ژلی که با نفوذ سریع به لایه‌های زیرین پوست عملکرد موثری در تغذیه و ترمیم عمقی پوست دارد و همچنین با افزایش انرژی سلولی باعث ترمیم چروک‌های پوستی می‌شود. کرم ژوان با عصاره ژل رویال و ویتامین E و B5 علاوه علاوه بر مرطوب کنندگی و درخشان کنندگی پوست، موجب کاهش فعالیت آنزیم‌های دخیل در تیرگی پوست می‌شود. این محصول همراه یک فوم شستشو ارائه می‌شود که 150 میلی لیتر حجم دارد و یک پاک کننده ملایم بدون ایجاد خشکی پوست است.

نقاط مثبت: 

  • بعد از 28 روز استفاده مداوم پوست را یکدست و شفاف می‌کند.
  • موجب تحریک و تولید کلاژن میشود.

ژل ترمیم کننده دکتر کلوگل اسکین کِر مدل Caviar حجم 30 میلی لیتر

خاصیت کرم:ترمیم کننده
حجم:30 میلی لیتر 
نوع پوست:انواع پوست
ویتامین:ندارد

ژل ترمیم کننده خاویار باعث بازسازی و افزایش متابولیسم سلوا‌های پوست می‌شود. ترکیب ژل خاویار و آلوئه‌ورا و های لورانیک اسید یک ترکیب فوق‌العاده جهت بازسازی و ترمیم پوست شده که علاوه بر بازسازی پوست تحریک شده را خنک و آرام می‌کند. این محصول فاقد پارابن و روغن است.

کرم احیا کننده و شاداب کننده الارو مدل Vitamin C حجم 50 میلی لیتر

خاصیت کرم:شاداب کننده، احیا کننده، ترمیمی و درمانی
حجم:50 میلی لیتر
نوع پوست:انواع پوست
ویتامین:حاوی ویتامین C

کرم احیا کننده الارو یک کرم ترمیمی- درمانی است که با داشتن ویتامین C موجب افزایش قوام پوست، الاستیسیته‌ و مواد مغذی برای پوست می‌شود. در حقیقت کرم ترمیم کننده الارو هم نقش ترمیم کننده برای پوست دارد و هم در ساخت آن با تمرکز بر ویتامین C موجب شادابی، درخشندگی و خاصیت آنتی اکسیدانی برای پوست می‌شود. 

نقاط مثبت:

  • تحریک ساخت کلاژن و کاهش چروک‌های سطحی
  • چند منظوره بودن کرم

کرم ترمیم کننده اسکار هیل مدل Esthetique وزن ۱۰ گرم

خاصیت کرم:ترمیم کننده
وزن:10 گرم
نوع پوست:انواع پوست
ویتامین:ندارد

کرم ترمیم کننده پوست اسکار یک کرم ترمیم کننده مناسب انواع پوست است. اگر بر روی پوستی که نیاز به ترمیم دارد مثلا جای بخیه جراحی یا زخم‌های سر بسته پوست مرتب روزی 3 تا 4 بار در یک دوره درمانی استفاده شود، بافت پوست را ترمیم و بعد از مدتی تغییر چشم گیری مشاهده خواهید کرد.

نقاط منفی:

  • تولید کننده به مقدار حجم کالا اشاره نکرده است.

ژل پس از سوختگی سی گل مدل آلوئه ورا حجم 250 میلی لیتر

خاصیت ژل:ضد التهاب، نرم کننده، مرطوب کننده، ترمیم کننده
حجم:250 میلی لیتر
نوع پوست:انواع پوست- پوست حساس
ویتامین:حاوی ویتامین E و A

ژل التیام بخش سی گل با دارا بودن مقادیر بالا آلوئه‌ورا پس از سوختگی‌های سطحی یا آفتاب سوختگی و قرمز شدن پوست بسیار مفید است. از ژل سی گل همچنین می‌توانید پس از اصلاح و اپلاسیون نیز استفاده کنید تا پوست شما خنک و مرطوب شود و علائم التهاب کاملا برطرف شود.

نقاط مثبت:

  • حجم بالا و قیمت مناسب

آیا کرم کرم برطرف کننده جای جوش واقعا موثر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما در حقیقت با یک کرم ترمیم کننده به پوست خود در جهت افزایش سرعت بافت آسیب دیده کمک می‌کنید. اما این که یک کرم ترمیم کننده چقدر موثر است بسته به کیفیت محصول و مدت زمان درمانی و استفاده منظم شما دارد.

آیا می‌توان از کرم ترمیم کننده برای کاهش چین و چروک پوست و جوان سازی استفاده کنیم؟

خب لازم است قبل از خرید بهترین کرم ترمیم کننده و جوان کننده پوست با مشخصات و عملکرد آن آشنا شوید. برخی کرم‌های ترمیم کننده فقط برای از بین بردن لکه و جراحت یا جای جوش استفاده نمی‌شوند، بلکه حاوی مواد مغذی و ویتامین و عصاره‌های طبیعی جهت شاداب کردن پوست و کاهش چروک‌های سطحی پوست نیز هستند. به طور کلی چون حاوی مرطوب کننده هستند در لطافت پوست تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند.

بعد از استفاده از لیزر کرم ترمیم کننده بزنم؟

استفاده از لیزر درمانی، میکرودرم، لایه برداری ، اپلاسیون و ... بسیار پر طرفدار شده است. فراموش نکنید پوست بعد از این اقدامات بسیار حساس و گاهی ملتهب می‌شود که نیاز بک یک ژل خنک کننده و التیام بخش دارد که عوارض ناشی از آن‌ها را کاهش دهد و مانع از لکه شدن پوست شود.

بهترین مارک کرم ترمیم کننده پوست کدام است؟

قبل از خرید حتما مشخصات محصول را بخوانید، کرم ترمیم کننده با تحریم کلاژن سازی پوست را جوان و زیبا می‌کنند. اما به طور مثال محصولی که صرفا برای آفتاب سوختگی و التیام پوست بعد از حمام آفتاب تولید شده در درمان جوش صورت مناسب نیست. اما محصولاتی که تخصصی‌تر ساخته می‌شوند و نقش ترمیمی- درمانی دارند نه تنها در از بین بردن جوش و جای جوش‌های قدیمی موثرند بلکه پوست را شاداب و با نشاط نیز می‌کنند. از جمله برندهای معروف تولید کننده کرم جای جوش می‌توان به ترمیم کننده لافار، سی گل، درمالیفت ... اشاره کرد. 


در ادامه بخوانید : معرفی و خرید بهترین کرم و ژل ضد جوش (پرفروش ترین)


در ادامه بخوانید : فیس براش چیست؟ راهنمای خرید بهترین برس پاکسازی صورت

نکته مهم :

برای سوختگی‌های شدید، زخم‌های باز و جراحت‌های شدید حتما با مشورت پزشک کرم ترمیم کننده پوست بخرید.

سخن آخر: 

رسیدگی به پوست و سلامتی آن را اولویت خود قرار دهید، چرا که یک پوست زیبا و سالم چیزی است که اعتماد به نفس شما را بالا میبرد و حس خوشایندی برایتان به ارمغان می‌آورد. قبل از خرید بهترین کرم ترمیم کننده پوست نیاز خود و نوع لکه یا جراحت را بررسی کنید و با مطالعه بروشور یا اطلاعات که فروشنده در اختیار شما قرار می‌دهد، مناسب‌ترین مورد را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.