معرفی و خرید بهترین کرم و ژل ضد جوش (پرفروش ترین)

معرفی بهترین کرم ضد جوش ایرانی و خارجی

جوش‌ها همیشه برای همه‌ی افراد آزاردهنده هستند و زیبایی صورت را خدشه‌دار می‌کنند. جوش‌ صورت را به راحتی نادیده نگیرید و به فکر درمان آن‌ها باشید چرا که هر جوش علاوه بر اینکه ممکن است اعتماد به نفس افراد را کم کند، می‌تواند نشانگر یک بیماری یا تغییر هورمون در بدن باشد که نیاز است بررسی شود. در این مقاله از سایت چی بگیر به بررسی دلایل ایجاد جوش و آکنه روی پوست می‌پردازیم و بهترین ژل ضد جوش را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.....

دلایل ایجاد آکنه روی پوست چیست؟

چرا جوش می‌زنم؟ این سوالی است که اکثرا ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند. قبل از خرید بهترین ژل ضدجوش باید علت جوش زدن صورت را دریابید.

آکنه‌هایی که روی سطح پوست ما ایجاد می‌شوند، بسته به نوع جوش و محل رویش علت‌های مختلفی دارند. از شایع‌ترین علل جوش زدن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  1. مشکلات هورمونی و تغییرات هورمونی 
  2. رسیدن به سن بلوغ 
  3. مشکلات کبدی 
  4. بیماری‌های داخلی 
  5. رژِیم غذایی نادرست و حساسیت‌های غذایی
  6. استرس 
  7. استفاده زیاد از مواد آرایشی بی‌کیفیت
  8. افزایش بیش از حد غدد سبوم(چربی)

این موارد از جمله عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد جوش در صورت و بدن شوند. پس بهتر است ابتدا علت جوش خود را بیابید و در این خصوص با پزشک مشورت کنید. 

معرفی بهترین کرم و ژل ضد جوش

کرم ضدجوش درماتیپیک یک محصول درمانی و مراقبتی که از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. یک محصول ایرانی با قیمت مناسب که بعد از استفاده چربی زائد روی پوست را از بین برده و موجب کنترل چربی و در نهایت از بین رفتن جوش‌ و التهاب پوست می‌شود. 

کرم ضدجوش لامینین برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند، بسیار مناسب است. این محصول با دارا بودن مواد موثر که تنظیم کننده رشد سلولی هستند و از هایپرکراتوز و همچنین التهاب پوست جلوگیری می‌کند که این عمل موجب کنترل چربی و در نتیجه از بین رفتن جوش‌های صورت می‌شود.

کرم ضدجوش آردن محصول درمانی و پیشگیری کننده برای افراد مستعد آکنه می‌باشد که کنترل کننده باکتری مولد جوش است. بهره‌گیری از روغن درخت چای، ژل آلوئه‌ورا و ویتامین E علاوه بر اینکه موجب کاهش و کنترل جوش‌های صورت می‌شود، باعث شادابی و تقویت پوست نیز می‌شود.

ژل ضدجوش درمالیفت موجب کاهش عفونت و التهاب پوست می‌شود و همچنین مهار کننده رشد باکتری‌ها است. این محصول با جذب چربی‌های زائد موجب رفع سریع آکنه‌های التهابی و چرکی می‌شود و در درمان جوشهای سرسیاه و سر سفید نیز موثر است.

کرم ضدجوش فیس دوکس عملکردی بسیار موثر در پیشگیری و درمان آکنه دارد. این کرم ضدجوش کاهش دهنده فعالیت غدد چربی و جلوگیری کننده از رشد باکتری‌های مولد آکنه می‌باشد. تقویت سیستم ایمنی پوست و افزایش جریان خون بعد از استفاده از این محصول باعث از بین رفتن جای اسکارهای پوستی و بسته شدن منافذ باز پوست می‌شود.

ژل ضدجوش ام کیو محصول درمانی برای درمان انواع آکنه می‌باشد. عملکرد این ژل ضدجوش بیشتر با کنترل چربی و ضدعفونی کنندگی سطح پوست است. علاوه بر خاصیت درمانی ژل ام کیو حاوی مواد لایه بردار پوست ،مات کننده و کوچک کننده منافذ پوست نیز می‌باشد. 

محلول ضدجوش آردن محصولی تخصصی در جهت درمان انواع جوش‌های سرسیاه و سرسفید و از  دسته محصولاتی است که در درمان لک و تیرگی جای جوش نیز موثر می‌باشد.


در ادامه بخوانید : میکرودرم خانگی: خرید و قیمت بهترین(دستگاه پاکسازی صورت)


در ادامه بخوانید : معرفی بهترین مارک ضد آفتاب (پرطرفدارترین)

جوش چیست و چرا روی پوست ظاهر می‌شود؟

 همانطور که گفته شد عوامل زیادی منجر به ایجاد جوش می‌شوند ولی بیشتر در افرادی که پوست چرب دارند، افزایش فعالیت غدد چربی تعادل چربی را بهم می‌‌زند و تجمع این چربی و سلول‌های مرده در سطح پوست موجب بسته شدن منافذ پوست می‌شوند و ایجاد آکنه می‌شود در این موارد ژل و کرم ضدجوش می‌تواند بسیار موثر باشد.

ژل ضدجوش چیست؟

معرفی بهترین ژل ضد جوش

ژل ضدجوش با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارند، چربی سطح پوست را کنترل و سبوم اضافی را جذب می‌کنند. کرم ضدجوش دارای خاصیت آنتی باکتریال است که باعث از بین رفتن آلودگی‌ها سطح پوست می‌شود. علاوه بر این برخی از بهترین مدل‌های کرم ضدجوش موجب لایه برداری و با دارا بودن ویتامین و عصاره‌های طبیعی موجب تقویت و شادابی پوست نیز می‌شوند. 

قبل از خرید بهترین کرم و ژل ضدجوش بخوانید!

  • برای خرید بهترین ژل ضدجوش به نوع پوست خود توجه کنید. اکثر این محصولات برای افراد با پوست چرب مستعد آکنه تولید می‌شوند. علاوه بر این توجه کنید محصول فاقد مواد حساسیت زا باشد و از برند باکیفیت و مرغوب انتخاب شود.
  • قبل از استفاده از کرم ضدجوش صورت خود را با یک شوینده ملایم و غیر صابونی بشویید.
  • سپس صورت خود را با آبرسان مخصوص خود مرطوب کنید.چون کرم ضدجوش باعث خشکی پوست می‌شود.
  • ژل ضدجوش را فقط روی جوش‌ها بزنید و از مالیدن کرم ضدجوش روی همه‌ی قسمت‌های صورت خودداری کنید.
  • دوره مصرف را کامل کنید و طبق بروشور هر محصول کرم ضدجوش را به موضع بمالید.


سخن آخر: 

فراموش نکنید مهم‌ترین عامل سلامتی . داشتن پوستی زیبا تغذیه سالم و رسیدگی صحیح به پوست می‌باشد. در طی درمان از خوردن غذاهای ناسالم، استرس، کشیدن سیگار و مواد آرایشی بی کیفیت دوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
کرم و ژل ضد جوش قیمت انواع کرم و ژل ضد جوش