پشه بند نوزاد: معرفی ده مدل از بهترین پشه بند کودک( باکیفیت ترین)

بهترین نوع پشه بند نوزاد

با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان حضور حشرات و جانوران موذی نیز بیشتر می‌شود. حشراتی که نیش آن‌ها برای انسان به خصوص برای نوزادان و کودکان که پوست بسیار حساس‌تری دارند به شدت آزار دهنده است. همه‌ی مادران به فکر آرامش کودک در هنگام خواب هستند که داشتن یک پشه بند مناسب کودک در این فصول سال خواب کودک را توام با آرامش می‌کند.با چی بگیر همراه باشید تا بهترین پشه بند کودک را به شما معرفی کنیم.

پشه بند کودک چیست؟ 

پشه بند وسیله‌ای است که از یک قسمت توری و یک پایه نگهدارنده فلزی تشکیل شده است. پشه بند از ورود هر گونه حشره و تماس با کودک جلوگیری می‌کند. انواع مدل‌های مختلف پشه بند کودک وجود دارد که بسته به سن کودک و سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید.

انواع پشه بند نوزاد: 

پشه بند تشک دار:

این نوع پشه بند دارای تشک متصل یا غیر متصل به پشه بند می‌باشد که همراه یک بالشت عرضه می‌شود. این مدل به خصوص برای کودکان خواب راحت و با آرامشی دارد. البته قیمت بالاتری نیز دارند. 

پشه بند چتری کودک: 

این مدل از پشه بندها به شکل یک چتر بر روی کودک قرار می‌گیرد. معمولا سبک و قابل حمل هستند و کودک هر جایی بخواب برود می‌توانید پشه بند را روی او قرار دهید.

پشه بند baby world: 

این مدل پشه بند به همراه زیرانداز است که کودک داخل آن می‌خوابد، دارای درب است که با زیپ یا به صورت چسبی بسته می‌شود. در ادامه با انواع مدل‌ها آشنا می‌شویم.

پشه بند موزیکال:

برای کودکانی که با شنیدن موسیقی آرام به خواب می‌روند، مناسب است. البته قابلیت پخش موسیقی با چراغ دار بودن پشه بند از قابلیت‌هایی است که موجب بالا رفتن قیمت پشه بند کودک می‌شود.

معرفی بهترین نوع پشه بند نوزاد/ قیمت انواع پشه بند نوزاد

پشه بند کودک مدل micky از یک اسکلت شش ضلعی تشکیل شده است که پارچه حریر روی آن قرار می‌گیرد، تمام مواد به کار رفته از مواد درجه یک ایرانی و مقاوم در برابر فشار است. نکته قابل اهمیت در این پشه بند کودک این است که به سادگی باز و بسته می‌شود و اگر کودک روی تخت یا هرجای دیگر به خواب رود می‌توانید پشه بند را روی او قرار دهید. 

ابعاد این پشه بند 90*5*70 سانتی‌متر است. همچنین دارای یک تشک بسیار با کیفیت و بالش مناسب کودک می‌باشد. شما تا 18 ماهگی کودک می‌توانید از این پشه بند استفاده کنید. 

این پشه باند دارای تشک و بالشت می‌باشد. ابعاد این پشه بند 65x104x40 سانتی‌متر است و برای کودکان زیر دو سال مناسب است. 

پشه بند کریر کودک با تبعاد 100x64x0.1 سانتی‌متر و از جنس پلاستیک است. مناسب برای استفاده بر روی انواع کریر کودک می‌باشد.

پشه بند کودک آی سیم از جنس پارچه است و ابعاد آن 106x65x42می‌باشد. جنس این پشه بند زیبا از پارچه است. 

این پشه بند کلبه ایی بسیار زیبا یک وسیله‌ی کاربردی برای خواب کودک شماست. جنس این پشه بند از تور بسیار ریز و مرغوب است. و چهار طرف آن از تور پوشیده شده است. ابعاد این پشه بند 65x65x75 سانتی‌متر است. ابعاد مناسب و وزن کم و کیفیت ساخت خوب این پشه بند و همچنین قیمت مناسب آن از جمله نکات مثبت این محصول است. 

این پشه بند زیبا  با ابعاد 80x70x80 سانتی‌متر بسیار باکیفیت است. جنس این پشه بند کلبه‌ایی از پلاستیک می‌باشد و از ورود حشرات به داخل پشه بند به خوبی جلوگیری می‌کند. 

جنس این پشه بند از حریر است و از ورود همه نوع حشره‌ایی به داخل جلوگیری می‌کند. این پشه بند را تا نوجوانی کودک خود می‌توانید استفاده کنید. ابعاد این پشه بند 150x150x130 سانتی‌متر است.

برای خرید بهترین نوع پشه بند نوازد به چه نکاتی دقت کنیم؟

هر چند یک خرید بهترین پشه بند کودک خریدی ساده به نظر می‌رسد اما بد نیست اگر قبل از خرید اطلاعات کافی از نکاتی که باید در نظر بگیرید، بدانید. با چی بگیر همراه باشید.

  • اندازه پشه بند و سن کودک: حتما به ابعاد پشه بند نوزاد توجه کنید و سن کودک را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید چند سال از پشه بند برای کودک خود استفاده کنید، اندازه‌ی بزرگتر انتخاب کنید. 
  • کیفیت توری و پایه فلزی: قطعا از مهم‌ترین نکات قابل توجه کیفیت مواد به کار رفته در ساخت پشه بند کودک است تا دوام و عمر بالایی داشته باشد. پایه پشه بند از فلز یا پلاستیک شده می‌شود که دوام بالایی داشته باشد. پارچه مخصوص پشه بند باید از جنس مرغوبی تهیه شده باشد و توری آن بسیار ریز باشد تا از ورود حشرات جلوگیری کند.
  • قابلیت حمل پشه بند: اگر مایلید در پیکنیک و مسافرت نیز از پشه بند استفاده کنید، توجه کنید که طراحی پشه بندی که خریداری می‌کنید به نحوی باشد که به راحتی باز و بسته شود،  قابل حمل و سبک باشد.
  • قابلیت شستشو پشه بند کودک: در نوعی از پشه‌بندها توری جدا می‌شود و امکان شستن آن وجود دارد، که این نکته به خصوص برای کودکان قابل توجه است. دقت کنید که پارچه پشه بند انتخابی شما قابلیت شستشو را داشته باشد. 
  • تعویض هوا: خب همانطور که گفته شد، پارچه پشه بند از حریر و تور انتخاب می‌شود، که هوا به راحتی از آن عبور کند انتخاب پارچه‌های ضخیم‌تر برای پشه بند اصلا مناسب نیست. برای خرید بهترین نوع پشه بند نوزاد به جنس پارچه پشه بند دقت کنید.

سخن آخر:

آرامش کودک در هنگام خواب و دور نگه داشتن آن‌ها از بیماری و ناراحتی‌هایی که به واسطه حشرات ایجاد می‌شود، بسیار مهم است. آرامش بهترین هدیه‌ای است که می‌توان به کودکان بخشید. 

تقریبا نیش تمام حشرات آزاردهنده است و با علائمی مثل خارش، قرمزی و تورم همراه است. البته گونه های دیگری از حشرات وجود دارد که نیش آنها با بیماری و تب همراه است. بسته به محل زندگی شما ممکن است نیاز شما به خرید یک پشه بند کودک بیشتر و حتی واجب شود.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.