10 مدل از بهترین مارک اجاق گاز سفری (ارزان ترین و پرفروش)

بهترین اجاق گاز سفری را انتخاب کن...

قسمت لذت بخش، در سفر، کمپینگ، کوهنوردی و ... پختن و گرم کردن غذا و خوردن آن است. برای رسیدن به این منظور در این مواقع بهتر است از اجاق‌گازهای سفری استفاده نمایید. این اجاق‌گازها، جمع‌جور و کوچک هستند و معمولا به راحتی قابل حملند.

این اجاق گازها که در بازار و در سایت‌های اینترنتی به راحتی یافت می‌شوند، با انواع سوخت، از قبیل، بنزین، گاز و .. روشن می‌شوند و به شما امکان طبخ غذایتان را می‌دهد. 

برای انتخاب بهترین اجاق گاز سفری معیارهایی مد نظرند از قبیل، زمان متوسط جوش آوردن آب، راحتی استفاده از اجاق گاز سفری، چگونگی حمل آن، میزان گاز مصرفی، میزان خروجی گرما و ... 

بهترین اجاق گاز سفری

در ادامه بهترین اجاق‌گازهای سفری گردآوری شده‌اند امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید و اجاق گاز مورد  علاقه شما در برگزیده‌های ما باشد.

معرفی بهترین مارک اجاق گاز سفری

اجاق سفری اتم گاز مدل A100 همراه با کپسول مناسب برای پختو پز دو نفره است. شما از این اجاق گاز سفری در محیط کار، پارک‌ها، مسافرت و کوهنوردی  در همه فصول به راحتی می‌توانید استفاده کنید. 

این محصول حمل و نگهداری آسانی به دلیل وزن و حجم کم دارد. در همه مکانی به راحتی می‌تواند همراه شما باشد. 

.کپسول گاز یکبار مصرف بوتان/پروپان 190 گرمی به‌عنوان سوخت این اجاق استفاده می‌شود. شعله پخش کن این اجاق گاز با تقسیم مناسب گاز به تمامی خروجی‌ها بدون انقطاع به مصرف بهینه و تقسیم مناسب حرارت کمک می‌کند. کپسول یک بار مصرف بوتان/پروپان 190 گرمی (همراه اجاق) تحویل خواهد شد.

اجاق گاز سفری مدل K-90 را در تصویر ملاحظه می‌کنید. نوع سوخت این محصول از کپسول استوانه‌ای است که شعله پوش ندارد.

این این اجاق گاز سفری برای پختو پز دونفره به راحتی می‌توان استفاده نمود. گفتنی است این محصول فندک ندارد.  با وجود قیمت مناسب این محصول ارزش خرید خواهد داشت.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

اجاق گاز و بخاری سفری مدل PGH-2 مناسب برای پختو پز برای 4 نفر است. مجهز به فندک است . و میزان گار مصرفی آن 90 گرم در ساعت است. 

این محصولی ایده‌آل برای استفاده در فضای باز در هنگام کمپینگ، مسافرت، ماهیگیری و یا حتی در منازل است. این اجاق گاز قابل استفاده به‌عنوان بخاری و اجاق گاز نیز هست. دارای دو حالت عمودی و افقی برای گرم کردن محیط و پخت غذا این امکان را به شما می‌دهد که با فضای شما کاملاً جور در بیاید.

قابلیت گرم کردن محیط با استفاده از کپسول یکبار مصرف (زاویه حرارتی قابل تنظیم)، است. دارای شیر قابل تنظیم حرارتی و مجهز به فندک پیزو الکتریک است. این اجاق گاز دارای صفحه جداگانه برای گرم کردن غذاو همچنین امکان اتصال به کپسول‌های گاز خانگی نیز هست. 

طراحی مناسب با کیفیت ساخت بالا، دارای استاندارد CE اروپا، سبک و قابل حمل بودن این محصول سبب شده است که ارزش خرید به نسبت قیمت را داشته باشد.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

اجاق سفری کمپر گاز مدل S1030 با وزنی کمتر از نیم کیلوگرم،قابل استفاده با کپسول‌های گاز یک‌بار مصرف 190 گرمی ، با کارکرد مدام با یک کپسول تا 3 ساعت را در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید.

اجاق سفری «کمپر گاز» مدل «S1030» با توجه به ساختاری که دارد، برای استفاده در سفر بسیار مناسب خواهد بود. اجاق‌های سفری یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای تهیه‌ی غذایی خوشمزه در زمان سفر هستند. این محصول فندک ندارد و به همراه محصول کپسول هم ارائه نمی‌شود. 

مشعل این اجاق از استیل است که دوام بالایی دارد و باعث می‌شود تا بتوان برای مدت‌ها از این اجاق در سفرهای گوناگون بهره برد. برای امنیت بیشتر باید همواره از این اجاق در فضای باز و با تهویه‌ی مناسب استفاده شود تا مشکلی در زمان استفاده به وجود نیاید.

ااز بهترین مزایای این محصول می‌توان به وجود شیر ضد نشت، وجود یک میله فنری در زیر برای نگاه داشتن کپسول گاز، استیل بودن جنس مشعل، طراحی مناسب و سبکی آن اشاره نمود.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

اجاق گاز سفری مدل 20116498 با وزنی کمتر نیم کیلوگرم است. این اجاق گاز سفری دارای کپسول استوانه‌ای جهت سوخت است که تا دونفر را به خوبی پوشش می‌دهد.

این محصول فندک و کیف ندارد اما می‌تواند در سفرهای کوتاه، کمپینگ‌ها، کوهنوردی‌ها و پیک‌نیک‌ها شمارا یاری نماید

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

اجاق سفری گت آپ گاز مدل آرکا به همراه کپسول گاز در ابعاد 15 در 35 در 70 سانتی‌متر است. این اجاق گاز سفری با کپسول استوانه‌ای حرارت ایجاد می‌کند و نوع سوخت آن LPG  است. این محصول شعله پوش داشته و  مناسب برای چهار نفر است.

زمان جوش آب بر روی این محصول حدود ۲۰ دقیقه  به طول خواهد انجامید. فندک نداشته و محصول با کیف قابل حمل است.

كيفيت خوب این اجاق گاز، قيمت مناسب، راحتي استفاده از این محصول، شكيل بودن، امکان استفاده از گاز شهری با تعویض ماسوره، طراحی زیبا و قابلیت حمل آسان این محصول سبب می‌شود که ارزش خرید نسبت به قیمت را داشته باشد و این خصوصیات خوب جزو مزایای استفاده از این اجاق سفری باشند.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

اجاق گاز سفری مدل MICRO BUINER-4 به راحتی قابل حمل است. برای سفر و کمپینگ و درست کردن غذا کودک و ... بسیار مناسب است. شعله پرقدرتی دارد و استفاده از آن آسان است. این‌ها مشخصات خوب و مزایای محصولی است که در تصویر می‌بینید. 

وزن این محصول کمتر از  300 گرم است و با استفاده از کپسول به راحتی روشن می‌شود.. این محصول دارای فندکی و پیچ تعیین شعله است. البته این مدل شعله پوش ندارد. این محصول مناسب برای استفاده یک نفر است. 

اجاق گاز سفری مورد نظر دارای فندک است و از استیل ضد زنگ تهیه شده است. زمانی که مخزن این اجاق گاز پر باشد صد دقیقه بی وقفه می‌تواند به شما حرارت دهد.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

شعله‌های این اجاق بصورت یکنواخت و منظم می‌سوزد. این اجاق به دلیل سبکی و کم حجم بودن بسیار مناسب برای کمپینگ بوده و براحتی در کیف و کوله و داخل ماشین قرار می‌گیرد. حدود نیم کیلوگرم وزن دارد و از کپسول برای سوخت آن باید استفاده نمود. این اجاق گاز مناسب برای 3 نفر بوده و بسیار جمع و جور و زیبا است. 

کپسول های ۱۹۰ گرمی که در اکثر فروشگاه ها وجود دارد مناسب برای این اجاق گاز است. نصب آن راحت و استفاده از این اجاق گاز نیز بسیار راحت است. گفتنی است. بدنه این اجاق کمپینگ دارای کیفیت بسیار خوب و باواشر با کیفیت و ژیگلور فیلتردار تجهیز شده است. شیر قابل تنظیم با کیفیت نیز یکی از ویژگیهای این اجاق سفری است.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

اجاق گاز سفری پی آر کد 20116499 دارای حرارت بالا برای پخت و پز و یا گرم کردن غذاست. این اجاق گاز سامسونتی یک محصول جدید است که برای سفر و کمپین‌ها طراحی شده.

این اجاق گاز با گاز شهری و یا کپسولی به راحتی کار می‌کند. اجاق گاز سفری دارای سیستم جرقه زنی اتوماتیک است بدین سبب شما نیازی به کبریت یا فندک ندارید. 

از مهمترین ویژگی‌های این محصول وزن سبک،  حمل راحت و آسان، دارای جعبه بودن آن، وجود رگلاتور برای ایمنی بیشتر این محصول و بسیار کاربردی بودن آن است. این اجاق گاز دارای کپسول استوانه‌ای است اما با گاز شهری هم به راحتی کار می‌کند.

مزایای استفاده از اجاق سفری چیست؟

زمانی که در طبیعت و در بیرون از منزل هستید و قصد دارید غذایی گرم را میل نمایید اجاق گازهای سفری این امکان را به شما می‌دهند که از این لذت بهره ببرید.

این دستگاه کوچک با کارایی بسیار برای شما در این زمان بسیار کارآمد است. معمولا این دستگاه‌ها شعله پرحرارتی داشته و امکان یاری کردن شما را دارند و سبب می‌شوند که غذای مد نظر شما در کوتاه زمان گرم و یا طبخ شود.

انواع و معروف‌ترین اجاق‌های مسافرتی کدامند؟

  • مدل چوب سوز
  • مدل سوخت جامد
  • مدل الکل سوز
  • مدل سوخت مایع
  • مدل مخزنی.

اما اجاق گازسفری را از بعد و با معیاری دیگر نیز می‌توان دید. به تقسیم‌بندی زیر دقت کنید. 

  • بر اساس وزن و ابعاد
  • بر اساس نوع سوخت مصرفی( اجاق گاز سفری برقی.....)
  • بر اساس میزان بازدهی
  • گاز گاز سفری تاشو

برای خرید بهترین اجاق گاز سفری به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

اگر درصدد هستید یک اجاق گاز سفری تهیه کنید به نکات مهم زیر دقت کنید:

  • نوع اجاق مهم است. اینکه شما برای چه سفری می‌خواهید این اجاق گاز را تهیه کنید. سهولت در استفاده را مد نظر قرار دهید. شما می‌توانید از اجاق گازهای تاشوی سفری استفاده کنید.
  • وزن و ابعاد اجاق گاز هم از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر قرار است در کولی شما در هنگام کوهنوری حمل شود. حتما باید اجاق گازی را در نظر بگیرید که به راحتی حمل و نقل شود. وزن زیادی نداشته باشد و اما کارایی آن عالی باشد. همانطور که در بالا اشاره شد اجاق گاز سفری تاشو می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.
  • نکته بعدی میزان مصرف سوخت است. منبع تغذیه سوخت اجاق گاز را در نظر بگیرید. مدت زمان سفر را نیز از نظر بگذرانید. اگر مخزن اجاق گاز سفری مد نظر کوچک است یدکی آن را فراموش نکنید.
  • عملکرد اجاق گاز سفری از مسائل مهم دیگر است. باید میانگین عملکرد اجاق شما مطابق با استانداردها و به میزان دلخواه شما باشد و نیاز شما را برطرف نماید.
  • به فندک و آتش زنه اجاق نیز توجه کنید. ببینید اجاق گاز سفری مد نظرتان دارای فندک هست یا خیر.
  • اجاق گاز سفری را بخرید که مجهز به قابلیت تنظیم شعله باشد.
  • بهتر است از اجاق گاز سفری را تهیه کنید که دارای کیف مخصوص حمل باشد زیرا از ریختو پاچیده شدن وسایل در کیفتان جلوگیری به عمل می‌آید و طول عمر اجاق گاز سفری شما بیشتر خواهد شد.
  • شعله پوش برای اجاق گاز سفری بسیار لازم و مهم است. اگر در مکانی باشید که باد زیادی بوزد و شما نیاز به استفاده از اجاق گاز سفری باشید شعله پوش به شما امکان استفاده از اجاق گاز سفری را می‌دهد.
  • قطعا هرچه امکانات اجاق گاز سفری شما بیشتر باشد قیمت اجاق گاز سفری هم بیشتر خواهد بود. شما با توجه به میزان بودجه مدنظر و نیازتان اجاق گاز سفری خود را انتخاب کنید.

کدام اجاق گاز سفری برای کدام مصرف مناسب است؟

بهترین اجاق گاز سفری

ممکن است قصدتان از خرید اجاق گاز سفری برای مقاصد کوهنوردی باشد، یا شاید برای کمپینگ و طبیعت‌گردی نیاز به اجاق گاز سفری پیدا کرده‌اید. گاهی هم پیش می‌آید برای یک کوله گردی و سفرهای گشت‌و‌گذار سبک در طبیعت نیاز به اجاق گاز سفری دارید.

به همین منظور قبل از خرید اجاق گاز سفری از مقصدتان، نوع سفرتان، محدودیتهایی که ممکن است در طی سفر به آن مواجه شوید. مدت زمان سفر، و اینکه برسر راه شما جایی هست که بتوانید نیازهایتان را برطرف کنید یا خیر، همه را مشخص کنید. این مسائل به شما کمک می‌کند انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
اجاق و ظرف سفری قیمت انواع اجاق و ظرف سفری