معرفی بهترین مدل بوم و سه پایه نقاشی (حرفه‌ ایی) و ارزان قیمت

راهنمای خرید بهترین سه پایه نقاشی

نقاشی جز برترین هنرهای انسان است که قدمتی طولانی دارد. بازی رنگ‌ها موجب آرامش جسم و روح انسان می‌شود. خلق یک اثر هنری برای نقاش که خالق آن است، موجی از اعتماد به نفس و عشق را به همراه دارد. علاقمندان به هنر نقاشی خوب می‌دانند که حتی برای ساده‌ترین کارهای هنری خود به وسایلی نیازمند هستند. امروز در سایت چی بگیر اطلاعات کامل برای خرید بهترین سه پایه نقاشی حرفه ایی و بوم نقاشی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

سه پایه نقاشی چیست؟

وقتی قصد دارید روی یک بوم نقاشی بکشید، به یک سه پایه نگهدارنده بوم نیاز دارید تا هم با بالاترین تعادل بوم را حفظ کند و مانع از لغزش و سقوط آن شود و هم نقاشی کشیدن را برای شما راحت و خوشایند کند. برخی از مدل‌ها قسمتی برای نگهداری قلم مو و سایر ابزار نقاشی دارند که در حین کار تمام وسایل در نزدیک‌ترین فاصله با شما باشد.

از پایه‌های نگهدارنده نقاشی برای نگه داشتن تابلو و عکس نیز استفاده میکنند که جنبه زیبایی دارد و دکوراسیون منزل شما را خاص و زیبا می‌کند.

سه پایه بوم نقاشی پارس بوم مدل 2Furrow - C

سه پایه بوم نقاشی پارس بوم از برندهای شناخته شده و پیشگام در این زمینه می‌باشد. محصولی که مشاهده می‌کنید، دارای دو پیچ جهت نگهداری محکم و مطمئن بوم نقاشی و صفحه ابزار کار می‌باشد. ارتفاع کلی پایه نگهدارنده بوم 180 سانتی متر می‌باشد و حداکثر ارتفاع بوم قابل استفاده روی آن 120 سانتی متر می‌باشد.

نکات برگزیده محصول:

دارای جایگاه نگهداری قلم مو و ابزار کار با قابلیت تنظیم 

قابلیت تنظیم زاویه بوم

دارای قابلیت جمع شدن جهت حمل راحت

سه پایه نقاشی ره آورد کد M05

سه پایه بوم نقاشی ره آورد از دیگر مدل‌هایی است که رضایت هنرمندان را به دنبال داشته است. پایه بوم ره آورد از MDF با روکش وکیوم ساخته شده و بسیار محکم و بادوام می‌باشد. ارتفاع مفید محصول 140 سانتی متر می‌باشد. 

نکات برگزیده محصول: 

دارای قابلیت تنظیم ارتفاع

ظاهر زیبا و جنس باکیفیت 

نکات منفی محصول:

قیمت بالا 

سه پایه بوم هنر مدل 3SH کد 3

سه پایه بوم هنر مدل پیشنهاد بعدی می‌باشد. این سه پایه نقاشی نیز به دلیل اینکه از چوب مرغوب ساخته شده علاوه بر وزن کم، دوام خوبی نیز دارد. دارای سه شیار برای تنطیم محل قرارگیری گیره پایین بوم و ثابت کردن بوم است.

نکات برگزیده محصول: 

حفظ ثبات و تعادل بوم به طور کامل

دارای لبه برای قرار دادن قلم مو و ابزار کار

دارای قابلیت تنظیم زاویه بوم

سه پایه بوم نقاشی پارس بوم مدل BT-WINSOR Non C

سه پایه نقاشی کارگاهی رومیزی پارس بوم از مدل‌های خوش ساخت و بسیار مستحکم مدل چهار پایه رومیزی می‌باشد. در این پایه نقاشی وجود دو ستون ثابت در طرفین و یک ستون متحرک در وسط بوم را کاملا ثابت و بدون لغزش نگه می‌دارد.

نکات برگزیده محصول:

زاویه و ارتفاع محل قرار گیری بوم قابلیت تنظیم دارد.

محفظه ابزار قابلیت تنظیم دارد.

کیفیت و خوش ساختی محصول



سه پایه بوم آبرنگ مدل ZZ-00Z

برای افراد علاقمند به کار آبرنگ نیز داشتن یک پایه نقاشی بسیار ضروری است. سه پایه بوم آبرنگ با ارتفاع پایه 160 سانتی متری و ابعاد صفحه کار 39*31 سانتی متر یک پایه بوم مناسب برای کارهای هنری می‌باشد.

نکات برگزیده محصول:

قابلیت تنظیم زاویه 

نکات منفی محصول:

قیمت بالا 

سه پایه بوم نقاشی پارس بوم کد big3P

پایه بوم نقاشی از برند پارس که محصولات متنوع و با کیفیتی در این زمینه عرضه کرده است، می‌باشد. این مدل از چوب باکیفیت در رنگ روشن ساخته شده و دارای کفی نگه‌دارنده بوم با طول 70 سانتی متر می‌باشد.

نکات برگزیده محصول:
تنظیم زاویه قرارگیری نسبت به نقاش تا 90 درجه

طول قابل تغییر

سه پایه بوم تیما مدل ژریکو

سه پایه بوم برند تیمار از چوب روس مرغوب و باکیفیت ساخته شده که علاوه بر زیبایی از استحکام بالایی برخوردار می‌باشد. قابلیت تنظیم زاویه جعبه ابزار، پایه سوم و محل قرارگیری بوم راحتی بیشتری برای نقاش به همراه دارد. پایه بوم ژریکو قابلیت نگهداری بوم تا ارتفاع 120 سانتی متر را دارد. 


در ادامه بخوانید : معرفی ده مدل بهترین مارک آبرنگ و گواش (حرفه ایی و مبتدی)

انواع سه پایه نقاشی کدامند؟ قیمت سه پایه نقاشی حرفه ای

بهترین سه پایه نقاشی

پایه بوم نقاشی در انواع مختلفی تولید می‌شوند که عمده‎‌ترین آن‌ها پایه بوم چوبی و پایه بوم فلزی می‌باشد.

سه پایه نقاشی چوبی:

رایج‌ترین مدل سه پایه نقاشی از جنس چوب است. پایه بوم چوبی وزن کمی دارد و جا به جایی آن برای هنرمند راحتتر می‌باشد. این مدل بسیار رایج است و تولید کنندگان ابزارهای نقاشی انواع سه پایه چوبی در طرح و مدل‌های گوناگون طراحی می‌کنند.

سه پایه نقاشی فلزی:

شاید هنگام خرید چشمتان به انوع سه پایه‌های فلزی نیز بیفتد. این مدل استحکام و دوام بالایی دارد و معمولا از آلومینیوم ساخته می‌شود. اما جا به جایی آن کمی سخت‌تر است و نسبت به نوع چوبی زیبایی کمتری دارد. همانطور که اشاره شده انواع سه پایه چوبی رایج‌تر است.

سه پایه نقاشی تاشو بخرم یا ساده؟

برای هنرمندانی که علاقمند به نقاشی کشیدن در فضاهای مختلف هستند، اینکه سه پایه نقاشی تاشو داشته باشند، یک مزیت محسوب می‌شود. این مدل به راحتی تا می‌شود و حمل آن راحت است. این قابلیت از استحکام کلی محصول نمی‌کاهد. 

برای خرید سه پایه نقاشی قابلیت تنظیم زاویه پایه بوم مهم است؟

معمولا تمام مدل‌های پایه‌ نگهدارنده بوم نقاشی قابلیت تنظیم زاویه را دارند. این ویژگی برای هنرمندان بسیار کارایی دارد و حتما هنگام خرید به آن توجه کنید. در برخی مدل‌ها قسمت‌های مختلف مانند محفظه نگهداری جعبه ابزار نیز قابلیت تنظیم زاویه دارند، که با اینکه کارایی دارند اما به همان نسبت ممکن است قیمت این مدل‌ها بالاتر باشد.

سخن آخر:

قدم نهادن در دنیای رنگ‌ها و خلق اثرهای زیبا که حس زندگی را یادآور می‌شوند، با تمام سختی‌هایی که دارد بسیار شیرین و روح بخش است. برای هنرمند علاوه بر محیط پر آرامش سایر اسباب و وسایل نیز باید مهیا باشد. پس اگر قصد دارید وارد این دنیای رنگارنگ شوید، فراموش نکنید بهترین‌ها را همراه خود ببرید تا خالق آثاری جاودانه باشید. در این نوشنار سعی کردیم بهترین سه پایه نقاشی را به شما معرفی کنیم اگر در این خصوص تجربه ایی دارید با ما در میان بگذارید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.