بادی اسپلش چیست؟ معرفی بهترین بادی اسپلش زنانه (ماندگارترین)

خوشبو بودن و نظافت مختص به زمان و فصل خاصی نیست. اما در روزهای گرم استفاده از اسپری و بادی اسپلش و مام (در کل تمام محصولات بهداشتی و عطری) بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. خیلی از افراد برای این امر هزینه‌ای را هر ماه در نظر می‌گیرند. البته بادی اسپلش‌ها در بازار محصولات بهداشتی عمر طولانی ندارند اما با سرعت مورد توجه همگان قرار گرفت.

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش مانند یک عطر است که درصد روغن موجود در آن پایین است، بنابراین بادی اسپلش‌ها از عطرها ملایم‌تر هستند. آنها معمولاً سبک و ارزان‌تر از عطرهای باکیفیت‌اند. در این مقاله از سایت چی‌بگیر به معرفی بهترین برند بادی اسپلش و راه‌های ماندگارتر شدن رایحه بادی اسپلش می‌پردازیم.

گفتنی است که بادی اسپلش‌ها با عطرها و اسپری‌ها متفاوتند و نمی‌توانند جایگزینی مناسبی برای هم باشند. در بادی اسپلش‌ها، مرطوب کننده و آبرسان‌ها وجود دارند و گاهی روغن‌های خوشبو با رایحه‌های ملایم نیز در آن‌ها می‌توان یافت. بادی اسپلش‌ها بیشتر دارای عطر و بویی ملایم هستند. از آنجایی که بادی اسپلش‌ها دارای مرطوب کننده هستند به همین دلیل روی پوست مستقیم، اسپری می‌شوند. 


در ادامه بخوانید : معرفی بهترین دئودورانت زنانه و مردانه موجود در بازار

بادی اسپلش چیست؟

معرفی بهترین برند بادی اسپلش زنانه

بادی اسپلش زنانه می تو مدل ایفوریا حجم250 میلی لیتر به همراه اسپری خوشبو کننده بدن مدل ورساچه حجم75 میلی‌لیتر، دارای رایحه‌ای معتدل است. و جالب است بدانید که طبع این بادی اسپلش زنانه گرم و معتدل بوده و دارای حجم 250 میلی‌لیتر است. 

این بادی اسپلش زنانه دارای الکل نیز هست و برای 24 ساعت دارای ماندگاری است.

بادی اسپلش زنانه هلنسا مدل lady sky حجم 250 میلی‌لیتر را در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید. طبع این بادی اسپلش زنانه خنک است و برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است. نوع رایحه این بادی اسپلش زنانه هم خنک است و بوی مطبوع و ماندگاری عالی دارد

بادی اسپلش زنانه ریما شاین مدل Mon Paris حجم 250 میلی‌لیتر با طبعی گرم را در تصویر ملاحظه می‌کنید. نوع رایحه این بادی اسپلش زنانه گرم است اما طرفداران بسیار دارد. گفتنی است این بادی اسپلش زنانه فاقد الکل است.

بادی اسپلش زنانه والانسی مدل Zen حجم 200 میلی‌لیتر مناسب برای خانم‌ها است. حجم این بادی اسپلش زنانه همانطور که در تیتر آن هم پیداست 200 میلی‌لیتر بوده و نوع رایحه آن هم خنک و شیرین است. این مدل رایحه جزو ماندگارترین‌هاست.

لازم به یادآوری است بادی اسپلش زنانه مورد نظر دارای الکل است و تا 24 ساعت هم قابلیت ماندگاری دارد. سازنده این بادی اسپلش زنانه ایران است و در ساختار این محصول از  مرکبات، گل، میوه، گیاهان معطر و چوب استفاده شده است. نت آغازیین این بادی اسپلش زنانه پرتقال، نارنج، گریپ فروت، آناناس و گل رز است شما این بوهای فوق العاده را در استشمام اول خواهید داشت و در نت میانی گل گاردنیا، بنفشه، زنبق دره، نیلوفر و سیب به مشام شما خواهد رسید. در نت پایانی گیاه پاتچولی، چوب سدر، عنبر و مشک شما را شگفت‌زده خواهد نمود. 

گفتنی است بهترین حالت و زمان استفاده بر روی پوست، بعد از اصلاح، استحمام و شنا است.

5

بادی اسپلش زنانه اسکلاره مدل Telegram حجم 250 میلی‌لیتر به همراه اسپری بدن زنانه اسکلاره مدل Telegram حجم 200 میلی‌لیتر دو محصولی هستند که در یک پک ارائه می‌شود. این دو محصول با ماندگاری بالا و رایحه‌ای شبیه هم هستند. بادی اسپلش زنانه و اسپری آن با طبعی گرم و رایحه‌تی شیرین،گرم وتند است. 

لازم به گفتن است ماندگاری این بادی اسپلش زنانه تا 24 ساعت است.

اسپری بدن زنانه می‌تو مدل هوگورد حجم 200  میلی لیتر به همراه بادی اسپلش زنانه می‌تو مدل ایفوریا حجم 250 میلی لیتر با طبعی خنک، گرم و معتدل است. نوع رایحه این اسپری و بادی اسپلش معتدل است و برای بانوان هم بسیار مناسب است.

اسپری بدن و بادی اسپلش می تو با حجم 250 میلی‌لیتر دارای الکل بوده و به راحتی تا 36 ساعت ماندگاری دارد. 

بادی اسپلش زنانه مای مدل ENDLESS FANTASY حجم 220 میلی‌لیتر یک خوشبوکننده‌ روزمره است که قابلیت ماندگاری بین 8 تا 12 ساعت را داراست. طبع این بادی اسپلش خنک و معتدل است. همچنین نوع رایحه‌ای که از این بادی اسپلش زنانه به مشام هم می‌رسد خنک است و مناسب روزهای داغ تابستان. 

گفتنی است این بادی اسپلش زنانه دارای الکل است و هدیه‌ای مناسب برای بهترین دوست شما.

بادی اسپلش زنانه مولهنس مدل آلین حجم 240 میلی‌لیتر که مخصوص بانوان است با داشتن ماندگاری طولانی مدت، برای استفاده روزانه گزینه بسیار مناسبی است. نوع طبع این بادی اسپلش گرم و نوع رایحه آن تند است. شاید بهتر باشد بوهای گرم و تند را در فصلهای سرد استفاده کنیم. 

این بادی اسپلش با طبع گرمش کاملا ضد بوی بد است و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این محصول حاوی گلیسیرین و عصاره آلوئه ورا است و پس از استفاده اثر سفیدی و یا زردی روی لباس باقی نمی‌گذارد. این بادی اسپلش الگو گرفته از رایحه عطر thierry mugler alien است. 

همچنین درون این بادی اسپلش از ترکیباتی استفاده شده که سازگار با انواع پوست باشد.  بدون ایجاد کمترین حساسیت و یا سوزش.

بادی اسپلش زنانه هیلدابیوت مدل َALIEN حجم 250 میلی‌لیتر نوع رایحه‌ای شیرین، تند و گرم دارد. درون این بادی اسپلش الکل به کار رفته و تا 12 ساعت به راحتی دارای ماندگاری است.

برای تهیه این بادی اپلش روغن‌های گیاهی به کار رفته است که سبب تغذیه و جوانی پوست بدن می‌شود. این بادی اسپلش مرطوب کننده و نرم کننده پوست دارد و حس طراوت و تازگی را بدون ایجاد لک روی لباس به شما می‌دهد.

در هنگام استفاده از این بادی اسپلش در نت آغازیین شما بوی مرکبات، پرتقال ماندارین را احساس خواهید کرد در نت میانی بوی گل یاس، گل‌های سفید شما را سرحال خواهد آورد. و در نت پایانی عنبر و چوب کشمیر به شما آرامش خواهد داد. 

لازم به گفتن است جهت استفاده از این محصول پس از استحمام و درحالیکه پوست هنوز مرطوب است بادی ‌اسپلش را روی بدن اسپری نموده و لباس را بر تن کنید.

بادی اسپلش زنانه مارسالا مدل Gorgeous حجم 250 میلی‌لیتر با رایحه معتدل باعث خوشبو شدن بدن می‌شود.

طبع بادی اسپلش زنانه مارسالا معتدل است. از آن طبع‌هایی که همیشه کارایی دارند. نوع رایحه آن هم از طبیعت و گل است. مناسب برای بانوان عزیز است. این بادی اسپلش که قابلیت ماندگاری تا 12 ساعت را بر روی بدن دارد دارای الکل است و شباهت رایحه آین بادی اسپلش بسیار با چنل چنس است. اگر بخواهیم تقسیم‌بندی از نظر گروه بویایی نسبت به این بادی اسپلش داشته باشیم باید بگوییم که شبیه گلهای مدیترانه‌ای است و رایحه ماندگار آن شباعت زیادی با کهربا، مشک، درخت پچولی دارد.

بادی اسپلش زنانه دیوایز مدل اکلت لانوین حجم 280 میلی‌لیتر است نوع رایحه این بادی اسپلش زنانه شیرین، خنک و بوی گل است. همچنین این محصول دارای الکل بوده و به طور مداوم تا 8 ساعت ماندگاری بر روی بدن دارد. بهتر است برای ماندگاری بهتر و بیشتر این بادی اسپلش در دمای 20 درجه سانتی‌گراد نگهداری شود. لازم به یادآوری است این محصول در ایران تولید شده است.


در ادامه بخوانید : لیست بهترین عطر و ادکلن مردانه (ماندگارترین) با پخش بوی بالا


در ادامه بخوانید : دئودورانت چیست؟ بهترین دئودورانت‌ های مردانه

چطور از بادی اسپلش استفاده کنم؟

بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش‌ها بعد از استحمام است. توصیه می‌شود قبل از اسپری کردن بادی اسپلش‌ها بر روی بدن یک لوسیون سبک بر بدن مالیده شود. نقاطی که قصد دارید بر آن بادی اسپلش را اسپری کنید مشخص نمایید. این محصول را بر روی بدن اسپری کنید. استفاده از لوسیون‌ها قبل از اسپری کردن بادی اسپلش سبب ماندگاری این محصول خواهد شد. متذکر می‌شویم که بادی اسپلش‌ها ماندگاری زیادی ندارند و شاید مجبور شوید چندبار بر بدن اسپری نمایید. 

با اسپری کردن بادی اسپلش‌ها شادابی و طراوت را به بدن تقدیم خواهید کرد. گفتنی است با اسپری کردن بادی اسپلش از فاصله نزدیک و بر روی نقاط نبض‌دار بدن، بوی معطر این محصول به تمام نقاط بدن خواهد رسید.

چطور ماندگاری بادی اسپلش را بیشتر کنیم؟

  • بادی اسپلش را همیشه هنگامی که روی پوست مرطوب استفاده می شود ماندگاری بیشتری دارند بنابراین همیشه ابتدا دوش بگیرید و بعد از بادی اسپلش استفاده کنید.
  • نقاط نبض به نگه داشتن رایحه معروف هستند، بنابراین همیشه از بادی اسپلش روی مچ دست، داخل آرنج، جلوی گردن، پشت زانوها ... اسپری کنید.
  • قبل از لباس پوشیدن اطمینان حاصل کنید که بادی اسپلش روی پوست شما خشک شده است.
  • روی موهای تمیز خود را نیز اسپری کنید. شما همچنین می‌توانید اسپری را روی موهای خود بزنید البته نه به طور مستقیم زیرا می تواند موهای شما را خشک کند.
  •  اسپری را در هوا پخش کنید و از بین غبار آن عبور کنید تا لباس‌های شما خوشبو شود.

مزایای استفاده از بادی اسپلش

  • استفاده و خرید بادی اسپلش‌ها معمولا مقرون به صرفه‌تر از عطرها و اسپری‌ها هستند.
  • بادی اسپلش‌ها سبب آبرسانی به پوست و کل اندام خواهد شد. به راحتی می‌توانید به تمام نقاط بدن آن را اسپر کنید.
  • آبرسان بودن بادی اسپلش سبب مرطوب شدن پوست خواهد شد. 
  • بادی اسپلش‌ها معمولا ضد حساسیت هستند. 

چند توصیه:

  • بادی اسپلش‌ها را بر روی لباس اسپری نکنید.
  • به دلیل ماندگاری پایین بادی اسپلش‌ها، ممکن است شما در روز چندین بار از آن استفاده نمایید. بنابراین آن را بر روی لباس خود اسپری نکنید. سبب لک شدن بر روی لباس‌ها خواهید شد.
  • قبل از استفاده از بادی اسپلش از لوسیون‌های بی بو استفاده کنید تا عطر بادی اسپلش‌ها تحت تاثیر لوسیون‌ها قرار نگیرد.


سخن آخر: خاطرتان باشد درست است که بادی اسپلش ها وظیفه خوشبو کردن بدن را به عهده دارند. اما نمی‌توان به عنوان ضد عرق از آن استفاده نمود. یادآوری می‌شود بهترین زمان برای استفاده از بادی اسپلش‌ها بعد از حمام کردن است. بادی اسپلش‌ها بر روی بدنی که تازه از حمام آمده و کمی نیز پوست رطوبت دارد باعث تازگی و طراوت بیشتر خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.