پک و ست هدیه مردانه (جدیدترین و شیک ترین ست هدیه مردانه)

معرفی بهترین ست هدیه مردانه

خرید یک هدیه ارزشمند برای اطرافیان با توجه به سن و در نظر گرفتن علاقه‌مندیهای فرد مورد نظر می‌تواند کار را برایمان سهل و راحت نماید. در این میان خریدن هدیه برای آقایان کاری سخت و دشوار است. 

اگر مناسبت خاصی نزدیک باشد و یا برای سپاسگزاری و تشکر از فرد مورد نظر، قصد خرید و دادن هدیه‌ای را دارید از هدایای خوردنی تا پوشیدنی می‌توانید انتخاب نمایید. بعضی از هدایا ارزش هنری دارند، با توجه به شناخت و روحیه فرد هدیه گیرنده، این مدل هدیه‌ها هم می‌تواند بسیار مناسب باشد.هدایایی نظیر کیف پول چرم و کمربندهای چرمی هم می‌تواند جزو هدایای مناسب نام برده شود. به دلیل استفاده روزمره و بالایی این مدل هدیه‌ها و کاربرد زیاد کیف پول، و جاکارتی‌ها، سبب شده است که تنوع بالا و زیادی نیز داشته باشند. 

در ادامه بهترین ست‌ هدیه مردانه را که می‌توانید به عنوان هدیه تقدیم عزیزتان کنید، برای شما آماده شده است. سعی کرده ایم در این پیشنهادات ست هدیه مردانه ارزان و ست هدیه مردانه فانتزی و همچنین جدیدترین ست هدیه مردانه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. لذت ببرید....

ست هدیه مردانه مدل Sm225/3یک کمربند، یک کیف پول جیبی، یک جاکارتی است. این ست هدیه مردانه از بهترین و با کیفیت ترین چرم‌ گاوی تهیه و تولید شده است. آقایان از این ست می‌توانند در موارد روزانه و یا موارد رسمی استفاده نمایند. 

نکته مهم این ست وجود یک لوسیون است که برای براق کردن چرم است. 

ابعاد کیف پول 10 در 12 سانتی‌متر است. و ابعاد جاکاراتی 8 در 11 سانتی‌متر. در این جاکارتی 10 عدد کارت جای می‌گیرد. این ست چرم، یک ست زیبا و بسیار کاربردی برای هدیه دادن است. زیرا دارای تنوع رنگ است و مطابق با سلیقه‌های مختلف. برای نگهداری از این ست مردانه بهتر است از تماس مستقیم با نور خورشید به مدت طولانی خودداری شود و همچنین مواد حاوی الکل هم بر روی این محصول پاشیده نشود. این ست مردانه زیبا و کاربردی تولید شده در داخل کشور است. 

ست هدیه چرم ماکان مدل STMAH-SHOT1، حاوی یک کیف تمام دوشی چرمی، یک کیف پول دستی و یک جاکارتی است. جنس این ست هدیه از چرم طبیعی و سوپر نبوک است و تمامی یراق آلات این ست هم سربی با آبکاری ثابت است و به هیچ وجه رنگ آن نمی‌رود.  کیف این مجموعه دارای بند با قابلیت تنظیم است. و کیف پول دستی این مجموعه هم، با طراحی جدید و کاربردی با جای مناسب برای قرار دادن پول است. کیف پول این ست هدیه 8 عدد جای کارت دارد. قفل آن هم مدل آهنربایی و از جنس سربی با آبکاری ثابت است. 

جاکارتی این مجموعه هم علاوه بر اینکه جای قرار دادن 3 کارت است قابلیت قراردادن اسکناس را هم درون خود دارد. بهتر است برای نگهداری از این ست از اسپری مخصوص چرم نبوک استفاده شود. 

این ست هدیه به همراه یک جعبه چوبی شکیل تاشو مناسب برای هدیه تقدیم خواهد شد. این ست هدیه چرمی مردانه تولید شده در داخل کشور است.

ست هدیه فندک زیپو مدل 24648 یک عدد فندک است به همراه یک عدد بنزین و یک خشاب سنگ فندک. این مجموعه در یک بسته زیبا و با کیفیت جهت هدیه تقدیم خواهد شد. به دلیل اینکه بدنه این فندک فلزی است مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد. این فندک خوش دست بوده و به راحتی در دست و در جیب جای می‌گیرد. از آن جایی که سوخت این فندک از نوع بنزینی است و احتراقش با سنگ چخماق است ممکن است که در اثر استفاده زیاد تخریب شود. فتیله و سنگ چخماق این مجموعه قابلیت تعویض دارند.

از مهمترین ویژگی این فندک آن است که در مقابل ورزش باد خاموش نخواهد شد. 

ست خودکار و خودنویس شیفر مدل 300 - با گیره طلایی را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. ست زیبای شیفر مناسب هدیه دادن است و هدیه‌ای ارزشمند به شمار می‌رود. خودکار این ست 14 سانتی‌متر طول دارد و نوک آن ساچمه‌ای است. اگر جوهر این خودکار هم تمام بشود قابلیت شارژ هم دارد. جنس بدنه خودکار این ست فلزی است و با یک گیره فلزی می‌توان آن را به جیب لباس متصل نمود. قطر نوشتاری این خودکار هم مدیوم است.

خودنویس این مجموعه دو عددی دارای بدنه‌ای مشکلی از جنس فلز با یک گیره طلایی جهت وصل کردن به جیب لباس است. خودنویس این مجموعه دارای یک پمپ بدون جوهر داخل بدنه بوده و طول آن هم با درپوش به 14 سانتی‌متر می‌رسد. قطر نوشتاری خودنویس هم مدیوم است.

ست هدیه چرم آرا مدل s001ست هدیه‌ای با دو محصول است. این ست شامل کیف پول و یک جاکلیدی است. ست هدیه چرم طبیعی چرم آرا، داخل یک جعبه شیک و مناسب برای هدیه دادن است. 

از این کیف پول به عنوان جاموبایلی نیز می‌توان استفاده نمود. این ست در ایران تولید شده است. با اینکه این ست از چرم طبیعی تهیه شده، نسبتاً قیمت مناسبی دارد و شیک و ساده است. 

ست هدیه مردانه چرم آرمان مدل کلاسیک در تصویر بالا کاملا مشخص است. این ست از مرغوبترین و بهترین چرم طبیعی تولید شده و شامل، کیف پول، جاکاری و کمربند است. این ست هدیه مردانه به همراه یک جعبه چوبی شیک و عالی تقدیم خواهد شد. 

برای نگهداری بیشتر و بهتر از این ست هدیه چرم مردانه بهتر است از پاشیده شدن مواد الکلی و نفتی بر روی آن خودداری شود و از تماس شدید و طولانی مدت نور خوشید با آن جلوگیری شود. این محصول در ایران تولید شده است.

ست روان نویس و خودنویس یوروپن مدل خیام را در تصویر مشاهده می‌کنید محتوی این مجموعه عبارتند از یک خودنویس، یک روان‌نویس و یک کتاب نفیس رباعیات خیام. روان‌نویس این ست محصولی از کشور انگلیس است. و نوک آن هم از نوع ساچمه‌ای بوده و بدنه آن هم از جنس فلز است. اگر هم جوهر آن تمام بشود امکان قابلیت شارژ مجدد برای این روان‌نویس وجود دارد. همچنین درپوش این روان نویس پیچی است. بر روی روان‌نویس این بیت نوشته شده است. این قافله‌ی عمر عجب می‌گذرد/ دریاب دمی که با طرب می‌گذرد. روان‌نویس این ست دارای گیره فلزی برای حمل آسان در جیب است.

این ست دارای یک جفت دستکش برای جلوگیری از ایجاد لکه بر روی جعبه است.

کتاب نفیس و ارزشمند این ست هدیه، رباعیات خیام است. این ست یک جلد مشکی با قطع جیبی است که ترجمه شده به 5 زبان زنده دنیاست. برگه‌های به کار رفته برای چاپ این کتاب گلاسه است که خود این مساله بر نفیس بودن مجموعه می‌افزاید. 

خودنویس موجود در این ست با نوگ گرد، ساخته شده در آلمان است. طول خودنویس حدود 13 سانتی‌متر بوده و دارای یک پمپ بدون جوهر است. قطر نوشتاری خودنویس مدیوم است. 

این ست زیبا دارای روکش صیقلی طرح پیانو با پوشش مخمل است که بست آهن‌ربایی دارد.

ست هدیه مون گرس مدل اسکلت کد 49 را در تصویر مشاهده می‌کنید. این ست دارای یک عدد خودکار تمام فلز ‌و یک عدد جاکلیدی فلزی است. این ست مردانه مناسب هدیه است و بسیار شکیل و کاربردی است.

ست هدیه آدین چرم کد  DS61ستی مناسب برای آقایان است. آقایان از این ست می‌توانند برای موارد رسمی و روزمره استفاده نمایند. این ست هدیه مردانه شامل 3 تکه هدیه است. یک کیف پول کتی، یک کمربند آدین چرم و یک جاکلیدی .

برای نگهداری هرچه بهتر این ست مردانه بهتر است از واکس معمولی یا بی رنگ برای تمیز کردن و براق شدن این مجموعه استفاده نمایید. از تماس مستقیم آب و نور خورشید به مدت زیاد به این محصولات خودداری نمایید. سعی کنید مواد الکی و نفتی به صورت مستقیم بر روی این ست خودداری نمایید. این ست تولید کشورمان ایران است.

ست هدیه مردانه مدل 4539 یک ست بسیارزیبا و کاربردی در چندین رنگ زیبا است. این ست به همراه جاکارتی، کمربند و یک کیف پول است. کیف پول این مجموعه دارای چندین جای کارت است و این کیف پول با جاکارتی و کمربندش ست است. این محصول تولید شده در ایران است.

ست هدیه فندک و زیرسیگاری آنست مدل  SH.M72با احتراق سنگ چخماق است و شعله آن هم از نوه صاعقه‌ای است. سوخت این فندک از بنزین است. جنس بدنه فندک فلزی است. چخماق و فتیله این فندک قابلیت تعویض دارد. 

ست مورد نظر دارای یک جاکارتی و یک جاکلیدی است. جنس جاکارتی این ست استیل براق و ضد زنگ است و زیبایی و جذابیت خاصی دارد. قفل جاکارتی چفت شونده است. همچنین در داخل جاکارتی با مخمل مشکی پوشیده شده و ابعاد آن 6 و نیم در 10 سانتی‌متر است.

مردان چه هدیه ایی دوست دارند؟

همیشه سوال های فراوانی برای خرید بهترین ست هدیه برای آقایان مطرح می‌شود. پاسخ ما همیشه این است که بپرسیم هدیه دقیقاً برای چه کسی است و چه نسبتی با او دارید. آیا این هدیه ای برای پدر شماست؟ شوهرت؟ یا فقط برای بهترین دوستت؟ 

در مرحله بعد، شما باید در مورد رابطه خود با مردی که می خواهید به او هدیه دهید، خوب فکر کنید. او از چه چیزی خوشش می آید؟ آیا چیزی وجود دارد که در زندگی روزمره او مفید باشد یا باعث شادی در زندگی روزمره او شود اما او برای خود آن را خریداری نکند؟ بهترین هدیه برای یک مرد چیزی است که هم اندیشمندانه و هم مفید باشد. چیزی که نماد رابطه شما با اوست. هدیه ای که او برای خود نمی خرد اما به یاد ماندنی و کاربردی خواهد بود.

برای خرید بهترین و مناسب ترین هدیه برای آقایان قبل از خرید سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • فرد مورد نظر چه نسبتی با شما دارد.
  • هر روز چه کاری را انجام میدهد؟( دویدن، نوشیدن قهوه، ورزش کردن...)
  • علایق او چیست؟ هر آنچه مورد علاقه‌ی او است. علایق خاص او را در نظر بگیرید. 
  • شغل او چیست؟ یک وکیل به احتمال زیاد نیازهای متفاوتی نسبت به یک پزشک دارد....
  • رویای او چیست؟ به رویاهایش فکر کنید. کاری که او همیشه می‌خواسته انجام دهد یا جایی که همیشه می خواسته از آنجا دیدن کند؟
  • سن او را در نظر بگیرید، چیزی که در چهل سالگی برای شما جالب است ممکن است برای کسی در بیست سالگی جالب نباشد.
  • وقت خود را با چه کسانی می‌گدراند؟ دوستان و خانواده فرد مورد نظر می‌توانند چیزهای زیادی درباره او به شما بگویند. 

سخن آخر: همان اندازه که مردان از خرید زنان شکایت دارند. یافتن یک هدیه عالی نیز برای مردان نیز به همان اندازه پیچیده باشد. در این مقاله سعی کردیم به شما در انتخاب  بهترین هدیه مردانه کمک کنیم. و زیباترین و شیک ترین ست های هدیه مردانه را به شما معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
ست هدیه مردانه قیمت انواع ست هدیه مردانه