جدیدترین مدل شلوارک مردانه نخی، جین کتان (شیک ترین)

خرید شیک ترین مدل شلوارک مردانه

از لباسهای ویژه آقایان در فصل گرما (بهار و تابستان)، چه در منزل و استفاده روزمره، چه در مسافرت چه در کمپینگ‌ها و یا در کوهنوری، استفاده از شلوارک است. اگر این محصول بافتی سبک و نرم داشته باشد، فرد استفاده کننده در آن احساس آرامش و راحتی خواهد نمود. از آنجایی که این شلوارک‌ها کوتاه‌تر هستند شستشوی آنها آسان‌تر است.

شلوارک مردانه شیک و ارزان

شلوارک‌های مردانه معمولا در دو نوع شلوارک‌های معمولی و شلوارک‌های ورزشی موجودند. شلوارک‌های مردانه معمولی معمولا از جنس نخ و کتان هستند که برای استفاده روزمره مناسب باشند. البته گفتنی است که ممکن است قیمت آنها کمی بیشتر از شلوارهای معمولی باشد. این در همه جای دنیا مرسوم است. نوع دیگر شلوارک که نام برده شده شلوارکهای مردانه ورزشی هستند. این شلوارک‌ها معمولا کشی و منعطف هستند. زیرا برای ورزش از آنها استفاده می‌شود و باید فرد در آن احساس راحتی کند و گردش هوا نیز در آن صورت گیرد.


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت جدیدترین ست لباس خانگی مردانه (ست لباس خانگی مردانه)


در ادامه بخوانید : 15 مدل ست ورزشی مردانه باکیفیت و با قیمت روز

اما شلوارک‌ها از لحاظ جنس به پنبه‌ای، کتانی، نخی (شامل جین هم می‌شود) و ورزشی تقسیم‌بندی شده‌اند آقایان عزیز به راحتی می‌توانند این شلوارک‌ها را با انواع تی شرت‌ها و پولوشرتها ست نمایند. استایل جذابی خواهد شد. در نظر داشته باشید شلوارک‌ها را معمولا با جوراب بلند ست نمی‌نمایند. خارج از هر عرفی است. در ادامه بهترین‌ و جدیدترین شلوارک مردانه موجود در بازار را با هم بررسی می‌کنیم. 

  1. شلوارک مردانه کالینز مدل CL1029856-PRM را ملاحظه می‌کنید. این شلوارک از جنس نخ است. قد این شلوارک تا روی زانو پایین می‌آید. همچنین از طریق زیپ و دکمه باز و بسته می‌شود. 
  2. از این شلوار مردانه به عنوان یک لباس روزمره می‌توان استفاده نمود. زیرا این شلوارک تهیه شده از 100 درصد الیاف نخی است و به راحتی می‌توان در طولانی مدت از آن استفاده نمود. این شلوارک لی دارای فرم راسته است و دارای سه جیب در جلو و دو جیب پشت شلوارک است. 
  3. برای نگهداری بهتر از شلوارک مردانه بهتر است این لباس را با ماشین لباسشویی و در دمای کمتر از درجه  30 درجه سانتی‌گراد شستشو کنید. همچنین بهتر است از خشک کن استفاده نکنید. این محصول تولید شده در ترکیه است. 

شلوارک فتوحی تهیه شده از جنس نخ و ساده است. شلوارک فتوحی دوختی یکنواخت و درشت با نخی محکم و زیبا دارد که باعث شده خطوطی خاص در کناره‌های محصول خودنمایی کرده و این خود بر زیبایی کار افزوده است. این شلوارک فاق بزرگ و آزادی دارد که باعث شده است فردی که از این شلوارک استفاده می‌کند راحتی بیشتری داشته باشد.

  1. شلوارک فتوحی مناسب چهار فصل است و دوخت صنعتی و یکنواختی دارد. این شلوارک دارای دو جیب بغل و دارای بند کمری است. دارای رنگبندی و سایزبندی متفاوت است. شما می‌توانید مطمئن باشید که رنگ و سایز این شلوارک پس از هربر شست و شو ثابت خواهد ماند. این شلوارک تولید شده در ایران است.

شلوارک ورزشی که در تصویر می‌بینید از جنس ویسکوز و پلی‌استر است. طرحی ساده دارد و قد این شلوارک تا روی زانو می‌آید. این شلوارک بدون زیپ است. از آنجایی که این شلوارک ورزشی است به راحتی به فرم بدن درخواهد آمد و قابلیت گردش هوا در این شلوارک وجود دارد. 

این شلوارک دارای دو جیب زیپ‌دار در طرفین است و بند قابل تنظیم سایز در کمر دارد. هرچند که در کمر کش هم دارد. 

برای نگهداری بهتر این شلوارک باید گفت که بهتر است در زمان شستشو با ماشین لباسشویی با کمترین دما شستشو شود. بهتر است برای خشک کردن این شلوارک از خشک کن استفاده نشود. همچنین برای بیشتر تمیز کردن این شلوارک از مواد سفید کننده استفاده نکنید. همچنین این شلوارک مردانه خشک شویی هم نشود. گفتنی است که این شلوارک مردانه دارای جنس خوب و دوخت خوبی است. و اگر درست نگهداری شود ماندگاری بالایی دارد.

شلوارک مردانه اینک مدل AZURE شلواری تهیه شده از جنس کتان است. از طریق زیپ و دکمه باز و بسته می‌شود. این شلوارک برای روزهای گرم بسیار مناسب است. از این شلوارک برای موارد روزمره و مهمانی استفاده می شود. این شلوارک دارای نخ داخلی جهت محکم بستن کمر است. 

این شلوارک مردانه دارای برندی انگلیسی است اما در ترکیه تولید می‌شود.

جنس شلوارک بسیار شیکی که در تصویر می‌بینید از نخ است. قد این شلوارک تا روی زانو خواهد آمد. این شلوارک مردانه در کمر دارای زیپ و دکمه است و برای استفاده‌های روزمه به راحتی می‌توان ازاین شلوارک استفاده نمود. 

گفتنی است جنس این شلوارک نخی تهیه شده از 91 درصد الیاف نخی و 9 درصد الاستین است. همچنین دارای دو جیب در طرفین و دو جیب پشت شلوار است. 

برای نگهداری بهتر این شلوارک بهتر است تا با ماشین لباسشویی و در دمای کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد شستشو شود. اگر قصد اتوکشی دارید حتما با دمای کم اتوکشی شود. بهتر است از خشک کن استفاده نشود. 

شلوارک مردانه اچ اند ام مدل 00423 تهیه شده از جنس کتان است. قد این شلوار کتان خوب، تا روی زانو است. اگر قصد تهیه یک شلوارک مردانه برای استفاده روزمره را دارید این شلوارک برای این انتخاب مناسب است. 

این شلوارک مردانه کتان از طریق دکمه باز و بسته می‌شود و هیچ گونه کشی در کمر این شلوار به کار نرفته است.

شلوارک مردانه چیبو مدل 301as  تا روی زانو پایین می‌آید. این شلوارک از جنس چرم و پلی استر است. نحوه بسته شدن این شلوارک از طریق دکمه صورت می‌گیرد. این شلوارک همانطور که ظاهر بسیار زیبایی دارد پرطرفدار نیز هست  برای موارد روزمره و مهمانی نیز می‌توان از این شلوارک مردانه استفاده نمود. گفتنی است که این شلوارک محصولی از کشور آلمان است.

شلوارک مردانه‌ای که در تصویر دیده می‌شود از جنس نخی بوده و قد آن تا روی زانو پایین می‌آید. این شلوارک  در قسمت کمر دارای کش هم هست و از طریق زیپ هم به راحتی باز و بسته می‌شود. این شلوارک انتخابی مناسب برای استفاده در کمپینگ‌ها و تفریحات دریایی است. 

شلوارک مردانه اچ اند ام مدل 0208618007 که از جنس لی هست انتخابی خوب برای روزهای گرم تابستان در مسافرتها و استفاده روزمره است. قد این شلوارک تا زیر زانو پایین می‌آید و از طریق زیپ و دکمه همانطور که از عکسش هم پیداست باز و بسته می‌شود. 

شلوارک مردانه لیورجی مدل 301027 رنگ بژ بسیار شیک و همه پسند است. جنس این شلوارک از نخ است به همین دلیل انتخاب خوبی برای روزهای گرم است. قد این شلوارک هم تا روی زانو پایین می‌آید. این شلوارک هم همانند بیشتر این مدل لباس، از طریق زیپ و دکمه باز و بسته می شود. این شلوارک محصول کشور آلمان است. 

شلوارک مردانه ان سی نو مدل دریس رنگ طوسی سیر طرحی ساده دارد. جنس این شلوارک مردانه از پنبه یکرو است بنابراین جنسی لطیف و نرم دارد. این شلوارک انتخابی مناسب برای استفاده روزمره است.

شلوارکی که در تصویر دیده می‌شود از جنس نخ و پلی استر است. در واقع از75 درصد پنبه و 25 درصد پلی استر تهیه شده است. انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره است. 


در ادامه بخوانید : قیمت 10 مدل بهترین صندل مردانه شیک و تابستانی( ارزان ترین)

برای نگهداری و شست‌و‌شوی شلوارک مردانه به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

شلوارک مردانه جدید و ارزان

  • در نظر داشته باشید از آنجا که شلوارک‌ها معمولا از جنس نخی و کتان هستند بهتر است آنها را با دست شستشو کنید.
  • اگر قصد دارید آنها را با ماشین لباس شستشو کنید دمای آن کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد باشد.
  • بهتر است این مدل لباسها را پشت و رو بشویید.
  • اگر قرار است چندین لباس را با هم شستشو کنید مطمین شوید که این لباسها به یکدیگر رنگ نمی‌دهند.
  • از آنجایی که ممکن است لباسهایی که از جنس نخی هستند آبرفت داشته باشند. در هنگام شستشو و خرید این مدل لباسها این مساله را در نظر داشته باشید.
  • پس از شستشو شلوارک‌ها آنها را زیاد در آفتاب جهت خشک شدن قرار ندهید. آفتاب تند بر روی آنها اثر خواهد گذاشت. 


سخن پایانی: پوشیدن شلوارک‌ها معمولا در فصول گرم رایجند و قد شلوارک‌های مردانه معمولا بالای زانو یا تا روی زانو هستند. و با همین مشخصه از شورت‌های ورزشی مجزا می شوند. شورتهای ورزشی معمولا کوتاه‌تر هستند. در بین شلوارک‌های مردانه، شلوارک‌های جین از طرفداران زیادی برخوردار است. زیرا این مدل شلوارک‌ها قابلیت ست شدن به همه نوع لباسی را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.