15 مدل ست ورزشی مردانه باکیفیت و با قیمت روز

بهترین ست‌ ورزشی مردانه

از مهمترین وسایل برای شروع پیاده‌روی، ورزش و یا رسیدگی به کارهای روزمره غیر اداری برای آقایان خوش‌تیپ، داشتن یک ست گرمکن مردانه است.

برای تهیه و خرید ستهای ورزشی و راحتی باید مواردی را در نظر گرفت. اول از همه جنس لباس و ست گرمکن است. لباسهای نخی و پنبه‌ای بهترین جنس برای لباسهای ورزشی هستند. زیرا به بدن نمی‌چسبند و باعث عرق کردن و یا سوختگی در قسمت کشاله‌های ران و زیر بغل در فصل گرما نمی‌شوند. همچنین هوا در این جنس لباسها به خوبی گردش می‌کند. 

مساله دیگری که باید در هنگام خرید ست‌های گرمکن در نظر داشت، مورد استفاده آن لباس است. اگر برای کارهای روزمره بیرون از خانه و یا برای ورزش کردن در فضای باز می‌خواهید از آن لباسها استفاده نمایید، بهتر است تی شرت و شلوار و یا کاپشن‌های سبک بهاره را با شلوار انتخاب کنید. 

اگر قرار است این ست‌های گرمکن، در مدت زمان زیادی بر تن شما باشند و یا اگر در هنگام ورزش کردن از آنها استفاده می‌کنید بهتر است بعد از هر دو یا سه بار استفاده شسته و در فضای آزاد پهن، تا در زیر نور آفتاب خشک شوند.

برای خرید یک ست گرمکن مناسب و شیک، با جنس مرغوب، بهتر است دلتان را به دریا بزنید و جنس مرغوب‌تر را خریداری کنید. معمولا این ست‌ها تا مدت زیادی می‌توانند در کنار و همراهتان باشند.

ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه تکنیک پلاس 07 مدل GK-120-ME-G از نوعی نخ الیاف طبیعی به نام نخ‌های فیلامنتی تهیه شده است که این نوع نخ‌ها ترکیبی از لایه‌های الیاف هستند که با دستگاه نخ ریسی تولید می‌شوند. 

طرح پارچه این ست ساده و فرم لباس آن معمولی و بدون کلاه است. این محصول در ایران تولید شده است. همچنین این محصول مناسب برای انواع فعالیت‌های روزمره و حرفه‌ای می‌باشد و تن پوش عالی و فیت بودن با سایز متناسب با بدن ظاهری آراسته و شیک و حس مدگرا بودن را به فرد القاء می‌کند

ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه مدل P-BU04 از جنس پلی استر با طرح پارچه ساده  را در تصویر می‌بینید. این ست ورزشی در دو رنگ تهیه و تولید شده است. سوئیشرت آن با یقه ایستاده و زیپ بسیار شیک است.

این مدل گرمکن‌ها در بین جوانان طرفداران زیادی دارد.

ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه مدل R-BL01 ستی است که در تصویر بالا می‌ببینید. جنس این ست از پلی استر است. دارای کلاه است و طرح پارچه آن ساده است. شلوار این ست دارای مچ است و همین امر سبب می‌شود که در پایین مچ پا کیپ باشد. برای تهیه این ست عالی کافی است وارد لینک شوید.

ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه طرح بارسلونا کد 2898 از جنس پلی استر و  نخ (کتان) است. طرح پارچه این ست ساده است. همچنین جنس لباس جودون پنبه ای و جنس شلوار بیلسی نخی است.

لگوهایی که بر روی هر کدام از لباسها وجود دارند بصورت پرس حرارتی باطول عمربالا هستند. این ست عالی در پاییز و زمستان 2018 تولید و وارد بازار شده است. 

لازم به ذکر است موقع شست وشو این لباس رو پشت و رو کنید و ترجیحاً به دستورالعمل شست وشو که همراه لباس ارسال می‌شود عمل کنید.

ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه ای که در تصویر می‌بینید از جنس نخ (کتان) است. این ست سورمه‌ای رنگ با طرح پارچه‌ای ساده  و دارای فرم معمولی لباس است. این ست بدون کلاه بوده و شلوار آن راسته است.

ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه مدل سوبک؛ تهیه شده از پارچه الیاف مصنوعی پلی‌استر ویژه ورزش که پارچه‌ای مقاوم با قابلیت شستشوی زیاد در عین سبک بودن، پارچه‌ای چهار فصل است که مقاوم در برابر انبساط و انقباض هم هست و مناسب برای تمامی ورزشها ست.

این محصولی که در تصویر می‌بینید جزو جدیدترین محصولات شرکت مکرون است. دوخت و فرم این محصول طبق استانداردهای روز بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این گرمکن شلوار دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. 

برای نگهداری و شستشوی این ست بهتر است از آب سرد استفاده نمایید همچنین این لباس به اتو نیاز ندارد. این ست  لباس در ایران تولید شده است.

ست گرمکن و شلوار مردانه 1991 اس دبلیو مدل Bresident Navybluelightblue یک ستی بسیار شیک است از چنس پلی استر. این ست می‌تواند شما را در روزهای زمستانی که می‌خواهید ورزش کنید و یا به پیاده روی بروید همراهی کند. کاپشن این ست کلاه ندارد و از طریق زیپ باز و بسته می‌شود.

ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه ریباک از جنس پلی استر و فیلامنت است. طرح پارچه این ست ساده است و از طریق زیپ باز و بسته می‌شود. این ست شیک به رنگ سورمه‌ای است و کاپشن آن کلاه ندارد. 

همچنین لازم به گفتن است که این ست تولید شده در ویتنام است.

ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه با رنگ سرمه ای تیره بسیار شکیل و زیبا به نظر می‌رسد جنس این ست زیبا از پلی استر است و طرح پارچه آن ساده است. این ست دارای کلاه است.

ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل نمسیس رنگ زرد از الیاف مصنوعی پلی‌استری که مخصوص ستهای ورزشی است تهیه شده است. این پارچه، مقاوم با قابلیت شستشوی زیاد است. پارچه این ست سبک است و در واقع پارچه‌ای چهار فصل است.

پارچه این لباس مقاوم در برابر انبساط و انقباض بوده و مناسب برای تمامی ورزشها و استفاده روزمره است. فرم دوخته شده این لباس معمولی بوده و بدون کلاه دوخته شده است.

این ست در دو رنگ سرمه‌ای و زرد تولید شده است. این ست باید با آب سرد شسته شود همچنین نیاز به اتو هم ندارد. این ست با دوام و خوب در ایران تولید شده است.

ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه تکنیک پلاس، از جنس نخ (کتان) دوخته شده است. طرح پارچه این ست ساده و فرمی معمولی دارد. این ست کلاهدار است و از طریق زیپ باز و بسته می‌شود همچنین این ست در ایران تولید شده است.

ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل SH-271 ستی ساده و شیک از پارچه غواصی فلازیت بوده که از دوخت مناسبی برخوردار است و بسیار سبک و بادوام است. این ست مناسب برای روزهای گرم تابستان و در بهار است. سویشرت این ست کلاه ندارد و بهتر است برای بهتر نگهداری از این لباس دور از اشیاء تیز و حرارت نگهداری شود.

ست تی شرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک مدل لیورپول از جنس نخ (کتان)  است. این ست در دو رنگ زرشکی و مشکی دوخته و تولید شده است. این ست بدون کلاه است و در جلوی لباس هم زیپی تعبیه نشده است.

ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل دیو رنگ مشکی، با رنگ گرمکن: یشمی - مشکی و رنگ شلوار مشکی بسیار شیک است.

این ست گرم کن از پارچه الیاف مصنوعی پلی‌استر ویژه ورزش که پارچه‌ای مقاوم با قابلیت شستشوی زیاد در عین سبک بودن، پارچه‌ای چهار فصل است که مقاوم در برابر انبساط و انقباض هم هست و مناسب برای تمامی ورزشها ست.

این محصولی که در تصویر می‌بینید جزو جدیدترین محصولات شرکت مکرون است. دوخت و فرم این محصول طبق استانداردهای روز بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این گرمکن شلوار دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. 

برای نگهداری و شستشوی این ست بهتر است از آب سرد استفاده نمایید همچنین این لباس به اتو نیاز ندارد. این ست  لباس در ایران تولید شده است.

ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه از پلی استر تهیه شده است. الیاف به کار رفته در تولید این لباس سازگار با پوست است. این ست ورزشی مردانه بسیار راحت و مقاوم است. به همین دلیل بعد از خرید این لباس در همه مکانها قابل پوشیدن است و برای ورزش کردن هم بسیار مناسب است.

این ست کلاه ندارد و بهتر است در دمای کمتر از 40 درجه سانتی گراد شسته شود و از سفید کننده‌ها در حین شستشو استفاده نشود، این لباس در ایران تولید شده است.


در ادامه بخوانید : جدیدترین مدل سویشرت و هودی مردانه ( سویشرت وهودی اسپرت)


در ادامه بخوانید : جدیدترین مدل شلوارک مردانه نخی، جین کتان (شیک ترین)

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
گرمکن و ست ورزشی مردانه قیمت انواع گرمکن و ست ورزشی مردانه