خرید و قیمت بهترین مارک اتو (اتو مو ارزان)

راهنمای خرید بهترین مارک اتو مو 

خرید و قیمت بهترین مارک اتو مو

همه‌ی افراد دوست دارند تنوع در سبک آرایش یا مدل موهای خود را تجربه کنند. معمولا دیده‌‎ایم که افرادی که موهای فر یا حالت ‌دار دارند مایلند گاهی موهای خود را صاف کنند و برعکس افرادی که موهای صاف دارند به داشتن موهای فر تمایل نشان می‌دهند. تمام این‌ تغییرات برای افراد حسی از تنوع و شادی را به ارمغان می‌آورد که بد نیست گاهی به آن پرداخته شود. 

امروز در چی بگیر با ما همراه باشید تا درباره انواع اتو مو و بهترین مدل اتو مو بازار صحبت کنیم. قبل از خرید بهترین اتو مو بازار لازم است کمی با این دستگاه آشنا شوید و سپس بهترین خرید را داشته باشید. 

اتو مو رمینگتون مدل S8590

اتو مو مدل S8590 رمینگتون از محصولات فوق‌العاده و پز از امکانات این کمپانی می‌باشد که مطابق آخرین متدهای دنیا طراحی شده است. اتوی مو رمینگتون دارای صفحاتی از جنس سرامیک می‌باشد که علاوه بر انتقال گرما سلامت مو را حفظ می‌کند. ویژگی فوق العاده اتو مو S8590 دارا بودن خاصیت درمانی است که تا 57 درصد از آسیب دیدگی و شکنندگی موهای شما جلوگیری می‌کند. همچنین قابلیت تنظیم دما به شما این امکان را می‌دهد که مطابق بر نوع موی خود دمای دستگاه را تنظیم کنید. 

اتو مو باریک پرومارون مدل RL-1104

اتو مو باریک پرومارون برای افرادی که مایلند موهای کوتاه خود را کاملا صاف و یکدست کنند، بسیار مناسب است. این دستگاه تمام انتظارات شما از یک اتو موی خوب را برآورده می‌کند. صفحه سرامیک با تکنولوژی تورمالین علاوه بر اینکه یک پخش کننده حرارت خوب است، قابلیت تولید یون منفی دارد که از وز شدن و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند و همچنین با حرارات مادون سرخ به رطوبت طبیعی موها آسیب نمی‌زند. اتو موی پرومارون موهای ابریشمی و درخشانی برای شما به ارمغان می‌آورد. 

اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST-3388

اتو مو بای بابیلیس نانو دستگاهی با بیشینه‌ی دما 210 درجه سانتیگراد است که کیفیت خوب محصول باعث رضایت‌مندی مصرف کنندگان از این دستگاه شده است. تنظیم دما در 5 حالت مختلف به شما این امکان را می‌‎دهد که برای هر نوع مو از  جمله موهای خشک، مرطوب، حالت دار، ضخیم یا شکننده از این دستگاه با دماهای مختلف استفاده کنید و نگرانی بابت آسیب دیدن موهای خود نداشته باشید.

اتو مو مک استایلر کد MC-2020

اتو مو مک استایلر یک محصول شناخته شده و باکیفیت است که حتی برای کارهای حرفه‌ای در آرایشگاه نیز مناسب می‌باشد. اتو مو مک استایلر از دارای صفحات سرامیکی است که همانطور که می‌دانید، سرامیک عایق الکتریسیته و مقاوم در برابر گرما است به همین جهت میزان انتقال اکتریسیته به مو را کاهش می‌دهد. داغ شدن سریع دستگاه و جنس بدنه با کیفیت از نکات دیگر محصول است. البته توجه کنید که اتو مو مک استایلر قابلیت تولید یون ندارد. 

اتو مو مسافرتی مدل 108

اتو مو مسافرتی یک مدل کوچک و کم حجم برای مسافرت و قرار دادن در کیف مناسب است. اتو مو مسافرتی تمام سرامیک است بنابراین زود داغ می‌شود و پخش گرمای بسیار خوبی دارد، این مدل با بیشینه دما 200 درجه سانتیگراد طراحی شده است. توجه بفرمایید این دستگاه قیمت بسیار مناسبی دارد و از امکاناتی مانند تنظیم دما و تولید یون برخوردار نمی‌باشد.

اتو مو جیمی مدل GM 450

اتو مو جیمی دارای صفحات پهن سرامیکی-تیتانیومی است که برای افرادی که موهای پرپشت و فر هم دارند بسیار کارایی راحت و لذت بخشی دارد. تنظیم دما در پنج حالت مختلف و رسیدن به دمای انتخابی در مدت زمان 60 ثانیه و همچنین نمایش این دما در صفحه LED دستگاه از مزیت‌های اتو مو جیمی مدل GM450 می‌باشد. 

اتو مو جیمی جاندلی مدل JDL 2109

اتو مو سه کاره جاندلی دستگاهی است که دارای سه قسمت اتو مو، ویو و بابلیس می‌باشد. این دستگاه از نظر کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. صفحات اتو مو از جنس تیتانیوم با بیشینه دما 200 درجه سانتیگراد می‌باشد. 

اتو مو لیز مدل Extreme

اتو مو لیز یک مدل اتو مو حرفه‌ای است که هم برای استفاده شخصی مناسب است و هم برای سالن‌های زیبایی کارایی دارد. این مدل اتو مو با قابلیت جذب فوق العاده مواد بر روی موها و صافی 100 درصد با ماندگاری بالای یک سال برای انجام کراتین در سالن پیشنهاد می‌شود. طول سیم دستگاه 2 متر با چرخش 360 درجه است که کار با آن را راحت‌تر می‌کند. 

انواع اتو مو بر اساس صفحه:

اتو مو سرامیکی:

  • امروزه توجه به اتو موهای سرامیکی بیشتر شده و طراحان بیشتر صفحات اتو مو را از سرامیک تولید می‌کنند. چون اتو مو سرامیکی قابلیت پخش یکنواخت حرارت را به خوبی دارد و همچنین از الکتریسیته شدن موها جلوگیری می‌کند. در نتجه می‌توان گفت اتو مو سرامیکی آسیب کمتری به موها می‌زند و مانع از وز شدن و سوختگی موها می‌شود.

اتو مو سرامیکی نسبت به اتوهای تورمالین و تیتانیوم آهسته‌تر گرم می‌شود و حرارت تولید شده توسط آن حرارت مادون قرمز است. در نتیجه این دستگاه برای موهای شکننده و حساس و همچنین استفاده روزانه برای انواع مو مناسب است.

اتو مو تیتانیومی: 

  • یکی از ویژگی‌های تیتانیوم داغ شدن سریع این متریال است که به همان نسبت انتقال سریع حرارت را نیز دارد. اتو مو تیتانیومی از کیفیت و دوام بالایی برخوردارند. اما در هنگام استفاده از اتو مو تیتانیوم دقت کنید چون سریع داغ می‌شوند به موهای خود آسیب نزنید و برای مدت طولانی اتو را روی موها نگه ندارید.

اتو موهای تیتانیومی بیشتر برای استفاده در سالن‌های زیبایی مناسب هستند. البته افرادی که موهای ضخیم و پرپشت دارند نیز می‌توانند از اتو موی تیتانیومی استفاده کنند اما دقت کنید اگر اتو مو تیتانیومی شما قابلیت تنظیم دما داشته باشد بهتر می‌توانید حرارت آن را کنترل کنید تا به موهای خود آسیب نزنید.

اتو مو تورمالین:

  • تورمالین نیز از متریال‌هایی است که در ساخت اتو مو از آن استفاده می‌شود. معمولا تورمالین را روی صفحات سرامیکی یا تیتانیومی می‌کشند. تورمالین آرام آرام گرم می‌شود اما قادر است حرارت را برای مدت طولانی در خود نگه‌دارد. اتو مو تورمالین موها را خشک نمی‌کند و موجب براق شدن و درخشش مو می‌شود که این امر به علت تولید یون منفی بیشتر توسط تورمالین می‌باشد.  اتو موهای تورمالین آسیب کمتری هنگام اتوکشی به موها وارد می‌کنند. بنابراین برای موهای خشک و آسیب پذیر مناسب می‌باشد.  

امروزه اتو موهای سرامیکی در بازار بیشتر هستند، اتو مو سرامیکی طرفداران بیشتری به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب دارد. به جز سه جنس صفحه که به آن اشاره شد، اتو مو با صفحات دیگر هم تولید می‌کنند اما بیشترین جنس صفحات در این سه دسته قرار می‌گیرند. 


در ادامه بخوانید : برس حرارتی چیست؟معرفی و قیمت بهترین مارک برس حرارتی مو


در ادامه بخوانید : چطور سشوار بکشیم بدون آنکه مو آسیب ببیند؟

برای خرید بهترین مارک اتو مو به چه نکاتی دقت کنیم؟

معرفی و خرید بهترین مارک اتو در هنگام خرید اتو مو خوب با توجه به مبلغی که می‌خواهید هزینه کنید، بهتر است فاکتورهایی را در نظر بگیرید البته نداشتن هر یک از این مزیت‌ها نشان دهنده بی کیفیت بودن اتو مو نیست.

قابلیت تنظیم دما: 

  • این یک قابلیت خوب و بسیار کاربردی برای اتو مو می‌باشد. شما می‌توانید بر اساس نوع موهای خود حرارت را به صورت دلخواه تنظیم کنید. می‌توانید این کار را از حرارت کم شروع کنید تا موها آسیب نبینند و اگر نتیجه دلخواه را نگرفتید حرارت را به تدریج افزایش دهید. 

تولید یون: 

  • اتو موهایی که قابلیت تولید یون منفی دارند، موجب خنثی شدن یون مثبت مو می‌شوند که این عامل در حفظ سلامت موها بسیار تاثیرگذار است. این قابلیت موجب می‌شود با حفظ رطوبت طبیعی مو از وز شدن و فر شدن موها جلوگیری شود. 

خاموشی خودکار دستگاه:

  • این قابلیت نیز برای ایمنی بیشتر دستگاه روی آن تعبیه می‌شود. اتو مو با قابلیت خاموشی خودکار بعد از رسیدن به دمای انتخابی بعد از مدت زمانی مشخص به صورت خودکار خاموش می‌شود. 

نمایشگر LED:

  • برخی از اتو موها دارای یک قسمت کوچک نمایشگر هستند که دمای انتخابی و خاموش یا روشن بودن دستگاه روی آن قسمت نمایش داده می‌شود. این قابلیت بیشتر در اتوهایی با قابلیت تنظیم دما دیده می‌شود. هر چند نبود این ویژگی تاثیری در کیفیت دستگاه ندارد و معمولا اتو مو با صفحه نمایشگر قیمت بالاتری نیز دارد.

طول سیم:

  • هنگامی که می‌خواهید از اتوی خود استفاده کنید، تازه می‌فهمید طول سیم دستگاه و قابلیت چرخش محل اتصال آن چقدر مهم است. به خصوص اگر قصد خرید اتو مو برای سالن زیبایی دارید حتما توجه کنید طول سیم زیاد باشد تا مشکلی ایجاد نکند. قابلیت چرخش 360 درجه سیم نیز از پارگی و آسیب دیدن سیم هنگام استفاده جلوگیری می‌کند. 

اندازه صفحه:

  • اندازه صفحات اتو مو نیز متفاوت است. اتو مو هم با صفحات باریک و هم با صفحات پهن تولید می‌شود که انتخاب اتو مو در این قسمت بر اساس موهای شما تعیین می‌شود. 


در ادامه بخوانید : معرفی و خرید بهترین مارک سشوار (خانگی و حرفه ایی)


در ادامه بخوانید : بهترین مارک دستگاه حالت دهنده‌ مو: بابلیس، اتوی مو، فرکننده مو

کدام مدل اتو مو برای موهای کوتاه مناسب است؟ 

اگر موهایی کوتاه یا پسرانه دارید از اتوهای با صفحات پهن نمی‌توانید استفاده کنیدو بهترین انتخاب برای شما اتو مو با صفحات باریک است.

کدام مدل اتو مو برای موهای بلند مناسب است؟ 

اگر موهایی بلند و پر حجم دارید به سراغ اتوهای باریک نروید بهترین گزینه برای شما اتو موهای صفحه پهن هستند تا قسمت بیشتری از موهای شما را پوشش دهند.

نکته پایانی: دنیای مد و زیبایی هر روز در حال تغییر است در این بین تنوع طلبی و مطابق جریان مد پیش رفتن بسیار خوب و البته لذت‌بخش است اما توجه کنید سلامت مقدم بر زیبایی است، پس در قدم اول وسیله‌ای خریداری کنید که کیفیت قابل قبولی داشته باشد و نگران صرف هزینه در این خصوص نباشید و در قدم بعدی نیز از وسایل زیبایی  به حد نیاز استفاده کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.