جدیدترین مدل سویشرت و هودی مردانه ( سویشرت وهودی اسپرت)

راهنمای خرید هودی مردانه

با فرا رسیدن فصل‌های سرد شما باید به فکر لباس‌هایی گرم باشید که هم شما را در برابر باد سرد پاییز و خنکای غروب‌های آن گرم نگه دارد و هم در زمستان شما را از سوز سرما حفظ کند. انتخاب لباس‌های پاییز و زمستان همواره با حس خوشایندی به خصوص برای جوانان همراه است. امروز قصد داریم درباره‌ی هودی و سویشرت مردانه صحبت کنیم. با چی بگیر همراه باشید. در ایران عده‌ای زیاد هستند که مدام هودی و سویشرت را اشتباه می‌گیرند. از این رو لازم دانستیم کمی از تفاوت این دو را بیان کنیم.

جدیدترین مدل سویشرت و هودی مردانه

هودی مردانه فانتازیو مدل رگلان کد 113 رنگ سفید

فانتازیو از جمله برندهایی است که می‌توان به آن اطمینان کرد. این محصول از 100 درصد پنبه مرغوب تهیه شده است که همین امر موجب شده هودی بسیار سبک، لطیف، بدون حساسیت  با امکان تنفس پوست باشد. هودی مردانه فانتازیو سایز و رنگ ثابت خود را بعد از شستشو حفظ می‌کند و همچنین با کرک‌هایی که از داخل دارد شما را کاملا از سرما حفظ می‌کند. 

هودی مردانه آکو کد N4 رنگ سرمه‌ای

جنس پارچه هودی مردانه آکو از نخ می‌باشد. که امکان حساسیت را به شدت کاهش می‌دهد و در زمستان با پوشیدن آن احساس راحتی دارید. طرح هودی ساده است و استایل زیبایی به شما می‌بخشد. 

هودی مردانه باینت مدل 637-1

هودی مردانه باینت از جنس دورس سه نخ پشت کرکی است که یک لباس کاملا مناسب برای پاییز و زمستان می‌باشد. لطافت پارچه، طراحی زیبا و خوشرنگ لباس استایلی زیبا به شما می‌بخشد.

هودی مردانه باینت مدل 647-2 رنگ قرمز

مشخصات
جنس نخ
طرحساده
آستین بلند

هودی مردانه رونی مدل 72110017-31

مشخصات
جنسپلی استر/ نخ
طرحساده
آستینبلند
شستشوبا ماشین لباسشویی با دمای 30 درجه سانتی گراد

هودی مردانه باینت مدل 648-1 رنگ مشکی

مشخصات
جنسدورس
طرحساده
آستینبلند
سایز بندی دارد

هودی مردانه 1991 اس دبلیو مدل GK1915 Pi

مشخصات
جنساسپان/ دورس
طرحچاپی
آستینبلند
سایز بندی دارد

هودی مردانه باینت کد 569-3 رنگ طوسی

مشخصات
جنسدورس
طرحساده
آستینبلند

هودی مردانه کد RED TD

مشخصات
جنسنخ/دورس
طرحساده
آستینبلند

هودی مردانه باینت مدل 655-3

مشخصات
جنسفلامنت
طرحطرح دار
آستینبلند

هودی مردانه مدل ARDA012

مشخصات
جنسنخ
طرحساده
آستینبلند


در ادامه بخوانید : پلیور مردانه: خرید و قیمت پلیور مردانه شیک (یقه گرد و هفت)

قبل از خرید هودی و سویشرت مردانه به این نکات دقت کنید:

خرید و قیمت هودی مردانه

هودی زیپ دار

کسانی که عاشق لباس های همه کاره هستند، بهتر است هودی و سویشرت زیپ دار را انتخاب کنند. علاوه بر این، می توانید هودی های زیپ دار را روی تی شرت یا یک پیراهن آستین بلند بپوشید. قبل از خرید حتما کیفیت زیپ هودی را بررسی کنید. مردانی که از ظاهر زیپ خوششان نمی‌آید، به احتمال زیاد هودی‌ های بدون زیپ و جلو بسته را ترجیح می‌دهند.

جنس و کیفیت هودی مردانه

پنبه، پلی استر، چرم، کنف و هر پارچه دیگری که فکرش را بکنید را برای تهیه و دوخت هودی می‌توان استفاده کرد. محبوب ترین جنس هودی که گرمای کافی دارد ترکیبی از پشم و پنبه است. 

اگر یک هودی مناسب برای فصول سرد سال می‌خواهید جنس پشم و پنبه انتخاب مناسب تری هستند. اما اگر برای روزهای آغازین سال نو به دنبال یک هودی مردانه سبک و بهاری هستید ترکیب پنیه و پلی استر عالی می‌شود.

طرح هودی مردانه

در حالی که برخی از مردان هودی‌ های ساده را انتخاب می‌کنند که هیچ طرحی یا گرافیکی ندارند، بسیاری از هودی‌ هایی که امروزه به فروش می‌رسند، طرح‌های گرافیکی منحصربه‌فردی دارند. آنها ممکن است تیم های ورزشی، گروه های موسیقی، جملات خنده دار یا دلایل خاص را به تصویر بکشند. شما همیشه یک طرح را بسته به ترجیح خود خریداری خواهید کرد.

چه چیزی یک سویشرت را از یک هودی متمایز می کند؟

جدیدترین مدل هودی مردانه زیپ دار و جلو بسته

برای پاسخ به این سوال بهتر است در ابتدا با معنی هودی و سویشرت و تعاریف هر دو گزینه آشنا شویم:

هودی مردانه چیست؟

برخلاف تصور عده‌ای که گمان می‌کنند هودی لباسی است که به تازگی و در طی چند سال اخیر طراحی شده، باید بگوییم که این تصور اشتباه است و لباسی شبیه به هودی امروزی از مدت‌ها قبل رایج بوده ولی تفاوت‌هایی پیدا کرده. طراحان آن را دستخوش تغییراتی کرده‌اند و لباسی مرسوم به هودی امروزی را طراحی کرده‌اند.  

راهبان و کشیشان ردایی بلند و کلاه‌دار شبیه به مدل هودی امروزه به تن داشتند. علاوه بر آن در سال 1930 به علت پایین بودن دمای برخی از کارخانه‌های نیویورک کارگران لباس فرم گرم و جلو بسته‌ای شبیه به هودی داشتند. (لغت این واژه نیز از کلمه Hod  که ریشه‌ی این واژه به زبان قبیله‌ای ژرمن‌ها در قرن 5 میلادی برمی‌گردد و به معنای Hat همان کلاه امروزی می‌باشد، برمی‌گردد).

امروزه هودی به لباسی شبیه به سویشرت گفته می‌شود که معمولا جلو بسته است و البته دارای کلاه می‌باشد. جنس هودی معمولا از نخ و پنبه می‌باشد و در اکثر مدل‌ها داخل هودی پشمی است. همانطور که گفته شد هودی لباسی جلو بسته و کمی بلند است اما طراحان امروزه مدل‌های مختلفی از انواع هودی‌ها ارائه می‌دهند که ممکن است زیپ‌دار یا دکمه دار باشند. هودی لباسی است هم مناسب خانم‌ها و هم آقایان و اکثر افراد جوانان و طرفدار تیپ‌های اسپرت به پوشیدن آ« بسیار علاقه دارند. این لباس برای پاییز و البته بسته به محل زندگی شما و جنس هودی می‌تواند برای زمستان نیز مناسب باشد. 

سویشرت مردانه چیست؟

سویشرت که در زبان انگلیسی به آن gumper می‌گویند، شباهت زیادی به هودی دارد و برخی این دو را اشتباه می‌گیرند. اما باید بدانید که در اصل سویشرت بدون کلاه و هودی کلاه‌دار است و تفاوت عمده این دو در این است. بیشتر سویشرت‌ ها به صورت زیپ‌دار یا دکمه‌دار هستند. ممکن است از جنس پلی استر، نخ یا هر جنس پارچه‌دیگری باشند. در سال‌های گذشته سویشرت بیشتر لباسی بود مخصوص ورزشکاران اما امروزه طرفداران استایل کژوال و غیر رسمی نیز به آن علاقمند هستند. سویشرت را می‌توانید در فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، دوچرخه سواری، کوهنوردی و سایر ورزش‌ها و حتی فعالیت‌های روزانه نیز استفاده کنید. برعکس هودی داخل سویشرت پشمی نیست و بسیاری از سویشرت‌ها برای چهار فصل مناسبند و کارایی دارند.

همانطور که مشاهده کردید سویشرت و هودی تفاوت‌هایی دارند. هر چند امروزه سوشیرت کلاه‌دار نیز در بازار پیدا می‌شود. 

امروزه سویشرت‎ مردانه و هودی مردانه بسیار مورد پسند آقایان شیک پسند واقع شده و اگر به فکر تهیه کادویی مناسب هستید از خرید سویشرت مردانه غافل نشوید چون قطعا کادویی بسیار شیک و البته کاربردی می‌باشد. 

برای داشتن یک استایل پاییزه با هودی مردانه به این نکات دقت کنید:

استایل پاییزه با هودی مردانه

  • همانطور که می‌دانید هودی تیپ شما را کاملا اسپرت می‌کند بنابراین پوشیدن این لباس به همراه کفش اسپرت و شلوار جین بسیار معقول می‌باشد. اما زمانی که هوا بسیار سرد است و هودی به تنهایی شما را از سرما محافظت نمی‌کند می‌توانیدتیپی متفاوت داشته باشید و از ترکیب پوشیدن هودی با کت چرم، پالتو بلند و کاپشن نترسید. شاید در نگاه اول این ترکیب تیپ رسمی و غیر رسمی کمی غیر معقول به نظر برسد اما قطعا نتیجه شگفت انگیز خواهد بود. هودی مردانه می‌تواند برای شما یک استایل زیبا پاییزه بسازد. 
  • در انتخاب رنگ هودی و سویشرت کاملا مختار هستید اما همانطور که می‌دانید رنگ‌هایی مانند طوسی، سورمه‌ای، مشکی بیشتر مورد توجه آقایان است و به راحتی ست می‌شود. اما توجه کنید اگر رنگی سرد برای زمستان انتخاب می‌کنید از نقش یک شلوار جین آبی و شال گردن با رنگی گرم غافل نشوید. 
  • اگر سویشرت شما جلو باز است و مایلید زیپ آن را باز کنید می‌توانید تی شرت با رنگی متضاد سویشرت بپوشید. به طور مثال اگر سویشرت شما سورمه‌ای است پوشیدن تی‌شرت سفید به همراه کفش اسپرت سفید تیپ شما را زیباتر از قبل می‌کند. 
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - amir nejati pour

سلام هودی طرح کهکشان دارید

4 آبان 1400 - 09:35

پاسخ