خرید 15 مدل جدیدترین پیراهن مردانه اسپرت،مجلسی...

راهنمای خرید جدیدترین پیراهن مردانه

آقایان هنگام خرید لباس به انتخاب پیراهن اهمیت زیادی می‌دهند و ممکن است زمان زیادی را صرف‌ این کار کنند. ما قصد داریم در این مقاله از سایت چی بگیر در مورد انواع پیراهن مردانه مطالبی را به اشتراک بگذاریم. پس با ما همراه باشید تا با آگاهی بیشتر برای خرید جدیدترین مدل پیراهن مردانه اقدام کنید.

انواع پیراهن مردانه

  • پیراهن مردانه کلاسیک: پیراهن مردانه کلاسیک از آن دسته لباس هایی است که حضوری جاودانه دارد. در واقع یکی از سنتی ترین مدل های پیراهن لباس در بازار است.  از خصوصیات این پیراهن می‌توان به دور بازوها و بدن کمی گشادتر اشاره کرد. شکل کلاسیک این مدل به کاربر امکان آزادی حرکت را فرد می‌دهد. اگرچه این سبک هنوز هم برای بسیاری انتخاب اول است، اما اخیراً تغییری در نحوه تناسب پیراهن‌ توسط افراد، به‌ویژه مردان جوان صورت گرفته است.
  • پیراهن مردانه اسپرت: یک پیراهن مردانه اسپرت لباس مدرنی است که و طرفدارن آن قشر جوان هستند. این نوع پیراهن راحتی تناسب کلاسیک را حفظ می‌کند، اما کمی جذب تر از پوشش کلاسیک است. شما می‌توانید از این پوشش بدون کت نیز استفاده کنید. 
  • پیراهن مردانه مجلسی: این مدل پیراهن مردانه این روزها بدون شک یکی از محبوب‌ترین لباس‌ ها در کمد آقایان محسوب می‌شوند. به این دلیل که آنها ظاهر بسیار مناسب تری نسبت به پیراهن های کلاسیک و اسپرت ارائه می دهند. استایل با این پیراهن به دلیل داشتن ظاهری شیک بسیار متمایزتر به نظر می رسد.

چگونه پیراهن مردانه رسمی انتخاب کنیم؟

پیراهن مردانه مجلسی جزء قدیمی‌ترین مدل‌ها است و اغلب همراه کت و شلوار مورد استفاده آقایان قرار می‌گیرد. این پیراهن طوری طراحی شده است که قسمت بازوها و کمر کمی گشاد است و معمولا جوان‌ها از آن استقبال می‌کنند. پیراهن مردانه رسمی مدل‌های گوناگونی دارد. بعضی از آن‌ها برای لاغر نشان دادن اندام، کمی تنگ هستند. این سبک برای افراد لاغر مناسب‌تر است و کمک می‌کند اندامشان باریک‌تر و قد بلند‌تر به نظر بیایند.

طبعا آشنایی با مدل‌های مختلف ایده خوبی به نظر می‌رسد و به شما در انتخاب پیراهن مردانه کمک شایانی خواهد کرد. پس کافی است نمونه‌های معرفی شده زیر را مورد ارزیابی قرار دهید تا بتوانید برای استایل رسمی و اسپرت خود، پیراهن مناسب را انتخاب کنید.

معرفی جدیدترین پیراهن مردانه اسپرت و کلاسیک

پیراهن آستین کوتاه مردانه الفردو مدل اسپرت چهارخانه 2 کد 222031

جنس این پیراهن پنبه بوده و یقه آن دکمه دار است. این مدل در مهمانی و مجالس رسمی کاربرد دارد. همچنین به صورت روزانه و اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید طرح این پیراهن چهارخانه است.

مشخصات
قدروی باسن
آستینکوتاه
سایزXL

پیراهن مردانه مدل rm9934

جنس این پیراهن آستین بلند پنبه و ویسکوز است. این مدل یقه برگردان دارد و برای استفاده روزانه و استایل رسمی مناسب است. 

مشخصات
قدروی باسن
نگهداریبرای حفظ کیفیت ودوام این پیراهن، در 30 درجه سانتی‌گراد شستشو شود.
در دمای کم اتوکشی شده و از سفید‌کننده به هیچ عنوان استفاده نشود.
کشور تولید‌کنندهایران
سایزL - XL - 3XL - XXL

پیراهن آستین بلند مردانه پایتی جامه مدل جین کشی کد 8588807

جنس این پیراهن جین بوده و پارچه ان حالت کشی دارد. از کاربرد این مدل می‌توان در مهمانی اشاره کرد. بیشتر مواقع نیز به صورت روزانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیراهن آستین بلند بوده و یقه برگردان داردو

مشخصات
قدزیر باسن
کشور تولید کنندهایران
نگهداریبرای حفظ کیفیت لباس توصیه می‌شود در دمای 30 درجه شسته شود
امکان رنگ‌دهی این پیراهن وجود دارد پس بهتر است به صورت دستی و جدا از لباس‌های دیگر شسته شود
سایزL - XL - 3XL

پیراهن آستین بلند مردانه مدل bn8888 رنگ سبز

این پیراهن آستین بلند از جنس پنبه و ویسکوز بوده و به برای داشتن استایل رسمی انتخاب مناسبی است. همچنین به عنوان لباس روزمره، مهمانی و اسپرت کاربرد دارد. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به قد بلند و یقه برگردان آن اشاره کرد.

مشخصات
طرحساده
نگهداریبرای حفظ کیفیت پارچه اتوکشی در دمای پایین انجام شود
برای شستن پیراهن از سفید‌کننده خودداری شود
در دمای 30 درجه شستشو شود
سایزM - L - XL - 3XL - XXL

پیراهن مردانه نگین کد 20846 رنگ سفید

این پیراهن آستین بلند تک جیب از الیاف نخی تولید شده که برای مهمانی و استفاده روزمره مناسب است. از ویژگی‌های این پیراهن می‌توان به آستین دور دوزی شده و یقه برگردان آن اشاره کرد.

مشخصات
قدروی باسن
جزئیات آستیندو دکمه در آستین
کشور تولید کننده ایران
سایر توضیحاتپس از خرید پیراهن و اطمینان از سایز مناسب آن، برای از بین بردن خطوط تا شده اتو شود
توجه داشته باشید این پیراهن قواره بزرگ است پس در انتخاب سایز آن دقت کنید
سایزM - L - XL - XXL - 3XL

 پیراهن مردانه مدل ce-p1m رنگ مشکی

جنس این پیراهن مشکی از الیاف نخی است. طرح ساده و آستین بلند آن باعث می‌شود علاوه بر استفاده روزمره، برای مهمانی نیز مناسب باشد.

مشخصات
قدزیر باسن
یقهبرگردان
سایر توضیحاتاین پیراهن تک جیب دارای آستین دو دکمه‌ای است
آستین آن دور دوزی خطی دارد
نگهداریبرای جلوگیری از رنگ دهی لباس، به صورت جدا شسته شود
کشور تولید شدهایران
سایزL

پیراهن مردانه زی سا مدل 153140607

پیراهن آستین کوتاه مردانه زی سا تولید شده از الیاف نخی دارای یقه برگردان بوده و برای استفاده روزمره کاربرد دارد. نحوه باز و بسته شدن این پیراهن به وسیله دکمه است. این پیراهن دارای یک جیب روی سینه است. مدل این تیشرت طوری طراحی شده است که برای استفاده اسپرت و روزمره مناسب است.

مشخصات
قدروی باسن
یقهبرگردان
کشور تولید کنندهایران
کشور مبدا برندایران
سایزL - XL

پیراهن آستین بلند مردانه مدل bn02 رنگ طوسی

چنس این پیراهن آستین بلند از ویسکوز و پنبه است. مدل این پیراهن طوری طراحی شده است که علاوه بر استفاده اسپرت و روزمره، برای مهمانی و جلسات رسمی مناسب است. 

مشخصات
قدروی باسن
یقهبرگردان
نگهداریبرای دوام بیشتر و حفظ کیفیت پارچه بهتر است در دمای 30 درجه شستشو شود
از مصرف سفید کننده خودداری شود
در دمای پایین اتوکشی شود
کشور تولید کننده ایران
سایزL - XL - 3XL - XXL

پیراهن آستین بلند مردانه مدل BMBT1089-2

جنس این پیراهن آستین بلند چهارخانه از الیاف نخی و پنبه است. این مدل به دلیل طرحی که دارد در مراسم و مکان‌های مختلف قابل استفاده است.

مشخصات
قدروی باسن
یقهبرگردان
نگهداریجهت حفظ کیفیت پیراهن در دمای 30 درجه شستشو شود
از سفید کننده برای شسشتوی لباس خودداری شود
اتوکشی با دمای پایین انجام شود
سایزL

پیراهن مردانه زی سا مدل 15314930170

جنس پیراهن آستین کوتاه زی سا نخی است و حالت اسپرت دارد که برای استفاده روزمره مناسب است.

مشخصات
قدروی باسن
یقهبرگردان
طرحراه راه
کشور مبدا برندایران
کشور تولید کنندهایران
سایزM - L - XL - XXL

پیراهن آستین بلند مردانه کروم مدل دو جیب پشمی 2220160

پارچه این پیراهن از جنس پنبه و فلامنت است و به دلیل ضخامتی که دارد، برای فصول سرد سال مناسب است. این پیراهن به دلیل طرحی که دارد، به عنوان لباس اسپرت،روزمره و مهمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات
قدروی باسن
یقهبرگردان
سایزM - L - XXL

پیراهن آستین بلند مردانه مدل bng4 رنگ سرمه ای

این پیراهن مردانه جنسی از پنبه و ویسکوز دارد. طرح ساده آن برای برای استفاده روزمره و اسپرت مناسب است. همچنین برای مهمانی، مراسم رسمی و اداری کاربرد دارد. برای انتخاب سایز مناسب به راهنمای سایزبندی پیراهن توجه کنید.

مشخصات
قدروی باسن
یقه برگردان
سایزL

پیراهن آستین بلند مردانه پایتی جامه مدل پرچمی کد 8048934

جنس این پیراهن بنگال است و طرحی راه راه در سه رنگ سفید، طوسی و مشکی دارد. این مدل برای استفاده روزمره، اسپرت و مهمانی مناسب است.

مشخصات
قدزیر باسن
یقهبرگردان
نگهداریبرای حفظ کیفیت لباس و دوام بیشتر آن از شستشو با پودر شوینده آنزیم دار خودداری شود
سایزM - L - 3XL

پیراهن آستین بلند مردانه کد 4g.ch.sol رنگ سفید

پارچه این پیراهن نخی بوده و پارچه آن از الیاف گیاهی و طبیعی تولید شده است. این مدل برای استفاده روزمره، اسپرت و مهمانی کاربرد دارد.

مشخصات
قدروی کمر
یقهایستاده
طرحچاپ
نگهداریبرای شستشوی این پیراهن از آب سرد و شوینده بدون آنزیم استفاده شود
جهت خشک کردن لباس، از قرار دادن در نور مستقیم آفتاب خودداری شود
سایزXXL

پیراهن آستین بلند مردانه لیورجی مدل جین تک جیب دکمه دار

جنس این پیراهن جین آستین بلند پنبه است. طرح این مدل برای استفاده اسپرت، روزمره، مهمانی و اداری و رسمی مناسب است.

مشخصات
قدروی کمر
یقهبرگردان
سایزS

در هنگام خرید پیراهن مردانه باید چه مواردی توجه شود

خرید پیراهن مردانه نیاز به دریافت اطلاعات و یادآوری نکاتی است که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد.

کیفیت پارچه پیراهن

خرید پیراهن مردانه که دارای جنس با‌کیفیت است، از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که پیراهن جزء لباس‌هایی است که پس از هر بار پوشیدن شسته می‌شود. پس جنس پارچه در دوام و کیفیت آن نقش مهمی دارد. از طرفی خرید پیراهن با الیاف نخی و طبیعی به جذب تعریق و رطوبت بدن کمک کرده و مانع از حساسیت و خارش پوست می‌شود.

مدل یقه پیراهن مردانه

انتخاب پیراهن با یقه مناسب تاثیر چشمگیری در استایل شما دارد چرا که دور گردن را احاطه می‌کند. پس مدل یقه و ایستایی آن در تیپ و چهره شما موثر است. در هنگام انتخاب پیراهن، راحتی یقه و کاربردی بودن آن را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید هر چقدر یقه پیراهن انتخابی‌تان بلند و سفت باشد، استایلتان حالت رسمی خواهد داشت. یقه نواری پهنایی به اندازه 3 سانتی‌متر دارد که برای تیپ اسپرت و غیر رسمی مناسب بوده و امکان استفاده از کراوات با آن وجود ندارد.

سایز پیراهن مردانه

داشتن استایل شیک به خرید پیراهن متناسب با سایز بدن بستگی دارد. مطالعه جدول زیر به شما در خرید پیراهن مردانه کمک خواهد کرد.

طول آستین(cm)
عرض شانه(cm)
ارتفاع لباس(cm)
عرض سینه(cm)
سایز
16
36
65
43
S
16
38
68
46
M
18
38
69
48
L
18
44
70
51
XL
19
45
72
53
XXL
20
46
73
55
3XL
20
49
75
58
4XL

قیمت پیراهن مردانه

قیمت پیراهن مردانه با توجه به جنس، برند، کیفیت و... متغیر است. اما به طور کلی رنج قیمت این کالا بین 150 تا 750 هزار تومان ارزیابی شده است. نمونه‌های معرفی شده بالا کمک می‌کند به طور مستقیم و با حذف واسطه پیراهن مردانه شیک و با‌ کیفیتی تهیه کنید. شما می‌توانید با توجه به مشخصات محصول و بررسی قیمت آن برای خرید پیراهن مردانه اقدام کنید.

انواع یقه پیراهن مردانه

همانطور که هر پیراهنی دارای تناسب منحصر به فردی است، یقه ها نیز به همان اندازه مهم هستند. هنگام نگاه کردن به یقه، جنبه های زیادی باید در نظر گرفته شود تا راحتی، کاربردی بودن و استایل تضمین شود.

یقه نیمه پهن: این یقه ظاهری غیر رسمی دارد. و برای مردان بلند قد با گردن بلندتر مناسب است.

یقه پهن: این مدل یقه یکی از گزینه های غیررسمی است، اما با ظاهری مدرن و زیباتر. این سبک با داشتن طول و عرض بسیار بیشتر از نمونه قبلی طراحی شده است. یقه پهن دارای طول نقطه متناسب تری است. بنابراین، آن را به یک سبک جهانی تبدیل می کند که معمولاً توسط مردان با صورت های کشیده انتخاب می شود.

یقه  پهن در پیراهن مردانه

 یقه دکمه ای: یقه دکمه‌دار دقیقاً همان چیزی است که به نظر می‌رسد، این مدل یقه کمترین ظاهر رسمی را برای ما ایجاد می‌کند. این استایل با مواردی که قبلا ذکر شد متفاوت است، زیرا دارای دکمه هایی در پایین یقه است که آنها را به خود پیراهن متصل می کند. این سبک در میان مردان جوان و افرادی که به طور کلی به دنبال ظاهر کمتر رسمی هستند، محبوب است.

یقه دکمه ایی در پیراهن مردانه

یقه ایستاده: این مدل یقه یک استایل غیررسمی را برای شما می‌سازد. این سبک یقه شامل یک دکمه است که درست بالای استخوان یقه قرار گرفته.اگرچه این سبک هنوز هم به طور غیرقابل انکاری گزینه ای درجه یک است، اما اجازه استفاده از کراوات را نمی دهد.

یقه ایستاده در پیراهن مردانه

بهترین برند پیراهن مردانه کدام است؟

برای خرید پیراهن مردانه برند، می‌توان در سایت‌ها و فروشگاه‌ها جستجو کرد. همچنین نظر کاربران در مورد کیفیت پیراهن کمک زیادی به شما خواهد کرد. در بین انواع مارک‌های پوشاک ایرانی و خارجی، زی سا، ایزی دو و سیدونا برند‌های معروف و معتبر به شمار می‌آیند.

نحوه نگهداری و شستشوی پیراهن مردانه به چه صورت است؟

برای شستشوی پیراهن مردانه توصیه از پودر شوینده آنزیم‌دار استفاده نکنید. در صورتی که رنگ پیراهن شما تیره است، به دلیل احتمال رنگ‌دهی آن را به صورت دستی و جدا از لباس‌های دیگر بشویید. جهت حفظ دوام کیفیت پیراهن، آن را در دمای حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد شستشو دهید.

هر مردی باید چه رنگ پیراهنی داشته باشد؟

خرید رنگ‌های خنثی جزء اولین انتخاب‌های آقایان است. پس هر مردی باید در کمد لباسش یک پیراهن مشکی و سفید داشته باشد. همیشه یک پیراهن سفید با کت و شلوار مشکی یا رنگ تیره می‌تواند انتخابی شیک و باکلاس باشد. پیراهن مشکی نیز در زیبایی استایل شما تاثیر زیادی دارد و پوشیدن آن حالتی رسمی و جدی به ظاهر شما می‌بخشد. استفاده از سایر رنگ‌های تیره و روشن بستگی به استایل و سلیقه شخصی افراد دارد.

یک مرد به چند پیراهن نیاز دارد؟

در کمد هر مردی باید حداقل 10 مدل پیراهن وجود داشته باشد تا در صورت تعویض و شستشو در طول هفته، جایگزینی برای آن باشد. همان‌‌طور که گفتیم پیراهن مردانه با توجه به استایل رسمی و اسپرت، بهتر است در تعداد زیاد باشد تا با هر تیپ و لباسی به راحتی ست شود.

کلام آخر

هدف ما در سایت چی بگیر جمع آوری اطلاعات مفید برای خرید پیراهن مردانه جذاب است تا شما بتوانید استایلی شیک و زیبا داشته باشید. چنانچه سوال، پیشنهاد و یا انتقادی در این مورد دارید، پاسخگوی شما عزیزان هستیم. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.