پوشک بچه: معرفی بهترین پوشک بچه (با جذب بالا)

بهترین پوشک برای نوزاد تازه متولد شده

به دنیا آمدن هر نوزاد برای پدر و مادر دنیایی از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی را به ارمغان می‌آورد، دنیایی که قبل از آن هرگز تجربه نکرده‌اند. لحظه به لحظه کودک، پدر و مادر را با چالش‌های جدید مواجه می‌کند. چالش‌هایی که همگی از فرایند رشد و تکامل کودک می‌باشند. و این پدر و مادر هستند که با اطلاعات کافی و علمی باید هر یک از این مراحل را به خوبی طی کنند تا مراحل رشد و سلامت کودک به خوبی پشت سر گذاشته شود و کودکی سالم آماده ورود به مراحل جدیدتر زندگی شود.

همانطور که می‌دانید یکی از نیازهای نوزاد خرید پوشک بچه مناسب می‌باشد. یکی از نیازهای اساسی کودک که از لحظه به دنیا آمدن با او همراه است و تا کودک آموزش لازم برای رفع نیازهای خود را ببیند با او همراه است. پس اگر به زودی صاحب فرزندی می‌شوید و یا اگر یکی از این فرشته‌های کوچک را در خانه دارید امروز در چی بگیر با ما همراه باشید تا راهنمای خرید پوشک بچه و نوزاد را در اختیار شما قرار دهیم. 

قبل از خرید پوشک بچه به این نکات دقت کنید:

چطور پوشک بچه خوب بخریم؟ پاسخ به این سوال با در نظر گرفتن چند فاکتور ساده امکان پذیر است و شما می‌توانید بدون نگرانی پوشک مناسب کودک خود را خریداری کنید. 

سایز مناسب پوشک بچه/سایز پوشک نوزاد تازه متولد شده

برای نوزاد تازه متولد شده همان سایز یک که کوچکترین سایز پوشک است مناسب‌ است اما توجه کنید برای خرید پوشک نوزادی که تازه متولد شده بهتر است فقط یک بسته پوشک بخرید چون هنوز اطلاعات کافی از جثه‌ی نوزاد خود ندارید و همینطور نمی‌دانید جنس پوشک با پوست نوزاد سازگار است یا نه؟
توجه فرمایید که پوشک نباید به گونه‌‎ای باشد که فاصله بین دو پای کودک بیشتر از یک دست یا چهار انگشت شود و علاوه بر این نباید به حدی پای کودک را فشرده کند که هنگام باز کردن روی ران کودک خط افتاده باشد. روی بسته پوشک درج شده که برای چه وزنی مناسب است حتما به این اطلاعات توجه فرمایید.

لایه رویی پوشک بچه مهم است

در گذشته که استفاده از پوشک بچه مرسوم نبود والدین از پارچه‌هایی نخی به این منظور استفاده می‌کردند که چون جنس پارچه از مواد پلاستیکی نبود هیچ گونه آسیبی برای نوزاد نداشت اما امروزه که استفاده از پوشک بچه بسیار رایج شده است باید توجه کنید که از پوشکی استفاده کنید که لایه‌ی رویی ان از کتان باشد و فاقد مواد پلاستیکی و آسیب‌زا باشد.

پوشک بچه بدون مواد معطر و رنگی

در هنگام خرید پوشک بچه توجه بفرمایید که پوشک بچه نیازی به مواد رنگی و معطر ندارد. این مواد افزودنی ممکن است باعث قرمزی پوست و حساسیت کودک شود. به خصوص در شش ماهه ابتدای زندگی نوزاد که پوستی بسیار حساس دارد. 

پوشک بچه با جذب بالا

پوشک بچه باید حاوی مواد جاذب باشد تا کودک را دچار مشکل ادرار سوختگی نکند و باعث پس زدن ادرار و مدفوع نشود. در حقیقت یکی از وجه تمایز پوشک‌های با کیفیت با سایر پوشک‌ها در جذب فوق‌العاده آن‌ها می‌باشد. 

حجم مناسب پوشک بچه

پوشک باید حجم مناسبی داشته باشد نه آنقدر ظریف که مواد را پس بزند نه آنقدر پهن و پرحجم که روی راه رفتن و حالت پاهای کودک اثر بگذارد. همانطور که اشاره شد پوشک بچه خوب بعد بین پاهای کودک تقریبا 4 انگشت فاصله می‌اندازد. بنابراین بهتر است قطر پوشک کم باشد. 

قیمت بهترین پوشک بچه

آگاهی از دفع مدفوع نوزاد به شما کمک می‌کند تا تخمین بزنید که چند پوشک در ماه نیاز دارید و مبلغی که احتمالاً برای آنها هزینه می‌کنید. قیمت بالا همیشه به معنای کیفیت عالی نیست، بنابراین توصیه می‌کنیم به ویژگی‌ها نگاه کنید نه برچسب قیمت. 

یک نکته مفید - کوچکترین بسته های دو یا سه مارک پوشک را بخرید و آنها را روی کودک خود امتحان کنید.اگر نتیجه رضایت بخش بود می‌توانید به سراغ بسته‌های پوشک بچه بزرگتر بروید.

پوشک بچه ضدحساسیت

اگر کودک شما دارای پوست حساس است، اولین نگرانی در ذهن شما این خواهد بود: "اگر بچه من به پوشک حساسیت داشته باشد؟" اعتقاد عمومی بر این است که پوشک‌های پارچه‌ای باعث حساسیت نمی‌شوند، اما این همیشه درست نیست. حساسیت پوشک می‌تواند در اثر هرگونه رطوبت در ناحیه پوشک نوزاد ایجاد شود. در واقع، با انتخاب پوشک‌ ضدحساسیت می توانید حساسیت پوشک را از بچه‌ها دور کنید.

معرفی بهترین مارک پوشک بچه

اندازه پوشک: بزرگ
مناسب وزن:7 تا 18 کیلوگرم
تعداد در بسته: 62 عدد
نحوه بسته شدن:چسبی

تعداد در بسته:36 عدد
نحوه بسته شدن:چسبی
مناسب وزن: 11 تا 25 کیلوگرم
اندازه:خیلی بزرگ

تعداد در بسته: 34 عدد
نحوه بسته شدن:چسبی
مناسب وزن: 8 تا 16 کیلوگرم
اندازه:بزرگ

تعداد در بسته:36 عدد
نحوه بسته شدن:چسبی
مناسب وزن:7 تا 18 کیلوگرم
اندازه:بزرگ

تعداد در بسته:24 عدد
نحوه بسته شدن:چسبی
مناسب وزن:15 تا 25 کیلوگرم
اندازه:خیلی بزرگ 

تعداد در بسته:34 عدد
نحوه بسته شدن:چسبی
مناسب وزن:12تا 25 کیلوگرم
اندازه:خیلی بزرگ 

تعداد در بسته:20 عدد
نحوه بسته شدن:شورتی
مناسب وزن:8 تا 18 کیلوگرم
اندازه:بزرگ

تعداد در بسته:30 عدد
نحوه بسته شدن:چسبی
مناسب وزن: 11 تا 25 کیلوگرم
اندازه: خیلی بزرگ

تعداد در بسته:28 عدد
نحوه بسته شدن:چسبی
مناسب وزن:12 تا 20 کیلوگرم
اندازه:خیلی بزرگ 

تعداد در بسته:40 عدد
نحوه بسته شدن:چسبی
مناسب وزن:2 تا 5 کیلوگرم
اندازه:کوچک

برای دیدن نمونه های دندان گیر بچه و دندان گیر انگشتی بچه کلیک کنید. 

چرا خرید پوشک بچه خوب، مهم است؟ 

بعضی از افراد گمان می‌کنند خرید پوشک مناسب چندان اهمیتی ندارد و هر نوع پوشکی می‌تواند برای نوزاد مناسب باشد اما در حقیقت خرید پوشک بچه را نباید سرسری و بدون مطالعه در این خصوص انجام داد. پوشک بچه چون در ارتباط مسقیم با پوست و بدن کودک است اگر از مواد مرغوب و باکیفیت نباشد می‌تواند منجر به حساسیت پوستی شود یا اگر سایز پوشک بچه مناسب نباشد منجر به انحراف پای نوزاد شود، همینطور اگر ادرار کودک را به خوبی جذب نکند ممکن است باعث سوزش پوست نوزاد در قسمت ران شود.

پوشک بارلی بهتره یا مولفیکس؟ پوشک کوکومی بهتره یا مولفیکس؟

مهم‌ترین مسئله در خرید پوشک بچه توجه به راحتی کودک است. پوشک بچه نباید موجب فشار به ران‌ها، زخم، حساسیت، قرمزی و التهاب پوست شود. هنگامی که کودک شروع به راه رفتن می‌کند راحتی پوشک بسیار مهم است، مهم نیست پوشک از کدام برند باشد یک پوشک بچه خوب نباید مانع راه رفتن راحت و آزادانه کودک شود. بهترین پوشک بچه ضدحساسیت است.

سخن آخر: پوشک جز وسایلی است که تا مدت‌های زیادی به طور مداوم باید آن را خریداری کنید بنابراین خرید پوشک با قیمت مناسب و اقتصادی بهتر است. پوشک‌های ایرانی امروزه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که قیمت آن‌ها نیز مناسب‌تر می‌باشد.

حالا که به اهمیت پوشک بچه خوب پی بردیم حتما از خود می‌پرسید چطور پوشک بچه خوب بخریم؟ یا کدام مارک پوشک بچه بهتر است؟ در این مقاله از وب سایت چی بگیر تلاش کرده‌ایم تا راهنمای خرید پوشک بچه خوب را در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
پوشک کودک و نوزاد قیمت انواع پوشک کودک و نوزاد