خرید جدیدترین مدل روفرشی ترک و ایرانی (باکیفیت ترین)

خرید جدیدترین مدل روفرشی مدرن و روفرش کشدار

امروز فرصت و زمان کمی برای خانم‌ها باقی است تا بتوانند هم نظافت منزل را انجام دهند و هم به بسیاری از کارهای مهم دیگر رسیدگی کنند. و از آنجایی که تمیزی منزل برای اکثر خانم‌های ایرانی یک نکته بسیار حائز اهمیت است و سعی دارند به هر نحو ممکن منزلشان را پاکیزه و تمیز نگه دارند، استفاده از روفرشی یک نعمت بزرگ به شمار می‌رود. از این طریق است که، با پوشاندن فرش توسط روفرشی‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌هایی زیبا کدبانوی حساس، کمتر نگران کثیف شدن فرش خواهد بود. 

استفاده از روفرشی مزایای زیادی دارد از مهمترین آنها راحت و آسان‌تر شسته شدن روفرشی نسبت به فرش است. روفرشی‌ها معمولا داخل ماشین لباس‌شویی جای می‌گیرند، به این ترتیب است که حتی اگر هم بسیار کثیف شده باشند، با سرعت بالایی بدون خستگی خانوم خانه، تمیز خواهد شد. 

تولیدات روز افزون این محصول پرکاربرد، سبب شده است که طراحان به فکر رنگ و نقش‌هایی با کیفیت‌هایی بی‌نظیر باشند. تا تمام سلیقه‌ها را بتوانند از خود راضی نگه دارند. در ادامه پر طرفدارترین روفرشی‌ها را با هم مرور می‌کنیم. 

روفرشی مدل کشدار TINA41 با طرح و رنگی بی‌نظیر را در تصویر ملاحظه می‌نمایید. جنس این روفرشی نخی و دارای طرح و نقشی بسیار زیبا است. کیفیت بافت این روفرشی هم بسیار عالی و با کیفیت است. مطمئن باشید نسبت به هزینه‌ای که انجام می‌دهید این روفرشی ارزش خریدن دارد.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

روفرشی مدل نانو ضد لک کد 1979 روفرشی است که می‌تواند به سهولت و راحتی از فرش شما محافظت کند. جنس این روفرشی از ابریشم مخملی است. کیفیت این روفرشی بسیار عالی و درجه یک است. خیال شما برای رنگ دهی و مخلوط شدن رنگ‌ها و طرح‌های این روفرشی راحت باشد زیرا این اتفاق نخواهد افتاد. 

همچنین چهار گوشه این محصول با کش باکیفیت دوخته‌شده است تا زیر فرش کیپ شود و مانع سر خوردن روی فرش شود. همچنین در زیر روفرشی کش دوزی شده تا هیچ چروکی روی طرح زیبای روفرشی ننشیند. برای تمیز کردن و شستشوی این فرش شما می‌توانید آن را در دمای 30 درجه سانتی‌گراد شستشو کنید.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

روفرشی کاندید یزد طرح سنتی مدل 607 در تصویردیده می‌شود. این روفرشی از تولیدات داخل ایران است و کیفیت خوب و قابل قبولی دارد. جنس آن از نخ است و طرح و زیبایی خاصی به منزل خواهد بخشید. کیفیت بافت خوبی نیز دارد.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

روفرشی شایان مدل ترنج کد 08 با بهره‌گیری از به روزترین دستگاه‌های موجود در داخل کشور یک روفرشی بسیار فاخر و زیبا تولید کرده است. 

روفرشی شایان بسیار مرغوب است و از نوع پارچه ضد حساسیت تولید شده است. این مدل روفرشی کاملاً مقاوم در برابر جذب مایعات بوده و برای خانواده‌های با فرزندان خردسال یک انتخاب عالی به‌شمار می‌روند. رنگ این روفرشی ها کاملا ثابت است. از مهمترین ویژگی‌های این روفرشی ضخامت و وزن قابل قبول آن است که از سر خوردن و چروک شدن جلوگیری می‌کند. این مدل روفرشی دارای رنگ زمینه سورمه‌ای مشکی است. این روفروشی به راحتی قابلیت شستشو شدن داشته و با دوخت عالی، رنگ ثابت و سایز مناسب می‌تواند شما را در پاکیزه نگهداشتن منزل یاری نماید. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

روفرشی کد 4935 در سایز و اندازه‌ای استاندارد تولید شده است. جنس این روفرشی بسیار لطیف است. و این  محصول از مخمل مشابه رومبلی تولید شده. این روفرشی رنگ نمی‌دهد و هرگز رنگهای آن در حین شستشو با یکدیگر مخلوط نخواهند شد.

از ویژگی‌های این روفرشی این است که، چهار گوشه این محصول با کش باکیفیت دوخته‌شده است تا زیر فرش کیپ شود و مانع سر خوردن روی فرش شود. در وسط روفرشی نیز کش تعبیه شده که زیر فرش میرود و باعث می شود هیچ چروکی روی طرح زیبای روفرشی ننشیند. برای اینکه روفرشی شما آسیب نبینید آن را در دمای 30  درجه سانتی‌گراد شستشو کنید.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

روفرشی کد 4920 دارای جنسی لطیف است. این روفرشی از مخمل است. این روفرشی از آن مدل‌هاست که خیالتان از بابت رنگ دهی و خراب شدن آن در هنگام شستشو باید راحت باشد. 

از مهمترین ویژگیهای این فرش وجود کش باکیفیت در چهار گوشه فرش است که سبب جلوگیری از سر خوردن روفرشی از روی فرش می‌شود. برای تمیز کردن این روفرشی بهتر است آن را در دمای 30 درجه شستشو کنید. از استفاده از آب خیلی داغ پرهیز نمایید زیرا آب خیلی داغ، به بافت آن آسیب وارد می‌زند.از مهمترین ویژگیهای این روفرشی رنگ ثابت آن است همچنین کیفیت عالی آن بسیار چشم‌گیر بوده و طرح بسیار شیک آن هم سبب زیبایی بصری می‌شود. این روفرشی ضد الکتریسیته است.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

روفرشی گلباف یزد مدل گل رز کد 100 کاملاً تولید ایران است. این روفرشی دارای طرح و نقشی زیبا با ترکیب رنگی فوق العاده دارد. که مناسب برای هر نوع دکور و سلیقه‌ای است. این روفرشی در سایزهای متفاوت تولید شده است.


در ادامه بخوانید : قیمت و خرید بهترین مدل روتختی (دونفره و تک نفره)


در ادامه بخوانید : خرید انواع ارگانایزر و نظم دهنده (نظم دهنده لباس،نظم دهنده کابینت)

همانطور که می‌دانیم رو فرشی پارچه ای است که بر بروی فرش پهن می‌شود. این محصول که روفروشی نام دارد با طرح و نقش‌های بسیار زیبا و متفاوت در بازار موجود است و فرش را از هرگونه آلودگی، پاخوردگی و کثیف شدن نگهداری می‌نماید. استقبال زیاد افراد و پرطرفدار بودن این محصول سبب شده است تا این کالا به صورت مدرن و کلاسیک، برای تمام سلایق در بازار موجود باشد.

روفرشی‌ها از جنس‌های متفاوتی تهیه و تولید شده است از مصنوعات پارچه‌ای تا ابریشم. این تنوع در جنس و مدل به شما این امکان را می‌دهد که نسبت به بوجه خود خرید نمایید.

 بهترین روش نگهداری روفرشی

  • بهتر است روفرشی زیاد در معرض آفتاب نباشد. چون نور آفتاب آن را خواهد پوساند و عمر آن هم کم می‌شود.
  • برای شستشوی روفرشی هم شما می‌توانید آن را به قالیشویی‌های معتبر بسپارید.
  • اگر قصد دارید روفرشی را در منزل شستشو کنید بهتر است از جنس روفرشی خود مطمئن باشد که ابریشم یا مخمل است یا از مصنوعات بافته و تولید شده است، تا با توجه به آن مطلب هم دمای ماشین لباس‌شویی را درست تنظیم کنید و هم از مایع شوینده مناسبی را به کار ببرید. اما نکته اساسی این است که روفرشی بزرگتر از حجم ماشین لباس‌شویی نباشد زیرا این کار ممکن است سبب ادغام رنگها و چروک شدن روفرشی گردد.
  • سپردن روفرشی به قالیشویی به شما این کمک را می‌کند که تمام لکه‌های چربی، جوهر، غذا و ... به خوبی پاک گردد.

روفرشی‌ها از نظر طرح و نقش و جنس دارای انواع مختلفی هستند، پراستفاده‌ترین آنها عبارتند از:

  • روفرشی‌های ابریشمی، که بسیار زیبا هستند. این مدل روفرشی‌ها بسیار نازک و ظریفند.
  • روفرشی مخمل ابریشم یا شانل ابریشم، که روفرشی نرم است؛ کمی سنگین بوده اما طرح‌های زیبا و چشم‌نوازی دارند.
  • روفرشی‌های مخمل؛ بیشتریین تعداد و مدل در بازار را به خود اختصاص داده‌اند. این روفرشی‌ها ترکیبی از مخمل و نخ معمولی است. 
  • روفرشی‌های زرکدار ترکیبی از روفرشی با نخ مخمل و نخ زرکدار است.
  • روفرشی‌های دوشانل که این مدل هم ترکیب بافت از دو نخ مخمل است. این مدل روفرشی نرم‌تر و سنگین‌تر است.
  • روفرشی‌های مدرن که بیشتر مخمل هستند و دو رو، که برای دکوراسیون منازل مدرن مناسبند.
  • روفرشی‌های ترک، که از پارچه‌های مخمل ترک تهیه شده و اطراف آن کاملا کشدار و کشدوزی شده‌ است که مانع از سرخوردن آن بر روی فرش می‌شوند.
  • روفرشی‌های کلاسیک دارای طرح‌های خشتی، افشان و لچک است. این مدل روفرشی‌ها ضخامتی مناسب دارند و کاربردهای متفاوتی نیز پیدا کرده‌اند از جمله زیرانداز سفری.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.