مزایا و معایب ماشین لباسشویی پاکشوما: کدام مدل ماشین لباسشویی پاکشوما را بخریم؟

کدام مدل لباسشویی پاکشوما بهتر است؟

  • به نظر شما بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما کدام مدل است؟
  • چرا باید ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما را خریداری کنیم؟
  • برای خرید ماشین لباسشویی باید به چه فاکتورهایی دقت کنیم؟

یکی از لوازم مهم و ضروری در هر خانه‌ای ماشین لباسشویی است و نظافت و تمیز بودن لباس‌های افراد خانه به عملکرد ماشین لباسشویی بستگی دارد. ما در این مقاله از سایت چی بگیر می‌خواهیم برایتان بهترین ماشین‌های لباسشویی پاکشوما را معرفی کرده و بگوییم که برای خرید یک ماشین لباسشویی درجه یک و عالی باید به چه فاکتورهای مهمی دقت داشته باشید. اگر شما نیز قصد خرید بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما را دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 ظرفیت 6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100

ابعاد این ماشین لباسشویی معادل 850×600×470 سانتی‌متر بوده درب آن به سمت چپ باز شده و ظرفیت ۶ کیلوگرم لباس را دارد. زاویه باز شدن درب آن تا ۹۰ درجه بوده و دارای صفحه نمایش LED و سیستم قفل درب PTC بوده و سروصدای جزیی از خود تولید کرده و برنامه آبکشی، قابلیت تنظیم دور خشک کن و سایر قابلیت‌های منحصر به فردی نیز دارد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF -1564AJ ظرفیت 15.5 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF-1564AJ

ابعاد این ماشین لباسشویی از برند پاکشوما معادل 930×480×950 سانتی‌متر بوده و ظرفیت مخزن اگلباس آن نیز ۱۵ کیلوگرم و نوع مخزن نیز دو قلو است. درب این ماشین لباسشویی به سمت بالا باز و بسته شده و موتور آن تسمه‌ای است. زمانی که از از این دستگاه استفاده می‌کنید، قادر به اضافه کردن لباس در حین شستشو خواهید بود و سرعت چرخشموتور آن نیز ۴۰۰دور در دقیقه است .

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407 ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

با این پاشین لباسشویی می‌توانید کلیه لباس‌های مشکی، لباس کودک را سریعاً و با صرفه جویی در مصرف نیرو برق شتشو دهید. ابعاد این دستگاه معادل 500×600×850 سانتی‌متر بوده و ظرفیت ۹ کیلوگرم لباس را داشته و حین شستشو نیز می‌توانید لباس‌های جامانده را به آن‌ اضافه کنید. سرعت چرخش موتور این دستگاه یکی از نقاط قوت آن بوده و معادل ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.زاویه باز شدن درب آن نیز ۱۸۰ درجه است و دارای صفحه نمایشگر LED، برنامه شتشوی سریع، شستشوی خودکار و سایر امکانات ویژه‌ است. کافی است با روی محصول کلیک کرده و سایر ویژگی‌های آن را مطالعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TLF-62511 ظرفیت 6.2 کیلوگرم

 ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TLF-62511

ابعاد این ماشین لباسشویی معادل 540×590×910 سانتی‌متر بوده و زاویه باز و بسته شدن درب آن ۹۰درجه بوده و چرخش اضافی و شستشوی سریع دارد. ظرفیت مخزن آن ۶ کیلوگرم بوده و نوع موتور آن تسمه‌ای است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ماشین لباسشویی به شرح زیر است:

  • دارا بودن سیستم شتشوی گردش دو دور
  • قابلیت تنظیم ارتفاع آب مخزن
  • دارای شیر برقی
  • داشتن پمپ تخلیه
  • قابلیت عیب‌یابی هوشمند
  • بدون لرزش.کابینت فشرده فایبر گلاس.مجهز به فیلتر پرزگیر

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU 73200 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU -73200

ارتفاع این ماشین لباسشویی معادل ۸۵۰ سانتی‌متر است و عمق آن نیز ۴۷۰ سانتی‌متر و دارای صفحه نمایشگر LED بوده و پهنای آن ۶۰۰ سانتی‌متر گزارش شده است. میزان صدای این ماشین لباسشویی ۵۹ بوده و زاویه باز شدن درب آن ۱۸۰ درجه بوده و سرعت چرخش موتور آن در هر دقیقه ۱۲۰۰ دور است. ظرفیت مخزن این لباسشویی حدودا ۷ کیلوگرم است.

لباسشویی پاکشوما مدل TFU - 66100 WT ظرفیت 6 کیلوگرم

مشخصات
ظرفیت 6 کیلوگرم
عمق/ارتفاع/پهنا60*60*40
موتورتسمه ایی
سرعت چرخش موتور1000 دور در دقیقه


ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB - 86407 ST ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات
نوع موتورتسمه ایی
سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ8 کیلوگرم
صفحه نمایشدارد
برنامه هالباس بچه (Baby Care)
صرفه‌جویی (ECO)
شست‌وشوی سریع
عمق60 سانتی متر

این لباسشویی دارای ورودی آب سرد و گرم مستقل است که تاثیر بسزایی در صرفه جویی انرژی دارد.

مزایا

  • صفحه نمایش تمام لمسی
  • دارای سیستم کنترل کف
  • قابلیت تنظیم دمای آب
  • قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو
  • قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن
  • قابلیت اضافه یا کم کردن البسه در هر مرحله شستشو

معایب

  • تولید صدا در زمان خشک کردن لباس ها

معیارهای چی بگیر برای خرید بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما:

خرید و قیمت بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

اگر قصد شما برای خرید ماشین لباسشویی پاکشوما جدی است، توصیه می‌کنیم که چند دقیقه دست نگه داشته و نکاتی را که برایتان شرح می‌دهیم، مطالعه کرده و برای خرید حتما به آن‌ها توجه داشته باشید. این نکات مهم عبارت‌اند از:

توجه به ظرفیت و اندازه ماشین لباسشویی:

به جرئت می‌توانیم بگوییم، مهم‌ترین نکته برای خرید بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما توجه به ابعاد، اندازه و ظرفیتی است که ماشین لباسشویی دارد. پس در درجه اول لازم و ضروری است که محل نصب ماشین لباسشویی را انتخاب کرده و سپس با اندازه گیری دقیق متناسب با آن اندازه‌ها ماشین لباسشویی با ابعاد مناسب خریداری کنید.

اگر شما یک خانواده پرجمعیت هستید و میزان لباس‌های کثیف تولید شده در خانه‌تان زیاد است، باید ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا خریداری کنید. معمولا ظرفیت لباسشویی‌ها براساس کیلوگرم اندازه گیری می‌شود. در پایان این مقاله توضیحاتی درباره انتخاب صیحیح ظرفیت ماشین لباسشویی آورده‌ایم. 

اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بودن ماشین لباسشویی:

از دیگر فاکتورهای مهم دیگر برای خرید ماشین لباسشویی پاکشوما توجه داشتن به عملکرد آن است. برخی از ماشین‌های لباسشویی عملکردی نیمه اتوماتیک داشته و در واقع دارای دو مخزن بوده، یکی از این مخازن برای شستشو و دیگری برای خشک کردن است. در ماشین‌های لباسشویی نیمه اتوماتیک شخص باید به صورت دستی لباس‌ها را به مخزن خشک کن منتقل کرده و همواره باید از مداخله دست استفاده کند. 

مزایا ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیکمعایب ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک 
شیوه کار آساننیاز به عملیات دستی برای شستشو
مقرون به صرفه بودن و قیمت پاییناشغال فضای بیشتر
مصرف آب کمترتنظیمات دمای آن‌ها در دسترس نیست‌.
هزینه نگهداری پایین 
مصرف برق کمتر
زمان کمتری برای شستشو و خشک کردن لباس ها نیاز دارند.

در صورتی که ماشین لباسشویی‌ تمام اتوماتیک پاکشوما این مشکل را نداشته و به صورت خودکار لباس را شستشو داده، آبکشی کرده و سپس لباس‌های شما را خشک کرده و به مراتب استفاده از این مدل ماشین لباسشویی آسان‌تر است. در ادامه درباره مزایا و معایب هر دو مدل ماشین لباسشویی پاکشوما برایتان خواهیم گفت. 

مزایا ماشین لباسشویی تمام اتوماتیکمعایب ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک 
به هیچ عنوان به عملیات دستی نیاز ندارید.قیمت بالاتر نسبت به ماشین های نیمه اتوماتیک.
قابلیت تنظیم دما دارند.مصرف آب ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک بیشتر است.
می توانید چندین مدل برنامه شستشو به ماشین بدهید.این قبیل ماشین لباسشویی زمان بیشتری برای شستن و خشک کردن لباس ها نیاز دارد.
فضای کمتری اشغال می کند.

قابلیت تنظیم چرخش و تعداد دور موتور:

لازم به ذکر است که ماشین لباسشویی کیفیت مطلوبی دارد که تعداد دورهای موتور آن در دقیقه بیشتر باشد و از طرفی چرخش  و تعداد چرخش قابل کنترل باشد. به عنوان مثال به راحتی بتوانید به ماشین لباسشویی برای شتشوی لباس‌هایی که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار هستند، برنامه خاصی بدهید‌.

توجه به جنس وان لباسشویی پاکشوما:

به هیچ عنوان توجه به جنس وان ماشین لباسشویی را فراموش نکنید. ماشین لباسشویی پاکشومایی که خریداری می‌کنید باید وانی ضدزنگ داشته و طول عمر و دوام مطلوبی داشته باشد.

قابلیت کنترل دما:

حتما به برچسب روی برخی از لباس‌ها به ویژه لباس‌های کودکان و نوزادان توجه داشته‌اید. برای شستشوی برخی از لباس‌ها لازم است که دما را کنترل کنید. ماشین‌ لباسشویی پاکشوما نیز این قابلیت ویژه را داشته و با تنظیم دقیق دما می‌توانید سخت‌ترین لکه‌ها را نیز از روی لباس‌ها شسته و از بین ببرید.

قابلیت پردازش آب سخت:

در برخی مواقع که از آب سخت برای شستشوی لباس استفاده می‌شود، مواد شوینده به آسانی در آب حل نشده و قادر به تمیز کردن و از بین بردن لکه‌ها نیستند. بهتر است ماشین لباسشویی خریداری کنید که از قابلیت تصفیه آب سخت برخوردار بوده و به راحتی بتواند سختی آب را از بین برده و شستشوی لباس را با دقت بالایی انجام بدهد.

ظرفیت ماشین لباسشویی

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، هر ماشین لباسشویی دارای یک ظرفیت خاص بوده و باید متناسب با ظرفیتی که مخزن آن‌ها دارند، درونشان لباس بریزید. در این قسمت ظرفیت ماشین‌های لباسشویی پاکشوما را شرح می‌دهیم.

  • اگر خانواده شما دو عضو دارد، ماشین لباسشویی با ظرفیت مخزن ۵ تا ۶ کیلوگرم برایتان مناسب است. ۶ کیلوگرم لباس به صورت تقریبی معادل با دو پیراهن، دو شلوار جین، یک روتختی، یک حوله کوچک و دو روبالشتی است.
  • اگر خانواده شما ۲ تا ۳ عضو دارد، ماشین لباسشویی با ظرفیت مخزن ۶.۵ تا ۷ کیلوگرم برایتان مناسب است. ۷ کیلوگرم لباس به صورت تقریبی معادل لباس‌هایی به  تعداد سه پیراهن، سه شلوار جین، یک روتختی، دو حوله کوچک و دو روبالشتی است.
  • اگر خانواده شما ۴ تا ۵ عضو دارد، ماشین لباسشویی پاکشوما با ظرفیت مخزن ۸ کیلوگرم برایتان مناسب است. ۸ کیلوگرم لباس معادل با چهار پیراهن، سه شلولر جین، یک روتختی، سه عددحوله و روبالشتی است‌.
  • اگر خانواده شما بیشتر از ۵ عضو دارد، ماشین لباسشویی با ظرفیت ۸.۵ تا ۹ کیلوگرم ظرفیت برایتان مناسب است. این مقدار از ظرفیت به صورت تقریبی شامل سه عدد پیراهن، سه عدد شلوار جین، دو عدد روتختی، شش عدد حوله کوچک و شش عدد روبالشتی است.

قیمت بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

آیا ماشین‌ لباسشویی پاکشوما قابلیت شستشوی سریع نیز دارند؟

بله، ماشین‌ لباسشویی پاکشوما می‌توانند ۱ تا ۱.۵کیلوگرم لباس را در مدت زمانی معادل یک ربع شستشو بدهند و از بابت شستشوی سریع یا شستشو با تاخیر نگرانی نخواهید داشت.

نحوه عملکرد و کار با ماشین لباسشویی پاکشوما به چه صورت است؟

اگر از بابت کار با ماشین لباسشویی پاکشوما نگرانی دارید، کافی است دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید.اکثر مدل‌های ماشین لباسشویی پاکشوما مجهز به نمایشگرLCD  بوده و به راحتی می‌توانید شیوه شستشو و خشک کردن لباس را تنظیم کنید.

قابلیت شستشو با بخار و حباب ماشین لباسشویی چیست‌؟

برخی از ‌ماشین‌ لباسشویی پیشرفته علاوه بر شستوی لباس با حباب قابلیت شستشو با بخار را داشته و با خرید این قبیل از ماشین لباسشویی‌ لازم نیست که دیگر به خشکویی‌ها مراجعه کنید. این مکانیزم به گونه‌ای است که تمام لکه‌ها را از بین برده و لباس شما بوی نامطبوعی نخواهد داد.

آیا می‌توانیم از ماشین لباسشویی برای شستسوی پرده و ملحفه استفاده کنیم؟

بله،  برای شستشوی پرده‌ها و ملحفه‌ها نیز می‌توانید از ماشین لباسشویی پاکشوما استفاده کنید‌، تنها لازم است که به تنظیمات با توجه به ویژگی‌های پرده و ملحفه دقت داشته باشید‌.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت چی بگیر به معرفی بهترین ماشین‌ لباسشویی پاکشوما پرداخته و برایتان گفتیم که برای خرید باید به چه فاکتورهای مهمی دقت داشته باشید. پس از مطالعه این مقاله می‌توانید با آسودگی خاطر یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌ های معرفی شده پاکشوما را انتخاب کرده و با قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.