کدام ماشین لباسشویی را بخریم؟مقایسه بهترین لباسشویی اسنوا و پاکشوما

ماشین لباسشویی اسنوا بخریم یا پاکشوما؟

ماشین لباسشویی جزء آن دسته از لوازم واجب و ضروری در هر خانه‌ای است، به ویژه در فصل تابستان که اعضای خانواده روزانه دوش گرفته و لباس‌های خود را تعویض می‌کنند. اگر دلتان می‌خواهد ماشین لباسشویی جدید و با قابلیت‌های خاص و منحصربه‌فرد خریداری کنید، مطالعه این مطلب برای شما مفید و کاربردی است. ممکن است در زمان خرید ماشین لباسشویی بین دو برند پاکشوما و اسنوا مردد شوید. ما در این مطلب از سایت چی بگیر برای شما عزیزان خواهیم گفت که آیا ماشین لباسشویی پاکشوما ارزش خرید دارد یا ماشین لباسشویی اسنوا؟

اهمیت توجه به برند ماشین لباسشویی

در درجه اول باید بگوییم که برند یک کالا به ویژه ماشین لباسشویی معرف کیفیت و مرغوبیت آن بوده و به‌هیچ‌عنوان نباید نادیده گرفته شود. اگرچه اکثر ماشین‌های لباسشویی مکانیزم و کارایی برابری دارند؛ اما در شیوۀ ساخت، کاربرد و سایر موارد دیگر تفاوت‌هایی دارند. به‌ عنوان مثال سه نوع ماشین لباسشویی در بازار موجود است که عبارت‌اند از:

  • ماشین لباسشویی درب از بالا
  • ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک
  • ماشین لباسشویی درب از جلو ساده

جالب است بدانید که موارد نامبرده دسته‌بندی انواع ماشین لباسشویی باتوجه به نوع درب آن بود. پیشنهاد ما برای شما عزیزان این است که در زمان خرید ماشین لباسشویی عجول نباشید. بهتر است در اولین فرصت کلیۀ برندهای ماشین لباسشویی را مورد نقد و بررسی قرار داده و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، به سراغ محصولات باکیفیت بروید. ما در این مطلب تعدادی از بهترین ماشین‌ های لباسشویی پاکشوما و ماشین لباسشویی اسنوا را برایتان معرفی می‌کنیم.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40907 WT ظرفیت 9 کیلوگرم

رنگ این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما سفید بوده و درب مخزن آن در قسمت جلو قرار دارد. این ماشین مجهز به موتور تسمه‌ای است و سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه است.ظرفیت مخزن آن برابر با 9 کیلوگرم است و مجهز به صفحه نمایش است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60 ظرفیت 9 کیلوگرم

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا دارای مخزنی با ظرفیت 9 کیلوگرم بوده و به جرئت می‌توان گفت که نیاز یک خانواده پرجمعیت را پوشش می‌دهد. درب آن از قسمت جلو باز می‌شود و مجهز به موتور تسمه‌ای با سرعت چرخش موتور 1400 دقیقه در دور است. زاویه باز شدن در آن 150 درجه ذکر شده و درب آن به سمت چپ باز می‌شود.  یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا، امکان اضافه‌ کردن لباس در حین شست‌وشو است. 

از طرفی در کوتاه‌ترین زمان ممکن لباس‌های شما را به بهترین شکل ممکن می‌شوید. این ماشین لباسشویی مجهز به صفحه نمایشگر بوده و نمایشگر آن لمسی است. ارتفاع این دستگاه برابر با 850 سانتی‌متر و پهنای آن 595 سانتی‌متر است. درواقع می‌توان گفت برای نصب آن به فضایی در حد متوسط نیاز دارید و جای زیادی اشغال نمی‌کند.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S50 ظرفیت 9 کیلوگرم

اگر سرویس لوازم برقی شما به رنگ نقره‌ای است این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا گزینه مناسبی برای شما است. ابعاد این مدل برابر با 63.5×85×59.5 سانتی‌متر بوده و مخزن آن ظرفیت 9 کیلوگرم لباس را دارد. نوع موتور آن اینورتر دیجیتال بوده و سرعت چرخش موتوری برابر با 1400 دور بر دقیقه دارد. درب آن قسمت جلو و به سمت چپ باز می‌شود.

سیستم ایمنی ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به سیستم عیب یابی خودکار و بخار شور است. در نتیجه نگران چروک شدن لباس‌های نخی خود نخواهید شد. این ماشین لباسشویی از برنامه‌ها و ویژگی‌‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

  • حالت تعطیلات
  • امکان صرفه‌جویی
  • آبکشی + چرخش
  • شستشو سریع دستشور
  • فناوری حباب ساز
  • چرخه اضافی
  • شستشو لباس کودک
  • شستشو لباس مشکی

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W60 ظرفیت 9 کیلوگرم

اگر قد خرید ماشین لباسشویی اسنوا با حداکثر 20 میلیون تومان هزینه را دارید، پیشنهاد ما برایتان این مدل خاص است. سرعت چرخش این ماشین برابر با 1400 دور در دقیقه است. مخزن این ماشین ظرفیتی برابر با 8 کیلوگرم دارد و درب آن نیز به سمت چپ باز می‌شود. ابعاد این دستگاه برابر با 85×60× 63 سانتی‌متر است.

برای خرید این مدل از ماشین لباسشویی توصیه می‌کنیم به نظرات مشتریان توجه کنید. خوشبختانه کلیۀ افرادی که از این محصول خریداری کرده‌اند از خرید خود نهایت رضایت را در طولانی مدت داشته‌اند.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل  SWM-84526 ظرفیت 8 کیلوگرم

ابعاد این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا برابر با 63×85×59 سانتی متر گزارش شده و با این اوصاف چندان جاگیر نیست. این مدل مجهز به نمایشگر ال ای دی بوده و درب آن در قسمت جلو است و به سمت چپ باز می‌شود. شما می‌توانید حدود 8 کیلوگرم لباس را درون این ماشین بشویید و نگران پاکیزگی لباسهای خود نباشید. این ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به موتور اینورتر دیجیتال بوده و سرعت چرخش موتور 1400 دور بر دقیقه است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71W10 ظرفیت 7 کیلوگرم

مشخصات 
نوع مخزندرب از جلو
سرعت چرخش موتور1000 دور در دقیقه
طبقه بندی رنگیساده 
اندازه دهانه در500
زاویه باز شدن در120 درجه
جهت باز شدن دربه سمت چپ
دستگاه نمایش وضعیتنمایشگر ال ای دی
پشتیبانی از برنامه ها و حالت‌های خاصصرفه جویی
لباس بچه
لباس مشکی
فناوری حباب ساز
هوشمند
شستشو سریع
میزان مصرف آبکم مصرف
میزان صدا45%- صرفه جویی
عمق55 دسی بل
سایر ویژگی‌ها15 برنامه ضد چروک
ارتفاع85 سانتی‌متر
پهنا85 سانتی‌متر
ابعاد63 سانتی‌متر

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TLF-62511 ظرفیت 6.2 کیلوگرم

برای افرادی که تمایل به خرید ماشین لباسشویی با درب مخزن از بالا دارند، این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما با موتور تسمه‌ای بهترین گزینه ممکن است. سرعت چرخش موتور آن برابر با 800 دور در دقیقه است و به کمک این ماشین لباسشویی قادر به شستشو 6 کیلوگرم لباس هستید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTN 9604 AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

مشخصات
نوع مخزندرب از بالا
سرعت چرخش موتور1300 دور در دقیقه
طبقه بندی رنگیساده 
ظرفیت دیگ9.6 کیلوگرم
جهت باز شدن دربالا
میزان مصرف آبC
میزان مصرف برقA
توضیحات صفحه نمایشندارد
عمق48 سانتی‌متر
سایر ویژگی‌هاسیستم شستشوی آبشاری
پروانه حباب ساز
پرزگیر
هدایتگر آب
فیلتر ورودی آب
قابلیت تنظیم زمان
فیلتر خشک کن 4 لیتر
پمپ تخلیه
ارتفاع96 سانتی‌متر
پهنا80 سانتی‌متر

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40901 ST ظرفیت 9 کیلوگرم

درب این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما از قسمت جلو و به سمت چپ باز می‌شود. نوع موتور آن تسمه‌ای بوده و قابلیت چرخش 1400 دور در دقیقه دارد. ظرفیت ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلوگرم است و درب آن قابلیت باز شدن تا زاویه 180 درجه را دارد. شما می‌توانید در زمان استفاده از آن سایر لباس‌های جامانده را به داخل مخزن منتقل کنید و دیگر لازم نیست به صورت مجزا آنها را بشویید. دارای ۱۶ برنامه شستشو اصلی و ۳ برنامه کمکی است.  موتور پیشرفته کم مصرف BLDC قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو از ۱ تا ۲۴ ساعت را دارد. این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن تا ۱۴۰۰ دور را داشته و قابلیت تنظیم دمای آب تا ۹۰ درجه را ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که ابعاد ماشین لباسشویی برابر با 60×60×85 سانتی‌متر است و فضای چندانی را اشغال نمی‌کند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40714 ST ظرفیت 7 کیلوگرم

مشخصات
نوع مخزندرب از بالا 
سرعت چرخش موتور1400 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
7 کیلوگرم
جهت باز شدن درب180 درجه
میزان صدای آبکشیبه سمت چپ
امکانات ماشین لباسشویی76 دسی بل
سیستم ایمنیاضافه کردن لباس حین کار
دستگاه نمایش وضعیتمجهز به صفحه نمایشگر
پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاصلباس بچه
لباس مشکی
شست و شوی سریع
میزان مصرف آبC
میزان مصرف برق++A
عمق54 سانتی‌متر
ارتفاع85 سانتی‌متر
پهنا60 سانتی‌متر

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40918 WT ظرفیت 9 کیلوگرم

مشخصات
نوع مخزندرب از جلو 
سرعت چرخش موتور1400 دور در دقیقه
نوع موتور تسمه‌ای
ظرفیت دیگ
9 کیلوگرم
جهت باز شدن درب180 درجه
میزان صدای آبکشیبه سمت چپ
امکانات ماشین لباسشویی54 دسی بل
سیستم ایمنیاضافه کردن لباس حین کار
دستگاه نمایش وضعیتمجهز به صفحه نمایشگر
پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاصلباس بچه
لباس مشکی
شست و شوی سریع
توضیحات صفحه نمایش LED
عمق60 سانتی‌متر
ارتفاع85 سانتی‌متر
پهنا60 سانتی‌متر

مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا و پاکشوما

برای مقایسه ماشین لباسشویی پاکشوما و اسنوا در درجه اول لازم و ضروری است که مشخصات و ویژگی‌های هر یک از محصولات را به‌خوبی بدانید. درواقع با دانستن مشخصات و ویژگی‌های ماشین های لباسشویی پاکشوما و اسنوا است که میس‌توانید تفاوت‌ها را شناسایی کرده و محصول مرغوب‌تر را انتخاب کنید.

از آنجایی که مارک اسنوا برندی محبوب، پرطرفدار و ایرانی است، ممکن است افراد زیادی در نگاه اول تصمیم به خرید محصولات این برند بگیرند. اگر شما نیز تصوری مشابه داشته و می‌خواهید بدون بررسی سایر برندها به محصولات اسنوا اعتماد کنید، توصیه می‌کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید. ما در ابتدا ویژگی‌های هر کدام از ماشی‌های لباسشویی را شرح می‌دهیم تا آگاهانه برای خرید اقدام کنید.

بررسی ویژگی‌های ماشین لباسشویی اسنوا

برند اسنوا نیاز به معرفی ندارد، اکثر شما به اندازه کافی دربارۀ آن می‌دانید. در نتیجه برای صرفه‌جویی در وقت شما صرفاً به بررسی ویژگی و مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا می‌پردازیم. این مشخصات و ویژگی‌های بارز عبارت‌اند از:

  • قابلیت اجرای برنامه: از جمله ویژگی‌های خاص ماشین لباسشویی اسنوا می‌توان به قابلیت پشتیبانی از برنامه و حالت‌های خاص اشاره کرد. به‌عنوان‌مثال برخی از پرچه‌ها دارای مشخصات خاصی بوده و شست و شوی آنها باید با نهایت ملایمت انجام شود. ماشین لباسشویی اسنوا برای هر لباس و پارچه‌ای برنامه خاصی دارد. اگر برایتان مهم است که لباس‌هایتان تا مدت‌ها شیک و تازه باشند، خرید ماشین لباسشویی اسنوا را به شما توصیه می‌کنیم.
  • قابلیت از بین بردن ویروس و میکروب: خوشبختانه کلیۀ ماشین‌ های لباسشویی اسنوا مجهز به تکنولوژی نانو سیلور بوده و می‌توانند تمامی قارچ، ویروس و میکروب را از روی لباس‌های شما پاک کنند.
  • صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی اسنوا: از دیگر ویژگی‌ها و مزیت‌های ماشین لباسشویی اسنوا می‌توان به صفحه نمایشگر آن اشاره کرد. جالب است بدانید که اکثر ماشین لباسشویی های اسنوا معرفی شده در این مطلب نیز مجهز به صفحه نمایشگر LED هستند و شست و شوی لباس‌‌ها با امکاناتی که برند اسنوا در اختیارتان می‌گذارد، بسیار آسان خواهد بود.
  • بهره‌مندی از تکنولوژی درام الماسه: اگر جزء افرادی هستید که تصور می‌کنند در شست و شوی دستی لباس‌ها بیشتر تمیز می‌شوند، باید بگوییم که ماشین لباسشویی اسنوا درام الماسه بهترین انتخاب ممکن برای شما است. این قابلیت منحصربه‌فرد این امکان را فراهم می‌کند که مواد شوینده بیشتر با سطح لباس و لکه‌های روی آن در تماس باشند. به عبارت دیگر تکنولوژی درام الماسه ماشین لباسشویی اسنوا به گونه‌ای است که کیفیت شست و شو تا میزان قابل توجهی بهتر است.

مواردی که برایتان شرح دادیم از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای ماشین لباسشویی اسنوا بودند. در ادامه لازم می‌دانیم که به بررسی ویژگی‌های ماشین لباسشویی پاکشوما بپردازیم. مطالعه ادامه این مطلب به شما عزیزان کمک می‌کند که انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.

بررسی ویژگی‌های ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما نیز از دیگر برندهای خوش‌آوازه و قدیمی ایرانی است که از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر ماشین لباسشویی می‌خواهید که درب آن از قسمت بالا باز شود برند پاکشوما بهترین ماشین‌های لباسشویی را در انواع مدل‌های متنوع درب از بالا تولید می‌کند. مواردی که در ادامه شرح می‌دهیم برخی از مهم‌ترین ویژگی و مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما محسوب می‌شوند.

  • قابلیت افزودن و کم کردن لباس‌ها: یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی پاکشوما امکان افزودن رخت در زمان روشن بودن ماشین لباسشویی است. از طرفی می‌توانید حین روشن بودن لباسی را از مخزن ماشین لباسشویی بردارید. اگر جزء افرادی هستید که جمع آوری تمامی لباس‌های کثیف به صورت یکباره و همزمان برایتان دشوار است، ماشین لباسشویی پاکشوما برای شما ایده‌آل است.
  • پشتیبانی از قابلیت Air Jet: به واسطه این ویژگی انواع ماشین لباسشویی پاکشوما جدید از تکنولوژی برخوردار است که لباس‌های شما را با دقت بیشتر شسته و تمیز کند. باید بگوییم محال است لباسی را از محفظه ماشین لباسشویی پاکشوما در بیاورید و کثیف باشد.
  • قابلیت شستشوی آبشاری: مکانیزم شست و شوی ماشین لباسشویی پاکشوما آیشاری است. در این روش لباس‌ها به هم تنیده شده و هیچ گونه آسبی به بافت و الیاف لباس‌های شما وارد نمی‌شود. از طرفی سرعت تمیز شدن و کیفیت شستشو نیز افزیش می‌یابد.
  • فیلتر پرزگیر: اگر از نشستن پرز به روی لباس‌هایتان بیزارید، باید بگوییم که ماشین لباسشویی پاکشوما مجهز به فیلتر پرزگیر بوده و به صورت خودکار انواع کرک و پرز را از روی لباس‌ها حذف می‌کند. از دیگر قابلیت‌های ماشین لباسشویی پاکشوما می‌توان به پروانه حباب ساز اشاره کرد. این قابلیت نیز موجب تمیزتر شدن لباس‌ها می‌شود.

معایب و مزایا ماشین لباسشویی پاکشوما

با توجه به ویژگی‌های عنوان شده دربارۀ ماشین لباسشویی پاکشوما لازم می‌دانیم که به مزایا و معایب این مدل از ماشین لباسشویی نیز اشاره کنیم تا با آگاهی کامل برای خرید اقدام کنید.

مزایای ماشین لبایسشویی پاکشوما
معایب ماشین لباسشویی پاکشوما
  • کیفیت بالای موتور
  • پشتیبانی از برنامه و حالت‌های خاص
  • ابعاد و اندازه مناسب
  • ارائه خدمات پس از فروش
  • عدم وجود مشکل در یافتن قطعات
  • برخی از مدل‌های پیشرفته قیمت بالایی دارند
  • نیاز به تعمیر 
  • تولید سر و صدای نسبتاً زیاد

معایب و مزایا ماشین لباسشویی اسنوا

اگرچه اسنوا برند محبوب و شناخته شده‌ای است؛ اما این مسئله موجب نمی‌شود که به بررسی معایب و مزایای ماشین لباسشویی اسنوا نپردازیم. در جدول زیر می‌توانید مزایا و معایب خرید ماشین لباسشویی اسنوا را مطالعه کنید.

مزایای ماشین لباسشویی اسنوا
معایب ماشین لباسشویی اسنوا
  • مصرف بهینه انرژی
  • قیمت مناسب و به صرفه
  • طراحی خاص و زیبا
  • استفاده از موتور باکیفیت
  • ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش
  • کار نکردن دکمه‌های ماشین لباسشویی در برخی مواقع
  • آبگیری نامطلوب
  • خاموش شدن ناگهانی
  • نشتی آب
  • صدا ولرزش ماشین لباسشویی

میزان رضایت مردم از ماشین لباسشویی پاکشوما و اسنوا به چه صورت است؟

به جرئت می‌توان گفت اکثر افرادی که ماشین لباسشویی پاکشوما و اسنوا خریده‌اند از انتخاب خود رضایت داشته‌اند. مهم‌ترین دلیل این رضایت ارائه خدمات پس از فروش برای کالاهای ایرانی است. از طرفی اگر مشکل و خرابی در ماشین لباسشویی پیش بیاید قطعات آن در ایران موجود بوده و به راحتی می‌توان برای تعمیر اقدام کرد.

برای خرید ماشین لباسشویی استوا و پاکشوما به چه مواردی دقت کنیم؟

دقت به موارد زیر به شما کمک می‌کند که ماشین لباسشویی مناسبی بخرید:

  • نحوه باز و بسته شدن درب لباسشویی
  • ظرفیت مخزن 
  • ابعاد و اندازه
  • میزان مصرف برق و آب
  • قیمت ماشین لباسشویی
  • و سایر موارد دیگر

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب از وب‌سایت چی بگیر برای شما عزیزان درباره ماشین لباسشویی اسنوا و پاکشوما گفتیم. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از برند ایزانی را دارید، اسنوا و پاکشوما انتخاب‌های مناسبی هستند. با توجه به اطلاعاتی که در این مطلب برایتان ارائه دادیم قادر به مقایسه انواع ماشین لباسشویی پامشوما و اسنوا خواهید بود. با این اوصاف برایمان بنویسید که انتخاب شما ماشین لباسشویی اسنوا است یا پاکشوما؟

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.