شال مردانه: معرفی جدیدترین مدل شال گردن مردانه (اسپرت)

پیشنهاد خرید جدیدترین مدل شال مردانه

یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ های ضروری برای مردان در فصول پاییز و زمستان شال گردن است‌. استفاده از شال‌ گردنی برای مردان تنها به فصول سرد خلاصه نشده و در استایل و ظاهر آن‌ها جنبه زیبایی نیز دارد. ما در این مقاله از وب‌سایت چی‌ بگیر تصمیم گرفته‌ایم که تاریخچه‌ای از شال گردن را برایتان ارائه داده و بگوییم که برای خرید بهترین شال گردن مردانه باید به چه فاکتورهایی دقت داشته باشید.

اگر شما نیز نیازمند به خرید جدیدترین شال‌ گردن مردانه هستید و در انتخاب خود تردید دارید و یا قصد خرید شال گردن مردانه بافتنی به عنوان هدیه برای آشنایان و نزدیکان خود را دارید، توصیه می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست نداده و ما را همراهی کنید.

تاریخچه شال گردن

جالب است بدانید که قدمت استفاده از شال‌ گردن مردانه و زنانه به دوره پیش از باستان برمی‌گردد. شال‌ گردن مردانه از دوره باستان تا به امروز انواع مختلفی داشته و هرکدام از آن‌ها کاربرد بخصوص خود را دارند‌. به عنوان مثال کارگران معادن و یا حتی مزارع از شال گردن‌ پارچه‌ای و نازک به منظور گرفتن و خشک کردن عرق خود استفاده می‌کردند و اقشار ثروتمند و مرفه جامعه نیز از شال گردن‌ های لوکس و شیک استفاده می‌کردند. 

امروزه نیز انواع شال گردن مردانه اسپرت و لاکچری در کانون توجهات افراد شیک پوش و خوش استایل بوده است. کافی است به تیپ و استایل افراد سرشناس توجه داشته باشید، بدون شک از تماشای شال‌ گردن این افراد به وجد خواهید آمد. ما در ادامه این مقاله برایتان خواهیم گفت که برای خرید بهترین و جدیدترین شال گردن مردانه به چه مواردی باید دقت داشته باشید، همراه ما باشید.

شال گردن مردانه مدل SHB9

شال گردن مردانه مدل SHB9

 این شال گردن مردانه باکیفیت از جنس اکریلیک بوده و طرحی ساده دارد. طول شال گردن ۱۵۰ سانتی‌متر و عرض آن ۲۰ سانتی‌متر است و بافت آن به شدت منسجم و محکم است. به هنگام شستشو این شال را نباید با آب گرم شست.

شال گردن مردانه مدل H44

 شال گردن مردانه مدل H44

 اگر قصد خرید یک شال گردن نخی را دارید که در سرمای زمستان از شما مراقبت کرده و از طرفی استایل و تیپ‌شما را زیباتر کند، این شال ساده در دو رنگ مشکی و سرمه‌ای گزینه به شدت مناسبی است و بافت به شدت مقاومی دارد.

شال گردن مردانه دفکتو مدل M1267AZBR2

شال گردن مردانه دفکتو مدل M1267 AZEBR2

اگر قصد خرید شال گردنی را دارید که در تمامی فصول از آن استفاده کنید، شال دفکتو مدل مناسبی است و جنس آن از پلی استر و ویسکز بوده و قابل استفاده در فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستات است. این شال را تنها با آب سرد باید بشویید و محصول کشور ترکیه است.

شال گردن بافتنی مردانه امپریو آرمانی مدل 6G14061MC4Z-0999

شال گردن بافتنی مردانه امپریو آرمانی مدل 6G14061MC4Z-0999

این شالگردن لوکس و لاکچری به صورت بافت بوده و طرحی ساده دارد. از این شالگردن ایتالیایی می‌توانید در فصول سرد سال استفاده کرده و شیک پوش و خوش استایل باشید.

شال گردن بافتنی کد N12

شال گردن بافتنی کد N12

این مدل از شالگرد بافتنی از جنس اکریلیک بوده و  به صوزت طرح‌دار است. طول این شال حدود ۱۶۵ سانتی‌متر و عرض آن ۲۰سانتی‌متر است و بافتی محکم و منسجم داشته و برای شستشو باید با آب سرد شسته شود.

شال گردن مردانه مدل 6642846

شال گردن مردانه مدل 66428446

این شال گردن مردانه از جنس پلی استر و پلی آمید بوده و دارای طرحی زیبا است که به راحتی با سایر لبلس‌ها ست می‌شود.

شال گردن بافت مردانه مدل رینگی

یکی از جدیدترین مدل شال گردن مردانه شال گردن رینگی است. این مدل اسپرت است و شما می‌توانید یک استایل شیک و اسپرت را با این شال گردن تجربه کنید. این شال گردن از مواد باکیفیت تهیه شده و همراه مناسبی برای روزهای سرد سال است. 

شال گردن مردانه سام کد 218

اگر بخواهیم یکی دیگر از جدیدترین مدل2های شال گردن مردانه را به شما معرفی کنیم این مدل است که دارای رنگبندی نیز می‌باشد. اگر از طرفداران تیپ اسپرت هستید این شال گردن انتخاب بسیار مناسبی است.

این محصول به صورت دو رویه تولید شده است. و برای فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

شال گردن بافتنی کد 0076

یک شال گردن بسیار گرم و زیبا که از پشم تهیه شده است می‌تواند انتخاب خوبی برای هدیه دادن به محبوب شما باشد. این شال گردن از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیار زیبا بافته شده. 

شال گردن مدل 22-04

ابعاد این شال گردن مردانه 160*30 سانتی متر است. جنس آن از اکریلیک می‌باشد. این شال گردن بواسطه رنگ و طرحی که دارد به سادگی با اکثر لباس‌های شما ست می‌شود و تیپ خاص و جذابی را به شما هدیه می‌دهد. 


در ادامه بخوانید : شیک ترین کراوات و پاپیون های مردانه+ قیمت روز

قبل از خرید شال گردن مردانه به چه نکاتی دقت کنیم؟

خرید و قیمت شیک ترین شال گردن مردانه

چنانچه قصد خرید شال گردن مردانه را داشته و در تصمیم گیری سردرگم شده‌اید، کافی است به فاکتورها و موارد زیر دقت داشته باشید، تا بهترین انتخاب ممکن را کرده و از حسن سلیقه خود خرسند باشید. این نکات و فاکتورهای مهم عبارت‌اند از:

خرید شال مردانه با توجه به فصل

به جرئت می‌توانیم ‌بگوییم که مهم‌ترین فاکتور برای خرید شال گردن مردانه توجه به فصل است. به عنوان مثال اگر قصد استفاده از شال گردن در فصل زمستان را دارید، شال گردن مردانه بافتنی مناسب‌ترین گزینه و پیشنهاد ممکن برای شما است و ضمن اینکه به آراستگی شما کمک می‌کند، در مقابل سرما نیز به حفاظت از شما پرداخته و از هرگونه سرماخوردگی به دور خواهید بود.

جنس شال مردانه

در مورد قبل به فصل مناسب برای پوشیدن انواع شال گردن‌ مردانه اشاره کردیم، حال لازم می‌دانیم که توجه شما را به جنس و کیفیت شال گردن مردانه جلب کنیم. در این قسمت باید اشاره کنیم که جنس برخی از شال گردن ها به گونه‌ای است که جنبی زینتی داشته و صرفا برای زیبایی استایل شخص مورد استفاده قرلر می‌گیرند. برخی از شال گردن‌ مردانه اسپرت بوده و برای ورزشکاران مناسب هستند. جنس این قبیل از شال ها با شال گردن بافتنی متفاوت است.

بنابراین توصیه می‌کنیم که به هنگام خرید حتما به جنس پارچه شال گردن مردانه و بافت آن نهایت دقت را داشته باشید‌.

شیوه پوشیدن شال گردن مردانه

یکی از نکات و فاکتورهایی که افراد به آن کمتر توجه دارند، نحوه پوشیدن شال گردن است. جالب است بدانید که برخی از جدیدترین شال گردن‌  های مردانه مجهز به دکمه بوده و برخی دیگر نیز فاقد زیپ و دکمه هستند. رایج‌ترین شال گردن‌ های مردانه نیز شال‌ هایی هستند که به واسطه گره بسته  می‌شوند. بستن شال گردن به مراتب آسان‌تر از کراوات بوده ولی باید به نحوه‌ی صحیح پوشیدن شال .گردن مردانه دقت داشت

کیفیت بافت شال گردن

فرقی نمی‌کند جنس شال گردن مردانه شما چیست، از پارچه ابریشمی تولید شده است با بافت پشمی دارد. مهم‌ترین مسئله کیفیت بافت شال گردن مردانه است. بافت آن باید منسجم و محکم بوده و دچار از هم گسیختگی نشود و همواره به حالت شیک و اولیه خود باقی بماند.

اندازه و بلندی شال گردن

از دیگر فاکتورهای مهمی که نیازمند دقت و توجه برای خرید شال گردن مردانه است  توجه به ابعاد شال گردن بوده و باید به صورت جدی به آن توجه داشت. به عنوان مثال زمانی که پالتو و یا کت شما کوتاه است نمی‌توانید از شال گردن‌ های بسیار بلند استفاده کنید و بهتر است که از شال گردن‌ با ابعاد و اندازه کوچک‌تر استفاده نمایید. شال گردن مردانه‌ ای که انتخاب می‌کنید باید ابعاد و اندازه مناسبی داشته باشد و این ابعاد و اندازه با لباس و پوششی که می‌خواهید به تن کنید تناسب و هارمونی داشته باشد.

رنگ شال مردانه

برای خرید جدیدترین شال گردن مردانه توجه به رنگ نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به عنوان مثال شال گردنی که خریداری می‌کنید باید ترکیب رنگ مناسبی را با پالتو و سایر لباس‌های شما ایجاد کند. اگر هماهنگی میان رنگ شال گردن مردانه و سایر لباس‌های شما وجود نداشته باشد،  بدون شک استایل نامناسبی خواهید داشت. علاوه بر رنگ نوع شال گردن نیز باید با نوع تیپ  شما همخوانی داشته باشد به عنوان مثال نمی‌توانید از شال گردن رسمی به هنگام پوشیدن لباس‌های اسپرت استفاده کنید.

معرفی جدیدترین مدل شال مردانه

شال گردن‌ را به صورت دستی بشوریم یا با ماشین لباسشویی؟

یکی از مهمترین فاکتورها برای نگهداری صحیح از انواع شال مردانه نحوه شستشوی صحیح آن است.توصیه می‌کنیم به هنگام شستشوی شال‌ گردن به برچسب روی آن دقت داشته باشید و حتما بر اساس دمایی که مشخص شده است، شال گردن را بشویید. اگر شال گردن شما جنس بافتنی دارد به هیچ عنوان برای شستشوی آن از آب گرم استفاده نکنید.

شال گردن با حاشیه ریش‌دار خریداری کنیم یا شال گردنی فاقد ریش؟

برخی از شال گردن‌ ها در قسمت ابتدایی و انتهایی خود دارای ریش‌هایی هستند  انتخاب این قبیل از شال گردن‌ های مردانه کاملا سلیقه‌ای بوده و به تیپ و استایل شما بستگی دارد. اما توجه داشته باشید که حاشیه‌های شال گردن باید دوردوزی شده باشند و به گونه‌ای نباشند که بافت آن‌ها از هم باز شود.

سخن پایانی:

 در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید شال مردانه جدید و باکفیت را داشتند‌، تعدادی از جدیدترین شال گردن مردانه را معرفی کرده و گفتیم که برای خرید شال مردانه اسپرت و بافتنی باید به چه نکات مهمی توجه داشته باشید. حال می‌توانید با توجه به مواردی که در این مقاله آموختید یکی از موارد معرفی شده را انتخاب و خریداری کنید و همواره شیک‌پوش بوده و در سرمای زمستان محفوظ بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.