ظرف پذیرایی: خرید و قیمت جدیدترین مدل ظرف (آجیل خوری)

پیشنهاد خرید لوکس ترین ظرف آجیل خوری

یکی از مهم‌ترین لوازم ضروری برای پذیرایی از مهمان‌ها ظرف آجیل خوری است و به جرئت می‌توانیم بگوییم که ظرف پذیرایی آجیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر به بررسی انواع ظروف آجیل خوری پرداخته و تعدادی از بهترین مدل‌های این ظرف را با قیمت مناسب را برایتان معرفی می‌کنیم.

با نزدیک شدن به شب یلدا و برگزاری مراسمات، کامل کردن تجهیزات و لوازم پذیرایی ضرورت ویژه‌ای می‌یابد. اگر شما نیز در منازل خود ظرف پذیرایی دلخواهی نداشته و یا قصد خرید ظرف آجیل خوری کریستال، چوبی، سرامیکی و سایر مدل‌های دیگر را دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ظرف سرو آجیل ناخمن مدل اوری

ابعاد این ظرف آجیل خوری کریستال معادل 21×21×8 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل ۹۰۰ گرم دارد. از این ظرف حتی در اجاق مایکروویو نیز می‌توانید استفاوا کنید. سطح آن کاملا گود بوده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

ظرف آجیل و میوه مدل آنا کد ۰۰۱

ابعاد این ظرف آجیل خوری که به شدت خاص و شیک است، معادل با 45×45×45 بوده و وزنی برابر با ۴۵۰ گرم دارد. رنگ آن کاملا ثابت بوده و ضمن داشتن طرح زیبا و شیک مقاومت بالایی نیز دارد.

ظرف سرو مدل F202

جنس این ظرف سرو آجیل و پذیرایی از سرامیک بوده و ابعاد آن 30×16.5×7 سانتی‌متر بوده و وزن آن معادل ۸۲۰ گرم است. از این ظرف در ماکروویو نیز می‌توانید استفاده کنید و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد.  این ظرف آجیل خوری و پذیرایی مجهز به پایه چوبی است.

ظرف سرو لمونژ کد BTC 20 به همراه زیر لیوانی

ابعاد این ظرف مناسب برای آجیل خوری و پذیرایی 28×21×11 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل ۵۸۰ گرم دارد. جنس این ظرف از چینی بوده و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را داشته و به صورت گود است.

ظرف آجیل خوری و قاشق چوبی گالری پورشیخ کد ۱۹۰۰۱۵ طرح سیب

وزن این ظرف آجیل خوری معادل با ۱۳۶۰ گرم و ابعاد قاشق آن 3×10×30 سانتی‌متر بوده و ابعاد ظرف آن معادل ۲۸.۵ ×۲۶.۵×۶ سانتی‌متر بوده و به شدت مقاوم است.

آجیل خوری ملیله طرح مربع کد ۰۱

ابعاد این ظرفرآجیل خوری شیک و مجلسی معادل با 13×9×13 سانتی‌متر بوده و وزن آن ۰.۱۹۲ کیلوگرم است. روکش این ظرف از جنس نقره بوده و به شدت ارزشمند و مجلل است.

سرویس ۷ پارچه آجیل خوری مسی کد ۱۳۹

این ظرف شامل یک آجیل خوری بزرگ با سه پایه می‌شود و ۷ کاسه مسی کوچک دارد.این محصول در زنجان تولید شده و رنگ داخلی آن نقره‌ای است‌  و با نهایت دقت و ظرافت چکش‌خواری شده است.

 ست آجیل خوری ۴ پارچه مدل cbajikhri3tke

ابعاد این آجیل خوری 32×11×8 سانتی‌متر بوده و وزن آن معادل ۱۹۰۰ گرم است و تعداد آن ۴ قلم است و جنس آن از کریستال است  و قطر ظرف ۹ سانتی‌متر و ارتفاع آن ۵.۵ سانتی‌متر است.

آجیل خوری گلاسگو مدل نوبلیس کد ۰۳۰۵

جنس این ظرف شیک و زیبا از کریستال بوده و ابعاد آن 25×12×25 سانتی‌متر است و وزنی معادل ۲۲۳.۵ گرم دارد. این محصول ساخت کشور آلمان بوده و ترکیبی خاص و ظاهری درخشان با ضریب شکست نور بالا دارد.


در ادامه بخوانید : جدیدترین مدل بشقاب و پیش دستی میوه خوری (کریستال، آرکوپال، چینی)

برای خرید ظرف آجیل خوری به چه نکاتی دقت کنیم؟

برخی از افراد برای خرید ظروف پذیرایی وسواسی نداشته و دم‌دست‌‌ترین مدل آجیل خوری را انتخاب و خریداری می‌کنند. برای این دسته از افراد باید بگوییم که بهتر است مناسب‌ترین ظرف آجیل خوری را انتخاب و خریداری کنید، زیرا ضمن افزایش دکوراسیون منزل، احترام به مهمانان نیز است. برای خرید ظرف آجیل خوری لازم و ضروری است که به نکات و موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید:

توجه به نوع و مدل ظرف آجیل خوری

ظرف‌ پذیرایی و آجیل خوری انواع مختلفی داشته و مدل‌های متنوعی با توجه به جنس دارند. به عنوان مثال موارد زیر از جمله مهم‌ترین مدل‌های ظرف آجیل خوری محسوب می‌شوند، این موارد عبارت‌اند از:

  • ظرف آجیل خوری کریستال
  • ظرف آجیل خوری چینی
  • ظرف آجیل خوری سرامیکی
  • ظرف آجیل خوری چوبی
  • ظرف آجیل خوری مسی

شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از مدل‌های متنوع را با توجه به جنس و مواد مورد استفاده در ساخت ظرف آجیل خوری انتخاب و خریداری کنید.

 تعداد ظرف آجیل خوری

لازم به ذکر است که توجه به تعداد ظروف آجیل خوری اهمیت ویژه‌ای دارد. به عنوان مثال برخی از ظروف آجیل خوری کریستال چند پارچه بوده و شامل ظرفی با ابعاد بزرگ و تعدادی ظرف کوچک برای پذیرایی تکی هستند. برخی از سرویس‌های آجیل خوری دارای قاشق خاص جهت برداشتن آجیل نیز هستند‌.

ظرف آجیل خوری پایه دار

امروزه ظرف‌های آجیل خوری پایه دار مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند و معمولا افراد از این قبیل ظرف‌های پذیرایی و آجیل خوری پایه دار برای پذیرایی استقبال می‌کنند. معمولاً جنس این پایه‌ها از برنج و یا فلز بوده و جلوه ویژه‌ای به سرویس پذیرایی شما می‌بخشند. اگر قصد خرید ظرف آجیل خوری پایه دار را دارید از استحکام و مقاومت پایه‌ها اطمینان کسب کرده و مطمئن شوید که پایه‌ها متصل به ظرف بوده و هیچگونه مشکلی ندارند.

ابعاد و وزن ظروف پذیرایی و آجیل خوری

انواع آجیل خوری کریستال، سرامیکی، چوبی و سایر موارد دیگر ابعاد و اندازه متفاوتی داشته و شما با توجه به تعداد مهمان‌هایی که می‌خواهید دعوت کنید،می‌توانید ظرفی متناسب خریداری کنید. مسلما وقتی تعداد مهمان‌های شما بیشتر است بهتر است که ظرف خریداری شده  نیز بزرگتر باشد. اما اگر برای مجالس خودمانی و خانوادگی قصد خرید ظرف آجیل خوری دارید، ظروف با ابعاد کوچک نیز مناسب هستند.

از دیگر فاکتورهای مهمی که به هنگام خرید ظرف آجیل خوری باید به آن نهایت دقت را داشته باشید سبکی و سنگینی ظرف است. توصیه می‌کنیم که از ظروف سبک برای پذیرایی، خریداری نمایید. زیرا به راحتی می‌توانید با این ظروف از مهمان‌های خود پذیرایی کنید. البته برخی از ظروف با توجه به جنسی که دارند وزن سنگین‌تری نیز دارند. به عنوان مثال ظروف چینی وزنی بیشتر از ظروف کریستالی داشته و ظرف‌های پذیرایی آجیل چوبی نیز به شدت سبک هستند.

توجه به طرح و رنگ ظرف آجیل 

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم ظرف آجیل خوری که برای خرید انتخاب می‌کنید، باید زیبا و شکیل باشد و به لوازم پذیرایی منزل شما جلوه ویژه‌ای ببخشد. به این منظور توصیه می‌کنیم که به رنگ و طرح ظرف آجیل خوری نهایت دقت را داشته باشید. به عنوان مثال ظروف آجیل خوری کریستال بهتر است که شفاف بوده و ضریب شکست نور مناسبی داشته باشند. از طرفی ظروف آجیل خوری سرامیکی نیز باید جلوه و طرح منحصر به فردی داشته باشند، برای انتخاب طرح و رنگ مناسب ظرف آجیل خوری حتما به سایر لوازم پذیرایی و میز پذیرایی نیز توجه داشته باشید تا ظرف آجیل خوری منتخب هارمونی مناسبی با سایر ظروف و لوازم پذیرایی ایجاد نماید.

نحوه شستن ظروف آجیل به چه صورت است؟

معمولاً می‌توان کلیه آجیل خوری‌ها را به صورت دستی شست، اما برخی از ظروف آجیل خوری فقط قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارند و برای شستشوی آن‌ها باید آب دمای مخصوصی داشته باشد تا طرح روی ظروف آجیل خوری از بین نروند. توجه به این نکات به هنگام شستشو ضرورت ویژه‌ای دارد.

قیمت ظرف آجیل خوری به چه صورت است؟

ظرف آجیل خوری با توجه به جنس و ابعادی که دارند قیمت‌های متفاوتی نیز دارند به عنوان مثال هرچه ظرف آجیل خوری ساده تر باشد قیمت آن نیز کمتر است‌. توصیه می‌کنیم به هنگام خرید ظرف آجیل خوری به قیمت آن به عنوان مهمترین فاکتور توجه نداشته و کیفیت و مقاومت ظرف آجیل خوری را مد نظر داشته باشید.

ظرف آجیل خوری درب دار بخریم یا بدون درب؟

برخی از ظرف‌های آجیل خوری دارای درب بوده و به هنگامی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، می‌توانید درب آن‌ها را ببندید. این قبیل از ظرف‌ها برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند. اگر می‌خواهید ظرف آجیل خوری شما برای مدت طولانی به روی میز باشد، خرید از این ظروف برای شما به شدت مناسب خواهد بود و با بستن درب ظرف آجیل خوری از ورود رطوبت و گرد و غبار به داخل ظرف جلوگیری می‌کنید.

سخن پایانی:

در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای افرادی که قصد خرید ظرف آجیل خوری را داشتند از ویژگی‌های انواع ظروف آجیل خوری گفته و اشاره کردیم که به هنگام خرید باید به چه فاکتورهای مهمی دقت داشته باشید. حال با خیالی آسوده می‌توانید یکی از ظرف‌های آجیل خوری و پذیرایی را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
ظروف سرو و پذیرایی قیمت انواع ظروف سرو و پذیرایی