جدیدترین مدل بشقاب و پیش دستی میوه خوری (کریستال، آرکوپال، چینی)

جدیدترین مدل بشقاب میوه خوری و پیش دستی 

با به روز شدن، مدرن شدن و نوآوری‌های جدید در اسباب منزل، مانیز هر روز دلمان می‌خواهد، رنگی نو به این اسباب بدهیم. شاید با رفتن به مهمانی‌ها و مجالس، توجه خاصی به چیدمان و اسباب پذیرایی داشته باشیم. از مدل‌های جدید موجود در بازار هیجان زده‌شویم، و بخواهیم که ما نیز به اسبابمان تنوعی جدید ببخشیم. از مهمترین اسباب پذیرایی، وجود پیش‌ دستی و بشقاب میوه‌ خوری‌ است. در سرویس‌ های غذاخوری کوچک‌ترین بشقاب همان پیش‌ دستی یا میوه خوری است. این بشقاب بین 12 تا 19 و گاهی تا 20 سانتی‌متر قطر دارد. در ادامه زیباترین و پر طرفدارترین بشقاب‌ میوه‌خوری را باهم خواهیم دید.

بشقاب میوه خوری گلور طرح گل  کد LORENA-ASORTİ-02 مجموعه 6 عددی

بشقاب میوه‌خوری گلور طرح گل کد LORENA-ASORTİ-02 مجموعه 6 عددی محصولی بسیار شیک و لوکس از کشور ایتالیاست که در ترکیه تولید می‌شود. این محصول دارای کیفیت خوب با برترین تکنولوژی‌هاست. این بشقاب میوه خوری از کیفیت ساخت درجه یک برخوردار است. که با کیفیت بالای رنگ اجرا شده است. ابعاد ۲۰x۲۰x۱ سانتی‌متر است. وزن هر کدام از این بشقاب‌ها ۴۳۲ گرم است. جنس این بشقاب از شیشه است در هر بسته تعداد 6 عدد بشقاب پیش دستی وجود دارد که قابلیت شست‌وشو داشته هم با دست و هم با ماشین ظرف‌شویی.

بشقاب میوه خوری مدل 464

بشقاب میوه‌خوری مدل 464 که در تصویر می‌بینید از آن مدلهای شیک و لوکس است که در مجالس بسیار کاربرد دارد. ابعاد هر کدام از این بشقاب‌های میوه‌خوری ۲۰x۲۰x۲ سانتی‌متر است و وزن هر کدام نیز حدوداً ۱۰۰ گرم است. این بشقاب‌ها قابلیت شست‌وشو با دست و با ماشین ظرف‌شویی  را داراست.

پیش دستی چینی زرین ایران مدل florance2 بسته 6 عددی درجه یک

پیش‌دستی چینی زرین ایران مدل florance2 بسته 6 عددی در تصویر مشاهده می‌شود. این پیش‌دستی‌های زیبای چینی نسبت به کارایی و کیفیت، از امتیاز خوبی برخوردار هستند. ابعاد هر کدام از این پیش‌دستی‌ها ۱۹x۱۹x۱ سانتی‌متر است. وزن هر کدام از این بشقاب‌ها هم ۳۵۰ گرم است. جنس آنها همانطور که پیداست چینی است. تعداد یک دست از این پیش‌دستی‌ها شش عدد است. گفتنی است این پیش‌دستی‌ها قابلیت استفاده در مایکروویو را دارد.

پیش دستی بلور کاوه مدل بروکلین بسته 6 عددی

پیش‌دستی بلور کاوه مدل بروکلین بسته 6 عددی از جنس بلور بوده ولی از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردارند. بلور کاوه کارخانه‌ای با قدمت است و محصولات آن دارای کیفیت خوبی است. ابعاد هر کدام از این پیش‌دستی‌ها ۱۹x۱۹x۲.۵ سانتی‌متر است و همانطور که پیداست جنس آن از بلور است. در هر بسته تعداد 6 عدد بشقاب وجود دارد. این محصول قابلیت شست‌وشو با با دست و با ماشین ظرف‌شویی را دارد. هر پیش‌دستی وزن بسیار سبکی داشته و سطحی نسبتا گود دارد که برای سرو میوه بسیار مناسب است.

پیش دستی ایکیا مدل IDEELL

پیش دستی ایکیا مدل IDEELLدر ابعاد ۲۰x۲۰x۳ سانتی‌متر در تصویر دیده می‌شود. این پیش‌دستی‌های زیبا در بسته‌بندی‌های یک عددی تقدیم می‌گردد. وزن هر کدام از این پیش‌دستی‌ها ۹۰ گرم است و جنس آن هم از شیشه است. این پیش‌دستی‌های زیبای ایکیا قابلیت استفاده در مایکروویو را دارند. 

پیش دستی شرکت صنایع چینی تقدیس مدل ریوا کد 274 بسته 6عددی

پیش دستی شرکت صنایع چینی تقدیس مدل ریوا کد 274 بسته 6عددی از نظر جنس و کارایی و طراحی کیفیت قابل قبولی دارد و از نظر استفاده کنندگان هم با ارزش است. ابعاد هر کدام از این بشقاب‌های میوه‌خوری ۱۹x۱۹x۱ سانتی‌متر است. وزن هر کدام نیز ۱۰۰ گرم است. جنس این پیش‌دستی‌های شرکت تقدیس چینی است و در هر بسته بندی تعداد یک دست یا همان 6 عدد تقدیم می‌گردد. این بشقاب‌های میوه خوری قابلیت  استفاده در مایکروویو را دارد. 

پیش دستی شرکت صنایع چینی تقدیس مدل کاملیا بسته 6 عددی

پیش‌دستی شرکت صنایع چینی تقدیس مدل کاملیا بسته 6 عددی با ابعاد ۲۱x۲۱x۳ سانتی‌متر است. وزن هر کدام از این پیش‌دستی‌های چینی حدود ۳۶۰ گرم است. این پیش‌دستی‌های بسیار زیبا و خوش آب و رنگ دارای جنسی از چینی هستند. این پیش‌دستی‌ها از نظر جنس و کیفیت ساخت دارای ارزش قابل قبولی هستند. در هر دست از این پیش‌دستی‌ها 6 عدد وجود دارد. گفتنی است که این محصول قابلیت استفاده در مایکروویو را دارد.

پیش دستی مدل مربع بسته 6 عددی

پیش‌دستی مدل مربع بسته 6 عددی در تصویر دیده می‌شود. ابعاد هر کدام از این پیش‌دستی‌های مربع ۲۰x۲۰x۴.۵ سانتی‌متر است. وزن این پیش‌دستی‌های 6 عددی ۱۸۰۰ گرم است. جنس آن‌ها هم از آرکوپال است. این محصول قابلیت استفاده در مایکروویو را دارد. این پیش‌دستی قابلیت شست‌وشو با دست و با ماشین ظرف‌شویی را دارد. 

پیش دستی طرح بهار گل ها کد BPS002 مجموعه 2 عددی

پیش‌دستی طرح بهار گل‌ها کد BPS002 مجموعه 2 عددی را در تصویر می‌بینید. ابعاد هر کدام از این بشقابهای میوه خوری ۱۹x۱۹x۱ سانتی‌متر است. وزن هر کدام از این بشقابها هم ۲۰۰ گرم است. جنس این پیش‌دستی‌های طرح بهار چینی است. این محصول یک مجموعه دو عددی است. این پیش‌دستی‌ها به راحتی قابلیت استفاده در را دارند. و قابلیت شستشو با دست و با ماشین را هم دارا هستند. 

پیش دستی پارس اپال مدل 777 درجه یک بسته 6 عددی

پیش‌دستی پارس اپال مدل 777 درجه یک بسته 6 عددی است. این محصول از جنس آرکوپال است. ابعاد این پیش‌دستی‌ها حدود ۱۹x۱۹x۲ سانتی‌متر است. وزن هر کدام از این بشقابهای میوه خوری هم حدود ۲۳۰ گرم است. این پیش‌دستی‌ها قابلیت استفاده در مایکروویو را دارند. 


در ادامه بخوانید : سرویس چای خوری: خرید و قیمت 7 مدل سرویس چای خوری شیک

کاربرد بشقاب‌ پیش‌ دستی و میوه‌ خوری

مهم‌ترین کاربرد این مدل بشقاب‌ ها جهت پذیرایی در وعده‌های غیررسمی است. از کوچکترین سایز بشقاب  پیش‌ دستی می‌توان برای استفاده در وعده صبحانه نیز بهره برد. 

نکات مهم هنگام خرید بشقاب میوه‌ خوری

بشقاب‌ ها از مواد گوناگونی چون چینی، ملامین، بلور، پلاستیک، سرامیک، آرکوپال و حتی استیل و گاهی چوب ساخته می‌شوند. شما به کدام نوع علاقه‌مند هستید؟ برای دکوراسیون منزل و اسباب خانه بیشتر به کدام یکی از این مدل بشقاب‌ ها تمایل دارید. از بشقاب های مسی و آبگینه هم برای تزینات دیوار استفاده‌های زیادی شده است. بعضی از افراد مجموعه‌دار انواع بشقاب‌ ها هستند. 

اگر قصد خرید پیش‌ دستی را دارید باید نکاتی را در این باره در نظر داشته باشید، از جمله جنس بشقاب است. 

جنس پیش دستی:

بشقابی را که می‌خواهید تهیه کنید حتما قبل از خرید از نظر جنس و کیفیت ساخت آن مطلع شوید. از آنجایی که ممکن است شما خوراکی‌های گرمی را درون این بشقاب‌ سرو کنید مطمئن باشید که از جنسی با کیفیت عالی و قابل قبولی ساخته شده باشد که با مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهد .

قبل از خرید به این نکته دقت کنید که آیا می توانید بشقاب را درون ماکروویو و یا ماشین ظرفشویی قرار دهید. 

خرید اینترنتی پیش دستی:

اگر قصد خرید بشقاب‌ میوه‌خوری به صورت اینترنتی را دارید، حتما و حتما نظرهای خریداران را نگاه کنید. از جنس و اندازه و سایز بشقاب‌ها مطمئن شوید.

ویژگی های شستشو پیشدستی:

همیشه باید دستورالعمل های سازنده را برای شستشوی ظروف بررسی کنید. برخی از بشقاب های رسمی به جای تمیز کردن در ماشین ظرفشویی باید با دست شسته و خشک شوند و برخی از ظروف دارای فلز در طراحی خود هستند که از قابل استفاده شدن در مایکروویو جلوگیری می کند.

اگر از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، مراقب باشید که قفسه را بیش از حد پر نکنید و کارد و چنگال و قابلمه یا تابه فلزی را از پیش دستی کریستال دور نگه دارید. این اقلام ممکن است در طول چرخه شستشو حرکت کنند و حتی تماس سبک نیز می تواند ظروف شما را خراش دهد یا خرد کند.

شکل بشقاب و پیش دستی میوه خوری:

انواع پیش دستی مربع، مستطیل و یا حتی بیضی در بازار وجود دارد. قبل از خرید سبک و مدل دکوراسیون خود را انتخاب کنید تا بین وسایل خریداری شده هماهنگی وجود داشته باشد. 

دقت کنید که پیش دستی گرد برای سبک دکوراسیون کلاسیک و پیش دستی مربع و بیضی برای دکوراسیون مدرن کارآمدتر هستند. 

سخن آخر

از آنجایی که با انواع دکوراسیون از نظر رنگ، طرح، کلاسیک و سنتی و تلفیقی، امکان یافتن انواع پیش‌ دستی و بشقاب میوه خوری وجود دارد، می توانید با خیال راحت بین وسایلتان هماهنگی ایجاد نمایید. برای نگهداری هرچه بهتر و بیشتر پیش دستی ها و بشقاب های میوه خوری به نحوه شستشو و نگهداری از آن دقت کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.