جعبه موزیکال: خرید جعبه موزیکال و گوی موزیکال مناسب هدیه

پیشنهاد خرید جعبه موزیکال

یکی از کارهای دشوار و سخت اقدام به هدیه خریدن برای دوستان و آشنایان است. حتماً بارها برایتان پیش آمده است که متناسب با مناسبتی، قصد خرید هدیه برای شخصی را داشته باشید و هیچگونه ایده‌ای نیز در سر نداشته باشید. ما امروز در این مقاله از وب‌ سایت چی بگیر به معرفی انواع جعبه موزیکال خواهیم پرداخت و برایتان خواهیم گفت که یک گوی موزیکال عاشقانه و جعبه جواهرات موزیکال جزء مقرون به صرفه و بهترین هدیه‌هایی هستند که می‌توانید، برای دوستان و آشنایان خود خریداری کنید.

همچنین جعبه موزیکال و گوی موزیکال می‌توانند هدیه‌های منحصر به فردی برای ولنتاین و روز عشق باشند.

اهمیت خرید جعبه موزیکال

جعبه موزیکال دخترانه یکی از بهترین هدیه‌هایی است که برای دختر، مادر، خواهر و یا همسر خود می‌توانید بخرید. جعبه موزیکال و یا گوی موزیکال جنبه یادگاری و دکور داشته و خاطره آن همواره در ذهن شخص گیرنده باقی می‌ماند. از طرفی این قبیل از جعبه‌ موزیکال همواره در معرض دید شخص بوده و حس خوب آن حالت کاملاً پایدار دارد. لازم به ذکر است که جعبه و انواع گوی‌های موزیکال طول عمر نسبتاً بالایی داشته و اگر بر اثر ضربه دچار شکستگی نشوند، همواره زیبا بوده و می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

جعبه موزیکال گل ماندگار دکوفیوره مدل رز جاودان ملودی های عاشقانه

جعبه موزیکال گل ماندگار دکوفیورهمدل رز جاودان ملودی‌های عاشقانه

این جعبه موزیکال وزنی معادل ۴۰۰ گرم دارد و ظاهر آن شیک و فانتزی است. جنس جعبه از چوب بوده و سرعت پخش ملودی عاشقانه نیز قابلیت تنظیم دارد. به همراه جعبه موزیکال رز جاودان پاکت مخصوص نیز به شما تحویل داده می‌شود و این محصول مقاومت ویژه‌ای در برابر  آب، خاک و نور دارد.

گوی موزیکال مدل کلبه زمستانی و جنگل کاج کد PB1800-146

گوی موزیکال مدل کلبه زمستانی و جنگل کاج کد PB 1800- 146

ابعاد این گوی موزیکال برفی 13×13×18 سانتی‌متر است و وزنی معادل با ۸۰۰ گرم دارد. ایت گوی موزیکال بزفی قابلیت پخش ۷ موزیک متفاوت را دارد و آب و برف داخل آن کاملا مصنوعی است. سرعت پخش موزیک در این گوی قابل تنظیم نبوده و مجهز به چراغ‌های  تزیینی درونی است.

جعبه موزیکال مدل FROZEN

جعبه موزیکال مدل FROZEN

ابعاد این جعبه موزیکال دخترانه معادل با 17×14× 16 سانتی‌متر است و وزن آن نیز معادل با ۱۸۰ گرم است. جنس پایه جعبه موزیکال دخترانه از پلاستیک بوده و مجهز به عروسکی چرخشی است. این جعبه موزیکال دارای دو عدد کشو است که می‌توان از آن‌ها برای نگهداری جواهرات استفاده کرد.

جعبه موزیکال مدل Romantic dream

جعبه موزیکال مدل Romantic Dream

ابعاد این جعبه موزیکال خاص و زیبا معادل با 17×11×8سانتی‌متر بوده و وزن آن ۳۸۰ گرم است. جنس آن پلاستیکی است و دارای طرح برجسته به روی درب بوده و به عنوان جعبه موزیکال جواهرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گوی موزیکال طرح عشق کد A-9

گوی موزیکال طرح عشق کد A-9

اگر قصد خرید گوی عاشقانه موزیکال دارید، این مورد با ابعاد ۱۵×۱۰×۱۰ سانتی‌متر و وزن ۸۰۰ گرم کاملا مناسب است.جنس پایه گوی از سرامیک بوده  و سرعت پخش ملودی آن قابلیت تنظیم دارد. درون این گوی یک زن و مرد مسافر بوده و آب و برف درون آن‌ مصنوعی است.

گوی موزیکال مدل Eyes on U کد A3305

گوی موزیکال مدل Eyes on U  کد A3305

این گوی موزیکال زیبا چراغ‌دار بوده و ۷ نوع موزیک متفاوت پخش می‌کند. ابعاد آن 9×9×16 سانتی‌متر است و وزنی معادل ۲۵۰گرم دارد. جنس آن سرامیکی و شیشه‌ای است و کادو مناسبی برای دوستان و افراد صمیمی است.

جعبه موزیکال مدل پیانو کد 2042

جعبه موزیکال مدل پیانو کد ۲۰۴۲

این جعبع موزیکتل زیبا با طرح خاص پیانو ابعادی معادل 20×17×10  سانتی‌متر دارد و وزن آن نیز ۴۰۰گرم است. این جعبه موزیکال فانتزی دارای عروسک چرخشی بوده و سرعت پخش ملودی آن قابل کنترل نیست.

جعبه موزیکال طرح قلب کد 1581

جعبه موزیکال طرح قلب کد ۱۵۸۱

ابعاد این جعبه زیبا با طرح قلب معادل 18×19×7.5 سانتی‌متر بوده و وزن آن ۴۵۰ گرم است و آهنربایی درون صفحه آن قرار دارد. سرعت پخش ملودی در این جعبه قابلیت تنظیم نداشته و مجهز به عروسک چرخشی است. 

گوی موزیکال مدل 1319 - 11D

گوی موزیکال مدل 11D-1319

این گوی زیبا  چراغ‌دار بوده و مجهز به دکمه روشن و خانوش است. منبع انرژی آن دو باتری ساعتی است و ابعادی معادل 11×9×7 سانتی‌متر و وزن ۳۲۷ گرم دارد. سر عروسک گوی فنری بوده و قابلیت تحرک دارد. جنس پایه آن پلی‌استر و جنس گوی از شیشه است. 

جعبه موزیکال مدل Designed by sanwoo

جعبه موزیکال مدل Designed by sanwoo

ابعاد این جعبه موزیکال 6×6×3.5 سانتی‌متر است و وزنی  معادل ۸۲ گرم دارد‌‌. جنس آن از چوب بوده و قابلیت کنترل سرعت پخش ملودی داشته و محفظه‌ای برای نگهداری جواهرات نیز درون جعبه وجود دارد.


در ادامه بخوانید : جعبه هدیه: پیشنهاد خرید 20 مدل جعبه کادویی (فانتزی و شیک)


در ادامه بخوانید : هدیه ولنتاین: پیشنهاد خرید بهترین هدیه ولنتاین دخترانه

راهنمای خرید بهترین جعبه موزیکال و گوی موزیکال عاشقانه

خرید و قیمت جعبه جواهرات موزیکال

اگر در آستانه مناسب خاصی هستید و قصد خرید هدیه ارزشمندی برای دوستان و آشنایان خود را دارید و تصمیم به خرید جعبه موزیکال و یا گوی موزیکال عاشقانه گرفته‌اید، توصیه می‌کنیم که به موارد و فاکتورهای زیر نهایت دقت را داشته باشید:

مشخص کردن هدف خرید:

قبل از اینکه برای خرید گوی موزیکال عاشقانه و یا جعبه موزیکال اقدام کنید، لازم و ضروری است که هدف خود از خرید را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر برای فرزند دختر خود قصد خرید این قبیل از جعبه‌ها و گوی‌های موزیکال را دارید، باید متناسب و گروه سنی آن‌ها اقدام کنید.

توجه داشته باشید که جعبه‌ جواهرات موزیکال، و جعبه و باکس گل موزیکال جنبه عاشقانه داشتن و برای افراد بزرگسال مناسب‌تر هستند. در حالی که گوی‌ شیشه‌ای برفی با عروسک‌های گردان برای کودکان و نوجوانان مناسب‌تر هستند.

توجه به موزیک:

برخی از جعبه‌ موزیکال و گوی‌ موزیکال قابلیت پخش چندین نمونه موزیک را دارند. به هنگام خرید باید توجه داشته باشید که جعبه موزیکال و یا گوی موزیکال عاشقانه چه نوع موزیکی پخش می‌کند. برخی از این جعبه‌ها قادر به پخش هفت نوع مدل موزیک بوده و به شدت خاص و زیبا هستند.

امکان کنترل سرعت موزیک:

لازم به ذکر است که برخی از جعبه جواهرات موزیکال و یا گوی موزیکال عاشقانه قابلیت کنترل سرعت موزیک داشته و می‌توانید موزیک آن‌ها را سرعت بخشیده و یا در تنظیمات خاصی قرار دهید. توجه داشته باشید که قیمت این قبیل از گوی‌ها و جعبه‌های موزیکال در مقایسه با سایر مدل‌های ساده‌تر بیشتر است.

داشتن چراغ‌های تزیینی:

اگر فاکتور زیبایی جعبه موزیکال و یا گوی موزیکال برفی برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، توصیه می‌کنیم که از جعبه و گوی‌های استقبال کنید که دارای چراغ‌های تزیینی هستند. این قبیل از گوی‌ها جذابیت ویژه‌ای برای افراد داشته و با تماشای آن‌ها به وجد می‌آیند.

ابعاد و اندازه جعبه جواهرات موزیکال:

اگر قصد خرید جعبه جواهرات موزیکال را دارید توصیه می‌کنیم که با دقت فراوان به ابعاد و اندازه جعبه جواهرات دقت داشته باشید. معمولاً از این قبیل جعبه‌های جواهرات موزیکال برای نگهداری جواهرات استفاده می‌کنند،  بنابراین محل نگهداری و قرار گرفتن جواهرات باید جادار باشد و از طرفی موزیکی که از آن پخش می‌شود، نیز باید دلنشین و مورد پسند باشد.

توجه به طرح و رنگ جعبه موزیکال و گوی موزیکال:

توجه به طرح و رنگ جعبه موزیکال و گوی موزیکال عاشقانه از اهمیت بسزایی برخوردار است. به عنوان مثال اگر همسر شما متولد زمستان است و قصد خرید گوی موزیکال عاشقانه برای او را دارید، بهتر است که به تم زمستان توجه داشته و متناسب با این فصل گویی زیبا و عاشقانه برای او خریداری کنید. امروزه مدل‌های متنوع و زیبایی از جعبه موزیکال دخترانه و گوی موزیکال عاشقانه در بازار موجود بوده و به فروش می‌رسند. حتما برای خرید لازم است که  به طرح و رنگ این قبیل از جعبه‌های موزیکال توجه داشته باشید تا متناسب با سلیقه شخص هدیه گیرنده باشد‌.که به طرح و رنگ این قبیل از جعبه‌های موزیکال توجه داشته باشید تا متناسب با سلیقه شخص هدیه گیرنده باشد‌.خرید و قیمت شیک ترین جعبه موزیکال

آیا گوی و جعبه‌های موزیکال قابلیت شستشو دارند؟

خیر، به هیچ عنوان نمی‌توان جعبه‌های جواهرات موزیکال و یا گوی‌های موزیک را شست. چنانچه جعبه جواهرات و گوی‌های موزیکال دچار آلودگی و گرد و غبار شوند به واسطه پارچه نرم نیمه مرطوب می‌توانید گرد و غبار آن‌ها را پاک کنید.

آیا جعبه و گوی‌های موزیکال با تم‌های خاص و متفاوت وجود دارند؟

بله، متناسب با سلیقه‌های مختلف انواع جعبه‌های جواهرات موزیکال و گوی‌های موزیکال وجود داشته و در بازار موجود هستند. به عنوان مثال اگر جزء علاقه‌مندان به موسیقی هستید می‌توانید جعبه موزیکالی  شبیه به پیانو خریداری کرده و از آن برای جنبه دکور استفاده کنید.

سخن پایانی: در این مقاله از سایت چی بگیر به معرفی ۱۰ مدل از برترین جعبه‌ موزیکال دخترانه و گوی‌ موزیکال عاشقانه پرداختیم. اگر شما قصد خرید یکی از گوی‌های موزیکال و جعبه موزیکال را داشته باشید، حال با آسودگی خاطر و توجه به نکات گفته شده می‌توانید یکی از بهترین مدل‌های معرفی شده را انتخاب کرده و خریداری نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.