شیرینی خوری: خرید و قیمت 15 مدل ظرف شیرینی خوری جدید

پیشنهاد خرید 15 مدل شیرینی خوری شیک و لاکچری:

استفاده از بعضی ظروف مخصوص مهمان و مهمانی است. شیرینی خوری نیز جزو آن دست از اقلام است. این ظرف در انواع و اقسام مختلف در بازار موجود است. کافی است شما اراده کنید که به کدام مدل نیاز و یا علاقه دارید. حتما یافت خواهید نمود. کمی قدیم‌تر تنوع ظروف فانتزی کمتر بوده است. اما امروزه تنوع آنها در جنس و رنگ به قدری زیاد است که این محصول می‌تواند نظر همه خریداران را جلب نماید. در ادامه این مقاله از سایت چی‌ بگیر به چند نمونه از ظروف شیرینی خوری شیک و جدید نگاهی داشته ایم. با ما همراه باشید:

انواع شیرینی خوری:

ظروف شیرینی خوری از لحاظ جنس و ماده تشکیل دهنده به انواع زیر تقسیم می‌شود؛

  • ظرف شیرینی خوری سرامیک
  • ظرف شیرینی خوری کریستال
  • شیرینی خوری فلزی
  • شیرینی خوری چینی
  • ظرف شیرینی خوری بلور
  • ظرف شیرینی خوری چوبی
  • شیرینی خوری ترکیبی (ترکیبی از چند جنس و ماده)

و ...

ایناها که گفته شد پر استفاده‌ترین این محصول است.

 

شیرینی خوری کد SH055

شیرینی خوری کد SH055 یک شیرینی خوری در دو طبقه است. بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسد. سایز این شیرینی خوری چینی 25 در 25 سانتی‌متر است. حدود یک کیلوگرم وزن دارد و سطح آن کمی گود است. و برای قرار دادن شیرینی انتخابی مناسب است. 

شیرینی خوری بوهمیا طرح موج

شیرینی خوری بوهمیا طرح موج در تصویر دیده می‌شود. این شیرینی خوری زیبا با ابعاد 13 در 27 در 32 سانتی‌متر است. بسیار شکیل و زیبا است. برای مهمانی‌های مجلل بسیار کاربردی است. وزن آن بیش از 3 کیلوگرم است و جنس آن هم کریستال است.

شیرینی خوری چوبیس کد۲۶۲

شیرینی خوری چوبیس کد۲۶۲ وزن آن بسیار سبک و حمل آن بسیار کم است. جنس آن از چوب است و سطح گودی دارد. در واقع این شیرینی خوری چوبی گود ساخته شده از چوب طبیعی درخت چنار است که بر ارزش این شیرینی خوری می‌افزاید. قطر محصول ۲۳ سانتی‌متر است.

شیرینی خوری مدل استند مربعی

شیرینی خوری مدل استند مربعی یک شیرینی خوری بسیار لوکس و شیک است. این شیرینی خوری به شما کمک می‌کند که دارای سرو و پذیرایی شکیلی داشته باشید. ابعاد آن 30 در 24 سانتی‌متر است و کمتر از نیم کیلوگرم وزن دارد. جنس آن استیل است و سطح آن هم تخت است. برای نگهداری و حفاظت از این شیرینی خوری حتما آن را با دست شست‌وشو کنید.

شیرینی خوری مدل 225

شیرینی خوری مدل 225 یک شیرینی خوری بسیار زیبا و چشمگیر است. وزن آن کمتر از نیم کیلوگرم است و ابعاد آن هم 27 در 37 سانتی‌متر است. این شیرینی خوری زیبا دارای جنسی از فلز است. این شیرینی خوری با کیفیت و چشمگیر زیبا خیلی شیک است. 

شیرینی خوری نیل آرت مدل دانا

شیرینی خوری نیل آرت مدل دانا کمتر از 2 کیلوگرم وزن دارد و بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسد. کارایی خوبی دارد و شما را در مهمانی‌ها می‌تواند همراهی نماید. ابعاد این شیرینی خوری 20 در 25 سانتی‌متر است. جنس این شیرینی خوری فلزی است و در یک طبقه طراحی و تولید شده و سطح آن هم صاف است. رنگ زیبای این شیرینی خوری طلایی مات است. اگر قصد دارید ظروفی شیک و مد روز را برای پذیرایی تهیه نمایید این محصول یک کالای چشمگیر است.

شیرینی خوری مدل گل سرخی

شیرینی خوری مدل گل سرخی از آن مدلهایی است که بسیار نوستالژیک بوده و افراد زیادی به دنبال این مدل‌ها هستند. ابعاد این شیرینی خوری 27 در 10 سانتی‌متر است. وزن آن کمتر از یک کیلوگرم است. و جنس آن از چینی است. این شیرینی خوری قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی را دارد. سطح آن گود است. و بسیار زیبا و جذاب است.

شیرینی خوری گلدکیش مدل GK 648680

شیرینی خوری گلدکیش مدل GK 648680 با جنسی از سرامیک است. این شیرینی خوری سفید و ساده مورد توجه خیلی از افراد است. ابعاد این شیرینی خوری 21 در 20 در 8 سانتی‌متر است. کمتر از نیم کیلوگرم وزن دارد و در یک طبقه طراحی و ساخته شده است. کف این شیرینی خوری تخت است.

شیرینی خوری مدل نوین

شیرینی خوری مدل نوین را در تصویر مشاهده می‌کنید. این شیرینی خوری طلایی رنگ، آنقدر شیک و لوکس و زیبا به نظر می‌رسد که تجوه هر بیننده‌ای را جلب خواهد نمود. کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن 35 در 28 در 28 سانتی‌متر است. این شیرینی خوری فلزی است با اینکه قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی را دارد اما توصیه می‌شود با دست آن را شستشو کنید. این شیرینی خوری در دو طبقه با کفی تخت است.

شیرینی خوری ساکورا سری می جی مدل 741022W

شیرینی خوری ساکورا سری می جی مدل 741022 حدود یک کیلو نیم وزن دارد. جنس آن از بلور است و کفی گود دارد. این محصول قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی را دارد. ابعاد این ظرف زیبا و بلور 29 در 29 در 14 سانتی‌متر است. 

استند سرو مدل مریم

از این استند سرو بعنوان ظرف سرو شیرینی و کیک نیز می‌توانید استفاده کنید. ابعاد این ظرف سرو زیبا 50*50*30 سانتی متر و وزن آن 300 گرم می‌باشد. 

با انتخاب این ظرف سرو می‌توانید اطمینان داشته باشید که یک محصول جدید و شیک را به دکوراسیون خود اضافه کرده‌اید. 

شیرینی خوری طرح گل و پرنده مدل GZ99216

این شیرینی خوری دو طبقه از جنس چوب است و دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد. اگر از جمله افراد خاص پسند هستیند به شما توصیه می‌کنم حتما نگاهی به این ظرف سرو بیاندازید. 

ابعاد این شیرینی خوری زیبا 32*32*45 سانتی متر و وزن آن 270 گرم است.

شیرینی خوری مدل پاپیون کد2334

شیرینی خوری سه طبقه از جنس فلز /سرامیک است و بسیار شیک و لاکچری می‌باشد. ابعاد این شیرینی خوری 25*25*55 سانتی متر است. و وزن آن 680 گرم می‌باشد. 

شیرینی خوری کد 011

شیرینی خوری که در تصویر می‌بینید با ابعاد 18*6*40 سانتی متر و وزن 2300 گرم می‌باشد. جنس این ظرف زیبا ترکیبی از چوب و شیشه است. 

این شیرینی خورید را می‌توانید در ماشین ظرفشویی بگذارید. 

شیرینی خوری گلدکیش مدل GK829500

ابعاد این شیرینی خوری 33*33*12 می‌باشد. جنس آن از چوب می‌باشد و وزنی که دارد در حدود 896 گرم است. 


در ادامه بخوانید : ظرف پذیرایی: خرید و قیمت جدیدترین مدل ظرف (آجیل خوری)


در ادامه بخوانید : ظرف میوه خوری: 15 مدل ظرف میوه خوری شیک و باکیفیت

مهم‌ترین نکات در هنگام خرید ظرف شیرینی خوری

  • اولین مورد در انتخاب و خرید یک ظرف شیرینی خوری، نوع احتیاج فرد است. از آنجایی که تنوع در این محصول بسیار است، شما باید بدانید که چه مدل شیرینی خوری، و با چه جنسی می‌خواهید. این نوع مدل و جنس شامل، طراحی شیرینی خوری است. مثلا شما یک ظرف شیرینی خوری تخت، در دو طبقه می‌خواهید و یا یک شیرینی خوری گود در یک طبقه با یک پایه کلفت می‌خواهید. اگر قبل از خرید و انتخاب نوع و مدل محصول مورد نظر را در ذهن داشته باشید، خرید برای شما بسیار آسان خواهد شد. 
  • می‌توانید برای این منظور کمی ریزبین‌تر شوید و دسته و پایه، رنگ و گل شیرینی خوری را نیز در نظر داشته باشید. شما برای مقرون به صرف‌تر بودن این محصول می‌توانید ظرف شیرینی خوری را خریداری نمایید که استفاده و کاربرد چند منظوره داشته باشد و از آن بتوان مثلا برای میوه خوری نیز استفاده نمود. استحکام و کیفیت کالا را نیز از نظر بگذرانید. بهتر است محصولی را خریداری کنید که علاوه بر کیفیت و دوام از نظر زیبایی نیز خاطر شما را جمع نماید. 
  • مورد بعدی که بسیار در انتخاب شما تاثیر گذار است مبلغی است که می‌خواهید برای این محصول هزینه کنید. بهتر است دنبال ظرفی باشید که اولا با دیگر ظرفهای پذیرایی شما هم‌خوانی داشته باشد و هم اینکه از نظر قیمت به صرفه باشد. و سبب فشار اقتصادی بر شما نشود.
  • در منازل، کنار ظروف سرو دیگر مانند ظرف آجیل خوری یا شکلات خوری، قطعا و حتما محصولی با نام ظروف شیرینی خوری یافت می‌شود. افرادی که به ظروف پذیرایی علاقه زیادی داشته باشند از این ظروف حتما چندتایی دارند. استفاده از این ظروف در پذیرایی می‌تواند نحوه و نوع پذیرایی را چشم‌گیرتر نماید. پس به یاد داشته باشید حتما یک مدل شیرینی خوری در منزل داشته باشید. 
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.