استند گل: خرید و قیمت 20 مدل استند گل طبیعی (چوبی و فلزی)

انواع استند گل طبیعی

اگر جزء افراد علاقمند به گل و گیاه هستید، حتماً از انواع استند گل نیز برای خرید استقبال کرده و همواره به دنبال استند گلدان شیک و زیبا هستید. ما در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر تصمیم گرفتیم که ۲۰ مورد از بهترین و درجه یک‌ترین استند گلدان چوبی و فلزی را برای شما عزیزان معرفی کرده و اطلاعاتی درباره آن‌ها در اختیارتان بگذاریم.

 اگر از دکوراسیون منزل خود خسته شده‌اید‌، یا فضای خانه برایتان تکراری شده و نیاز به تنوع را در خود احساس می‌کنید،  پیشنهاد ما برای شما خرید یک استند گلدان زیبا و چندین گلدان گل طبیعی آپارتمانی است. در این مقاله برایتان خواهیم گفت برای خرید بهترین استند گلدان با قیمت مناسب باید به چه ویژگی‌ها و فاکتورهایی توجه داشته باشید. مطالعه این مقاله را از دست نداده و تا پایان همراه ما باشید تا فضای خانه و محیط‌های کاری‌تان پر از انرژی و زیبایی شوند.

چرا باید استند گل بخریم؟

خرید استند گل از آن جهت ضرورت دارد که امروزه اکثر افراد در خانه‌های آپارتمانی زندگی می‌کنند و کمتر افرادی هستند که خانه‌های ویلایی و حیاط‌های بزرگ داشته باشند. زمانی که در آپارتمان و محیط‌های کوچک زندگی می‌کنید، برای مراقبت و نگهداری از گیاهان و گلدان‌ها به مکان خاص و ویژه‌ای نیاز خواهید داشت و استند گلدان همان وسیله‌ای است که به آن نیاز دارید.

با خرید یک استند گل مناسب ضمن اینکه فضای منزل و محیط‌های کاری را ایده‌آل و زیبا می‌کنید، برای مراقبت از گل‌های آپارتمانی نیز گام موثری برمی‌دارید.

معرفی مدل های جدید استند گل چوبی و فلزی

استند گلدان مدل سه پایه چوبی

استند گلدان مدل سه پایه چوبی

اگر قصد خرید یک استند جمع و جور و شیک را دارید باید بگوییم که این مورد گزینه فوق العاده زیبایی است و کیفیت آن با توجه به قیمت بی‌نظیر و مقرون به صرفه است. 

ابعاد استند چوبی27*27*25 سانتی متر
وزن استند چوبی2 کیلوگرم
جنس استندچوب خوش رنگ و باکیفیت
سایر امکانات ظاهریدارای پایه 

استند گلدان مدل Mtf5

استند گلدان مدل Mtf5

ابعاد استند گل110*25*120 سانتی متر
وزن استند گل3000 گرم
جنس استندچوب اصل و باکیفیت 
سایر توضیحاتاستند گلدان چوب روس

استند گلدان مدل 209

استند گلدان مدل 209

ابعاد استند گل120*26*70 سانتی متر

وزن استند گل5000 گرم
جنس استند گلچوب


استند گلدان مدل  چوبی MSF

استند گلدان مدل MSF

ابعاد استند گل90*68*29 سانتی متر
وزن استند گل3600 گرم 
جنس استند گلچوب

2.7
استند گلدان مدل Mt012

استند گل مدل MT012

ابعاد استند گل75*25*110 سانتی متر
وزن استند گل3000 گرم
جنس استند گلچوب
سایر توضیحاتاستند گل چوب روسی

3.9
استند گلدان مدل دم طاووسی

استند گلدان مدل دم طاووسی

ابعاد استند107*7*97 سانتی متر
وزن استند4000 گرم
جنس استندفلز 
سایر مشخصات محصولابعاد صفحات پلاستیکی محل قرار گرفتن گلدان با ابعاد 20 در 22 سانتی متر است.

3.4
استند گلدان مدل شاد ناز

استند گلدان مدل شاد ناز

با توجه به محیط‌های کوچک در منازل آپارتمانی نیاز به استند گل در منازل ضروری است. این استند گل به شدت خاص و  مدرن بوده و جلوه ویژه‌ای به منازل شما می‌دهد.

ابعاد استند گل24*11*25 سانتی متر
وزن استند گل400 گرم
جنس استند گل چوب

2.7
استند گلدان مدل بادیز کد 04

استند گلدان مدل بادیز کد04

ابعاد این استند چوبی لوکس و زیبا معادل 26*16*22 سانتی متر بوده و مناسب برای آپارتمان‌ها و محیط‌های کاری است. وزن این استند برابر با 700 گرم بوده و به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد.

4.3
استند گلدان مدل پایه دار مجموعه 3 عددی

استند گلدان مدل پایه دار مجموعه 3 عددی

ابعاد استند گل22*22*37 سانتی متر
وزن استند گل2000 گرم
جنس استند گل چوب

3.8
استند گلدان کد 19370

استند گلدان کد 19370

ابعاد استند گل50*40*180 سانتی متر
وزن استند گل1200 گرم
جنس استند گلفلز و چوب
سایر توضیحات محصول قابل استفاده جهت شلف پایه دار
دارای پایه فلزی
صفحه از جنس ام دی ام

4
استند گلدان مدل فلزی شبنم

استند گلدان مدل فلزی شبنم

ابعاد استند گل55*27*85 سانتی متر 
وزن استند گل3000 گرم 
جنس استند گلفلز 

4
استند گلدان مدل فلزی شبنم گلدار

استند گلدان مدل فلزی شبنم گلدار

ابعاد استند گل55*25*85  سانتی متر 
وزن استند گل3000 گرم 
جنس استند گلفلز ضدآب

2.9
استند گلدان مدل ST-NZ123 مجموعه 3 عددی

استند گلدان مدل ST-NZ123 مجموعه سه عددی

ابعاد استند گل20*20*40 سانتی متر
وزن استند گل1500 گرم
جنس استند گلچوب با کیفیت

2.9
استند گلدان کد 19693

استند گلدان کد 19693

ابعاد استند گل100*25*150 سانتی متر
وزن استند گل150000 گرم معادل 15 کیلوگرم
جنس استند گل فلز و چوب ام دی اف
سایر مشخصات استند گلتنوع رنگی بسیار بالا
استفاده شده از چوب ام دی اف
رنگ فریم فلزی

استند گلدان طرح خرچنگی مدل فلزی مجموعه 3 عددی

استند گلدان طرح خرچنگی مدل فلزی مجموعه سه عددی

ابعاد استند گل26*26*75 سانتی متر
وزن استند گل1000 گرم
جنس استند گلفلز

3.8
استند گلدان چوبی مدل انجل کد 6

استند آنجل کد6

این استند چوبی نگهداری از گلدان گل را آسان کرده و جلوه ویژه‌ای به دکوراسیون منازل شما می‌بخشد و ابعادی معادل با 6*7*10 سانتی متر داشته و با وزن 50 گرم به شدت سبک و فانتزی است.

5
استند گلدان چوبی مدل کارون کد 006

استند گلدان چوبی مدل کارون کد 006

 ابعاد این استند لوکس و زیبا معادل با 64*10*24 سانتی متر است و وزنی معاد یک کیلوگرم دارد. نظافت این استند به شدت آسان بوده و در مقابل نور و رطوبت مقاومت مطلوبی دارد.

2.5
استند گلدان چوبی مدل آبتین کد 005

استند گلدان چوبی مدل آبتین کد 005

مشخصات استند گلمناسب برای آپارتمان
سهولت در نظافت
مقاومت بالا
رنگ خاص و زیبا
جنس استند گلچوب مرغوب
وزن استند گل10000 گرم معادل یک کیلوگرم
ابعاد استند گل65*12*20 سانتی متر

2.7
استند گلدان چوبی مدل نیلوفر

استند گلدان چوبی مدل نیلوفر

ابعاد این استند لوکس و زیبا معادل با 30*19*35 سانتی متر است و مناسب برای منازل و محیط کاری و اداری است. این استند جلوه خاص و مدرنی به محیط بخشیده و وزن آن400 گرم گزارش شده است و جابه‌جایی و نظافت آن به شدت آسان است.


استند گلدان چوبی مدل بهار

استند گلدان چوبی مدل بهار

ابعاد استند گل50*45*38 سانتی متر
وزن استند گل1500 گرم
جنس استند گلچوب مرغوب و باکیفیت


در ادامه بخوانید : راهنمای خرید و قیمت محصولات حصیربافی (سبد حصیری،سفره حصیری)

برای خرید استند گلدان باکیفیت به چه نکاتی دقت کنیم؟

معمولا افرادی که تمایل به خرید استند گل دارند نمی‌دارند باید به چه فاکتورها و مواردی به هنگام خرید دقت داشته باشند. ما در این بخش از سایت چی بگیر برایتان خواهیم گفت که به هنگام خرید بهترین غرفه‌های گل و استند گل چوبی باید به چه  فاکتورها و موارد مهمی دقت داشته باشید. این موارد عبارتند از:

ابعاد استند گل طبیعی:

اولین و مهمترین فاکتور برای خرید استند گل چوبی و یا استند گل فلزی توجه به ابعاد و اندازه است. بهتر است که قبل از خرید محل قرار گرفتن استند گل را مشخص کنید. سپس متناسب با اندازه محل قرارگیری استند مناسب خریداری کنید. برخی از استند های گل بزرگ بوده و برخی بسیار کوچک هستند به طوری که می‌توانید از یک و یا نهایتاً دو گلدان به روی آن‌ها استفاده نمایید. توصیه می‌کنیم که به هنگام خرید استند تعداد گلدان‌های موجود در منزل خود را در نظر داشته باشید. سپس با توجه به این ابعاد استند بزرگ یا کوچک انتخاب و خریداری کنید.

یک استند گل بزرگ بخریم یا چند استند؟

به هنگام خرید استند گل برخی از افراد سردرگم شده و نمی‌توانند تصمیم بگیرند که یک استند گل بزرگ خریداری کنند یا چند استند گلدان با ابعاد کوچک و متوسط. اگر شما نیز در شرایط مشابه قرار دارید،  باید بگوییم که بهتر است به  دکوراسیون منزل خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر منزل بزرگی دارید، می‌توانید یک استند گل بزرگ خریداری کنید.  همچنین می‌توانید چندین استند کوچک نیز خریداری کنید.  

لازم به ذکر است که برخی از گل‌ها نمی‌توانند در کنار همدیگر قرار گرفته و رشد کنند و یا باید میزان نور آن‌ها متفاوت باشد. اگر قصد گل آرایی با این قبیل از گلدان‌ها را در منازل خود داشته باشید باید با توجه به میزان نور مورد نیاز آن‌ها استند گل خریداری کنید و استند گل‌هایی را که به مقدار نور کمتری نیاز دارند در قسمتی از سایه قرار داده و گل‌هایی را که نیازمند نور مستقیم و بیشتر هستند به روی یک استند در نزدیکی پنجره‌ها قرار دهید.

با توجه به وزن استند:

اکثر افراد از خرید استند گل با وزن سبک  استقبال می‌کنند زیرا جابجایی استندهای گلی که وزن سبک دارند،  بسیار آسان است و به هنگام نقل مکان از جایی به جای دیگر به راحتی می‌توانند آن‌ها را جابجا کرده و با خود همراه کنند.  اگر وزن استند یکی از مهمترین اولویت‌ها برای شما  است‌،  بهتر است به هنگام خرید انواع استندهای گل را و وزن هایی که دارند با هم مقایسه کرده و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

جنس استند گل:

دیگر نکات مهمی که باید به هنگام خرید استند گلدان توجه ویژه داشته باشید جنس انواع استند گل است.  برخی از استندهای گل از جنس چوب بوده و برخی دیگر از جنس فلز هستند. معمولاً مهمترین ویژگی که افراد به آن دقت می‌کنند،  سبک بودن و ضد آب بودن استند‌گل است. استندهای چوبی وزن سبک‌تری نسبت به استند گل فلزی داشته و همچنین در مقابل آب نیز مقاومت ویژه‌ای دارند‌‌. بدون شک جنس استند و متریال مورد استفاده در ساخت آن تاثیر بسزایی در مقاومت و کیفیت آن داشته و باید به این ویژگی نیز نهایت دقت را داشته باشید.

طرح و مدل استند گل:

طرح و مدل‌های استندهای گل به شدت متنوع و خاص بوده و شما باید متناسب با محلی که برای قرار گرفتن استند در نظر می‌گیرید،  مدل آن را نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال برای محیط‌های کاری بهتر است از استندهای ساده و فاقد پیچیدگی استقبال کنید و برای منازل می‌توانید از استند‌های گل مجلل و لوکس استقبال کنید.

استند آویزی یا استند گل ثابت:

برخی از استندهای گل به صورت ثابت بوده و فاقد پایه هستند اما برخی از استندهای گل به صورت آویز و یا حتی دارای پایه بوده و انتخاب هر کدام از این مدل ها کاملا سلیقه‌ای است. معمولا از استند آویزی برای راه پله‌ها و یا بالکن‌ها استفاده می‌کنند که از استندهای گل پایدار و ثابت برای داخل منازل و اتاق‌ها استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید متناسب با نیازی که دارید یکی از بهترین استندهای گل را خریداری کرده و فضای منازل خود را زیبا کنید.

می‌توانیم از استند گل به عنوان هدیه برای استفاده کنیم؟

خرید و قیمت استند گل چوبی جدید

 بله، خرید یک استند گلدان زیبا و لوکس ایده مناسبی برای هدیه دادن به دوستان و آشنایان نزدیک و صمیمی است.  با خرید یک استند گلدان و چندین گل زیبا می‌توانید  دوستان و آشنایان خود را غافلگیر کرده و یک هدیه کاملاً خاص و متفاوت به آن‌ها تقدیم کنید.

 طول عمر استند گل به چه عواملی بستگی دارد؟

طول عمر استند گل به عوامل مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال جنس استند گلدان یکی از عوامل تاثیرگذار به روی طول عمر آن است.  معمولاً استندهای گل فلزی طول عمر بیشتری نسبت به استندهای پلاستیکی و یا چوبی دارند. از طرفی محل  قرار دادن استند نیز تاثیر بسزایی در طول عمر آن دارد. چنانچه استند گل را در مقابل نور مستقیم خورشید و یا در معرض رطوبت قرار ندهید، طول عمر آن افزایش یافته و دوام بیشتری خواهد داشت.

سخن پایانی:

در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر بیست مورد از بهترین استند گل چوبی و فلزی را برایتان معرفی کردیم. و گفتیم که علاوه بر قیمت استند گل باید به چه موارد مهی دقت داشته باشید. چنانچه موفق به انتخاب استند گل لوکس و زیبا شده و نسبت به خرید آن اقدام کردید‌، حتما در ادامه برای ما و سایر همراهان چی بگیر از تجربه خرید خود بگویید‌. چنانچه سوالی نیز در این زمینه داشته باشید، تیم چی بگیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - عذرا

استند گل از کجا بخریم ؟

25 اسفند 1400 - 12:10

پاسخ