شلوار کوهنوردی:خرید و قیمت شلوار کوهنوردی مردانه (ارزان ترین)

پیشنهاد خرید شلوار کوهنوردی

بعد از یک هفته پر از چالش‌های سخت کاری قطعا رفتن به طبیعت و کوهنوردی حال هر کسی را دگرگون می‌کند. گردش در طبیعت و کوه آداب مخصوصی دارد و با رعایت نکردن هرکدام از آن‌ها ممکن است آسیب ببینید. یکی از وسایلی که قطعا برای این تفریح لازم و ضروری است، شلوار کوهنوردی است. شلوار کوهنوردی یک شلوار عادی مانند دیگر انواع شلوار در بازار نیست و تمام ویژگی‌هایی که یک لباس مناسب برای طبیعت‌گردی به آن نیاز دارید را در آن پیدا می‌کنید. در این نوشته از چی بگیر برای شما از ویژگی‌های شلوار کوهنوردی مردانه خوب گفتیم تا انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته باشید.

شلوار کوهنوردی مردانه چه تفاوتی با شلوارهای دیگر دارد؟

طبیعت و کوه مکان‌هایی هستند که هر لحظه شما را شگفت‌زده می‌کنند و اصلا نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که در راه با چه چیزهایی روبرو می‌شوید. جدا از آن بدن و مخصوصا پاهای شما با سنگ‌های دیگر اجسام سفت و تیز در ارتباط است و شلورا عادی و روزمره قطعا در این مسیر آسیب میبینید و چند برابر پای شما را زخم می‌کند.

جنس شلور کوهنوردی مردانه اصل به صورتی است که با راه رفتن زیاد پاهای شما عرق نمی‌کند و دیگر دردسر عرق‌سوز شدن را ندارید. تا به حال با شلوارهای غیر کوهنوردی به داخل آب رفته‌اید؟ پارچه آب را سریع به خود جذب می‌کند و با سنگین شدن امکان راه رفتن را دشوار می‌کند. جنس این نوع از شلوارها از پلی استر است و به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاملا در برابر باد و آب ایمن هستید.

شلوار کوهنوردی مردانه snn

جنسویسکوز
طرحساده
نوع فاقمتوسط
توضیحات جنسپارچه نانو و کش
مناسب فصلبهار، تابستان، پاییز
مقاوم در برابرباد

شلوار کوهنوردی مردانه کلمبیا مدل af00313

جنسپلی استر، نخ
طرحساده
نوع فاقمتوسط
توضیحات جنسبدون چین و چروک، ساییدگی و فرسایش
کشور تولیدکنندهبنگلادش

شلوار کوهنوردی مردانه دیبانگ فیز کد 5010

جنسپلار
طرحساده
نوع فاقبلند
ویژگی ظاهریجیب
مقاوم در برابرآب و باد
ویژگی‌های زانوبرش ورزشی در قسمت زانو، نوار کشی در زانو، زانو حالت داده شده و تقویت شده

شلوار کوهنوردی مردانه کلمبیا مدل af00310

جنسپلی استر، نخ
طرحساده
نوع فاقمتوسط
توضیحات جنسضد چین و چروک و ساییدگی
نگهداریدر ماشین لباسشویی و با مایع لباسشویی و دمای ۳۰ درجه
کشور تولید کنندهبنگلادش

شلوار کوهنوردی مردانه مدل هشت جیب بند دار کد 01

جنسکتان
طرحطرح دار
نوع فاقکوتاه
ویژگی ظاهریجیب، محل نگهداری انواع کارت، وسایل ضروری، آویز و...
کشور تولید کنندهسوئد
توضیحاتدارای بندهای مخصوص کوهنوردی

شلوار کوهنوردی مردانه مدل کتان شش جیب پایین زیپ

جنسپنبه، کتان
طرحطرح‌دار
نوع فاقمتوسط
ویژگی ظاهریجیب
نوع جنسدمپا شلوار همراه با زیپی است که می‌توانید آن راتنگ کنید.

شلوار کوهنوردی مردانه کلمبیا مدل af00311

جنسپلی استر، نخ
طرحساده
نوع فاقمتوسط
توضیحاتقسمت پایین تنشه به راحتی جدا می‌شود.
نگهداریدر ماشسن لباسشویی با مایع و دامی ۳۰ درجه

شلوار کوهنوردی مردانه مدل SH - lwlpn 06

جنسپلی استر
طرحساده، طرحدار
نوع فاقمتوسط
مناسب برای فصلپاییز و زمستان
کشور تولید کنندهچین

شلوار کوهنوردی مردانه مدل GTX_1012

جنسویسکوز، پلی استر
طرحساده
نوع فاقمتوسط
مناسب برای نوع ورزشاسکی و کوهنوردی
نگهداریخشکشویی و اتو نشود
کشور تولید کنندهچین
نوع زیپزیپ‌های این شلاپر صد آب است

شلوار کوهنوردی مردانه مدل 105 - 2269

جنساسترچ، پلی استر
طرحطرح دار
نوع فاقمتوسط
مناسب برای بهار و تابستان
نوع ورزششلوار ترکینگ، کوهنوردی، طبیعت‌گردی، گل گشت، کمپینگ، مسافرتی


در ادامه بخوانید : کفش کوهنوردی: راهنمای خرید کفش کوهنوردی (خرید و قیمت)

معیارهای خرید بهترین مارک شلوار کوهنوردی

شلوار کوهنوردی ضد آب:

یکی از ویژگهای اصلی و مهم در انتخاب شلورا برای کوهنوردی و طبیعت‌گردی ضد آب بودن آن است. طبیعت و کوه قطعا همراه با کمی نم، دریاچه و دیگر مکان‌هایی است که امکان خیس شدن لباس را دارد. حتما شلوار کوهی را انتخاب کنید که علاوه بر ضد آب بودن خیلی سریع هم خشک شوند.

جدا شدن قسمت پایین تنه:

در مدل جدید شلوار کوهنوردی سه فصل قسمت پایین تنه شلوار با زیپی که آن هم عایق آب است به قسمت دیگر وصل شده است. زمانی که شما وارد رودخانه‌ای می‌شوید و یا پایین شلوارتان کثیف شده است. به‌ راحتی آن قسمت را جدا کرده و می‌توانید تمیز کنید و به راه خود ادامه دهید.

تعداد جیب ها در شلوار کوهنوردی:

 شاید برای شما هم جالب باشد ولی در زمان کوهنوردی و کمپینگ وسایل شخصی سبک مانند کارت‌های اعتباری و سوییچ و... خیلی راحت می‌توانند مانع حرکت و صعود مطلوب باشند. حتما شلواری را انتخاب کنید که تعداد جیب‌های آن زیاد باشد تا هر چیزی که مانع شما می‌شود را در آن قرار دهید.

کمربند:

شلوار کوهنوردی باید با بدن تناسب داشته باشد و معمولا کش شلوارها به ایجاد این تناسب کمک زیادی می‌کنند. ولی کمربند درست زمانی به کمک شما می‌آید که کش شل شده است. پس حتما شلواری را بخرید که کمربند اضلافی و کمربند ایمنی داشته باشد. 

:در هنگام خرید شلوار کوهنوردی مردانه به این نکات توجه کنید

بهترین مارک شلوار کوهنوردی

سایز شلوار:

 یکی از مهم‌ترین نکاتی است که شاید هنگام خرید خیلی به آن توجه نکنید. ممکن است شما در حالت عادی شلواری بخرید و بپوشید که کمی تنگ‌تر باشد تا اندام شما را زیباتر نشان دهد. ولی در مورد شلوار کمپینگ و کوهنوردی اصلا این اشتباه را نکنید چون ساعت‌ها با این شلوار در مسیرهای سخت پیاده‌روی می‌کنید. چه سایزی برای شلوار کوهنوردی مناسب شما است؟ هر زمان در آن لباس احساس راحتی کردید و شلوار کمی به شما گشادتر بود، می‌تواند گزینه خوبی باشد.

برند شلوار کوهنوردی اصل:

 در لباس‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی بسیار با اهمیت است. شاید شما از آن دشته افرادی هستید که برندباز نیستید، ولی دنیای ورزش و کوهنوردی مستیما با تن شما در ارتباط است. پس بهتر است که بهترین مارک‌ها را تهیه کنید. شلوار کوهنوردی سالامون یکی از برندهای پرسابقه در میان کوهنوردان است. 

قیمت شلوار کوهنوردی:

ممکن است کمی گران باشد. ولی با خرید یک جنس خوب تا سال‌ها این لباس همراه شما در کمپینگ‌ها خواهد بود. شلوار کوهنوردی مردانه ارزان هم در بازار در میان برندهای خوب زیاد است و اصلا نگران هزینه آن نباشید. به‌طور متوسط قیمت شلوار کوهنوردی در بازار حدود ۲۰۰ تا چند میلیون تومان است.

زیپ اضافه:

در فصل‌های گرم و تابستانی که تن عرق می‌کند با باز کردن زیپ‌های اضافی شلوار بدن شما نفسی دوباره خواهد کشید و کمتر عرق می‌کنید.

برای چه فصلی شلوار کوهنوردی می‌خرید؟

در هنگام خرید این نکته را فراموش نکنید که در بیشتر فصل‌ها این شلوار همراه شما خواهد بود و بهتر است شلوار کوهنوردی سه فصل را انتخاب کنید. این شلورها مناسب فصل بهار، تابستان و ابتدای پاییز است. پاها را از عرق‌سوزی نجات می‌دهند و هوا در آن‌ها در جریان است. اگر انتخاب شما برای فصل‌های سردتر است باید شلوار کوهنوردی مردانه زمستانی را تهیه کنید. این نوع از شلوارها با مقاومت خود دربرابر باد پاهای شما را از یخ‌زدگی نجات می‌دهند. شلوار کوهنوردی مردانه به دلیل تراکم خاصی که دارد علاوه بر اینکه ضد باد است جریان هوای گرم را حفظ می‌کند و راحت‌تر می‌توانید به صعود خود ادامه دهید.

چگونه از شلوار کوهنوردی نگهداری کنیم؟

هر برندی راهنمای مراقبت مخصوص به خود را دارد و حتما قبل از استفاده و شستشو آن را مطالعه کنید. 

به‌صورت کلی این شلوارها را با ماشین لباسشویی نشویید و در درمای بیش از ۳۰ درجه شستشو داده نشود. همان‌طور که بالاتر گفته شد جنس این شلوارها از پلی‌استر است و برای خشک کردن آن‌ها اصلا در مقابل حرارت بالا قرار ندهید وگرنه شکل آن تغییر می‌کند و جمع می‌شود. اجازه دهید لباس با گرمای طبیعی خشک شود.

سخن آخر: 

شلوار کوهنوردی مردانه یکی از اساسی‌ترین وسایلی است که در کمپینگ و کوه باید از آن استفاده کنید. جنس این شلوارها بسیار خاص است و از شما در برابر هر چیزی که مانع صعود شود، محافظت می‌کند. جنس شلوار کوهنوردی باید به‌گونه‌ای باشد که در برابر فرسایش، آب و باد عایق باشد و در فصل‌های گرم باعث عرق‌سوز شدن نشوند.در این نوشته از سایت چی بگیر سعی کردیم بهترین نمونه ها را به شما معرفی کنیم. امیدورایم که در بهترین انتخاب را داشته باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.