گن مردانه: خرید و قیمت گن لاغری مردانه (شکم و پهلو)

اگر از اندام و استایل خود رضایت ندارید، گن لاغری مردانه بخرید.

داشتن استایل مناسب و روی فرم یکی از مهم‌ترین دغدغه مردان جوان است. برخی از مردان به دلیل اضافه وزن برجستگی سینه، شکم و پهلو دارند. وجود این اندام‌ها تاثیرات منفی به روی تیپ و آراستگی آنها دارد. معمولاً در این شرایط افراد از انواع گن لاغری مردانه استفاده می‌کنند. اگر شما نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید و تمایل به خرید گن ورزشی مردانه و شکم بند لاغری مردانه دارید، تا پایان این مقاله همراه سایت چی بگیر باشید. تیم چی بگیر برایتان درباره راهنمای خرید گن مردانه و معرفی 15 مدل از گن چربی سوز مردانه مطالب مفیدی ارائه می‌دهد.

آشنایی با انواع گن لاغری مردانه

همانطور که اشاره کردیم گن مردانه لاغری انواع مختلفی دارند. برخی از این گن های لاغری به شرح زیر هستند:

گن ورزشی مردانه

از این مدل گن ورزشی علاوه بر مردان زنان ورزشکار نیز برای مسابقات و شرایط خاص استفاده می‌کنند. طراحی این گن به صورتی است که بدن شخص را تحت فشار قرار داده و تمامی برجستگی‌های بدن را پوشش می‌دهند.

گن شکم مردانه

افرادی که شکم نسبتاً برجسته دارند از گن شکم مردانه استقبال می‌کنند. دقت داشته باشید که گن شکم مردانه به تنهایی قادر به پوشاندن تمامی حجم شکم شما نخواهد بود. با پوشیدن این گن، شکم شما قدری به سمت داخل رفته و به صورت رهاشده نخواهد بود.

گن شکم و پهلو مردانه

این مدل از گن نیز مشابه مورد قبلی است. تفاوت گن مردانه شکم و پهلو با گن شکم در این است که علاوه بر شکم توده‌های چربی ناحیه پهلوها را نیز پوشش می‌دهند و بسیار شیک و خوش استایل می‌شوید.

گن پوشیدنی و پیراهنی

به گن پوشیدنی زیرپوش گن لاغری مردانه نیز می‌گویند. مدل آن به گونه‌ای است که مشابه پیراهن یا زیرپیراهن به تن کرده و می‌توانید از سایر لباس‌های دیگر به روی آن استفاده کنید. گن‌های پوشیدنی به دلیل سهولت در استفاده به شدت مورد استقبال افراد قرار گرفته‌اند.

گن لاغری چربی سوز مردانه

این مدل از گن های لاغری مردانه از متریال به خصوصی تولید شده‌اند و به گونه‌ای هستند که منجر به کاهش وزن و کم شدن حجم شکم و پهلوهای شخص می‌شوند. از گن لاغری چربی سوز نیز معمولاً افراد ورزشکار استفاده می‌کنند. اگر دغدغه کاهش سایز و کم کردن حجم شکم، سینه و پهلوهای خود را دارید، خرید این مدل از شکم بند و گن لاغری مردانه گزینه مناسبی است.

گن های لاغری مردانه تنوع بسیار بالایی دارند. در ادامه 15 مدل از شکم بند لاغری مردانه و گن ورزشی مردانه را برایتان معرفی می‌کنیم که به شرح هستند:

مشخصات محصول
جنسپلاستیک و کش
کاربردمناسب کمر و شکم
کشور مبدا برندایران
نوع عملکردحفظ زیبایی
نحوه بسته شدنقزن
سایر توضیحاتمناسب برای حفظ زیبایی
برای کوچک کردن شکم
برطرف کردن دردهای عضلانی شکم

مشخصات محصول
جنسپلاستیک
کاربردمناسب برای کمر و شکم
ویژگی موادضدحساسیت
نحوه بسته شدن قزن

مشخصات محصول
کاربردبستن شکم
جنسنئوپرن
کشور مبدا برندایران
نوع عملکرد کاهش حجم شکم 
ویژگی موادضدحساسیت 
نحوه بسته شدنچسبی
سایر توضیحاتکوچک شدن شکم
قابل استفاده در زمان ورزش

مشخصات محصول
جنسکش
کاربردشکم
ویژگی موادضدحساسیت
نحوه بسته شدنچسبی
سایر توضیحاتدارای محافظ توری برای جلوگیری از عرق کردن

مشخصات محصول
جنسپلاستیک
کاربردمناسب برای کمر و شکم
ویژگی موادضدحساسیت
نحوه بسته شدنساده
سایر توضیحاتجنس پارجه از میکروفیبر، سیلیکون و الاستین است.

مشخصات محصول
جنسالاستین و پلی آمید
توضیحات جنستهیه شده از 82 درصد پلی آمید و 18 درصد الاستین
رنگسفید

مشخصات محصول
رنگمشکی
جنسالاستین و پلی آمید
جزییاتیقه گرد و آستین حلقه ای
دارای کمر کشی و جذب

مشخصات محصول
رنگمشکی
نحوه بسته شدنقزن
جزییاتدارای 6 قزن و 9 فنر طبی
بهترین نوع پارچه لاتکس

مشخصات مجصول
جنسالاستیک
کاربردکمر و شکم
کشور مبدا برندترکیه
ویژگی موادضدحساسیت
نحوه بسته شدنساده

اگر قصد خرید یک گن لاغری مردانه متناسب با سایز و استایل خود را دارید، این مورد گزینه بسیار مناسبی است و رنگ آن نیز مشکی است. جنس اینگن از پلی آمید بوده و قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

مشخصات محصول 
جنسالاستین
پلی آمید
توضیحات جنس75 درصد آن از پلی آمید و 25 درصد از الاستین است
جزییاتیقه گرد و آستسن حلقه دار
دارای نوارهای لاستیکی

اگر قصد خرید گن مردانه مناسب برای ورزش را دارید این مدل گزینه مناسبی برای شما است. این گن مردانه به رنگ آبی بوده و جنس آن از نخ و پلی استر است. با اطمینان خاطر از این گن می‌توانید استفاده کرده و دچار حساسیت نشوید.

مشخصات محصول
جنسنخ
کاربردعضلات، شکم، کمر، پوست شکم و بهبود زخم
کشور مبدا برندترکیه
ویژگی موادضدحساسیت
نحوه بسته شدنچسبی

مشخصات محصول
جنسالاستین
پلی آمید
یقهباز
توضیحات جنستهیه شده از 18 درصد الاستین و 82 درصد پلی آمید
نگهداریدر حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد شسته شود
از خشک کن استفاده نشود
از سفید کننده استفاده نشود

این گن مردانه از جنس نخ و پلی استر بوده و مناسب برای لاغری شکم و پلوها است. اکثر افرادی که این محصول را خریداری کرده‌اند، حداکثر رضایت را داشته و به سایر افراد نیز توصیه می‌کنند.


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت انواع گن لاغری زنانه (ساعت شنی،شورت گنی)

اهمیت خرید گن لاغری شکم و پهلو مردانه

این تصور که فقط زنان باید اندامی روی فرم و متناسب داشته باشند، تصوری غلط و نا به جا است. مردان نیز باید مشابه زنان اندامی ورزیده و متقارن داشته باشند. متاسفانه امروزه افراد زیادی دچار معضل چاقی بوده و از این مسئله رنج می‌برند. بدون شک ورزش مداوم و داشتن رژیم غذایی مناسب، راهکار حل این مسئله است. اما گاهی افراد نیازمند راهکارهایی سریع و فوری هستند.

به عنوان مثال اگر یک هفته زمان به برگزاری مراسم ازدواج شما فرصت باقی مانده و به هنگام پوشیدن لباس متوجه برجستگی شکم و پهلوهایتان می‌شوید، مسلماً نمی‌توانید با ورزش و رژیم این مشکل را حل کنید. در این شرایط فوری، خرید گن لاغری مردانه گزینه مناسبی است. البته برای خرید گن مردانه نیز باید به نکات و موارد مهمی توجه داشت. در ادامه برایتان درباره انواع گن لاغری مردانه خواهیم گفت.

راهنمای خرید گن مردانه:

خرید و قیمت گن لاغری شکم و پهلوی مردانه

اگر قصد شما برای خرید گن لاغری مردانه جدی است، توصیه می‌کنیم که دست نگه دارید. 6 نکته‌ای که در این مطلب برایتان شرح می‌دهیم به شما عزیزان کمک می‌کنند تا بهترین مدل گن چربی سوز مردانه را خریداری کنید:

چرا گن لاغری مردانه می‌خرید؟

قبل از هر اقدامی باید هدف خود از خرید گن لاغری را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر ورزشکار هستید بهتر است که گن لاغری مخصوص و متناسب با شرایط خود را خریداری کنید. برای مشخص کردن هدف خود از خرید در وهله اول لازم و ضروری است که انواع گن لاغری مردانه را بشناسید. در مطالب پیشتر برخی از مدل‌های  متنوع شکم بند و گن لاغری مردانه را برایتان شرح دادیم. انتخاب شما کدام است؟

خرید گن لاغری متناسب با سایز

برخی از افراد از گن های لاغری مردانه توقع معجزه دارند و بر این تصور هستند که هر چقدر گن لاغری با سایز کوچکتر خریداری کنند، لاغرتر از آنچه هستند به نظر می‌رسند. توصیه می‌کنیم که براساس این تصور غلط اقدام به خرید نکنید، زیرا در این صورت حتی قادر به پوشیدن گن نخواهید بود. بهتر است که متناسب با سایز و اندازه خود گن مردانه فوم تایم در مدل‌های مختلف خریداری کنید.

توجه به جنس گن لاغری

گن های لاغری مردانه با توجه به انواع و مدل‌های خاص از جنس خاصی برخوردار هستند. این گن‌ها باید گشسانی و مقاومت بالایی داشته باشند. به هنگام خرید حتماً به جنس پارچه و کیفیت آن دقت داشته باشید تا منجر به بروز حساسیت نشوند. اگر پارچه و متریال گن از میفیت نامرغوب برخوردار باشتد، منجر به زخم بدن و انواع حساسیت و بیماری می‌شوند.

شیوه پوشیدن گن مردانه

برخی از گن های مردانه به صورت زیرپیراهنی بوده و فاقد هر گونه زیپ، دکمه و... هستند. نحوه پوشیدن این مدل از گن بسیار راحت است، اما برخی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حالت شکم بند دارند. این مدل معمولاً به وسیله چسب‌های مخصوص پارچه‌ای، دکمه و زیپ مخصوص بسته می‌شوند. بدون شک گن های مردانه ای که فاقد زیپ و دکمه بوده و به صورت یکپارچه پوشیده می‌شوند مناسب‌تر بوده و طول عمر بیشتری دارند.

توجه به رنگ گن لاغری

به نظر شما رنگ مناسب برای خرید گن مردانه چه رنگی است؟ برای انتخاب رنگ باید فاکتورهای مهمی را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر گن لاغری مردانه به رنگ مشکی خریدای کنید، امکان پوشیدن آن با لباس رنگ روشن و پیراهن سفید را نخواهید داشت، زیرا از زیر لباس کاملا نمایان بوده و استایل شما را شلخته می‌کند. در این شرایط توصیه ما خرید گن لاغری مردانه به رنگ روشن و یا رنگ بدن است.

قیمت گن لاغری شکم و پهلو مردانه

محدوده قیمت گن لاغری به صورت متغیر است. مثلاً یک گن لاغری باکیفیت که از متریال درجه یک تولید شده است، قیمت بیشتری در مقایسه با مدل‌های ساده دارد. به هنگام توجه به قیمت این نکته را نیز در نظر داشته باشید که گن لاغری مردانه خریداری شده، چقدر طول عمر دارد. مسلماً با خرید محصولات ارزان قیمت پس از مدت کوتاهی باید برای خرید مجدد اقدام کنید.

قیمت انواع گن لاغری مردانه

برای شستشو گن لاغری مردانه باید به چه نکاتی دقت داشت؟

حتماً گن شکم مردانه را به صورت دستی شسته و از شستشوی آن با آب در دمای بالا خودداری کنید. برا شستشو حتماً به برچسب روی گن و شرایط عنوان شده دقت کنید.

در چه مواقعی نباید از گن لاغری مردانه استفاده کرد؟

استفاده طولانی مدت از گن‌های لاغری مردانه می‌تواند برای بدن مضر باشد، به هنگام خواب و استراحت حتماً از پوشیدن گن ورزشی و شکم بند مردانه اجتناب کنید.

آیا استفاده از گن لاغری در کاهش وزن موثر است؟

بله، پوشیدن گن های ورزشی لاغری به هنگام ورزش منجر به کاهش توده‌های چربی شده و در نتیجه با تکرار مداوم این عادت شاهد کاهش آنها و لاغری خواهید بود، البته توصیه می‌کنیم که برای رسیدن به شریط وزنی و سایزی مناسب صبوری به خرج دهید.

شکم بند مردانه و گن لاغری چه تفاوتی دارند؟

اگر چه گن مردانه و شکم بند لاغری کارایی مشخص و مشابهی دارند، اما شکم بند قابلیت پوشیدن نداشته و قابلیت بستن به دور شکم و پهلوها را دارد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

از همراهی شما عزیزان بسیار خرسندیم و امیدواریم این مطلب از سایت چی بگیر برایتان مفید بوده باشد. حال با توجه به موارد عنوان شده به راحتی قادر به انتخاب گن لاغری مردانه بوده و می‌توانید اقدام به خرید کنید. با توجه به موارد عنوان شده و مدل‌های معرفی شده به نظر شما کدام گن لاغری مردانه مناسب است؟ اولویت شما برای خرید گن مردانه کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - اردلان

سلام با توجه به مقاله ای که در رابطه با گن مردانه در سایت درمان مدیکال خوندم مدل رکابی را می توان بهترین گن لاغری مردانه معرفی کرد. زیرا به دلیل پوشش قسمت پهلوها، پشت، شکم و قفسه سینه بسیار مورد پسند آقایان قرار گرفته است. در واقع قسمت های ذکر شده دارای بیشترین تجمع چربی در بدن آقایان هستند.

30 آذر 1401 - 00:51

پاسخ
ساپورت های تنه قیمت انواع ساپورت های تنه